Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 22, 2011 19:22 

RPG-Paspoort: Bwaah, die schreeuwt toch alleen Sado.
Ik wil meedoen aan Sado omdat: We kept it alive!

Naam Personage: Rodrick G. McCloud
Geboortedatum: 11 maart 1947
Bloedsoort: Halfbloed

Uiterlijk: Rodrick is lang, zo’n 2m07. Met zijn erg slanke postuur komt hij heel slungelig over en dat wordt niet vermindert door het feit dat Rodrick ook nog eens heel onhandig is in zijn bewegingen. Rodrick heeft muisbruin haar en draagt dat in een nogal saai burgerlijk model. Rodrick draagt graag mosgroene gewaden, tenzij hij in burgerkledij moet, dan draagt hij een spijkerbroek met een wollen trui en slobkousen. Ja, zijn mugglekledij is niet erg geschikt. Rodrick draagt altijd een oud vervallen aktekoffertje bij zich dat hij van zijn vader heeft gekregen toen hij ging studeren. Al met al is Rodrick een vrij saaie verschijning en hij straalt ook niet zozeer macht uit, nee, als Rodrick al een bepaalde uitstraling heeft die hem aan zijn positie heeft geholpen, dan is het wel een betrouwbare vaderlijke uitstraling.

Karakter: Rodrick is een ambitieuze man. Hij heeft graag dingen op zijn manier en als dat niet goedschiks kan, dan wel kwaadschiks. Hij zal zeker tot het uiterste gaan. Rodrick is verder erg beschermend tegenover zijn familie. Hij heeft een gemiddelde intelligentie. Het is de ambitie die hem ver gebracht heeft. Rodrick vindt trouw heel belangrijk en verlangt dat dan ook van iedereen om hem heen. Een beetje veeleisend is hij ook wel. Verder heeft Rodrick last van een obsessieve compulsieve stoornis. Hij uit dit door alles netjes en recht te willen hebben en door nog enkele andere compulsies. Dit heeft natuurlijk een onderliggende reden, maar die komt vanzelf wel boven drijven :’)

Familie en vrienden: Vrouw Cecilia en dochter Eleanora

Geschiedenis: Rodrick komt uit een welgesteld gezin en hij heeft toen hij jong was van zijn vader alles gekregen wat hij wilde. Op Hogwarts belandde hij in Slytherin alwaar hij klassenoudste en hoofdmonitor is geweest, de ambitie liet toen al van zich horen. Na Hogwarts heeft hij bij Gringotts een leuke functie bekleedt alvorens de de politieke ambities zich lieten horen. Rodrick leerde Cecieltje kennen en kreeg via haar vader zijn eerste Ministry baantje. Rodrick en Cecilia kwamen samen en zijn nu gelukkig getrouwd :’)

Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Eén, burgemeester. Twee, iemand van een wat hogere leeftijd. We missen een soort Will. Hoewel hij daar ook weer helemaal niet op lijkt. :')

Overig: Burgemeester. @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 11:13 

Open sollicitatie voor apotheker/begrafenisondernemer in Sado
RPG-Paspoort: Die ben ik verloren. Moet ik nu een nieuwe aanvragen? (a)
Ik wil meedoen aan Sado omdat: ik daartoe vriendelijk verzocht werd [/waarvoor dank! :')] Maar namate ik verder kwam in Sado maakte een zekere enthousiasme zich meester. Dus naast dat ik mij vereerd voel dat ik gevraagd ben, wil ik nu graag meedoen aan Sado. Simpelweg omdat er geen andere RPG te vinden valt die zo eigenzinnig is als Sado. PUNT.UIT. @@

Naam Personage: Callen MacDuff

Geboortedatum: 7 april 1977 | 21 jaar

Uiterlijk: Callen is een vrolijk ogende jongen, zo rond de 1.80m lang. Hij heeft donkerblond haar en is een ware krullenbol. Qua uiterlijk kun je moeilijk er aan voorbij dat Callen er wat studentikoos uitziet. Niet zo vreemd ook, want Callen heeft pas recentelijk zijn studie aan de wilgen gehangen om een eigen onderneming op poten te te zetten. Hij gaat vaak gekleed in enigzins verzorgde kledij. Dat wil zeggen: een eenvoudige pullover met daaronder een overhemd. Spijkerbroek en nette schoenen. Dat is toch wel Callen zijn dagelijkse kloffie. Maar omdat hij van plan is een apotheek te gaan runnen en uitvaarten te begeleiden zul je hem in de winkel vaak aantreffen met een witte jas aan. Dus dit bedekt vaak zijn dagelijkse kloffie. En als hij een uitvaart begeleidt dan zul je hem aantreffen in een sober driedelig pak, met lichtgrijze tint. Hoge hoed en wandelstok incluis.

Karakter: Callen is een positief ingesteld mens. Zijn motto? Pluk de dag! Een toevallige voorbijganger zal hij vriendelijk begroeten. Callen heeft ook zo zijn eigen ambities, om zelf ondernemer te zijn. Dus hij is nooit beroerd om zijn handen uit de mouwen te steken. Mocht de keuze zich voordoen daarentegen, ja, dan is Callen liever lui dan moe (a). In de tijd dat hij medicijnen studeerde heeft Callen een zekere kennis verworven over kruiden en hun werking. Daarnaast is hij fervent toverdrankenbrouwer. Zijn favoriete vakken waren dan ook niet voor niets: kruidenkunde en toverdranken. Callen heeft wat je noemt van zijn hobby zijn werk gemaakt. Hij is door zijn leergierigheid en nieuwsgierigheid dus ver gekomen. Maar wispelturig als Callen ook is, het kan soms leiden tot de ene dag zegt hij zus en de andere dag zegt hij zo. Vastberadenheid is hem dus enigzins vreemd, tenzij zijn enthousiasme de overhand krijgt.

Familie en vrienden (eventueel): De familie MacDuff is woonachtig in Callender, nabij het Queen Elizabeth Forest Park in Schotland. Vrienden van Callen zijn nog woonachtig rondom London, daar waar hij studeerde.

Geschiedenis: Callen begon zijn avontuur binnen de muren van Hogwarts nadat hij door de Sorting hat in Ravenclaw was geplaatst. Al vrij spoedig werd hij door menig andere niet Ravenclaw tot buitenbeentje gebombardeerd (denk Luna). Niet zo zeer omdat zijn gedrag erg afweek. Maar meer omdat hij nerdy over kwam. Gezien de aansluiting met anderen niet echt wilde vlotten hierdoor zocht Callen zijn heil in de boeken. In de bibliotheek was hij tenminste te midden van menig lotgenoot en kon hij ongestoord zijn vrije tijd doorbrengen.

Dit had helaas ook een onbedoeld bij-effect. In de klassen namelijk zorgde Callen er telkens male voor dat hij goed voorbereid was. Naast nerdy en buitenbeentje werd hij naderhand ook voor betweter uitgemaakt. Dit kon wat Callen betreft zo niet langer doorgaan. Er moest iets gebeuren, er moest iets veranderen. Zo blind als ie was zag ie wel de splinter in andermans ogen maar niet de balk in zijn ogen. Enfin, zo gezegd, zo gedaan. Callen gaf zich op voor het Quidditch-team van Ravenclaw. Lange tijd zat hij in het reserveteam, maar ondertussen ging hij verwoed bezig met trainen. In zijn 4e jaar was het moment dan eindelijk daar. Callen mocht aantreden in het Quidditch-team en meedraaien op de positie van beater. Want zo was Callen zijn redenering: daar word je hard van. (menig bludger knalde namelijk zijn kant uit door beaters van de tegenstanders)

Zijn fifteen seconds of fame waren eindelijk daar in de wedstrijd van Ravenclaw vs Slytherin. Beide beaters (waaronder Amy) van Slytherin katapulteren de bludgers richting Callen. Toen hij dat in de gaten kreeg stoof Callen af op zijn mede-beater. Gewapend met twee knuppels weerde hij deze aanval af. Niet alleen dat, hij dirigeerde de bludgers meteen door naar de seeker van Slytherin die op het punt stond de snitch te pakken. Toen die hun doel troffen schoot Callen er als een speer van door. Maar helaas voor hem.. you can run fly but you cannot hide en aldus geschiedde. De beaters (Amy voorop!) van Slytherin werden zo woest nadat zij zagen hoe Callen hun seeker onderuit schoffelde, dat hij opnieuw de bludgers achter zich aan kreeg. Maar dit keer waren ze behekst (Amy was hier het brein achter), dus waren het net warmgeleide raketten. Met meerdere botbreuken en zijn ribben gekneusd werd hij afgevoerd naar Ms. Pomfrey. (mede mogelijk gemaakt door Amy) In de tussentijd echter wist de seeker van Ravenclaw wel de snitch te bemachtigen. Dit ten koste en dankzij Callen.

Sindsdien hadden de Slytherins een nog grotere hekel aan Callen gekregen. Tegelijkertijd echter werd hij op armen gedragen door Gryffindor en Hufflepuff. Sinds dat voorval echter besloot Callen tactvol zijn Quidditch-carrière niet te vervolgen dat jaar. Met O.W.L.s voor Charms (EE), Transfiguration (A), Potions (O), Herbology (O), DADA (A), Care for Magical creatures (EE) en History of Magic (O) ging Callen door voor N.E.W.T.s in Charms, Potions, Herbology, Care for Magical Creatures en History of Magic. Zoals gezegd, naast in de boeken te duiken kon Callen moeilijk zijn vindingrijkheid onderdrukken. Nadat hij in de boeken had gezeten zocht hij meteen zijn ketel op om allerlei drankjes te brouwen en zalfjes te creëren. Het praktische deel is wat hem er toe aanzette om telkens maar weer de theorie erbij te pakken.

Eenmaal van Hogwarts vertrokken te zijn met een diploma besloot Callen van zijn hobby zijn werk te maken. In London schreef hij zich in voor de studie medicijnen. De studie zelf ging Callen zonder al te veel problemen prima af. Hij besloot echter niet op te gaan voor heler en deed dus geen eindexamen. Callen had immers zo zijn voorliefde voor het brouwen van potions en maken van zalfjes. Daarmee wilde hij de mensheid dienen en niet door andere als heler te moeten oplappen. Als het namelijk op operaties aan kwam is hij een held op sokken. Nee, dan veilig in je lab bezig aan het ontwikkelen van antidotes en potions. Dat is het betere werk.

Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Een middenstander in Sado. Naast Polly en haar pub als ook het stadhuis gerund door Donovan en Helena zijn er maar bar weinig voorzieningen in Sado. En met de afgelopen gebeurtenissen kan Sado wel een apotheker en begrafenisondernemer in een gebruiken dacht ik zo :')

Overig: Er gebeuren vreemde dingen in Sado. Tot zover was Callen er wel van op de hoogte. Zeker nadat hij te horen had gekregen wat er zich zoal op de bruiloft van Syll en Dorothy had afgespeeld. Iets in hem zegt Callen dat het niet pluis is in Sado. Nu hij van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt begint Callen aan een nieuwe hobby. Eentje waarbij zijn nieuwsgierige aagje de overhand heeft. In zijn vrije tijd is Callen van plan tot op de bodem uit te zoeken wie de veroorzakers zijn van de brand in wijlen Dorothy haar huis. Wat hij daarentegen nog niet wist is dat hij in deze hobby als privé-detective nog weleens meegezogen kan worden. En dat ie zodoende zijn neus in zaken steekt waar hij achteraf bezien het beter had gelaten...

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 21:57 

Doorrr! Het nieuwsgierige type lijkt me wel interessant voor in Sado, want dr zijn genoeg mysteries om te ontrafelen ;) Have fun!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 22:13 

RPG-Paspoort: Klik.
Ik wil meedoen aan Sado omdat: Sado is superrrrrr hip.

Naam Personage: Susannah Hunter
Geboortedatum: 20-04-1974
Bloedsoort: Fullblood
Uiterlijk: Susannah heeft kastanjebruin haar, wat tot halverwege haar rug valt. Meestal vlecht ze het kunstig in, zodat het haar niet in de weg zit. Ze is van gemiddelde lengte en heeft ook een gemiddeld postuur - ze is niet slank, maar ook zeker niet dik te noemen. Eigenlijk is ze helemaal niet echt opvallend: ze is niet uitgesproken knap. Ze draagt meestal gewaden, vaak zwart, soms in een andere kleur.

Karakter: Ze is een typische arrogante full. Susannah voelt zich beter dan de andere bloedsoorten, maar heeft wel geleerd dat je ermee moet leren leven. Daarom weet ze zichzelf redelijk goed te gedragen tegen de bloedbesmeurden. Niettemin blijft ze arrogant, want ze vindt zichzelf beter dan bijna iedereen. Daarom is Susannah er ook niet goed in om dingen uit handen te geven: het liefst doet ze alles zelf, zodat ze zeker weet dat het goed gebeurd. Ze is een beetje wantrouwig tegenover beloftes, ook omdat ze zelf helemaal niet te beroerd is om er eentje te breken. Susannah kan glashard in iemands gezicht liegen. Ze is een goede actrice: ze kan heel betrouwbaar en lief overkomen als ze dat graag wilt. Ze is niet te beroerd dit te gebruiken als het haar zo uitkomt. Verder is ze ambitieus: ze doet, zoals gezegd, alles om haar doel te bereiken.

Familie en vrienden (eventueel): Niemand.

Geschiedenis: Toen Susannah nog heel klein was, overleden haar beide ouders in een ongeluk. Zij is toen liefdevol opgenomen door haar oom en tante en is opgegroeid als hun eigen dochter. Haar nichtje voelde aan als haar eigen zusje. Op Hogwarts kwam Susannah terecht in Slytherin. Nadat ze van Hogwarts af ging, bleef ze bij haar oom en tante wonen. Ze wist niet goed wat ze wilde en heeft vooral wat cursussen en deeltijddingen gedaan, maar niet echt gestudeerd. Haar nichtje ging al snel na haar tijd op Hogwarts uit huis en sindsdien is het contact verwaterd. Met haar oom en tante begonnen er spanningen te onstaan omdat ze steeds thuis rondhing. Susannah heeft toen een baantje weten te bemachtigen op het Ministerie: ze werkt op de afdeling voor Geboorteregistratie en Magische Adopties. Ze begon als een soort stagaire die koffie zette en niets voorstelde, maar is binnen no time gepromoveerd. Nu heeft ze een eigen kantoor en hele werkdagen. Na wat gespaard te hebben, is het nu tijd om op zichzelf te gaan wonen. En Sado lijkt dé plek..

Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Susannah kan nog wel voor wat opschudding zorgen in de RPG, denk ik ^^
Overig: -

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr dec 02, 2011 14:09 

Doorrrr

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 0:45 

Naam Personage: Eleanora McCloud
Geboortedatum: 28 februari 1982
Geschiedenis: Eleanora haar levensgeschiedenis is niet zo indrukwekkend speciaal. Ze is de zestienjarige tienerdochter van Rodrick en Cecilia. Ondanks haar Squibmoeder, bezat ze toch voldoende toverkracht om tot Hogwarts toegelaten te mogen worden. Eleanora deed toen stiekem een klein vreugdedansje, want ze is altijd gefascineerd geweest door haar vaders magische capaciteiten. Ze werd ingedeeld in Gryffindor. Lang heeft haar avontuur op Hogwarts niet mogen duren: omwille van omstandigheden werd Eleanora tijdens haar derdejaar na de kerstvakantie door haar ouders van school gehaald. Sindsdien krijgt ze thuisonderwijs van haar moeder. Die dus een Squib is. En dat is geen evidentie. Thuisonderwijs of niet, ook Eleanora moet zich klaarstomen voor de OWL’s die er binnen een maand al aankomen. Ze is nu immers een vijfdejaars.

Karakter: Eleanora haar karakter wordt versterkt door haar raging hormones. Diep vanbinnen kent ze goede moraal en weet ze wat van haar verwacht wordt, maar Eleanora is een Die Hard puber die vooral op zoek is naar zichzelf en haar plek in de wereld. Zo beschouwt ze het als een kunst om vrijwel altijd dwars te kunnen liggen en de grenzen af te tasten.
Eleanora is vrij avontuurlijk ingesteld. Vaak zijn haar acties en reacties ondoordacht en roekeloos. Ze heeft momenteel een diepgewortelde hekel aan de overprotectie van haar ouders gekweekt, dus vindt ze het geweldig om dingen te doen die haar juist verboden zijn, of zelfs een beetje het gevaar op te zoeken. Ook heeft ze een vrij hoge beĂŻnvloedbaarheidsgraad.
Ze neemt het haar ouders ook erg kwalijk dat ze niet meer naar school mag. Zeker nu ze in haar OWL’s-jaar zit. Eleanora doet en spreekt meestal vooraleer ze denkt en kan hierbij zeer gemeen, hatelijk en/of kwetsend uit de hoek komen. De mensen waar ze het meest om geeft of die haar het best kennen – haar ouders dus, want uiteindelijk geeft ze wel om hen – krijgen het meestal het hardst te verduren.

Uiterlijk: Eleanora’s eerste indruk op mensen zou “onschuld” zijn, wanneer je een foto onder iemands neus zou duwen. Haar natuurlijke haarkleur is bruin, zoals haar ouders. Maar Eleanora experimenteert graag ermee. Vaak heeft het een andere kleur en meer dan regelmatig zet ze er eigenhandig de schaar in. Ze heeft het geluk dat haar haar snel aangroeit, dus elke twee weken is het wel een tikje, al dan niet drastisch anders. Momenteel - voor het bal - is het goudblond met een lichte slag en een schuine pony, schouderlengte.
Haar huid is eerder bleek – ze komt niet erg veel buiten – en haar ogen zijn blauw/groen van kleur. Verder heeft ze een normaal postuur en een gemiddelde lengte voor een zestienjarige. Meestal gaat ze gekleed in heksengewaden in allerhande kleuren, simpelweg omdat haar ouders dat ook doen en ze maar één spuuglelijke Muggle-outfit voor haar hebben, voor in de uitzonderlijke noodgevallen.

Familie en vrienden (eventueel): Familie: Burgemeester papa Rodrick en Squib mama Cecilia.
Eleanora heeft geen vrienden, vermits ze pas verhuisd zijn en thuis onderwezen wordt. Niet dat ze voor de verhuis vrienden had…

Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Een verongelijkte puber in derdegraad. Dat hebben we nog niet gehad.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 22:04 

Omdat sommige mensen zeiden dat ik mijn sollicitatie moest herposten... (a)

RPG-Paspoort: Hier.
Ik wil meedoen aan Sado omdat: Het me een RPG lijkt die serieus epic kan worden. Van wat ik weet van de eerste Sado was het een gecompliceerde, leuke RPG en ik wil graag aan zoiets meedoen.

Naam Personage: Erza Sarac.
Geboortedatum: 12 augustus 1974.
Bloedsoort: Pureblood.
Uiterlijk: Erza heeft donkerbruin, licht krullend haar dat net over haar schouders valt en blauwe ogen. Ze is aan de kleine kant, net onder de 1.65, en iets magerder dan eigenlijk zou moeten. Ze heeft een lichtbruine huidskleur. Meestal gaat Erza gekleed in jeans en t-shirts met robes erover heen.
Karakter: Erza is terughoudend en enigszins wantrouwend tegenover nieuwe mensen. Ze vindt het lastig om zich open te stellen, en zal zich eerder als raadgever opstellen voor bijvoorbeeld een vriendin dan dat ze zelf haar hart uitstort. Erza kan behoorlijk koppig zijn, maar als je haar lang genoeg onder druk zet zal ze wel met je mening meegaan.
Ze vindt het fijn om zelfstandig te zijn en prettig om geen rekening te hoeven houden met anderen. Erza doet vaak geen moeite om beleefd te zijn of om over iets te liegen. 'Cut the bullshit' is een van haar motto's en ze is dan ook allergisch voor drama, zegt ze altijd. Het gevolg hiervan en van haar wantrouwen is wel een gebrek aan tact en moeite om op een normaal, gelijkwaardig niveau met mensen om te gaan.
Familie en vrienden: Erza heeft geen directe familie meer. Ze had wel 2 ouders (zelfmoord toen Voldemort aan de macht kwam) en een broer ('ongeluk' met een potion). Vrienden in Sado heeft ze nog niet echt, alleen kennissen.
Geschiedenis: Erza komt uit een Bulgaars-Engelse familie, die na de jaren veertig naar Engeland verhuist zijn. Haar familie was zeer betrokken bij Grindelwald en zijn ideeën. Gedurende de eerste oorlog tegen Voldemort stond haar familie ook aan zijn kant, totdat het te ver uit de hand liep en het niet meer om 'the greater good' ging, waarop ze prompt Voldemort verraden hebben en zich bij het Ministry aangesloten hebben met het excuus dat ze onder Imperius stonden.
Dit heeft veel invloed gehad op het begin van Erza's leven, specifiek wat de verwachtingen van haar ouders voor haar betrof en haar ideeën over bloedzuiverheid. Dit heeft er ook voor gezorgd dat ze onder hun invloed dingen gedaan heeft waar ze veel spijt van heeft. Ze zou het nooit tegenover zichzelf toegeven, maar was eigenlijk blij toen haar ouders eindelijk stierven.
Sindsdien probeert ze zo goed mogelijk haar eigen boontjes te doppen. Ze is een freelance Arithmancy expert, dus ze schrijft soms wetenschappelijke stukken en wordt door het Ministry of door particulieren ingehuurd om voorspellingen te doen. Erza is kortgeleden naar Sado verhuisd om aan de effecten van de oorlog te ontsnappen – en realiseert zich nog niet dat ze van de regen in de drup is geraakt.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Het concept van een Pureblood die zich schaamt voor haar afkomst is wel interessant. Erza's gebrek aan tact kan eventueel ook voor leuke situaties zorgen.
Overig: Al is ze wel in haar meningen veranderd, tegenover Halfbloods en Mudbloods heeft Erza vaak wel een instinctieve (en negatieve) 'knee jerk'-reactie, en ze vindt het lastig om van haar vooroordelen af te komen. Als iemand haar pusht, zal ze zich waarschijnlijk dus aan de kant van de Purebloods scharen.

were mine.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 22:33 

Nou ik ga open en eerlijk zijn: je bent een hartstikke goede RPGer dus wat dat betreft zou ik zeggen: DOOR.

Maar deze zin staat me heel erg tegen:
Ik wil meedoen aan Sado omdat: Het me een RPG lijkt die serieus epic kan worden. Van wat ik weet van de eerste Sado was het een gecompliceerde, leuke RPG en ik wil graag aan zoiets meedoen.

Wees alsjeblieft gewoon eerlijk, ik vraag me af waarom je dit hier zo neergezet hebt? En dat hoeft niet in dit topic als je dat niet wil, via pb kan ook. Hopelijk heb je dr een verklaring voor dan ben je iig welkom in de RPG ;)

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 22:41 

Uhm, ik denk dat het probleem misschien is dat, doordat ik mijn solli direct overgekopieerd heb van pagina 2, je denkt dat ik met het 'kan worden' kritiek wilde geven, en dat het overkwam alsof ik suggereerde dat 'ik de RPG beter zou maken' o.i.d.? Dat was niet de bedoeling. Zoals ik al zei, ik heb mijn sollicitatie direct overgekopieerd. Toen ik die schreef was de RPG nog niet begonnen en ik wist dus nog niet dat het idd epic zou zijn. ;) Maar goed, het was dus niet bedoeld als kritiek.

Voor de rest zie ik geen probleem in die zin, dus als dat het niet is: enlighten me? ^^"

were mine.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 22:43 

Ik doel op het feit dat je insinueert dat je nog nooit met Sado hebt meegedaan en dat het je een leuke RPG lijkt. Dat schiet me een beetje in het verkeerde keelgat....

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: