Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 50  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:09 

Afbeelding

Isra heeft haar brood inmiddels op. Een gedeelte van de groep is verwikkeld in een gesprek over de overval van die middag. Isra houdt ze in de gaten en luistert naar wat er gezegd wordt, maar heeft geen behoefte om zich in het gesprek te mengen.

'Best makkelijk om deze reis vol te houden als je iedereen die je niet aanstaat op een Onvergeeflijke Vloek trakteert,' mompelt ze echter wel, terwijl ze in het vuur staart.

Ze heeft het tegen niemand in het bijzonder. Sterker nog - ze verrast zichzelf er een beetje mee door dit hardop te zeggen. Blijkbaar zitten die Onvergeeflijke Vloeken haar toch behoorlijk dwars. Ook niet zo'n verrassing... Ze schudt even haar hoofd en haalt haar handen door haar haar. Get. A. Grip.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:31 

Afbeelding

Caleigh luistert vaag naar de gesprekken om haar heen. De vraag of iedereen 't in de groep zal volhouden en in haar hoofd gaat ze af wat ze denkt en wat ze hoopt. Niet iedereen zal het volhouden, ze denkt dat niet iedereen geschikt is. Maar van sommige wilt ze ook liever dat ze vertrekken, terwijl ze aan de andere kant weet dat juist hun misschien informatie hebben. Plotseling mompelt Isra iets en Caleigh kijkt haar even aan. Dan kijkt ze naar het vuur. Ja, het is gemakkelijk om een Unforgivable Curse te gebruiken, ze zal nooit ontkennen dat ze er nog nooit één heeft gebruikt.

"We zullen ze waarschijnlijk nog wel vaker zien," mompelt ze dan zachtjes.

Ze schud haar hoofd even en kijkt naar 't vuur. Ze wilt eigenlijk wel slapen, maar het zit er toch niet in. Niet alleen heeft ze de eerste wacht, ook weet ze dat na hun vorige nachtrust buiten de stad geen succes was. Ze wilt geen herhaling en ze hoopt slechts dat als ze in slaap valt vannacht, dat vanaf de buitenkant niet te zien was hoe haar nachtmerries tekeer gingen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 20:33 

Afbeelding

Ergens achter hem hoort Eric Isra mopperen na zijn woorden. Hij kijkt haar kant op en haalt een wenkbrauw op. Zo stoer als ze zich wilde doen voorkomen, was ze dus helemaal niet. Dan draait hij zich weer terug naar Luc en Medea. Hij haalt met een lichte glimlach zijn schouders op.

De sfeer in de groep was nog steeds echt genieten. Er hing een ijzige stilte rondom het kampvuur en niemand leek echt in de stemming om hier iets aan te veranderen, inclusief hijzelf. Eric besluit daarom dat hij het voor nu wel gezien heeft.

"Maar goed, ik wens jullie beiden een goede nacht. Ik ga maar wat slaap proberen te pakken voordat een van de twee dames van de wacht me straks vast op een zeer vriendelijke manier wakker zal maken voor de tweede ronde." Zegt hij tegen Luc en Medea.

Eric loopt terug naar zijn eigen tent, sluit deze achter hem en gaat op zijn bed voor de aankomende paar uren liggen. Zijn gedachtes gaan terug over de afgelopen dagen, maar als ze in de buurt van Maanstad dreigen te komen, schudt hij zijn hoofd. Hij begreep het niet, dat zou ook niet gebeuren en hij zou er toch alleen maar weer kwaad om worden. Dan pakt hij zijn notitieboekje erbij en probeert zich daarop te richten.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 17:57 

Afbeelding

Luc lacht om de reactie die Eric geeft op zijn vraag. Hij hoopt dat sommige het niet halen. Dat is wel heel grof, dat meent hij vast niet. Hoewel Luc niet kan ontkennen dat hij zelf zo zijn twijfels heeft over de groep. Het is altijd een reis, een zoektocht waarbij niets zeker is, maar echt iets bereikt hebben ze zeker niet. Hij zelf echter ook niet.

De groep is rond het vuur erg stil. Luc geniet wel van de stilte, het kan zijn gedachte laten gaan zonder afgeleid te worden. Hij pakt zijn aantekeningenboek erbij. Hij heeft het ding al jaren en noteert er alles wat noemenswaardig is. Op zijn gemak leest Luc een aantal stukken terug en noteert nog wat nieuwe dingen erbij. Hij wordt uit zijn verhaal gehaald door Eric zijn stem.

"Jij ook een goede nacht, Succes" wenst hij Eric nog toe voordat hij naar zijn tent verdwijnt. Hij moest zelf ook maar gaan, zijn voeten waren behoorlijk gaar geworden van al het lopen. Hij kijkt weer naar zijn boek. Ok nog even dan en gaat weer verder met lezen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 20:41 

Afbeelding

Jessa houdt haar hoofd schuin als Neil zegt dat er nog niet naar gekeken is. Hm, vreemd dat dat nog niet gebeurd was. Yvaine scheen toch wel het een en ander ver healen te weten, waarom had ze dit dan niet bekeken?

Neil zat een beetje voor zich uit te staren. Jessa schraapt haar keel om zo hopelijk zijn aandacht te trekken. "Mag ik?" vraagt ze, terwijl ze naar z'n hand knikt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 7:31 

Afbeelding

Caleigh kijkt even op als de eerste groepsleden besluiten om te gaan slapen. Uiteindelijk blijven Isra, Jess, Neil en Caleigh over. Jessa is bezig met de wond van Neil en ergens hoopt ze dat de twee erna besluiten om ook te gaan slapen. Even kijkt ze naar Isra, maar dan richt ze zich op het vuur. Ze had veel liever alleen de wacht gehouden om rust te krijgen, maar ze gokt dat dat er niet in zit. Ze probeert na te denken over de afgelopen weken met deze groep en het enige wat haar echt oplevert zijn frustraties. Ze kan totaal niet omgaan met deze groep, ze kan niet tegen het wachten en het nutteloze discussieren over onderwerpen. Ze heeft eigenlijk altijd alleen gereisd, op haar eigen tempo en dat gaat haar veel beter af. Ze zucht even. Dit gaat nog een enorm lange reis worden met een groep als deze.

OOC:: Ik heb de meeste even richting bed gestuurd, behalve Jessa&Neil want die waren met die healing bezig. Ik gok dat jullie 't niet erg vinden, want er was nog niet iets bijzonders gepost [A] Zo wel, zeg 't gerust XD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 19:11 

Afbeelding

Isra heeft een tijdje naar het vuur gestaard en wanneer ze opkijkt, ziet ze dat bijna iedereen al is gaan slapen. Ze kijkt even verbaasd om zich heen en ziet alleen Caleigh, Jessa en Neil nog zitten. Isra staat op, strekt even haar benen en loopt naar Vaskur. Hij slaapt al bijna. Ze geeft hem een aai over zijn hoofd.

'Slaap lekker,' mompelt ze in zijn oor.

Het paard maakt een zacht geluidje en sluit vervolgens zijn ogen. Isra glimlacht even lichtjes. Het is af en toe net een hond. Ze haalt haar waterzak uit de zadeltas en neemt een paar slokken, voordat ze weer terug loopt naar het vuur. Ze gaat naast Caleigh op de grond zitten.

'Interessante dag vandaag,' zegt ze, terwijl ze weer in het vuur staart. 'Het was zoals je zei - we hebben kunnen zien wat de groepsleden waard zijn.' Ze grinnikt wat sarcastisch.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 21:01 

Afbeelding

Caleigh kijkt even op als Isra naast haar komt zitten. Ze knikt even als ze het heeft over een interessante dag. Ja, ze hebben gezien welke groepsleden wat waard zijn. Sommige meer dan anderen en naar Caleigh´s mening stellen sommige zich gewoon aan. Iets waar ze niet tegen kan. Maar daarnaast vind ze het hele groepsreizen vervelend, ze is teveel aan haar eigen doen gewend.

"Sommige zijn meer waard dan anderen," mompelt ze dan, zodat alleen Isra het hoort, "En sommige zijn niet te vertrouwen. Maar die conclusie had ik ook zonder dit gevecht kunnen trekken."

Ze glimlacht even sarcastisch. Ja, dit gevecht had ze niet nodig om te ontdekken wel ze wel en niet vertrouwt. Niet dat Caleigh iemand vertrouwt, maar dat laat ze even achter zich.

"Hoe dan ook, de mentaliteit van sommige staat me niet aan, maar ik weet zeker dat het wederzijds is," zegt ze dan met een sarcastische glimlach.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 21:25 

Afbeelding

Isra kijkt even zijdelings naar Caleigh. Ze grijnst even.

'Kan het zijn dat je een specifieke persoon bedoelt?'

Isra's nieuwsgierigheid rond de hele Eric/Caleigh-kwestie is nog niet gestild, en aangezien het te weten komen van wat sappige roddels de enige vorm van entertainment is die ze op dit moment tot haar beschikking heeft, gaat ze dat niet zomaar aan zich voorbij laten gaan.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 6:38 

Afbeelding

Caleigh trekt haar wenkbrauw op als Isra met een grijns vraagt of ze een specifiek persoon bedoelt. Ah, de vraag die Isra op de eerste dag van hun reis naar de grotten stelde, is er één die ze nog steeds beantwoord wilt worden. No way dat Caleigh die gaat beantwoorden.

"Nee, ik heb het over meerdere mensen in de groep," zegt ze dan, "En ik heb geen idee waarom je denkt dat het over een specifiek persoon gaat en ik zou niet weten wie dat dan zou zijn."

Ergens liegt ze niet, Caleigh heeft het over meerdere mensen in de groep met wat ze heeft gezegd. Alsof ze ooit op één iemand zou doelen en dan vooral hem. Yeah sure. De rest liegt ze wel, maar je hebt er heel wat voor nodig om te weten dat ze liegt, elk ander mens zou geloven dat ze de volledige waarheid vertelt.

"Dat je het nog niet gemerkt hebt verbaast me, maar de meeste mogen mij niet, zo komt het in ieder geval over," zegt ze dan licht sarcastisch.

OOC:: Post voordat de hele EFF begint en ik me klaar moet maken o.o

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 7:35 

Afbeelding
Neil Eaves

Neil kijkt op naar Jessa, wanneer ze hem vraagt of ze aan zijn wond mag zitten. Hij knikt. Het is in ieder geval beter dan een ontstoken wond hebben.

"Als het snel kan, kan ik straks gaan slapen. Ik ben best wel uitgeput na zo'n lange reis."

Hij glimlacht een beetje ongemakkelijk naar Jessa.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 17:29 

Afbeelding

Isra grinnikt wanneer Caleigh doet alsof haar neus bloedt. Had ik wel verwacht. Ach, ik kom er uiteindelijk toch wel achter. Ze trekt even haar wenkbrauwen op bij Caleighs tweede opmerking.

'Oh geloof me, dat heb ik wel gemerkt. En volgens mij mag niemand elkaar in deze groep, dus dat is niet zo verwonderlijk.'

Isra schopt even tegen een gloeiend kooltje, dat weer terug in het vuur belandt.

'Ik ga het nog wel eens navragen bij Eric. Niet dat ik verwacht dat hij wel erg openhartig zal zijn, maar een beetje stoken is altijd leuk.'

Isra haalt even haar beide handen door haar korte haren en gaat vervolgens op haar rug liggen met haar handen achter haar hoofd. Het is een heldere nacht.

'Ik hoop dat we snel iets vinden,' verzucht ze dan geí«rgerd. 'Begrijp me niet verkeerd, het gedeelte van deze onderneming dat inhoudt dat we struikrovers in elkaar mogen slaan vind ik heerlijk, maar daar gaat het toch niet om.'

Isra verbaast zichzelf een beetje dat ze deze gedachte hardop uitspreekt in het bijzijn van een ander, maar ze voelt zich bij Caleigh op een vreemde manier toch op haar gemak.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 20:50 

Afbeelding

Caleigh reageert niet als Isra zegt dat ze het nog gaat navragen bij Eric. Als Caleigh ergens geen behoefte aan heeft, is het wel zijn naam horen of een onderwerp waarbij ze aan hem moet denken. Dan gaat Isra leggen en Caleigh kijkt even naar haar. Dan kijkt ze naar het vuur. De woorden van Isra komen enigzins onverwachts over en Caleigh draait haar hoofd naar haar toe. Dan knikt ze.

"Ik hoop ook dat we iets vinden," zegt ze dan, "Al is het alleen maar om een duidelijker doel te krijgen in de reis. Om te weten of er werkelijk nog iets valt te onderzoeken."

Ze zucht even.

"Ik verwacht alleen de kans klein dat we iets in de grotten vinden. De geruchten mogen dan zijn opgeleefd, maar de geruchten bestaan ook al zo lang. De keuze om naar Cinn te reizen hierna staat me niet helemaal aan, maar de rest was voor," zegt ze dan zodat alleen Isra het hoort, "Ik hoop eigenlijk dat we nog richting Kalne gaan en het oude gedeelte van de stad. Velen zien er geen waarde in, maar de ruines van Kalne bieden vele geheimen. Maar ik maak de beslissingen niet..."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 11:35 

Afbeelding

Isra luistert naar Caleighs overpeinzingen. Ze was het er gedeeltelijk mee eens - de geruchten waren inderdaad al oud en het zou niet makkelijk worden, dus als ze meteen bij de eerste poging iets zouden vinden, zouden ze wel extreem veel geluk hebben. En Isra had het gevoel dat 'geluk' niet echt iets was wat deze specifieke groep in grote mate bezat.

'Cinn is een logische plaats om te zoeken,' mijmert Isra hardop. 'Het is zo'n typische plek waar dingen bij elkaar komen.' Ze was vaak in Cinn geweest en ze vond het een voor Sarth-normen prettige stad. Kalne daarentegen, daar wilde ze eigenlijk niet naartoe. Dat kwam te dichtbij...

Isra snuift dan even na Caleighs laatste opmerking. Ze richt zich op en leunt achterover op haar ellebogen terwijl ze Caleigh aankijkt met een opgetrokken wenkbrauw.

'No offence, maar volgens mij maak je de beslissingen juist wel,' zegt ze met een licht sceptische glimlach.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 13:09 

Afbeelding

Caleigh reageert niet op het Cinn is een logische plaats om te zoeken, omdat ze veels te veel twijfels heeft bij deze stad. Ze ziet er geen meerwaarde in. Als Isra dan begint dat ze volgens haar wel de beslissingen maakt kijkt ze haar even aan.

"Ik beslis niet waar we heen gaan, ik heb niet besloten om hierheen te gaan en daarna naar Cinn. Dat heeft de groep gedaan," zegt ze dan kalm, "Deze groep maakt alleen heel erg moeilijk beslissingen, want niemand lijkt te kunnen beslissen over wat dan ook. En als er dan een optie komt lijkt iedereen vaag ermee in te stemmen. Niemand lijkt te willen opkomen voor zijn eigen mening en het stoort me enorm."

Ze haalt even een hand door haar haren heen. Groepsreizen zijn echt niet aan haar besteed.

"Ik ben gewend om constant beslissingen te nemen, voor mezelf. Ik treuzel niet en ik heb er een hekel aan als anderen blindelings volgen of hun mening niet geven. En aangezien niemand hier zijn of haar mening geeft en we meerdere volgers hebben, lijkt 't al snel of er één iemand beslist," vervolgt ze na een korte stilte.

De hele situatie frustreert haar nu al, ze kan niet tegen confrontaties, ze heeft er een hekel aan als iemand op een slecht punt wijst, iets waar ze zelf niets aan kan doen. Maar daarnaast frustreert de mentaliteit van de hele groep haar. Niemand lijkt echt geinteresseerd in waar ze komen, als ze maar wat vinden. Ze zucht even en starat naar het vuur.

"Ik wil niet diegene zijn die de beslissingen maakt," zegt ze uiteindelijk nog zachter, zodat Isra het amper hoort.

OOC:: Nee, ze vind 't niet leuk [A]

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: