Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 2:15 

Afbeelding
Asha

Asha kreunt als mensen beginnen te schreeuwen en nog luider als Cap de bus geweldadig heen en weer schudt. Ze houdt haar ogen koppig dicht, omdat ze enorme koppijn heeft en zich nogal misselijk voelt. De ruzie tussen Marshall en Blake gaat nergens over en ze krijgt neigingen om ze allebei de zee in te duwen, zodat ze ophouden met kabaal maken. Gelukkig komt mister spiderman, Cap, tot haar rescue en zorgt voor vrede.

Ze besluit dat het beter is om zich op te frissen en te eten. Ze gaat langzaam overeind zitten en kijkt wazig naar het tafereel in de bus. Het is een puinhoop. 'Need. Coffee.' is de eerste gedachte die in haar op komt. Ze graait naar haar tas, die onder een van de banken ligt en vist er een spiegeltje uit. Asha schrikt van haar eigen spiegelbeeld. Haar haren zitten in de war en haar make-up ziet er clown-achtig uit. Meteen gaat haar speurtocht verder naar make-up remover doekjes en een borstel. "Heb je nog van die sandwiches Cap?" vraagt ze afwezig, terwijl ze zichzelf aan het fixen is. "En o my god, ik heb Coffee nodig." Cap is blijkbaar te druk bezig met andere dingen, want hij zorgt ervoor dat het busje begint te rijden.

Als Asha zich heeft gefatsoeneerd zijn ze op de boot aangekomen. Hopelijk hadden ze daar wat te eten. En asprientjes. En een WC om zich om te kleden. Het enigste wat ze besluit mee te nemen uit de bus is haar tas. "Okay food, where are you?" vraagt ze.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 23:06 

Afbeelding
Blake Sterling

Even later is iedereen eindelijk klaar om te gaan (of is in ieder geval Cap met de bus klaar, ook al ligt de helft nog op de grond), zodat ze naar de boot kunnen - en deze keer wel op tijd zullen zijn. Blake zit quasi-nonchalant op een van de banken naar de rest van de groep te kijken, bij gebrek aan iets interessanters om te doen. Zijn blik blijft even op Asha hangen, die er ondanks het vroege uur goed uitziet, maar glijdt dan snel naar de volgende persoon.

Een paar controles verder en dan zijn ze op de boot. Tijd om uit te stappen. Blake neemt alleen zijn portemonnee en wand mee, het is toch maar voor 2 uur. Als Cap dan Marshall en Blake aan lijkt te spreken - alsof Blake iemand in elkaar gaat timmeren ofzo, geez - rolt hij even met zijn ogen, maar negeert het verder.

Nu de speech klaar is, stapt Blake op Cap af. "Hey, zin om de boot te gaan verkennen?" zegt hij met een glimlach. Er mag dan wel een shitload aan drama aan de gang zijn, maar Blake weet dat hij altijd op Cap kan rekenen om hem op te vrolijken.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 0:32 

Afbeelding
    Clark "Cap" Bryans

"Okay food, where are you?" Cap wilt Asha een antwoord geven, maar tegelijkertijd wilt hij haar alleen krijgen om te zeggen dat ze de test(s) nu kan afnemen. En de rest wilt waarschijnlijk ook eten, maar die hoeven niet allemaal mee, natuurlijk. In de tijd dat Cap na zit te denken over hoe hij Asha kan loswringen van de groep, komt Blake naar hem toelopen om te vragen of ze samen de boot kunnen verkennen.

"Err-" Hij kijkt recht in Blake's gezicht en Cap zou zo graag 'sure!' willen zeggen, al is het alleen om Blake niet teleur te stellen. Maar dat gaat nu niet - niet met alle drama rondom Asha. "Ik kan niet- ik heb Asha beloofd om samen naar..." Hij wijst vaagjes naar één van de gangen. "Om naar, om te ontbijten? Maar privé? Ik zou heel graag met jou verkennen, maar..." Hij haalt zijn schouders op. "Sorry, okay? Een volgende keer?" Net of ze elke dag op een boot zullen zitten. Cap voelt zich enorm schuldig hiervoor, maar hij vertelt zichzelf dat dit het beste is. Het voelt extra naar omdat het voelt alsof hij Asha boven Blake verkiest - alweer.

"We komen zo terug. Je kunt verkennen met de rest! Kee en Marsh en uh, Serena en... Hayden?" Cap neemt een stap naar achteren, grijnst nog even schaapachtig en verontschuldigend naar Blake, en stapt dan gauw naar Asha toe.

"Hey, hey..." Hij legt zijn hand op haar rug op een sturende manier. "Kom, we've got stuff to do." Hij buigt zijn hoofd naar de hare toe en fluistert: "Ik heb de testjes in mijn tas, okay? Het is gewoon..." Hij werpt een blik op Blake. "... het is belangrijk dat we zo snel mogelijk een antwoord hebben."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 22:34 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake's glimlach verflauwt wanneer Cap al begint met 'eh' - en dan zegt hij dat Asha... iets belooft heeft? Het is heel vaag allemaal, en het komt op Blake over als een excuus voor iets. En daarnaast: Cap en Asha? Ontbijten? Privé? Blake voelt jaloezie en tegelijkertijd een beetje argwaan opkomen.

Maar Asha en Cap waren al vrienden voordat Blake Asha leerde kennen. Natuurlijk is het normaal als ze wat tijd doorbrengen. Maar privé? En daarnaast is Blake ook nogal hurt omdat hij eigenlijk op Cap gerekend had. Ze zijn best friends. En nu voelt het alsof hij plotseling niet meer belangrijk is.

Plotseling realiseert Blake dat hij een hurt puppy look op zijn gezicht heeft. Snel past hij zijn gezichtsuitdrukking aan, zodat hij er verveeld uitziet. "Sure, geen probleem," zegt Blake uiteindelijk, maar Cap is al weer weggestapt richting Asha, Blake als een idioot achterlatend.

Whatever. Hij heeft Cap niet nodig om plezier te hebben, dat kan hij zelf ook. Misschien kan hij wel een paar meiden opzoeken ofzo. Al heeft Blake daar, als hij eerlijk met zichzelf is, nu weinig zin in. In ieder gaat hij niets met Hayden en Keegan en Serena en Marshall doen.

GeĂŻrriteerd, zowel om zichzelf als om... zo'n beetje alles, loopt Blake naar de trap toe, al valt het hem wel op dat Cap dicht bij Asha staat en zijn hand op haar rug heeft. Snel loopt hij naar boven, een paar gangen door, totdat hij buiten op de galerij staat en over het water uitkijkt.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za aug 11, 2012 23:43 

Afbeelding

Al snel zit iedereen weer in de bus. De controles duren langer dan hij had verwacht. Misschien leek het ook gewoon langer te duren omdat Keegan altijd de neiging heeft zich nog perfecter te gedragen in bijzijn van mensen met aanzien, politie, etcetera. Niet dat het vreemd is. Iets wat je van jongs af aan in je systeem hebt moeten printen gaat er uiteraard niet zo makkelijk uit. Normaal was hij al geen doorgeslagen regelbreker, laat staan in het bijzijn van autoriteit. Hij had niets om te verbergen, maar je weet maar nooit.

Uiteindelijk staan ze dan toch allemaal allemaal op de boot. Cap geeft nog wat informatie over de reistijd, waarna het duidelijk wordt dat iedereen een beetje zijn of haar eigen gang kan gaan. Het irriteert hem een beetje dat Cap geen precieze tijd afspreekt, waarmee hij Keegan meteen een mental note doet maken om minstens vijftien minuten voor aankomst bij de bus te zijn.

Keegan rekt zich uit en draait zich om naar Marshall. Het sprak voor zich dat zij samen de tijd zouden spenderen, maar net als hij een voorstel wilt doen vangt hij het gesprek tussen Cap en Blake op. Stiekem luistert hij mee, ondanks het feit dat ze hun gesprek niet bepaald privé proberen te houden. Het voelde als een misdaad om mee te luisteren als zijn oren niet voor de woorden bestemd waren. Kee draait zich weer om en is verbaasd om te zien dat Cap Blake op een vrij duidelijke manier afwijst. Voor Asha. Asha boven Blake. Woah. Vol ongeloof staart hij Cap na, waarna zijn ogen op Blake vallen. Een vaag gevoel dat op medelijden lijkt gaat door hem heen, maar dan bedenkt hij zich dat Blake de ladykiller van de school is en dat het zijn eigen schuld is. Het was te verwachten dat mensen hem op een gegeven moment in de steek zouden laten. Toch zit het hem een beetje dwars dat Blake zo eenzaam wegloopt. Opvallend is ook dat hij zo snel weg is, en Keegan's caring side begint weer op te spelen.

"Ehm, guys,'' begint hij dus. "Ik ben zo terug. Moet even wat doen.'' Keegan glimlacht verontschuldigend en racete snel achter de jock aan.

Het duurt niet lang voor hij Blake gevonden heeft. Keegan blijft even twijfelend stil staan. Hij lijkt veel menselijker zo, bedenkt hij zich afwezig. Al snel heeft hij door dat hij aan het staren is, dus vermant hij zich en stapt op de ander af. Geen emotionele poespas. Gewoon zeggen wat hij dacht.

"Dat was te verwachten,'' opent hij het gesprek nonchalant. Kee leunt tegen de reling aan en kijkt Blake onderzoekend aan. "You fucked her over. Het is logisch dat ze tijd wilt spenderen zonder jou. Je kan Cap ook niet de schuld geven dat hij er voor haar wilt zijn.''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 12:35 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake blijft een tijd bij de reling staan, starend naar het water terwijl hij zich probeert te bedenken wat hij de komende twee uur eens zal gaan doen. Hij heeft net besloten om dan maar willekeurig wat rond te gaan lopen, wanneer Keegan plotseling op hem afkomt.

Zodra Keegan zijn mond opentrekt voelt Blake al woede opkomen. En tegelijkertijd is er een deel van hem dat gelooft dat Keegan gelijk heeft, maar daar wil hij niet aan denken. "Serieus?" zegt hij kwaad. "Je komt alleen naar me toe om me af te zeiken? En dan vindt je dat ik de klootzak ben. In ieder geval kom ik er eerlijk voor uit, in plaats van te doen alsof ik een heilig boontje ben."

Maar na deze uitbarsting is Blake's boosheid eigenlijk al verdwenen. Hij is het zat om ruzie te maken met mensen. Zelfs irritante zakken als Keegan. "Het is niet dat ik er plezier aan ontleen om anderen pijn te doen," mompelt hij. Vooral niet de mensen om wie hij geeft - en Asha en Cap zijn een van de weinigen die op zijn lijst staan wat dat betreft.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 20:14 

Afbeelding

Ondanks de voorspelbaarheid van Blake's reactie, schrikt Keegan van de felheid. Hij slikt en schraapt zijn moed bij elkaar om de ander tegen te spreken. Niet dat hij bang was of iets dergelijks. Iemand moest Blake toch vertellen wat hij fout deed? Nerveus balt hij zijn vuisten en voelt een steek als de ander impliceert dat hij zich voordoet als een heilig boontje. Dat doe ik toch niet? Ik doe gewoon mijn best. Ik ben niet heilig. Ver van, zelfs. Wijs houdt Keegan zijn mond, want wat kan het hem ook schelen wat Blake denkt? Niet veel, of zo..

Ongemakkelijk glijden zijn ogen naar het dek. Al snel wordt zijn blik omhoog getrokken als Blake weer begint te praten, een stuk kalmer dit keer. Door jaren van oefening lukt het hem zich los te rukken van zijn gedachten en zich compleet op zijn gesprekspartner te focussen. Een bedachtzaam moment reageert hij niet op de kwetsbare woorden.

"Misschien ben je gewoon te impulsief?'' probeert hij voorzichtig. "Nadenken voor je iets doet kan lastig zijn. Leven is makkelijker als je je overal maar instort en ziet waar je eindigt.'' Keegan kijkt naar de zee terwijl de wind met zijn haren speelt. "Ik geloof ook niet dat je mensen bewust pijn doet.''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 20:41 

Afbeelding
Blake Sterling

Het valt Blake op dat Keegan er een beetje geschrokken uitziet, maar hij gaat zich niet verontschuldigen voor zijn woorden. Hij blijft even stil, weer kijkend naar het water, totdat Keegan weer begint te spreken, niet zo beschuldigend dit keer. Al heeft Blake er helemaal geen zin in om geanalyseerd te worden, hij dwingt zichzelf om toch kalm te luisteren naar wat Keegan zegt.

"Probeer je te suggereren dat ik nooit nadenk? Way to go, Devoy," zegt Blake, maar met een geamuseerde, plagende ondertoon. En dan, serieuzer: "Ja, misschien denk ik niet altijd goed na. Maar dat is het niet. Ik ben-" bang, zou Blake haast zeggen. Maar dat zou te kinderlijk zijn om toe te geven. Hij schraapt zijn keel. "Het kan ook lastig zijn om niet na te denken en impulsief te zijn. Jij lijkt controle te zien als het hoogste goed, maar zonder balans kom je nergens." Yup, Blake is het gesprek nu aan het omkeren, want hij heeft geen zin om zichzelf helemaal bloot te geven. Dit is geen therapiesessie ofzo.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 21:09 

Afbeelding

Keegan stuurt Blake een licht geïrriteerde blik toe, maar trekt zijn gezicht snel weer recht. Er komt zelfs een glimlachje vanaf. Oprecht geïnteresseerd laat hij de woorden tot zich bezinken. Het valt hem op dat Blake zijn zin niet direct afmaakt, wat hem doet opkijken. De coole, populaire jongen met altijd een weerwoord die met zijn woorden worstelt? Kee kan het niet laten om ietwat zelfvoldaan te grijnzen. Tegelijkertijd, en tot zijn grote ongenoegen, merkt hij dat hij Blake steeds interessanter begint te vinden. Maar hoe vervelend hij dat ook vindt, de emotie neemt de overhand. Niet. goed. Stop. Keegan krijgt de tijd niet om erover in te zitten, want Blake begint het gesprek om te draaien. Kort is hij van zijn stuk gebracht en weet hij niet wat hij moet zeggen. Luchtige onderwerpen waren prima, maar zodra men op privé gebied kwam was het een gewoonte voor hem om zich terug te trekken.

"Ik..'' begint hij langzaam. "Je hebt wel gelijk. Balans is goed. Maar ik denk dat je het verkeerd ziet. Ik ben prima in belans.'' Alsof het hem niet deert haalt hij luchtig zijn schouders op. De façade is vrij doorzichtig. "Het is toch niet raar dat ik van plannen en zo houd? Iedereen is anders..''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 22:51 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake is verrast als Keegan toegeeft dat Blake misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben - al schiet de andere jongen dan wel meteen in de ontkenning wat zichzelf betreft. Blake onderdrukt een lach, omdat hij nu al weet dat als hij gaat lachen dat Keegan dan niet goed gaat reageren, en dat wilt hij voorkomen.

"Er is niets mis met wat plannen." Blake heeft zijn plan om model te worden tot in de details uitgewerkt. Hij houdt van plannen. Maar... "De nadruk is op 'wat'. Jij wilt alles plannen, volgens mij, ook dingen die je niet kan plannen. Zoals emoties." Blake kijkt expres naar het water in plaats van naar Keegan. Hij wilt voorkomen dat Keegan zich aangevallen voelt; zijn toon houdt hij niet-oordelend. "Het zou geen kwaad kunnen om soms wat losser te zijn."

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 23:43 

Afbeelding

Keegan beweegt subtiel van het ene been naar het andere, niet wetend hoe hij met de situatie om moet gaan. Sure, hij had Blake op zijn plaats willen zetten, en een serieus gesprek was ook niet verkeerd, maar al het persoonlijke gebeuren was onverwachts. Sowieso, Blake met een mutual interest naar anderen? Naar hem? Het was verwarrend. Het klopt niet. En dan zegt Blake dat hij denkt dat hij zelfs zijn emoties wilt plannen en Keegan bijt op zijn onderlip. Misschien. Er waren bar weinig mensen die door hem heen zagen, of in ieder geval, het lef hadden hem te confronteren. Moeilijk staart hij naar de grond. Waarom was hij in de eerste plaats achter Blake aangegaan? Het was niet alsof ze echt vrienden waren of iets dergelijks. Er moest een andere reden zijn. Een reden die hij liever niet aan zichzelf wilde toegeven. Was ik opgewonden toen ik hem zoende? vraagt hij zich af. Het frustreert hem. Het irriteert, maakt hem boos. Dit was oneerlijk. Ik heb Marshall laten staan voor hem.. Dat was hoe dan ook vreemd gedrag. Marshall en hij waren gewoonlijk onafscheidelijk. En toen kwam Blake, deed weer eens stoer en nu was zijn hoofd een chaos. Maar Keegan wilde niet voor zijn valstrik vallen. Keegan wilde niet zoals al die anderen zijn. Hij was toch ook gewoon hetero? Of..?

Keegan kijkt omhoog en overweegt Blake's woorden nog eens. Losser zijn, emoties niet plannen.. Wat zou hij doen als..? Ik moet het gewoon proberen, want.. Dit ging niet om Blake. Dit ging om zijn gevoelens, zijn gedachtes. Het moest over zijn. Of niet.

Een vastberaden uitdrukking nestelt zich op zijn gelaat. Keegan pakt Blake's shirt vast, stokt even als hun ogen ontmoeten- "Ik moet ergens achter komen,'' fluistert hij zachtjes, waarna hij de ander zonder aarzeling naar zich toe trekt en zijn lippen claimt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 0:12 

Afbeelding

Ook Serena werd door al het gedoe die ochtend gewekt en ook Serena kwam heelhuids de boot op - ja. Serena was behoorlijk chagrijnig. Na het gedoe van gisteren met Blake en Keegan en de jongens die haar geprobeerd hadden op te vrolijken was Serena slecht in slaap gekomen. Er was constant een gevoel van argwaan. Argwaan naar Blake - wat waren zijn ware intenties? Argwaan naar Cap, die ze de hele reis nauwelijks gesproken had en die haar plots had afgekapt en gedreigd had haar uit zijn bus te zetten. Argwaan naar Asha, haar afdelingsgenoot met wie ze altijd heel geanimeerde gesprekken kon hebben maar die nu met hele andere dingen bezig leek te zijn.

Eenmaal op de boot wordt Serena's argwaan alleen maar aangevuld. Cap en Asha zonderen zich af. Blake gaat er tussenuit en Keegan gaat achter hem aan. Serena fronst. Nu was het Keegan die achter Blake aanging? Het was alsof ze omstebeurten zielig waren en elkaar moesten troosten. Sowieso had het hele gay-gedoe Serena geĂŻrriteerd. Serena vond Keegan - misschien - wel leuk. Ze mocht hem graag en ze voelde misschien wel wat voor hem. Keegan was niet de standaard jongen en heel anders dan Serena, maar misschien dat dat Serena juist aansprak. En misschien dat Serena zich daarom ook wel zo ongemakkelijk voelde bij de notie dat Keegan voor het andere team speelde.

,,Ik vind het allemaal wel prima,'' mompelt Serena enigszins sarcastisch tegen Hayden en Marshall. ,,Maar ik blijf ook niet rondhangen.'' De jongens begrepen het vast. Ze waren gisteren ontzettend lief voor haar geweest en dat stelde Serena op prijs. Maar Serena had eigenlijk wel behoefte aan wat alone-time. Ze maakt voort naar het bovenste dek en zet haar zonnebril op. Even een boekje of een foldertje doorspitten, even zonnen, misschien wat mensen kijken, misschien een drankje...

Na even gezeten te hebben spot ze, ergens onder haar, Blake en Keegan bij elkaar. Serena kijkt op en houdt hen in de gaten. De twee lijken een fatsoenlijk gesprek met elkaar te hebben, maar dan gebeurt er iets wat Serena schokt. Van gepaste afstand - Blake en Keegan konden haar niet door hebben als ze niet aan het opletten waren - ziet Serena hoe Keegan Blake's shirt pakt en hem zoent. Serena's ogen worden even groter en een gevoel van afgunst en anderzijds van onmacht overmannen haar. Hadden Blake en Keegan dan toch iets met elkaar? Serena wendt haar blik vol afschuw af, staat op en loopt weg, zonder verder te kijken. Wat was er toch allemaal gaande? Kennelijk had iedereen een eigen agenda...

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 1:13 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake is nogal verrast bij de lange stilte die op zijn woorden volgt. Hij had eigenlijk verwacht dat Keegan het meteen weer zou ontkennen, dat hij meteen weer in de verdediging zou springen, maar dat gebeurt helemaal niet. In plaats daarvan zegt Keegan geen woord.

Voorzichtig kijkt Blake weer op. Keegan ziet eruit alsof hij in gedachten verzonken is. Blake voelt... vol verwachting, alsof er op het punt staat iets belangrijks te gebeuren ook al weet hij niet wat. De stilte begint nu wel erg lang te duren en Blake begint zich af te vragen of hij nu misschien iets moet doen, moet terugnemen wat hij net gezegd heeft - en is het niet idioot, dat Keegan deze onzekerheid in Blake teweeg brengt?

Maar voordat Blake een beslissing kan nemen, doet Keegan dat al - plotseling pakt de andere jongen Blake bij zijn shirt en terwijl Blake hem geschokt aankijkt kust Keegan hem. Blake is volkomen overrompeld. Hij weet niet wat hij verwacht had, maar dit zeker niet. Hij kust echter op instinct terug; zijn arm glijdt automatisch rond Keegans middel. Hij weet niet precies wat hij voelt, alleen dat hij dit wilt.

Even later breekt Blake de kus af. "Wat- uhm." Hij is niet echt coherent en voelt zich voor het eerst in jaren weer een idioot. Maar dat hoeft niet per se iets te betekenen, toch? "Kijk, als- ik wil dit niet doen als jij het niet wil, okay? Maar- het hoeft niet per se iets te betekenen. Je kan ook- dit hoeft geen consequenties te hebben." Idioot. Hij voelt zich idioot incoherent. En tegelijkertijd wil hij ook dat wat hij zegt waar is. Dat dit geen consequenties heeft. 24 uur geleden dacht Blake immers ook nog dat hij 100% straight was. En misschien is hij dat nog steeds wel. Misschien is dit alleen maar experimenteren ofzo. "Dus- don't worry, okay?" zegt Blake, voordat hij weer een kus op Keegans lippen drukt.

were mine.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 1:52 

Afbeelding
Asha

Asha kijkt slaperig toe als Blake vraagt of Cap met hem de boot gaat verkennen. Ze fronst echter als Cap een vaag verhaal verzint over dat hij plannen met Asha heeft om privé te gaan ontbijten. Waarom wil Cap privé met haar- het kwartje valt. De zwangerschapstest. Ze voelt zich opeens een stuk minder hongeriger en een stuk misselijker. Haar blik glijdt richting de grond, zodat ze Blake en Cap niet aan hoeft te kijken. Sh*t. Ze probeert haar adem stabiel te houden, maar dat lukt niet echt.

Asha kijkt op als Cap een hand op haar rug legt en haar vooruit stuurt. Met lood in haar benen begint ze te lopen. Haar tas hangt losjes in haar hand en een zwakke 'ok' verlaat haar mond als ze Cap's opmerking hoort. Stil loopt ze naast Cap een trap op en volgt een bordje met aanwijzingen richting het toilet. Te snel arriveren ze en Asha voelt zich nu echt ziek. Tijd rekken, ja, dat was de oplossing. "Ik ga me even omkleden en mijn tanden poetsen en mijn gezicht wassen en dan- ja dat is een goed idee." mompelt ze meer tegen zichzelf dan tegen Cap. Ze loopt naar zijn tas toe en doet deze open. Bijna meteen vindt ze de testjes en draait zich direct om.

Als ze de deur doorloopt, werpt ze een blik in de spiegel. Wat als de testjes positief waren? Ze zet de gedachte van zich af en poetst haar tanden grondiger en langer dan normaal. Haar gezicht wast ze snel, zonder dat ze de make-up van haar gezicht veegt en begint zich dan als een slak om te kleden. Helaas moet ook daar een einde aankomen. Asha wringt zich het toilet hokje in en laat een diepe zucht voor ze de eerste test opent.

...

Ze roept Cap het vrouwentoilet in. "Ik durf niet te kijken Cap. Jij moet het doen." zegt ze met trillende handen en houdt de testjes uit naar hem, zodat hij ze kan aanpakken.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 1:55 

Afbeelding

Keegan voelt een vlaag van emoties opkomen als Blake zijn kus beantwoordt. Positieve emoties. Felle, vurige emoties van lust en hartstochtelijk verlangen. Zijn wangen kleuren een subtiel roze kleur en zodra hij Blake's arm om zijn middel voelt verwikkelt hij zijn vingers in de zachte haren van de ander. Tegelijkertijd beseft Keegan dat hij grandioos voor deze test is gefaald. Het was geen spel. Dit kon geen spel zijn. Niet alleen hij wilde dit, maar Blake ook. Er was absoluut geen twijfel over mogelijk. Zo ontiegelijk veel chemie tussen twee mensen was onmogelijk als het eenzijdig was. Keegan's hart gaat tekeer in zijn borstkas. Plagend bijt hij in Blake's onderlip, waarna hij de zoen voortzet.

Uiteindelijk trekt Blake zich terug, maar de spreuk, de magie, blijft hangen. Zodra Blake begint te praten is het Keegan die een geamuseerd en plagerig grijnsje rond zijn lippen heeft hangen. "Natuurlijk,'' stemt hij in. Wat Blake wilt. Alles was goed, zolang hij hem maar kon hebben. Zelfs al was het voor even. "Het hoeft geen consequenties te hebben. Daar hou je van. Ik maak me geen zorgen.'' Daarbij zouden consequenties de situatie alleen maar lastiger maken, maar dat waren geen zorgen voor nu. Nu was alles goed. Nu was alles precies zoals het hoorde te zijn. Een rilling glijdt over Keegan's ruggengraat als Blake's lippen die van hem weer raken. "Je mag met me doen wat je wilt,'' verlaat zijn lippen fluisterend nog voor hij zichzelf kan stoppen. Met een quasi-ontschuldig glimlachje vangt hij Blake's lippen nogmaals en laat zijn tong uitdagend naar binnen glijden.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: