"Okay food, where are you?" Cap wilt Asha een antwoord geven, maar tegelijkertijd wilt hij haar alleen krijgen om te zeggen dat ze de test(s) nu kan afnemen. En de rest wilt waarschijnlijk ook eten, maar die hoeven niet allemaal mee, natuurlijk. In de tijd dat Cap na zit te denken over hoe hij Asha kan loswringen van de groep, komt Blake naar hem toelopen om te vragen of ze samen de boot kunnen verkennen.
"Err-" Hij kijkt recht in Blake's gezicht en Cap zou zo graag 'sure!' willen zeggen, al is het alleen om Blake niet teleur te stellen. Maar dat gaat nu niet - niet met alle drama rondom Asha.
"Ik kan niet- ik heb Asha beloofd om samen naar..." Hij wijst vaagjes naar één van de gangen.
"Om naar, om te ontbijten? Maar privé? Ik zou heel graag met jou verkennen, maar..." Hij haalt zijn schouders op.
"Sorry, okay? Een volgende keer?" Net of ze elke dag op een boot zullen zitten. Cap voelt zich enorm schuldig hiervoor, maar hij vertelt zichzelf dat dit het beste is. Het voelt extra naar omdat het voelt alsof hij Asha boven Blake verkiest -
alweer.
"We komen zo terug. Je kunt verkennen met de rest! Kee en Marsh en uh, Serena en... Hayden?" Cap neemt een stap naar achteren, grijnst nog even schaapachtig en verontschuldigend naar Blake, en stapt dan gauw naar Asha toe.
"Hey, hey..." Hij legt zijn hand op haar rug op een sturende manier.
"Kom, we've got stuff to do." Hij buigt zijn hoofd naar de hare toe en fluistert:
"Ik heb de testjes in mijn tas, okay? Het is gewoon..." Hij werpt een blik op Blake.
"... het is belangrijk dat we zo snel mogelijk een antwoord hebben."