Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 18:55 

Afbeelding

Was zijn zelfvertrouwen echt toegenomen met de komst van zijn batch, achteraf gezien niet. Hoe graag hij ook wat dapperder zou willen zijn, eigenlijk had de titel weinig veranderd. Maar Lea had ongelijk, ze hadden de meest lastige klas ooit! Als de leraren ze al niet aan konden, hoe moest een leerling daar dan verandering in brengen. Eric is wel oke en zegt ook gewoon gedag. “Dag” antwoord hij terneergeslagen. Hij wil net de suggestie doen om ook iets te eten als Naomi toch nog het laatste woord moet hebben. Geergerd slaat hij zijn ogen even ten hemel om ze vervolgens wijd open te sperren. Als hij nog reactie vermogen had gehad dan had hij spontaan zijn hand over haar mond gelegd. Blijkbaar is hij niet op de hoogte van wat er ook is omdat hij bewust en onbewust het niet heeft willen weten. Om zelf geen uitbrander te krijgen slikt hij zijn commentaar in en geeft hij Naomi haar zin door er niks van te zeggen. Deze discussie wil hij niet eens aan gaan. Veel tijd om verder over het onderwerp na te denken krijgt hij niet. Naomi sleurt hem al mee naar de Quidditch pitch. “Wat gaan we doen?” vraagt hij achterdochtig. Dorian zat veilig op de tribune, nooit op het veld. “ Oefenen?” zijn stem slaat even geschrokken over “Je kunt toch met je teamleden oefenen.” Zoekend kijkt hij om zich heen. “ Ik kan het met wat magie proberen, maar ik weet niet of ik dezelfde vaart kan imiteren als wanneer het live gespeeld wordt.” Want ja, mooi niet dat Dorian op een bezem klimt. Dat had hij verplicht als eerstejaars misschien moeten oefenen, sindsdien had hij die dingen vermeden. “Misschien kun je je krachten sowieso beter sparen voor morgen.” Weer een excuus erbij om niet te helpen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 19:20 

Afbeelding

"Wat ben je toch ook lief," zegt Shawn met een lichte glimlach tegen Enora, als ze uitlegt waarom ze om het hoekje stond. Hoe meer hij erover nadenkt, hoe sterker hij Casey's reactie buiten proportie vindt. Ze heeft het recht niet om hem uit te schelden en vervolgens zijn vriendin ruw te duwen, alleen omdat ze niet krijgt wat ze wilt. Maar Matt haalt hem al gauw uit zijn gedachten door te suggereren dat ze misschien een relatie moeten beginnen met elkaar. "Dat is een uitstekend idee," zegt hij lachend. "Noor, dat vind je vast niet erg, hm?"

Matt begint vervolgens verder te praten over de wedstrijd en de belangrijkheid daarvan. Hij werpt zijn vriend een droge blik toe. "Matt, ik heb de afgelopen weken letterlijk over niets anders gedroomd dan de match Ik weet dat we de cup verdienen."

Shawn draait zich een beetje om, en wilt aanstalten maken om richting de eetzaal te lopen. Een rommelend gevoel in zijn maag geeft aan dat hij honger heeft, en niet zo'n beetje ook. Echter, dat is ook het moment waarop hij Naomi en Dorian spot die het veld op komen marcheren. Dorian ziet eruit als een opstandig kind dat zijn groente niet wilt eten, en Naomi lijkt woedender dan normaal. Shawn kan een geamuseerde uitdrukking niet van zijn gezicht vegen. Hij laat Enora hand's los, en loopt met een provocerende grijns op zijn gezicht op het tweetal af.

"Naomi - was je van plan Dorian op een bezem te zetten?" vraagt hij meesmuilend. "Heeft hij iets gedaan en is dit je straf? Want ik wil best toekijken."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 20:24 

Afbeelding

Een waterig glimlachje verschijnt op Cam's gezicht bij Casey's vraag. "Als je echt iemand wilt slaan, mag je van mij best Shawn een mep verkopen." Oppert ze. "Niet dat hij mij verder iets gedaan heeft, maar hij heeft jou pijn gedaan, dus dat is reden genoeg." Ze trekt haar schouders op. "Ik ben de laatste maand gewoon nogal alleen geweest, dus ik ben blij dat je terug bent." Ze bijt eens op haar onderlip. "Lea ontloopt me en wil waarschijnlijk niets meer met mij te maken hebben."

Ze forceert een glimlach op haar gezicht. "Ik kan het haar niet kwalijk nemen, aangezien ik onze vriendschap gewoon verpest heb met mijn stomme hoofd." Haar ogen verwijden zich iets. "Maar je mag me niet haten, want dan heb ik niemand meer en ik- Ik heb niet echt iets verkeerd gedaan!" Gooit ze er snel uit. Ze wil niet dat Casey denkt dat ze een freak is. Zou ze het begrijpen als Cam het uit zou proberen te leggen? Lea had met Casey gezoend, maar toen waren ze allebei wasted, dus ze weet niet of één van beiden zich het überhaupt nog herinnert. En ook niet of het iets betekende.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 21:08 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea registreert afwezig dat Eric zijn arm terugtrekt. Ze knikt als hij zegt dat lunch een goed idee is en negeert dat hij dag zegt tegen Naomi en Dorian. Ze weet dat Eric soms in verwarring raakt met sociale protocollen, maar vindt het wel cute dat hij soms zo'n socially awkward penguin is, los van het feit dat hij gewoon een good guy is. Zal wel door het hele home schooled gebeuren komen.

Terwijl Lea al met Eric wegloopt begint Naomi nog even te schreeuwen. Hoewel Lea haar woede weer voelt oplaaien bij Naomi's opmerking over Casey en hoe vaak ze haar benen gespreid zou hebben, houdt ze zichzelf onder controle en steekt alleen kort haar middelvinger op richting Naomi.

Even later komen ze Aurelie tegen, die weer eens met haar neus in een boek begraven zit. Aurelie lijkt aardig genoeg, maar Lea heeft nog niet echt hoogte van haar kunnen krijgen.

"Hoi," zegt Lea droogjes als reactie op Aurelie's verhaal over die Pomponi spreuk, terwijl ze zich koortsachtig afvraagt of ze leeswerk hadden, want meer strafwerk zit ze eigenlijk niet zitten. Door de aankomende Quidditchmatch heeft Lea haar schoolwerk namelijk nog meer laten gaan dan normaal. Nu realiseert Lea zich echter dat het gewoon Aurelie's nerderigheid is, en dat ze zich nergens zorgen over hoeft te maken.

"En ja, we gaan eten. Drukke ochtend gehad?" zegt Lea, een blik werpend op het boek. Ze herkent de titel niet, maar het klinkt ingewikkeld. Ondertussen zijn ze bij de eetzaal aangekomen, waar Christine ook al over een boek gebogen zit.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 1:13 

Afbeelding

Na de gebeurtenissen van de survival wil Alex voorlopig niets meer te maken hebben met bossen, random stijgend beekwater of krokodillen. Levend of verwerkt tot een kitscherig handtasje: hij wou er absoluut niets meer van weten. Niet dat hij ooit veel affiniteit heeft gehad met reptielen.
Alex is sinds deze ochtend min of meer genezen verklaart en zet zijn eerste wankele stapjes uit de ziekenzaal. Telkens als hij zijn pijnlijke been wat mankend vooruit plaatst, voel hij een stekende en zeurende pijn er doorheen snijden. Hij probeert deze gevoelens aan de kant te schuiven door zich gelukkig te prijzen dat hij nog leeft.
Mocht Alex het ooit in zich hebben om een faunaat te zijn, dan zou hij nu gegarandeerd een schildpad zijn. Op een sloom en hakkelig tempo beweegt hij zich voort naar de eetzaal waar hij zich meteen aan de eerste de beste tafel wil neerzetten. Hij ziet Eric en Lea in de buurt van de eetzaal en manoeuvreert zich naar hen toe.

"Hey", begroet hij hen, "ik heb gehoord dat er binnenkort een quidditchmatch gaat plaatsvinden? Zijn jullie er klaar voor? Ga jij trouwens ook meedoen, Eric?"

Alex kende Eric nog niet zoe goed. Omdat hij nieuw was. En Alex de laatste maand vooral onder een wit gesteven laken lag. Pralines kreeg opgestuurd van zijn ouders. Bezoekjes kreeg. Alle dagen heeft gechilld. Christine die zowat elke dag trouw aan zijn bedje zat te waken...

En opeens leek die beet van die krokodil op zich wel mee te vallen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 1:46 

Afbeelding

Naomi brult nog allerlei zeer onvriendelijke dingen, maar Lea heeft (tot Eric's vreugde) gekozen om daarboven te staan en niet opnieuw aan te vallen. Ze lopen in stilte door, en hij zit zich af te vragen wat hij zo op zijn broodje zal eten, als ze Aurelie tegenkomen. Hij vindt Aurelie erg aardig - ze zit in hetzelfde schuitje als hijzelf, als nieuweling zijnde. Dus hij begroet haar met een grote glimlach. Die glimlach verdwijnt echter als sneeuw voor de zon wanneer ze over Pomponi begint. Wacht, wat? Heeft hij iets gemist in de lessen?

In tegenstelling tot Lea, komt Eric niet zo gauw tot de conclusie dat het ligt aan Aurelie en haar sterke voorliefde voor alles met lettertjes. "Ik- huh? Wanneer hebben we dat moeten doen?" Hij tuurt naar het boek, maar zelfs de kaft komt hem niet bekend voor. Is hij vergeten een boek aan te schaffen? Darn it! D:

Lea begint over eten en drukke ochtenden, en ze begeven zich naar de eetzaal. Eenmaal aangekomen, spot Eric meteen Alex die op hem afgewandeld komt. Alex is uit de ziekenzaal, yay!

"Hey!" zegt hij enthousiast. "Fijn dat je weer op beide benen staat! En ja, ik doe mee aan de match, als chaser. Ik kan denk ik wel wat beukers mijn richting op verwachten van deze hier..." Hij kijkt lachend naar Lea. "Laten we dan maar eten - ik heb honger. En ah, kijk, Christine zit er ook al!" Hij zwaait uitbundig naar Christine die met haar neus in een boek aan tafel zit. Zonder verder nog meer woorden vuil te maken, loopt Eric naar de tafel toe, en zakt hij een aantal plaatsen van Christine neer op de lange bank. "Hai," zegt hij vriendelijk, terwijl hij met beide handen het brood en beleg zijn richting op trekt. "Wat lees je daar?"

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 2:24 

Afbeelding

Als Christine haar neus letterlijk in haar boek kon steken, dan deed ze het. Als een eekhoorn haalt ze haar pistoletje naar haar mond en blijft er van verder eten, vooral niet opkijkend naar haar rechterkant. Wanneer ze in de verte wat bekende stemmen hoort, kijkt ze toch even op en beantwoordt Erics enthousiaste gezwaai met een glimlach. Dan richt ze zich weer op haar boek, al ziet ze uit haar ooghoeken dat Eric enkele plekjes van haar plaatsneemt.

“Bonjour, Eric. Ik lees niks,” zegt ze, ogen en eigenlijk haar hele gezicht op het linkerblad gefocust. “Ik staar gewoon naar een random stukje tekst en dat doe ik desnoods tot het blad volledig doorboord is, als het moet. Ik probeer gewoon de indruk te wekken dat ik druk aan de studie ben, zodat ik met een gerust hart een halfuur kan lunchen zonder dat ik weer de intolerante Prefect uit moet hangen want ik heb er nu geen zin in.”

En om haar woorden te staven, geeft ze een werp met haar hoofd naar rechts, zodat Eric kan zien op welke situatie ze doelt. Christine heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet echt gediend is met haar nieuwste taak.

“Snap je me?” vraagt ze dan, waarna ze opkijkt van haar boek. “Het is gewoon vermoeiend.” Dan ziet ze dat ook Lea en Alex eraan komen. Ze glimlacht naar beide, maar wanneer ze Alex aankijkt, wordt haar glimlach veel breder. Ze staat op van haar stoel en wandelt naar hem toe, waarna ze hem een stevige knuffel geeft. Ja @@

“He he, wat ben ik blij dat je eindelijk van die saaie ziekenboeg af bent!” Christine zegt het met bewondering, want zelf kan ze zich niet voorstellen hoe ze daar een maand lang haar dagen zou doorbrengen. Vlug laat ze zijn armen los wanneer ze beseft dat ze die nog altijd vast heeft. Met een duidelijke blos op haar wangen draait ze zich om en gaat op haar plekje zitten.

“Ik vroeg me al af waar iedereen bleef,” zegt ze dan, terwijl ze haar boek terug in haar tas mikt. Die had ze nu niet meer nodig om afleiding te zoeken nu ze niet meer alleen was.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 14:49 

Afbeelding

Bedachtzaam kijkt Casey naar de lucht als Cam voorstelt om Shawn als boksbal te gebruiken. Wat een prachtig idee! Het maakt haar al een heel stuk vrolijker. Haar argumenten zorgen ervoor dat ze zich geliefd voelt, dus Casey glimlacht en geeft Camille nog een knuffel. "Ik houd van je.''

En dan breekt opbiecht-tijd aan. Het verbaasd Casey dat Lea Camille zich zo alleen heeft laten voelen. Ze was niet echt extravert en had op Beauxbatons voornamelijk steun en vriendschap van Lea en Case ontvangen. Toen zij zelf wegviel, was alleen Lea over en dat had blijkbaar geen goed einde.

"Waarom zou Lea niets meer met je te maken willen hebben?'' vraagt ze zich hardop af. "Je kent haar toch wel een beetje? Vooral als mensen belangrijk voor haar zijn, laat ze die echt niet zomaar zitten.'' Haar gezicht staat zacht als Cam paniekerig probeert te voorkomen dat ook Casey haar alleen laat. Ze drukt haar wijsvinger tegen Cam's lippen en lacht even.

"Sukkel.'' Blij drukt ze een kusje op haar vriendinnetje's lippen en neemt haar hand in haar eigen.

"Zo makkelijk kom je niet van me af. Kom, we gaan lunchen. Je ziet eruit alsof je weken niet gegeten hebt.''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 15:20 

Afbeelding

De kleur trekt een beetje weg uit Cam's gezicht als Casey zegt dat Lea niet iemand zomaar laat zitten. Behalve als je bij haar in bed kruipt en per ongeluk betast. Ja. Maar dat durft ze niet hardop te zeggen. Camille besluit er verder niet op in te gaan, om Casey haar beschamende gedrag te besparen.

De kleur komt al snel terug wanneer Casey haar een kusje geeft. Met vuurrode wangen knikt ze op het aanbod om te gaan lunchen. Ze heeft ineens aardig wat trek. "Ik ben een sukkel, ja.." Grijnst ze voorzichtig. "Lea nam mijn eetlust weg. Ze zal wel blij zijn dat je terug bent." Dat laaste komt er wat jaloers en zwakjes uit. Met Lea's enthousiasme, had Casey geen reden om rond Camille te blijven hangen. Zeker niet als twee daarvan niet tegen elkaar praten. En ze zou zo graag willen dat Lea haar gewoon weer toe zou laten, zonder awkward wegkijken en vermijden.

Wat verlegen blijft ze Casey's hand vasthouden, terwijl ze wat zenuwachtig met haar vriendin richting de eetzaal begint te lopen. Lea was daar waarschijnlijk ook en het liefst zou Cam de ontmoeting tussen Lea en Case zo lang mogelijk uitstellen om nog een beetje plezier te hebben voordat Lea haar nu nog enige vriendin praktisch af zou pakken.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 19:22 

Afbeelding
Lea Bennett

"Goed je weer te zien. En ja, we zijn er helemaal klaar voor." zegt Lea met een brede lach ter reactie op Alex, die ook de eetzaal binnen komt. Strompelend, weliswaar, maar toch. "They're going dooown," zegt ze op een singsong-toon. "En Eric, je zit in mijn team, ik ga de beukers juist van je weg houden." Het geaffectioneerde idioot is duidelijk geĂŻmpliceerd.

Ze ploft naast Eric op een van de banken en pakt gewoon willekeurig wat eten. Lea is daar helemaal niet zo kieskeurig in. Ze hoort Christine wel zeuren over haar nieuwe Prefectbaantje, maar Lea heeft zo'n beetje zero ervaring met verantwoordelijkheid uitoefenen dus ze heeft niet echt iets zinnigs bij te dragen.

Het valt Lea op dat Christine Alex wel erg enthousiast begroet, maar ze doet er verder niets mee en focust op haar broodjes. Pas als Christine terugkomt en opmerkt dat ze zich afvroeg waar iedereen bleef, kijkt Lea weer op met een grijnsje. "Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik was bezig met een bitchfight met Naomi. Christine, je zal vast blij zijn om te horen dat ik Naomi heb achtergelaten met een flinke blauwe plek op haar wang en krassen op haar armen."

Dat Lea een opvallende rode striem op haar gezicht heeft die nog steeds super veel zeer doet negeert ze maar even. Ze is geen watje. @@ En ja, Lea weet heus wel dat Christine een Prefect is en dat ze Lea hiervoor straf zou kunnen geven, maar a) Christine en Naomi zijn aartsvijanden ofzo en b) Christine liep net nog te klagen over haar Prefectsverantwoordelijkheden, dus het zal heus wel meevallen.

were mine.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 21:35 

Afbeelding

Christine kijkt een beetje geamuseerd naar Lea. Het feit dat ze een bitchfight met Naomi achter de rug heeft, is misschien niet zo speciaal omdat Christine van mening is dat je maar beter niet te veel in Lea haar weg loopt. En het is algemeen geweten dat Lea nu niet meteen Naomi’s beste vriendin is. Maar wanneer er sprake is van blauwe ogen en krabben kijkt Christine Lea wat aangenaam verbaasd aan. Dan spot ze ook pas de striem op haar gezicht. Vlug sluit ze haar mond weer, al kan ze zich de catfight tussen hen al levendig voorstellen, haartrekkerij en ijselijk gekrijs en al incluis, alles een tikje dramatischer dan het waarschijnlijk was.

“Zo zo,” zegt Christine dan, terwijl ze een hap van haar pistolet neemt en er langzaam op kauwt, en ondertussen wat bedenktijd neemt. “Eigenlijk verdien je keihard spanking, Lea,” zegt ze dan met een wenkbrauwwiebel, “maar je hebt geluk dat mijn badge hier ergens tussen het servies verzeild is geraakt en je dit in mijn vrije halfuurtje zegt, want anders…” zegt ze theatraal dramatisch, en duidelijk niet gemeend. “Ik zou je nog langs de kant hebben staan toejuichen, denk ik.” Christine glimlacht even en buigt zich licht samenzweerderig naar haar toe.

“En… Deed het goed pijn? Of ben je nog mild geweest?” vraagt ze dan. “Wat had ze nu weer misdaan dan?”

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 22:06 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea stikt zowat in haar brood als ze het woord 'spanking' over Christine's lippen hoort komen. Wauw, dat is ze niet gewend van de brave Christine. Lea slikt haar hap met moeite door. "Zo, kinky, Christine," weet ze uiteindelijk uit te brengen. "Ik wist niet dat je daar geĂŻnteresseerd in was," zegt Lea met een zelfde wenkbrauwwiebel als Christine net.

Maar Christine zegt ook dat ze Lea waarschijnlijk langs de kant toe zou hebben gejuicht, dus ha, Lea had helemaal gelijk. Ze knikt als Christine vraagt of het goed pijn deed, maar haar vrolijke bui verdwijnt weer net zo snel als hij opgekomen was wanneer Christine vraagt wat Naomi nou misdaan had.

Lea staart naar haar broodje en besluit dan dat ze geen honger meer heeft. "Nou ja, blijkbaar is Casey weer terug," zegt ze haast stijfjes. Lea weet dat ze eigenlijk blij zou moeten zijn, weet dat de rest waarschijnlijk ook vindt dat ze blij zou moeten zijn... maar ja, de rest denkt ook Lea's kniesroutine van de afgelopen maand alleen was omdat één van haar beste vriendinnen weg was, terwijl het was omdat Lea's hele leven en haar relaties op de een of andere manier één grote, gecompliceerde clusterf*ck zijn geworden.

"Ik heb haar nog niet gezien, maar Naomi wel, en blijkbaar kon ze niet wachten om het nieuws rond te bazuinen. Met natuurlijk een paar van die typische Naomi opmerkingen erbij," zegt Lea met een boze ondertoon in haar stem. "Dus ik heb Casey verdedigd. Het was al vrij snel over; Eric heeft ons uit elkaar gehaald. Maar hey," en hier haalt Lea haar schouder op en dwingt ze zichzelf om wat vrolijker te klinken, "ik heb Naomi wat blauwe plekken bezorgd, dus wat mij betreft kan deze dag niet meer stuk."

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 22:30 

Afbeelding

Alex luistert enthousiast naar Eric en Lea. Zelf gaat Alex door het leven als spelcommentator. Zoals jullie lezers al vaak hebben mogen ondervinden in deze RPG: Alex is gezegend met een mooie stem. Daarnaast vindt Alex het niet leuk om een stok tussen zijn benen te hebben.

Wanneer Alex zich aan een van de tafels wil parkeren, wordt hij per direct stevig omhelst door Christine. De geneugten om de slachtofferrol te spelen zijn ontelbaar. Hij slaat zijn armen wat onbeholpen om haar heen en doet zijn uiterste best om niet om te vallen. Want dan komt zijn rol als 'die ene dat een krokodillenbeet heeft overleefd' al en stuk ongeloofwaardiger over. Hij gaat met een behoorlijk gelukzalig lachje aan tafel zitten.

"Laat me raden... De behoefte om te winnen is nog groter, omdat jullie vooral Naomi heel graag willen verslaan?"
Alex was nog steeds boos om hetgene dat Naomi Christine heeft aangedaan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 23:25 

Afbeelding

Christine schijnt erg blij te zijn met Alex' terugkeer in de werkende maatschappij. Dit is echter niet vreemd - hij heeft begrepen dat die twee rasechte BFFs zijn. Iedereen zit inmiddels aan tafel, en Lea vertelt waarom ze Naomi heeft aangevallen. Of nou ja, ze vertelt de ruwe, rode lijn ervan. Voor vanzelfsprekende redenen mag niet de hele wereld weten dat Casey zwanger is/was, en Naomi's opmerking ging daar direct over. Lea heeft het niet erg uitgebreid gehad over Casey's zwangerschap - ze heeft het alleen even genoemd, en verder heeft hij er ook nooit naar gevraagd. Maar Casey is dus kennelijk terug, en hij heeft geen idee wie ze is, maar dat merkt hij dan wel weer.

We gaan het niet hebben over Ji's fail wat Quidditch-teams betreft, dus Eric gaat niet reageren op Lea's opmerking over de teams en beukers.

Christine laat weer eens zien dat ze eigenlijk helemaal geen prefect wilt zijn, en Eric vindt dat helemaal niet zo vreemd. Al die verantwoordelijkheid - wat moet je ermee? "Lea heeft de nodige schade aangebracht, ja," zegt hij droogjes. "Ze was erg... gepassioneerd. Ik heb maar meteen een mental note gemaakt om haar nooit reden te geven om me zo aan te vallen." Hij werpt haar wel een sympathieke glimlach toe.

Het gesprek wordt weer naar Quidditch gestuurd. "Naomi verslaan zou ook betekenen Christine verslaan," zegt hij met een wijze knik. "Laten we maar gewoon hopen dat de beste wint, hm? Heeft iemand onze onbevreesde leider Thomas ergens gezien, trouwens?"

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 23:39 

Afbeelding

Ook Matt ziet Doortje en Naomi op het veld verschijnen en kijkt aandachtig naar hoe Shawn ze benadert. Vanaf waar hij staat krijgt hij niet zoveel mee van het gesprek, maar hij hoort wel iets over Doortje en een bezem. "ECHT?! GAAT DOORTJE ZIJN SKILLS LATEN ZIEN?! WACHT NOG EVEN, DAN GA IK WAT POPCORN PAKKEN!" Hij doet alsof hij de kleedkamer in gaat lopen, die voor hem zou dienen als een keuken. "Enora, wil je ook wat?"

In plaats van naar binnen te gaan, blijft hij echter toekijken. Hij is helemaal vergeten dat hij zelf nog van plan was om te oefenen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: