Naomi brult nog allerlei zeer onvriendelijke dingen, maar Lea heeft (tot Eric's vreugde) gekozen om daarboven te staan en niet opnieuw aan te vallen. Ze lopen in stilte door, en hij zit zich af te vragen wat hij zo op zijn broodje zal eten, als ze Aurelie tegenkomen. Hij vindt Aurelie erg aardig - ze zit in hetzelfde schuitje als hijzelf, als nieuweling zijnde. Dus hij begroet haar met een grote glimlach. Die glimlach verdwijnt echter als sneeuw voor de zon wanneer ze over Pomponi begint. Wacht,
wat? Heeft hij iets gemist in de lessen?
In tegenstelling tot Lea, komt Eric niet zo gauw tot de conclusie dat het ligt aan Aurelie en haar sterke voorliefde voor alles met lettertjes.
"Ik- huh? Wanneer hebben we dat moeten doen?" Hij tuurt naar het boek, maar zelfs de kaft komt hem niet bekend voor. Is hij vergeten een boek aan te schaffen? Darn it! D:
Lea begint over eten en drukke ochtenden, en ze begeven zich naar de eetzaal. Eenmaal aangekomen, spot Eric meteen Alex die op hem afgewandeld komt. Alex is uit de ziekenzaal, yay!
"Hey!" zegt hij enthousiast.
"Fijn dat je weer op beide benen staat! En ja, ik doe mee aan de match, als chaser. Ik kan denk ik wel wat beukers mijn richting op verwachten van deze hier..." Hij kijkt lachend naar Lea.
"Laten we dan maar eten - ik heb honger. En ah, kijk, Christine zit er ook al!" Hij zwaait uitbundig naar Christine die met haar neus in een boek aan tafel zit. Zonder verder nog meer woorden vuil te maken, loopt Eric naar de tafel toe, en zakt hij een aantal plaatsen van Christine neer op de lange bank.
"Hai," zegt hij vriendelijk, terwijl hij met beide handen het brood en beleg zijn richting op trekt.
"Wat lees je daar?"