Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 19:57 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah glimlacht opgelucht als Rose knikt. Hoewel Noah misschien wel meer waarde hecht aan die belofte dan Rose zelf. Wanneer ze haar handen rond zijn gezicht legt pakt hij automatisch zonder directe reden zachtjes haar beide handen vast. Hij schouderschokt even als ze zegt dat hij wel vrienden heeft. Thomas was zijn broer, dat was anders. Daisy was zijn vriendinnetje en wanneer hij dat zou beí«indigen zou daarmee ook hun vriendschap eindigen. Samantha was...een geval apart. Bij de daaropvolgende "˜en mij' gniffelt hij even. "Ik ben over het algemeen erg slecht in vriendschappen" haalt hij haar handen weg bij zijn gezicht en buigt iets voorover "50% van de tijd ben ik een egocentrische zak..so" drijft hij samenzweerderig de spot met zichzelf. Hij grijnst even flauw en beweegt haar handen nu vrolijk wat heen en weer tussen hen in.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 20:54 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Ach, in het begin was je 90% van de tijd een egocentrische zak. Er zit vooruitgang in." Er gaat deze keer een oprecht lachje vanaf en er lijkt een behoorlijke last weg te vallen, ze kan weer een beetje opgelucht ademhalen. Ze moet zelfs lachen wanneer hij vrolijk wat heen en weer zwaait met hun handen tussen hun in.
Dan opeens dringt het besef tot haar door dat het Noah is die haar handen vast heeft, dat het Noah is die er vrolijk mee zwaait. Awkward.

Ze glimlacht nog eventjes lichtjes en weer iets ongemakkelijker, waarna ze vast een hand los laat om die door haar haren te halen - of nouja, het ging hem eigenlijk meer om het loslaten van Noah. "Je hebt er hier wel een zooi van gemaakt zeg." wijst ze hem er dan zo nonchalant mogelijk op, waarna ze ook zijn andere hand los laat om een kledingstuk van de grond te rapen.
"Het is een te depressieve omgeving, tijd om ons niet meer eenzama en alleen af te zonderen en ons bij de groep te voegen." Ze kijkt hem nog even met een voorzichtig afwachtende blik aan, waarna ze hem een klein zetje richting de deur geeft. Onderweg naar de deur zet ze dan ook de platenspeler af die toch aan het eind van z'n plaat was gekomen en maar nutteloos krassen aan het maken was onderhand.

"Ga jij vast naar de rest toe? Dan ga ik mezelf even snel opfrissen." stelt ze hem voor, waarbij ze de deur achter hun sluit.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 21:14 

Afbeelding
Noah Taylor

90 % van de tijd? Noah trekt zijn wenkbrauwen hoog op, dat was niet...aardig. Ze lacht in elk geval en dat werkt aanstekelijk. Noah lacht gewoon mee, het maakt niet uit waarom ze lachen, ze lachen. "Oke.." antwoord hij vertwijfeld. Hij is niet z'on sociaal dier, zeker nu niet. En Dominic is er, stomme Dominic. Maar voordat hij de kans krijgt tegen te sputteren heeft Rose al besloten dat het zo moet zijn. "Ja, blijf je niet te lang – " Deur dicht. Oke....

En dus voegt Noah zich, na zichzelf ervan verzekerd te hebben traan vrij te zijn, braaf bij de rest en de nieuweling. Zich totaal niet bewust van de gespannen sfeer die er hangt. Hoewel het gebroken glas aan Dominic zijn voeten een beetje vreemd is. Om nog maar te zwijgen over de stoom die bijna letterlijk uit Sammie zijn oren komt. Hij knijpt Thomas even bemoedigend in zijn schouder en leunt met beide handen wat op zijn schouders. Om Thomas emotioneel bij te staan en om zijn wiebel benen voor zijn vader te verbergen. Moet hij nu uitleggen waarom Rose zo lang op zijn kamer was? Of moet hij misschien zeggen dat ze komt en dat hij haar niet vermoord heeft. "Rose is zich even opfrissen" murmelt hij dan maar.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 21:46 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Het ene moment krijgt ze een hoognodige knuffel van Jarrod, het andere moment wordt er met alcohol gegooid. Ofja, gegooid is een groot woord. Ze kijkt verbaasd van Sammie -die ze nooit als zulk een streng autoritair figuur had gezien, zelfs al was hij koning- naar Dominic, die zich vreselijk tegendraads schijnt te willen gedragen. Ach, ze kan het ergens nog wel snappen dat hij geen commentaar wil krijgen op de alcohol. Ze zijn immers allemaal oud en wijs genoeg om voor zichzelf uit te maken wat wel en niet kan, maar toch blijft het wel zo beleefd enigszins te luisteren als de koning je iets verzoekt. In ieder geval is een grote mond opzetten niet meteen de goede en juiste oplossing.

De omhelzing verzwakt wat en ze kijkt een beetje ongemakkelijk om zich heen. De spanning is te snijden en ze durft eerlijk gezegd niets te zeggen, zelfs niet iets om van onderwerp te veranderen. In plaats daarvan blijft ze kijken naar de koning en Dominic, zich totaal geen houding weten te geven.

Noah en Rose verlaten zijn kamer, ziet ze uit haar ooghoeken. Dat had zij moeten zijn, beseft ze weer, zij hoort hem te troosten. Ze stopt die gedachten snel weer zo ver mogelijk in haar achterhoofd. Dat was een probleem voor later. Op dit moment is de dood van Percy nog te recent om al nieuwe drama's te creí«ren. In plaats van Noah dus te confronteren, glimlacht ze gewoon even bemoedigend naar hem. Nee, Alusia was zeker en vast niet meer het sprookjesland uit de vroegere verhalen, zoveel is wel duidelijk.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 16:37 

Afbeelding
    Rose Pocock

Na zich opgefrist te hebben en ze even de tijd heeft genomen om goed te kalmeren, kijkt ze nog even in de spiegel. Pfoe, het was wel even over de schok heen komen net. Het koude verfrissende water was dan ook even perfect om tot zichzelf te komen. Ze blijft in gedachten verzonken naar haar spiegelbeeld staren. De hitte, de woestijn, al het zand, het verlies van Percy, Noah.. Ze schudt eventjes haar hoofd. Ze heeft zelf nog niet echt de tijd gehad om het allemaal te verwerken, ze had het gewoon even aan de kant geschoven, gewoon van haar af gezet. Nu ze zo alles even op haar laat inwerken, slaakt ze een diepe zucht.

Niet veel later loopt Rose terug richting de rest, waar ze bij Thomas en Noah blijft staan.
"Hey." zegt ze zachtjes. Haar blik glijdt even over Thomas heen, die nogal in gedachten verzonken op de bank lijkt te zitten. Ze loopt dan ook om hem heen om vervolgens naast Thomas op de bank te gaan zitten.
Haar blik glijdt even richting haar zusje, die iets verderop bij de rest staat. Ze hebben de laatste tijd niet veel tijd met elkaar door kunnen brengen, haast niet met elkaar kunnen praten. Ze glimlacht eventjes lichtjes richting Daisy, waarna ze lichtjes knikt van 'we moeten maar weer eens een keer gaan praten, kom je zo even?'.

"Laat het anders even rusten, Thomas.." brengt ze dan voorzichtig uit wanneer ze ziet dat hij nog met de ankh in z'n handen zit. Ze laat haar blik op hem rusten, waarna ze Noah even aankijkt. Was het het wel waard geweest, voor zo'n klein ding?

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 22:45 

Afbeelding

Samantha schrikt als Sammie plots kwaad tegen Dominic uitvalt. Zo had ze hem nog niet eerder gezien, terwijl het tenslotte ook niet altijd soepel verliep toen ze daar vroeger veel kwam. Zo vervelend vindt Sammie haar dus schijnbaar niet.
Wanneer Sammie het glas uit Dominc's handen slaat, verschiet ze. Ze slikt even en kijkt een beetje twijfelend van Sammie naar Dominic en het glas dat zij nog in haar handen heeft.

Dan komen ook nog eens Noah en Rose erbij staan. Ze kijkt even naar beiden en Thomas, maar richt zich vervolgens op Sammie.
"˜Dat was niet nodig geweest,' zegt ze dan zo rustig mogelijk tegen Sammie, in een poging om niet verwijtend te klinken. Hij had hen tenslotte naar de tempel geleid. Niet dat Samantha hem echt de schuld geeft, ze weet niet echt meer wat ze moet denken.

Samantha richt haar aandacht op Dominic. Ze drinkt haar glas in een slok leeg en zet dat overduidelijk op een tafel neer. De nieuweling probeert Dominic te laten kalmeren en Samantha kijkt even hoofdschuddend naar het gebeuren. "˜Lief bedoelt,' zegt ze vriendelijk, "˜Maar ik neem het wel over vanaf hier.'
Ze pakt Dominic's hand en neemt hem mee naar een tafeltje verderop. Hier gaat ze op zitten, zodat Dominic tegenover haar komt te staan. "˜Het lijkt me beter dat je Sammie nu eventjes met rust laat,' adviseert ze hem met een licht grijnsje. Ze merkt dat de alcohol zijn werk begint te doen. "˜Volgens mij vind hij jou zelfs nóg minder aardig dan dat hij mij vindt.'

Ze laat haar hand even speels door zijn haar gaan, waardoor er nog heel wat zand uitvalt. Ze grijnst even en kijkt hem aan.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 2:40 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dom's donkere ogen versperren zich als Koning Samuel tegen hem uitvalt en besluit het glas - eigenaardige hobby - kapot te slaan. "Als ik op vakantie had gewild, had ik niet voor Alusia gekozen. Ik zit hier niet voor mijn plezier.'' besluit hij duidelijk te maken.

Flynnstone heeft schijnbaar ook de geniale ingeving zich ermee te bemoeien, maar het enige antwoord wat het prehistorische figuur krijgt is een minderwaardige blik. What the actual appeltaart? Nieuw en nu al een attitude.
Noah voegt zich weer bij de groep, maar Dommie besluit dat hij de aandacht niet waard is. Rose merkt hij niet op.
Sam opent haar mond en godzijdank: er is een slim persoon in de groep. Haar woorden klinken als een verlossing en als ze zijn hand pakt laat hij zich vrijwillig meetrekken. Dominic legt zijn handen aan weerszijden van van de vrouw en glimlacht als hij haar advies hoort.

"No regrets, no apologies.'' Als Samantha haar warme handen door zijn haren haalt slipt hij tussen haar benen en slaat zijn armen om haar slanke middel. "Ik zou moeten douchen, maar ik denk dat ik het voor de eerste keer sinds ik hier ben naar mijn zin heb.'' geeft hij schaamteloos toe.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 6:41 

Afbeelding

Flynn kijkt zwijgend naar Dominic die wordt meegetrokken door nog een ander meisje.
Hij laat zijn handen in zijn broekzakken glijden en wendt zijn blik af.
Fine, hij voelt best dat hij nergens welkom is.
Flynn rolt met zijn ogen, en kijkt even om naar Samuel.
'Ik ga mij een bed zoeken.' Mompelt hij en hij grist de zak met spulletjes mee die al de hele tijd bij had.

Licht geí¯rriteerd loopt hij naar binnen en gaat zich daar een kamer zoeken.
Eenmaal een kamer gekregen en gevonden, opent hij zijn deur en slaat die evensnel weer dicht.
Hij gooit zijn spulletjes op tafel en laat zich languit op bed vallen.
Rust.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 23:24 

Afbeelding

Thomas hoort de tumult achter zich, maar hij blijft stilzwijgend op de bank zitten. Hij knijpt even in zijn ogen als hij het glas hoort breken. Hij kijkt niet op als Noah erbij komt en antwoordt slechts een zacht gemompelde "Okay."

Hij zucht. Hij stopt met draaien als hij Rose hoort praten. Laat het rusten. Hij kijkt op naar haar, en stopt dan de ankh weg. Hij wrijft even over zijn gezicht.
"Ik ben verschrikkelijk moe," zegt hij. "En het is hier niet gezellig."
Hij kijkt even met ontzag op als zijn vader kwaad langsloopt. Hij prutst wat met zijn vingers.
"Ik denk dat het beter is als we niet te lang stil zitten," zegt hij.

Afbeelding

Sammie kookt bijna van woede als vervolgens Samantha hem terecht wijst. Dat was niet nodig? Hij riskeert verdomme zijn eigen en andermans leven waarop Dominic vervolgens misbruikt maakt van zijn gastvrijheid en die van het hotel, én een grote bek heeft tegen een koning.
"Jij hebt niets te zeggen over wat er nodig is, jongedame!" blaft hij haar na, als ze de idioot wegneemt. "En als jij nog één keer misbruikt maakt van mijn gastvrijheid stoot ik je er zonder pardon uit."
Kwaad, ongelovig over de schofterige onbeleefdheid en brutaliteit, beent Sammie langs de bank waar zijn zonen en Rose zich bevinden naar de gang, loopt een suite in en knalt de deur hard dicht.
"Mensen," gromt hij minachtend, angstaanjagend Stella-achtig.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za mei 21, 2011 17:08 

Afbeelding
    Sophia Koontz

Sophia wordt door Daisy voorgesteld aan de nieuwe jongen, Flynn blijkbaar. Sophia lacht hem nog een keer even toe voordat Jarrod om Daisy heen gaat hangen. Sophia doet beschaafd een stapje opzij. Ondanks alles begint Sophia zich toch lichtelijk te ontspannen, totdat Dominic een heel verhaal tegen de koning verteld, wat niet goed kan komen. Sophia doet dan ook een stap achteruit en Sammie tegen Dominic uitvalt (en wat is de 'tussenwereld...?'). De ruzie brengt zichzelf naar een escalatie en Sophia glipt maar stilletjes weg. Ze hoort Sammies geschreeuw nog wel even na. Ze gaat naar haar kamer en kijkt in de spiegel. Ze ziet er erg moe uit en besluit te gaan douchen om zichzelf op te frissen. Ze vertrekt naar de badkamer.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 4:32 

Afbeelding
Noah Taylor

Nogal afwezig staart Noah wat voor zich uit. Onder de indruk van wat er zojuist enkele minuten geleden was gebeurd en nog wat wazig door de alcohol. "Ja, laten we gaan slapen" mompelt hij dan ook instemmend als hij zijn broer hoort. Niet in staat om hem te troosten of op zijn gemak te stellen. Zelfs niet in staat om hem te pesten doormiddel van Rose. Hij kijkt even slaperig zijn vader na die boos is, maar waarvan Noah de reden gemist heeft. Zijn blik gaat even naar Samantha en Dominic. Samantha had er iets mee te maken. Maar het feit dat ze close is met Dominic zegt Noah genoeg. Zijn vader heeft hoe dan ook gelijk. Met Dominic omgaan is sowieso niet ladylike en het is DOMINIC.
Bij het passeren van Jarrod geeft hij hem een vriendschappelijk klopje op de schouder. Jarrod deed hem soms aan Perci denken. Hij stopt even met lopen en kijkt achterom, Daisy stond bij Perci. Nogal onhandig loopt hij even achteruit en plant hij vervolgens een kus op haar mond om iets te murmelen over het feit dat hij wil slapen.

[....] De volgende dag (ik skip het saaie we reizen terug naar de haven gedeelte)

Net voor de hitte arriveren ze op de boot bij de haven. Noah heeft vanaf het moment dat ze vertrokken zijn een diepe denkrimpel op zijn voorhoofd staan welke te wijten is aan een lichte kater die versterkt wordt door de zon. Hij is dan ook blij als hij weer op de boot is en besluit Daisy maar eens niet te verwaarlozen, zijn neus steekt hij daarbij even extra eigenwijs de lucht in als hij Samantha passeert. Hij begroet Daisy met een kus op haar kaaklijn en gaat achter haar staan om zijn armen om haar middel heen te slaan. "Mmm je zit weer onder het zand, ik haat dit klimaat" murmelt hij terwijl hij wat van haar haren aan de kant duwt. Hij drukt een kus op haar oor en glimlacht "Een warm bad zou je goed doen" fluistert hij zachtjes wetend dat zijn vader hem een oorvijg zou geven. "Ik kan een kamermeisje vragen om het bad vol te laten lopen" gaat hij liefjes verder hoewel zijn aandacht nu naar iets anders verplaatst. Rose die hij vanuit zijn ooghoeken ziet passeren lijkt heel even meer zijn aandacht vast te houden dan Daisy zelf. Wat afwezig streelt hij over de palm van haar hand.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 9:31 

Afbeelding

Flynn loopt zwijgend het dek op van de boot en is al lang blij dat ze de hitte hebben kunnen voorkomen, vooraleer ze ploeterend door het zand moesten en waarschijnlijk 3 kilo verloren waren door het zweten alleen.

Hij laat zich op een bankje zakken en kijkt zwijgend naar de andere die langzaam aan ook aan het toestromen zijn op de boot.
Hij heeft niet veel zin in praten, maar hij weet ook als hij zich gaat afzonderen dat hij als een complete jerk zal overkomen. En die taak heeft Dominic al voor zichzelf genomen.
Flynn haalt een flesje water uit zijn rugzak en neemt er een flinke slok van, als hij het dopje heeft losgedraaid.
Was ik maar thuis gebleven in de plaats van mijn nieuwsgierige kop te gaan zitten rondneuzen. Nu zit ik hier. @@

Met een lichte kreun laat hij zich tegen de muur achter zich leunen en sluit zijn ogen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 15:22 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose loopt net als de rest de boot op. Ze is het weer hier eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. De warmte was maar voor heel even leuk, en hoewel ze misschien wel een paar tinten bruiner zijn geworden, is er voor de rest niks aan. Het is te warm en de hitte stijgt je naar het hoofd.

Haar blik glijdt eventjes over Noah en Daisy heen. Ze heeft er onderhand een beeje vrede mee gesloten dat Noah zo close is met haar zusje. Haar aandacht blijft er dan ook niet echt lang op hangen, en ze loopt naar de rand van het dek toe.
Ze ademt even de geur van de zee op en kijkt wat over het water heen, de verte in. Hoeveel zouden ze er voor over moeten hebben om terug te kunnen naar hun eigen wereld?
Rose zucht even. Ze moest er nu maar niet te veel over na blijven denken. Even iets anders vinden als afleiding.

Haar blik blijft even hangen op Thomas. Hmm.. Ze bijt eventjes op haar lip. Misschien wilde hij liever eventjes alleen blijven, misschien vond hij het niet eens prettig dat ze zo nu en dan bij hem rond hing. Ze besluit dan ook om niet naar Thomas toe te gaan, maar eens bij die nieuwe jongen te gaan zitten.

Rose loopt richting Flynn en gaat naast hem zitten. Hij zit er echter met gesloten ogen en merkt haar zo dus niet echt op.
"Hey." verlaat het dan ook haar mond, om haar aanwezigheid duidelijk te maken. En ik ga er even van uit dat hij z'n ogen daarna wel opent. "We hebben nog geen kennis kunnen maken met al het gedoe en emotionele rollercoasters in de groep." ze glimlacht eventjes.
"Ik ben Rose, de zus van Daisy." stelt ze zich dan uiteindelijk maar voor.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 18:11 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy sluit haar ogen wanneer Noah zich bij haar voegt. Ze weet niet of ze moet genieten of zich moet wegtrekken van hem. Haar verstand zegt het laatste, maar haar gevoel overwint het makkelijk als ze bij hem is. De aantrekking is veel te vaak veel te groot. Ze laat afwezig haar hoofd op zijn schouder rusten en geniet van de zachte aanraking van zijn strelende vinger op haar hand.

'Een bad klinkt goed,' mompelt ze zachtjes, niet meteen zich ervan bewust wat dat zou inhouden. Water is gewoon altijd welkom na zulk warm weer doorstaan te hebben. Dan draait ze zich naar hem om en plaatst haar handen op zijn schouders, een serieuze blik op haar gezicht. 'Waarom praten wij nooit?' zegt ze dan opeens, zomaar uit het niets. Ze beseft maar al te goed dat dit zo'n gesprek is dat alle jongens het liefst vermijden, en zeker jongens als Noah, maar toch moest ze het zeggen. 'Ik bedoel maar, er gebeurt zoveel om ons heen waarvan ik me niet eens kan inbeelden hoe erg het je moet raken.' Ze laat haar handen van zijn schouders glijden, langs zijn armen, totdat ze zijn handen vast heeft. 'En ik heb geen flauw benul wat je erover denkt. Wat vrij triest is, aangezien ik er voor je zou moeten zijn.'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 18:37 

Afbeelding

Er verschijnt een glimlach op Samantha's gezicht als Dominic zegt dat hij het voor de eerste keer echt naar zijn zin heeft. "˜Ik denk dat dat ook voor mij geldt.' Samantha voelt hoe Dominic tussen haar benen glipt. Ze geniet van zijn aandacht en hoe dichtbij hij nu bij haar staat. Dit heeft ze nu echt even nodig. Helemaal nu Noah zich zo gedraagt. Hij kan het allemaal even uitzoeken, uiteindelijk zal hij toch wel met hangende pootjes naar haar terugkomen en dan is hij eindelijk waar Samantha hem wilt hebben.

Ze kijkt Dominic aan en geeft hem vervolgens een speels kusje in zijn nek. "˜Laten we het nog wat meer naar onze zin hebben,' fluistert ze tegen hem, waarna ze hem nog iets dichter naar zich toe trekt. Ze brengt haar gezicht dichter naar de zijne en kust hem.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: