Zijn woorden schijnen effect gehad te hebben. Casey's ogen worden waterig en ze verontschuldigt zich. Hij merkt op hoe haar hand langs haar buik gaat en voelt een onaangename rilling door hem heen gaan. Ze ziet er enorm breekbaar uit zo, en hij wilt het hopeloos weer goed voor haar maken. Maar net als hij een beetje naar voren schuifelt, stapt Lea al op Casey af en omarmt ze haar. Shawn ademt diep in en uit. Het briefje dat hij net nog aan Casey liet zien, stopt hij terug in zijn broekzak. Hij voelt zich enorm overbodig - Casey heeft hem niet meer nodig. Ze heeft haar
echte vrienden nodig. En wat Shawn ook is voor Casey, hij is geen vriend. Al die tijd had hij haar wel willen schrijven, maar nooit geweten wat er precies in een brief gezet moest worden.
"Ik, um," begint hij. Hij schraapt zijn keel om zijn stem wat luider te laten klinken. Wat zelfverzekerder dan hoe hij zich in werkelijkheid voelt. Hij probeert Casey's oog te vangen over Lea's schouder.
"Ik moet dit spul even van mijn gezicht afkrijgen enzo. Straks hebben we les, en... ja." Zijn voeten bewegen echter niet - in plaats daarvan blijft hij naar Casey kijken, alsof hij verwacht dat ze nog iets zal zeggen, iets om het beter te maken.

Casey valt uit tegen Lea, en Eric kijkt met opgetrokken wenkbrauwen toe hoe dat zich uitpakt. Casey leegt een glas vol pompoensap over Shawn's hoofd, waarna ze ervandoor gaat. Cam, Lea en Shawn gaan erachteraan, en ze laten een nogal ongemakkelijke stilte achter.
"Hey," zegt hij stilletjes tegen Flor, die er ook bij komt zitten. Hij bestudeert Enora's gezicht als die reageert op Casey's terugkomst.
"Het waait allemaal vast wel over," zegt hij tegen Enora, met een grijns die opbeurend moet zijn.
"Volgende week zal alles weer vergeven en vergeten zijn, toch? Bovendien, wat is het leven zonder wat spanning." Nou ja - als het aan hem gelegen had, was er helemaal geen spanning. Niet dit soort spanning, althans. Eric neemt een hap van zijn croissant, en maakt een mental note om Casey te vriend te houden. Hij houdt wel van een schoon gezicht.