Een opgeluchte glimlach verschijnt op Shawn's gezicht als Casey aangeeft dat ze wilt dat ze gauw weer teruggaan naar hoe ze waren. Hij is het daar volledig mee eens - dit oncomfortabele gedoe is niet weggelegd voor hem. Casey loopt langs hem de deur uit, en hij volgt haar. Maar dan staat Enora daar kennelijk, en Enora kijkt niet bijzonder vrolijk. Casey bestudeert Enora's gezicht voor een moment, voordat ze zich naar hem keert. Ze noemt hem een klootzak, duwt Enora opzij, en marcheert vervolgens kwaad weg.
"Wauw," zegt hij, enigszins verrast. Het was dus helemaal niet nodig om Casey te vertellen dat hij nu met Enora ging, want klaarblijkelijk stond het op Enora's voorhoofd geschreven.
"Erh- dat ging goed," zegt hij droogjes. Hij hoopt oprecht dat Enora er niet te lang stond, want anders kan ze zich afvragen waarom hij niet meteen tegen Casey zei dat hij nu een vriendin heeft. Dat soort gesprekken lopen zelden goed af.
Maar voordat Shawn een nieuw plan van aanpak kan bedenken, komt Matt aangestormd, en hij eist een verklaring voor de vreemde sfeer en Shawn's verwarde gezichtsuitdrukking.
"Casey is terug," zegt Shawn.
"En Noor kwam aanlopen geloof ik, en Case is boos omdat ik niet elke dag aan haar dacht." Hij slaat zijn ogen ten hemel.
"Ik weet niet wat ze verwachtte, maar yeah, ik heb betere dingen te doen dan constant bezig zijn met Case." Hij verwoordt het expres een beetje botter dan hoe hij het denkt, zodat Enora niets zal denken.
"Maar tja, jammer voor Case, right? Her loss," zegt hij met een knik. Hij gaat naast Enora staan, en sluit zijn hand om de hare heen.
"Niets om je zorgen over te maken dus." Hij forceert een opgewekte uitdrukking op zijn gezicht.
"Van plan weer te vliegen? Moet je niet je krachten bewaren voor morgen?"
Lea stemt met hem in, waar hij enorm dankbaar voor is. Hij houdt niet zo van deze dramatische drukte, en vechten is al zéker niet iets waar hij zijn tijd graag aan besteedt. Dorian heeft Naomi van de grond gehaald, en mompelt bijna onverstaanbaar dat hij dit moet melden. Op dit punt wordt Eric zich bewust van de lichtelijk oncomfortabele atmosfeer tussen hem en Lea, als consequentie van het feit dat hij haar willekeurig aanraakt. Hij trekt dan ook een beetje snel zijn hand terug, en stopt het maar diep in zijn broekzak.
Na de nodige bedreigingen en what-have-you, keert Lea zich terug op hem.
"Ja, lunch, goed idee," zegt hij vluchtig. Hij denkt erover om een arm over Lea's schouder te leggen om haar weg te begeleiden van deze gang, maar hij doet het toch maar niet. Hij heeft zijn touchy-quota voor vandaag al overschreden. Morgen dan maar.
"Oké, tot later," zegt hij tegen Naomi en Dorian, waarna hij zich realiseert dat die twee nu de vijanden zijn of iets dergelijks? Hij zal Lea moeten vragen wat het protocol is dit soort situaties. Dus Eric maakt een vaag handgebaar om aan te geven dat ze mee moet lopen, en hij neemt een paar stappen weg van de gang.