Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 41  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 17:59 

Afbeelding
Florence Gravois

Flor huppelt vrolijk naar het ontbijt. Ze heeft geweldig goed geslapen en om de een of andere onbekende reden voelt ze zich nog beter dan anders. Oh-wacht! Ze weet waarom ze zich zo goed voelt! Daar loopt hij! 'Hey Matt,' zegt ze met een brede glimlach en ze plant een zoen op zijn wang, wanneer ze hem tegenkomt samen met Shawn en Enora. 'Lekker gesl-' Maar ze wordt al in haar woorden gestopt door het drankje dat in Shawns gezicht vliegt.

En wie heeft dat gedaan? Haar mond valt nog verder open van verbazing als ze Casey ziet. 'Is Casey echt terug of zijn mijn ogen me aan het bedriegen?' vraagt ze aan Matt en Enora. 'Was ze niet door haar moeder van school gehaald omdat ze zwanger was?' fluistert ze dan heel zachtjes in Matts oor.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 22:02 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea werpt Shawn een felle blik toe als hij zegt dat hij het ook uit wilde praten. Iemand onvolwassen noemen en zeggen dat ze zich aanstelt is niet uitpraten, idioot, denkt ze. Maar dan haalt Shawn een brief tevoorschijn. Wanneer Lea Casey's handschrift ziet weet ze in eerste instantie niet hoe ze zich voelt, maar dan realiseert ze zich dat ze... jaloers is. Omdat Casey niet de moeite genomen had om afscheid van Lea te nemen.

Maar dat ze jaloers is is f*cked up. Natuurlijk was Shawn belangrijker dan ik. denkt Lea. Hij is nog steeds belangrijker dan ik. Hij was de vader van haar kind. In vergelijking met hem beteken ik niets. En dat Casey en ik elkaar gezoend hebben? Betekent ook niets.

Het gebeurt niet vaak dat Lea voor zichzelf toegeeft aan de negatieve gedachten die haar plagen en dat het nu gebeurt brengt haar van haar stuk. Dus ze haalt een hand door haar haren, slaat haar armen over elkaar en focust op Casey, die zegt dat ze niets ontvangen heeft. Eigenlijk is Lea daar wel blij mee, want naarmate de maand vorderde werden haar brieven ook... wanhopiger, bevatten dingen die normale vriendinnen niet tegen elkaar zeggen. En vanaf nu gaan Lea en Casey gewoon normale vriendinnen zijn. Lea heeft al de brieven teruggekregen en heeft ze dus nog, maar ze maakt nu een aantekening in gedachten om ze zo snel mogelijk te verbranden.

Ondertussen praat Casey verder en als Lea haar eigen bittere gevoelens opzij zet, moet ze toegeven dat Casey ook een punt heeft. Dat neemt niet weg dat zowel Casey als Shawn zich stom gedragen hebben, maar-

Oh damn, Casey kijkt naar beneden en het ziet er uit alsof ze aan het huilen is en- Lea is daar weerloos tegen, als Casey er zo broos uitziet. Ze moet weer denken aan een maand geleden, toen Lea ook boos was en Casey ook op een gebroken toon niet kon stoppen met sorry zeggen.
Het is niet dat Lea er plezier in schept om Casey daar keer op keer toe te reduceren, maar het gebeurt toch.

"Oh, Casey," zucht ze. Lea aarzelt, maar doet dan een paar stappen naar voren. "Je hoeft je niet te verontschuldigen. Het is- je mag je verdrietig voelen. Je mag je k*t voelen. Alleen... misschien moet je proberen dat niet af te reageren op mensen die om je geven en je willen helpen. Okay?" Lea slaat haar armen om Casey heen. "Ik houd van je," mompelt ze, "en ik ben er voor je, goed?"

were mine.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 10:29 

Afbeelding

Het ene moment nemen Enora, Shawn en Matt plaats aan tafel en het andere moment gooit Casey pompoensap in Shawns gezicht om vervolgens weg te lopen, met Shawn achter haar aan. Ontzet kijkt ze de twee dan ook na. Jippie, Casey was terug, en dat maakte ze maar al te goed duidelijk. Okay, Enora heeft helemaal niks tegen Case, maar dit vindt ze toch allemaal te ver gaan.

"Hey Flor." glimlacht ze wanneer Florence zich ook bij hun voegt. Ze neemt even met weinig zin een hap van een cracker. "Jup, Casey is terug." antwoordt ze met een zuchtje op haar vraag. "En ze is vrijwel meteen in de aanval gegaan."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 11:18 

Afbeelding

Zijn woorden schijnen effect gehad te hebben. Casey's ogen worden waterig en ze verontschuldigt zich. Hij merkt op hoe haar hand langs haar buik gaat en voelt een onaangename rilling door hem heen gaan. Ze ziet er enorm breekbaar uit zo, en hij wilt het hopeloos weer goed voor haar maken. Maar net als hij een beetje naar voren schuifelt, stapt Lea al op Casey af en omarmt ze haar. Shawn ademt diep in en uit. Het briefje dat hij net nog aan Casey liet zien, stopt hij terug in zijn broekzak. Hij voelt zich enorm overbodig - Casey heeft hem niet meer nodig. Ze heeft haar echte vrienden nodig. En wat Shawn ook is voor Casey, hij is geen vriend. Al die tijd had hij haar wel willen schrijven, maar nooit geweten wat er precies in een brief gezet moest worden.

"Ik, um," begint hij. Hij schraapt zijn keel om zijn stem wat luider te laten klinken. Wat zelfverzekerder dan hoe hij zich in werkelijkheid voelt. Hij probeert Casey's oog te vangen over Lea's schouder. "Ik moet dit spul even van mijn gezicht afkrijgen enzo. Straks hebben we les, en... ja." Zijn voeten bewegen echter niet - in plaats daarvan blijft hij naar Casey kijken, alsof hij verwacht dat ze nog iets zal zeggen, iets om het beter te maken.

Afbeelding

Casey valt uit tegen Lea, en Eric kijkt met opgetrokken wenkbrauwen toe hoe dat zich uitpakt. Casey leegt een glas vol pompoensap over Shawn's hoofd, waarna ze ervandoor gaat. Cam, Lea en Shawn gaan erachteraan, en ze laten een nogal ongemakkelijke stilte achter.

"Hey," zegt hij stilletjes tegen Flor, die er ook bij komt zitten. Hij bestudeert Enora's gezicht als die reageert op Casey's terugkomst. "Het waait allemaal vast wel over," zegt hij tegen Enora, met een grijns die opbeurend moet zijn. "Volgende week zal alles weer vergeven en vergeten zijn, toch? Bovendien, wat is het leven zonder wat spanning."

Nou ja - als het aan hem gelegen had, was er helemaal geen spanning. Niet dit soort spanning, althans. Eric neemt een hap van zijn croissant, en maakt een mental note om Casey te vriend te houden. Hij houdt wel van een schoon gezicht.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 21:51 

Afbeelding
Florence Gravois

'Ach, ze heeft het zwaar gehad,' probeert Flor het incident wat weg te wuiven. Enora was nu met Shawn en dat zou de terugkomst van Casey niet veranderen. 'Binnen een dikke week is alles inderdaad weer bij het oude,' stemt ze in met Eric. Ze pakt haar bekertje vast en begint ermee te prullen.'Besides, als ze zo doet, zal Shawn toch niet snel in haar armen vliegen.' Nonchalant neemt ze een slokje van haar drankje.

Waar is Naomi? Ze strekt haar nek en kijkt wat rond, maar kan het gezicht van haar BFF nergens vinden. Sinds het hele junglegedoe heeft ze Noami wat te goed, want zonder haar was het er met Matt waarschijnlijk nooit van gekomen. Of toch niet zo snel. En zonder Shawn ook niet. Maar Enora bedankt hem al genoeg in haar plek.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 18:26 

Afbeelding

Matt had zich mee laten sleuren door Shawn en Enora. In de tussentijd had hij niet veel gezegd, omdat hij met zijn hoofd al bij de wedstrijd van de dag erna was. Matt houdt er niet van om over moeilijke dingen na te denken. Daar krijgt hij alleen maar hoofdpijn van. Helaas dwalen zijn gedachten vaak wel af richting de categorie 'moeilijk'. Hij wordt pas wakker wanneer Shawn geraakt wordt door de inhoud van Casey's glas.

"Wat doe je?!" Roept hij Casey toe. Matt is namelijk zelf ook getroffen door een paar spetters. Maar ja, Shawn pakt het zelf al op. Dan komt Flor er ook bij zitten. "Hey!" Begroet hij haar vrolijk, terwijl hij een verdwaalde spetter van zijn gezicht af veegt. "Dit weet jij vast wel, als meisje zijnde. Is Casey PMSing?" Niet bepaald een geslaagd onderwerp tijdens het eten, maar sinds wanneer boeit Matt zoiets nou?

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 17:08 

Afbeelding
Florence Gravois

Flor bijt op haar lip om niet te lachen en laat haar blik even op Enora vallen, alsof ze wil zeggen: Boys, whatcha gonna do? 'Ja, Matt, ze is vast aan het PMSen,' zegt Flor met een glimlachje. 'Ze heeft totaal geen andere problemen, ofzo.' Ze legt haar arm om hem heen en plant een zoen op zijn wang. Het zijn zo'n kleine grappige opmerkingen die ze het geweldigst vindt aan hem.

'Besides,' voegt ze er dan nog aan toe, 'ik heb toch nooit last van PMS, so how should I know?' Niet dat dat echt waar is, maar hey, laat Matt maar het allerbeste over haar denken.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 17:47 

Afbeelding

"Dat nooit klonk eng sarcastisch..." Zegt Matt. Vervolgens neemt hij een grote hap uit het stuk brood dat hij net op zijn bord gegooid had. "Anyway, je komt ons morgen toch wel aanmoedigen bij de wedstrijd? Het team is in topvorm. Als we niet winnen, eet ik de bludger op en mijn knuppel daarbij!"

De wedstrijd komt dichterbij. Matt's motivatie om te winnen wordt daardoor ook steeds groter. Hij was altijd al competitive ingesteld en een Quidditch game brengt dat alleen maar extra in hem naar boven. Hij is het hele gedoe met Casey ook direct alweer vergeten.

"Waar is Naomi trouwens? Niet dat ik haar bitchyness mis, maar ik heb haar sinds het Quidditch veld niet meer gezien. Ze was met Dorian, so maybe..." Matt's mind works in mysterious ways.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 0:22 

Afbeelding

Casey knikt zwakjes als Lea zegt dat ze zich niet zo op anderen moet afreageren. Ze weet het. Ze weet het allemaal zo verdomd goed. "Ik houd ook van jou..'' fluistert ze zachtjes.

Casey slaat haar handen om Lea heen en ze verschuild haar gezicht in haar schouder. Langzaam glijden haar ogen dicht. Lea's armen en de geur van veiligheid doen haar kalmeren.
Shawn's stem klinkt weer op en Casey laat Lea los. Onzeker stapt ze op de jongen af en geeft ook hem een korte maar krachtige knuffel.

"Het spijt me, Shawn.'' Een flauwe glimlacht verschijnt op haar gezicht. "Het was voor jou vast ook heel zwaar.''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 17:39 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea voelt zich even warmer worden als Casey zegt dat ze ook van Lea houdt en haar terugknuffelt. Ja, Lea zit echt zwaar in de problemen. Uiteindelijk laat Casey haar los, dus Lea doet weer een stap achteruit en kijkt met een emotieloze gezichtsuitdrukking toe hoe Casey Shawn ook een knuffel geeft.

Aarzelend werpt Lea weer een blik op Camille. Ze ziet er miserabel uit en Lea kijkt snel weg, naar haar horloge. Het is bijna tijd voor- ja, daar gaat de bel al, waardoor Lea gelukkig niet verder na hoeft te denken over het hele Camdrama. Want Lea wilt er niet over nadenken en al helemaal niet over praten.

Ze schraapt haar keel. "Ik denk dat we maar beter kunnen gaan," zegt ze. Niet dat Honeycutt er nou een probleem van maakt als mensen laat zijn, maar Lea voelt zich een beetje gevangen en wil graag weg. Daarnaast is dansen ook een van haar favoriete vakken; Lea is altijd goed in fysieke activiteiten. Ze voegt er voor Casey aan toe: "We hebben dansen." Het is namelijk heel goed mogelijk dat Casey na haar afwezigheid het rooster niet meer weet.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 19:18 

Afbeelding

Shawn kan alleen maar knikken als hij Casey hoort zeggen dat het haar spijt. Lea laat hen weten dat ze dansles hebben, en Shawn neemt een stap terug. "Right. Okay, jongens, ik zie jullie straks. Even naar het toilet om wat water op mijn gezicht te gooien." Want het pompoensap is vies en plakkerig geworden, en hij denkt dat hij er inmiddels uitziet als een oranje versie van zichzelf. Hij klopt Casey een beetje awkward op haar schouder bij wijze van gedag-zeggen, zwaait naar Lea en Cam, en loopt dan snel weg. Allerlei studenten vloeien uit de eetzaal, maar hij probeert niemand aan te kijken.

Eenmaal aangekomen op het toilet, stapt Shawn naar de dichtstbijzijnde wasbak, en draait aan de koud-water-knop. Zijn gezicht ziet er absoluut niet uit, natuurlijk. Urgh, er is zelfs wat op zijn haar gekomen. Zijn haar! Met veel gespoel en gewrijf krijgt Shawn het voor elkaar om er weer enigszins presentabel uit te zien. Het is niet de bedoeling dat hij er smerig uitziet tijdens dansles. Professor Honey is, om het in politiek correcte termen te zeggen, aantrekkelijk. En ze is niet eens zo oud ook, voor een lerares.

Diep in gedachten verzonken (jaja, over aantrekkelijke leraren), maakt Shawn zijn weg naar het lokaal. Vreemd genoeg is hij de eerste die aankomt. Waarschijnlijk zit de rest nog met elkaar te praten of zo. Hij heeft echter geen zin om een paar minuten met professor Honey te praten, want hoewel ze er goed uitziet, betwijfelt Shawn of ze hem veel boeiends te melden heeft. En dus blijft hij buiten het lokaal hangen, wachtend op zijn klasgenootjes.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 20:02 

Afbeelding
Florence Gravois

Flor kijkt vanuit haar ooghoeken nog eens naar het hele tafereel met Casey, maar het drama is blijkbaar gedaan en zo is ook haar interesse weg. Ze glimlacht speels naar Matt als hij het heeft over wedstrijd. 'Mattie, toch, natuurlijk kom ik naar de wedstrijd,' zegt ze zoetjes, 'om met jou de vloer te vegen!' Hoe kon hij dat nu vergeten zijn? 'Ik moet tegen jou spelen, hé.' Ze tikt hem lichtjes tegen het hoofd. 'Als je zo geconcentreerd gaat zijn als nu, zal het een makkie worden om je te verslaan.'

Na een korte blik op haar horloge, staat ze recht. Het wordt tijd om naar de les te gaan. Het is dansen en daar heeft ze zin in. 'Als Naomi niet komt opdagen voor dansles, zal ik noodgedwongen moeten skipper om mijn BFF te gaan redden uit de klauwen van Dorian,' verzucht ze. 'Maar tot dan blijf ik denken dat het eerder zij zal zijn die Dorian te grazen neemt.' Ze trekt lichtjes aan Matts trui. 'Kom, we moeten gaan.'

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 13:56 

Afbeelding

Oeps... Hoe kon Matt dat nou vergeten? Flor speelt natuurlijk in het andere team! "Jullie team kan maar beter in the stands gaan zitten. Wij gaan toch sowieso winnen. Het zal jullie een vernedering besparen." Good safe, Matt. Good safe. Hij heeft zich al zo vaak uit zulke situaties moeten praten, dat hij er zeer goed in is geworden.

Als Flor zegt dat ze moeten gaan, staat Matt op van de tafel en maakt hij een klein dansje door de hal. "Aaahhh, dansles. Die lessen heb ik niet nodig. Ik ben veel te goed daarvoor!" Hij springt op het bankje waar ze net op zaten en maakt een pirouette. Hij sluit de routine af met een gracieuze buiging. Daarna loopt hij samen met Flor naar het lokaal toe. Dansles is altijd een van Matt's favoriete vakken geweest en dan gaat het niet alleen om het dansen. Professor Honey is namelijk de meest attractive lerares ever. En Matt is er zwaar van overtuigd dat ze een oogje op hem heeft. Maar hoe kan iemand Matt nou niet aantrekkelijk vinden?

Eenmaal aangekomen, ziet Matt zijn beste vriend staan. Hij versnelt zijn pas wat en gaat naast Shawn staan. "Hoe ging alles met Casey?" Fluistert hij, zodat Flor hem niet kan horen. Hij betwijfelt namelijk dat Shawn erover zou willen praten als de halve klas er omheen stond.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 14:04 

Afbeelding

En ja hoor, al gauw komen Matt en Flor aanlopen. Matt komt echter dicht bij hem staan, en vraagt naar de Casey situatie. Shawn haalt zijn schouders op. Het is niet zo dat alles nu weer perfect is tussen hen, natuurlijk. Maar ze hebben een klein stapje in de goede richting gezet, en dat is al heel wat. Hij neemt zich wel voor om niet teveel met Enora rond te paraderen tegenover Case - dat zal waarschijnlijk niet voor al te beste situaties zorgen.

"Ze was nogal... pissig," zegt hij op fluisterende toon. "Zoals je wel kon zien. Maar het eindigde daarnet met sorry's, dus..." Hij haalt zijn schouders opnieuw op. "Dat is al iets goeds, right?"

Als het aan Shawn gelegen had, dan ging hij lekker terug naar zijn kamer met Matt, en spendeerden ze de hele dag in een fort gemaakt met dekens en kussens. Maar helaas is dat niet mogelijk, want er zijn lessen, en andere mensen. Shawn schraapt zijn keel. "Flor! Ben je nog steeds blij met je keuze?" Hij knikt naar Matt. "Je kunt 'm altijd terugbrengen als je wilt - je krijgt al je geld terug." Een lachje hangt om Shawn's lippen.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 14:16 

Afbeelding

...

Na meerdere mislukte pogingen om Dorian op een bezem te krijgen besloot Naomi maar om op te geven. Ze moesten toch naar dansles en daar zat ze dan nu in een comfortabele jurk met legging. Naomi was stiekem best wel dol op dansen, tenminste als ze een goede danspartner had.
Ze ziet Florence, Matt en Shawn aan komen lopen en ze springt blij op. Ze had Florence al eventjes niet meer gesproken. Ze omhelst haar eventjes. Ze hoort Shawn's laatste woorden tegen Flor.

"En hoeveel geld zou ze precies terug krijgen?" vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen aan Shawn.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: