Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 18:06 

Afbeelding

Serena glimlacht op wat Blake zegt. Onwillekeurig kijkt ze dan Marshalls kant uit als ze ziet dat diens vuisten zich ballen. Serena fronst even; Marshall zag er niet bepaald vrolijk uit. Was hij ergens kwaad over? Met Marsch was het altijd oppassen geblazen. Trekt hij het plotselinge en onverwachte gedrag van Keegan zich aan?

Serena vergeet Marshall echter even: nog amusanter dan wat Blake had gezegd, is wat Keegan zegt in reactie daarop. Beweert hij nu dat Blake slecht zoent? En dat Blake misschien wel gay is? Een glimlachje speelt Serena's lippen. ,,Oei, da's Klappen vangen, Sterling!'' Serena probeert nog wat te stoken tussen de twee.

Dan beweert Keegan hetero te zijn en dat hij wel van vrouwen als Serena zelf houdt. Even verschijnt een blos op Serena's wangen. Wat betekende dat nou weer? Vond Keegan haar leuk? Dan zou hij het toch nooit zo recht voor z'n raap zeggen? ,,Dankje Kee, staat genoteerd!'' zegt Serena dan wat sarcastisch, om haar eigenlijke emotie zoveel mogelijk te verbergen. Keegan gedroeg ze verwarrend: dat oh zo vaderlijke figuur had zich in één dag een geheel andere reputatie bezorgd. En, op het gezoen met Blake grotendeels na, beviel Serena dat wel.

Intussen roept Cap iedereen 'aan tafel', en achter Marshall en Keegan aan stapt Serena het busje uit. Ze gaat naast Asha zitten en neemt ook een sandwich. Serena trekt even een vies gezicht - dit eten was zó niet vers - en neemt dan - met enige tegenzin - een hapje. ,,Eetsmakelijk...'' Ach, het hoorde er anderzijds ook bij, eten eten dat uren van te voren was klaargemaakt en dat slof en platgedrukt was. ,,Dus Cap... heeft je moeder dit klaargemaakt?''

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 20:52 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake zit erover na te denken om toch maar op te staan, want het vooruitzicht van eten is wel erg aanlokkelijk, maar dan heeft Keegan een freak-out, probeert te suggereren dat Blake gay is - goh, na 7 jaar op school samen zou je denken dat het Keegan opgevallen zou zijn dat Blake zo'n beetje iedere week arm in arm met een ander meisje loopt, ergo, not gay - en zegt plotseling dat hij wel van vrouwen als Serena houdt.

Goed, eerst was Blake vooral aan het stangen, gewoon voor de lol, maar dit riekt naar ontkenning en alsof Keegan diepere issues heeft. Nu houdt Blake helemaal niet van drama, maar als hij dit indirect veroorzaakt heeft voelt hij zich stiekem wel een beetje verantwoordelijk.

"Nou, ik voel me zeker in mijn seksualiteit. Keegan? Blijkbaar niet," kaatst Blake terug naar Serena. Dat Serena blijft stoken staat Blake niet helemaal aan. Eerder was het eventueel nog wel grappig, maar nu kan zelfs Serena's hotness niet haar irritantheid goedmaken.

Keegan vraagt of ze zullen gaan eten. Blake rolt met zijn ogen. "Nog even niet, overdramatische idioot," zegt hij, en hij pakt Keegan bij de arm en sleept hem mee, de bus uit en een stuk de parkeerplaats op, zodat ze uiteindelijk uit het zicht en gehoor van de anderen bij een random auto zijn.

Blake houdt ervan om alles duidelijk in een lijst te zetten, dus hij is een paar seconden stil om te bedenken wat hij gaat zeggen voordat hij begint te praten: "Okay, allereerst: stop met je als een onzekere zak te gedragen, het staat je niet. Ten tweede: het kan me niets schelen of je gay bent of niet. Al is er trouwens nog wel meer dan gay of straight, maar hoe dan ook: I don't care, dus je hoeft niet te proberen om je heteroseksualiteit tegenover mij te bewijzen ofzo. Ten derde: als je niet gay bent, is het misschien een idee om niet zo gepikeerd te reageren. Ik ben niet gay en ik reageer heel relaxed - wat zegt het over jou dat je dat niet kan?"

Hij realiseert zich dan dat hij Keegans arm nog vast heeft. Blake laat hem los en onderdrukt de neiging om een sigaret op te steken. "Dus mijn advies is: maak er geen drama van. Ik weet dat dat lastig is voor je, maar probeer het."

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 21:16 

Afbeelding

Keegan is stiekem wel blij met de cheers van Serena's kant. Grotendeels van de tijd was het namelijk Blake die door iedereen aangemoedigd werd, en nu kon hij ook eens laten zien dat hij meer was dan Dhr. Preuts die iedereen dacht dat hij was. Serena zegt dat het genoteerd staat dat hij op luide, stokende brunette's valt en Kee glimlacht. Mooi. Of zoiets.

"Ik voel me ook zeker in mijn seksualiteit!'' probeert hij Blake te onderbreken. Waarom maakte hij er zo'n Godverdomme drama van?

Keegan bijt op de binnenkant van zijn wang en besluit naar Marsh te ontsnappen, als Blake hem vastgrijpt en meesleurt. Oké. Hier had hij dus geen zin in.

Afwachtend kijkt hij Blake aan. Zijn wenkbrauw schiet omhoog. Het verhaal wordt steeds mooier. Wat zegt dat over hem als hij dat niet kan? Dat ik te veel bezig ben met hoe anderen over mij denken, omdat als wat ze denken niet goed is, ik er verder ook niet toe doe. Maar dat heeft niets met Blake te maken. Daarbij waren emoties vervelend en nutteloos en als hij het ooit met iemand zou delen, dan zou Blake wel de laatste persoon zijn met wie.

"Het interesseert me niet wat jij denkt,'' liegt hij. Want ja, iedereen deed er om de één of andere twisted reden toe. "Ik wil het duidelijk hebben dat ik hetero ben.''

Pas als Blake hem loslaat, merkt hij dat de ander hem nog vast had. Oké, dus misschien was zijn aanwezigheid zo oncomfortabel nog niet. Dat betekende alleen dat hij van The Biggest Asshole in the Universe naar The Biggest Asshole on Earth is gegaan. Ongemakkelijk slaat hij zijn armen over elkaar.

"Ik maak er geen drama van,'' mompelt hij, iets onzekerder nu. Gedroeg hij zich zo verdacht? "Jij bent degene die reacties uitlokt. Wat verwacht je anders?''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 20:55 

Afbeelding
Blake Sterling

Het ziet er naar uit dat Keegan van plan is om zich nog steeds als een idioot te gedragen, ook al heeft Blake awesome advies aan hem gegeven. "Ja, we snappen het hoor, je hebt het al tig keer bevestigd," zegt Blake op een geïrriteerde toon als reactie op Keegan's 'Ik wil het duidelijk hebben dat ik hetero ben, waaaah'.

Keegan sluit zijn armen over elkaar en ziet er onzeker uit. "Je maakt er wel een drama van. Juist omdat je zo fel reageert gaan mensen dingen denken," antwoordt Blake. En dan heeft Keegan het over reacties uitlokken en wilt Blake met zijn ogen rollen - Keegan maakt die reactie vaak in hem los - maar doet het maar niet, omdat dat de situatie obviously niet gaat helpen.

Blake zit te twijfelen of hij Keegan zal pushen of niet - Keegan ziet er niet helemaal comfortabel uit en Blake wilt hem niet breken - maar eigenlijk denkt hij dat Keegan misschien wel een goeie push nodig heeft. "Het enige wat ik verwacht is dat jij blijkbaar een shit-ton aan issues hebt," antwoordt Blake, waarna hij een stap vooruit zet zodat hij wel erg dicht bij Keegan staat. Een uitdagend grijnsje staat om zijn lippen.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 21:30 

Afbeelding

Keegan bijt op zijn onderlip als hij Blake hoort. Waarom moest hij er steeds over doorgaan? Waarom konden ze het niet gewoon vergeten en doorgaan met hun leven en klaar. Want dit sloeg nergens op. Het maakte hem alleen maar gefrustreerd.

Om de één of andere reden concludeert Blake dat hij veel issues heeft en heeft het lef om een stap in zijn persoonlijke ruimte te nemen. Keegan knippert verward met zijn ogen, even van zijn apropos. Al snel hersteld hij zich en balt hij zijn vuisten. Geïrriteerd kijkt hij Blake aan - rechtstreeks.

"Blake, wat jij verwacht of denkt doet er niet toe.'' probeert hij nogmaals duidelijk te maken. "Als ik issues zou hebben, wat niet het geval is, dan zou jij de laatste zijn met wie ik ze zou delen. Je denkt te hoog over jezelf en het is irritant. Get over yourself.''

Kalmeerkalmeerkalmeer.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 0:02 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake ziet dat Keegan uit balans is en dat probeert te verbergen door zijn vuisten te ballen en een flinke dosis irritatie. Maar Blake kan de barstjes in Keegans masker al zien - hij heeft erg veel ervaring met het lezen van iemands lichaamtaal om te beoordelen of ze hem willen of niet - en met nog iets meer pushen...

Hij weet zelf niet eens waarom hij dit zo graag wil doen, afgezien van dat hij zich een beetje verantwoordelijk voelt voor Keegans plotselinge openbaring over zichzelf (want natuurlijk komt het door Blake's awesomeness dat Keegan plotseling erachter is dat hij gay of wat dan ook is) en hem misschien wat wil helpen. Het heeft helemaal niets te maken met Keegans zoenkunsten.

"Natuurlijk denk ik hoog over mezelf," reageert Blake kalm. "Maar meestal heb ik daar ook goede redenen voor." Blake doet nog een stap naar voren. "En in dit geval... I think you'll enjoy this," en hij duwt Keegan tegen een van de auto's aan en zoent hem weer.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 0:34 

Afbeelding

Een beetje arrogant kijkt hij Blake aan. Misschien waren er inderdaad wat onzekerheden, maar die hadden niets te maken met zijn seksualiteit. Er met de grootste klootzak van school een theekransje over hebben klonk ook niet bepaald aanlokkelijk. De neiging om Blake van zich weg te duwen en zich zo snel mogelijk weer naar de anderen te begeven is dan ook moeilijk om te onderdrukken. Maar de ander staat te dichtbij en als hij nu weg zou lopen dan zou dat betekenen dat hij Blake gelijk gaf. Zijn overwinning zou ver te zoeken zijn en dat was simpelweg niet oké. Want Keegan is en blijft een doorgewinterde perfectionist en als hij ergens niet de beste in is, als hij niet wint, dan is het ook gewoon niet goed. Second place is for losers.

Dus in plaats van wijs weg te lopen, blijft hij koppig staan. Als hij dacht dat hij iedereen omver kon blazen met zijn zogenaamde charmes, dan had hij het goed mis. Iemand die hetero is kan je immers niet homoseksueel maken. Misschien dat Blake het bij iemand anders moest proberen - iemand die in tegenstelling tot hem wel op jongens valt.

Tot zijn grote ergernis ontkent Blake niet eens dat hij hoog over zichzelf denkt. Tja, schiet er vaagjes door Keegan's hoofd. Eigenlijk was het ook niet anders te verwachten. Maar dan komt Mr. A. S. Shole nog dichterbij en zijn lichaam verstijft. Blake's lippen ontmoeten die van hem weer. Impulsief, half in paniek, zoent hij terug. Keegan verliest zichzelf eventjes in de kus, totdat..

Maar dit is geen spel. Ietwat hysterisch duwt hij Blake van zich af. Hij hijgt, compleet verslagen en staart de popularity itself verward aan. Dit kon niet. Truth or Dare was over. Het was geen spelletje meer. "Dat was..'' Keegan's handen liggen nog op Blake's borst. Het is wel een spelletje. Zijn gezicht betrekt. Pissig trekt hij zijn handen terug. Blake's spelletje.

".. niet cool.'' maakt hij af. "Ik ben je speelgoed niet, Sterling.'' Hij hoopt dat zijn hart zo stopt met toeren maken voordat hun volgende bestemming het ziekenhuis wordt. "Als je zo graag met je seksualiteit wilt experimenteren, suggereer ik dat je iemand anders zoekt. Ik ben er klaar mee.''

Na die woorden loopt Keegan weg. F*ck Blake. Afwezig laat hij zijn nagels over zijn arm gaan, hij heeft het niet eens door. Godverdomme. Godverdomme. Helemaal niet-zichzelf komt hij aan bij de groep en claimt meteen een plaats naast Marshall. Zijn ogen glijden even naar de broodjes.

"Die zien er niet lekker uit.'' Niet dat iemand zijn mening vroeg. Maar hij moest iets zeg. Elk onderwerp was beter dan die verdomde Blake en zijn kinderachtige grapjes en tering. "Ik wil iets doen. Marsh, laten we kaarten ofzoiets. Laten we gewoon iets doen, oké? Het liefst heb ik iets actief. Maar ja, er zijn niet echt douches in de buurt, en dat is vervelend, want ja, dan stink je en-'' Oh, Jesus Christ. Keegan snoert zichzelf de mond en besluit dat de steentjes op de grond heel boeiend zijn. Onrustig trapt hij ertegenaan.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 1:09 

Afbeelding
    Marshall Harper

Marshall fronst bij de opmerking van Keegan over Serena. Hij had nooit eerder iets vernomen van Keegan die zich aangetrokken voelt tot Serena. Of een ander meisje, eigenlijk. Hij probeert de discussie tussen Kee en Blake een beetje te negeren - helaas is het het grote onderwerp van gesprek. Marsh is blij dat hij al een redelijke hoeveelheid alcohol in zijn bloed heeft stromen, waardoor hij gemakkelijker een beetje afwezig naar het kleed kan zitten staren.

Dan wordt Keegan ineens meegesleept door Blake en Marshall staart de twee na, tot hij ze niet meer kan zien. Met een blik van verwarring, kijkt hij naar Cap, alsof hij wil zeggen 'waarom laten we dit gebeuren?'. Hij heeft liever niet dat de twee ruzie krijgen en Blake Keegan per ongeluk in de zee dumpt, ofzo. Blake had een trots die Keegan nogal heeft overschreden en Marshall weet niet waar dat precies op uit kan lopen.

Iets later, komt Keegan terug. Marshall's ogen glijden automatisch naar de manier waarop hij met zijn nagels over zijn arm gaat. God, dat is geen goed teken. Hij houdt zich in, tot Keegan naast hem komt zitten en een opmerking maakt over de broodjes. Hij trekt net zijn mond open om te reageren, wanneer Keegan zich tot hem richt en zegt dat hij iets wil doen. Dan begint hij te ranten over iets actiefs doen en moeten douchen en Marsh is even de weg kwijt waar het gesprek nu eigenlijk heen gaat. Hij is ook zwaar afgeleid door de gedachte aan Keegan die douche't. Wait, what?

In een poging om Keegan een beetje rustiger te krijgen - en hem te laten stoppen met de vreemde behoefte om zichzelf pijn te doen door zijn nagels in zijn arm te zetten - haalt hij zijn speelkaarten maar weer tevoorschijn. "Sure, wat wil je spelen?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 2:08 

Afbeelding
    Clark "Cap" Bryans

"Nope, ik heb ze helemaal zelf gemaakt," reageert Cap vrolijk op Serena's vraag over de sandwiches. Cap vindt de sandwiches f*cking lekker. Dus. Niet zeuren. Hij eet dan ook zorgeloos zijn broodje, terwijl zijn ogen af en toe onvrijwillig over Asha heen glijden. Hij denkt er echter niet veel bij na - Asha is zijn beste vriendin etc. Hij is gewoon blij dat ze er is.

Anyway, dan beginnen er boeiende dingen te gebeuren. Blake en Keegan verdwijnen mysterieus in de verte, en Cap probeert ze te begluren maar dat lukt niet. Verdacht. Hij weet niet of hij zich zorgen moet maken of niet - dadelijk zitten die twee te vechten of zo. En in dat geval maakt Cap zich zorgen om Keegan, want tja. Blake die heeft eerder zijn abs en spieren gedemonstreerd door te vergeten dat er T-shirts bestaan op Aarde.

Als Cap zijn sandwich op heeft, verschijnt Keegan weer. En hij maakt een vervelende opmerking over Cap's sandwiches. Cap kijkt hem schaapachtig aan, want Kee begint vervolgens te rant'en over een spelletje en douches en hij kapt halverwege zijn zin af en doet zeer onrustig. Okay, wat is er net gebeurd met Blake?

"Wil je een spelletje spelen?" vraagt Cap op een lichte toon. "Okay. Laten we truth or dare spelen! Ding ding ding! Rooooound two!" Hahaha.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Laatst bijgewerkt door Skywalker op do apr 05, 2012 3:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 2:24 

Afbeelding

Keegan knikt net iets te enthousiast op Marshall's voorstel. "Je weet dat ik goed ben in spelletjes, toch?'' grapt hij nerveus. Alsof hij niet doorheeft dat Marsh hem in de gaten houdt. De roadtrip was tot nu toe niet meer dan drama voor hem geweest. Keegan was niet goed in het omgaan met stress. Ja, hij was goed in het ontkennen van het bestaan van zijn problemen. Hij was goed in shows en hij was goed in het doen alsof. Zo goed zelfs dat hij zichzelf keer op keer geloofde.

Kee grist de kaarten uit de handen van zijn beste vriend, laat ze uit het pakje glijden en schudt ze als een professional. Snel. Sneller. Eén, twee, drie. Nog langer. Blijf gefocust. Concentreer je.

"Wat voor spel wil je spelen?'' vraagt hij, zijn ogen nog altijd op het pak kaarten die zich voortbewegen in zijn handen. Keegan heeft niet door dat Marshall hem zojuist dezelfde vraag heeft gesteld.

Cap stelt voor nog een spelletje te spelen en Kee stopt abrupt met schudden. Bij het voorstel van truth or dare trekt hij wit weg. Vol ongeloof staart hij Cap aan.

"Ik moet helaas afslaan,'' laat hij four-eyes een tikkeltje geïrriteerd weten. "Marsh en ik spelen poker.'' Misschien moest Cap maar truth or dare met Blake spelen. Misschien dat Blake hem dan zou gaan stalken en dan zou alles voor Keegan in ieder geval klaar zijn.

Ondanks zijn woorden pakt hij toch een sandwich en neemt een hap. Totaal niet bij de les verdeelt hij de kaarten. "Het smaakt zo slecht nog niet..'' mompelt hij afwezig.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 2:35 

Afbeelding
    Clark "Cap" Bryans

Cap trekt een wenkbrauw op als hij Keegan's reactie ziet. Kee lijkt afwezig en geïrriteerd en compleet out of it. Uh, okay? "Het was een grapje, mate," laat hij hem voor de verduidelijking weten. "Om eerlijk te zijn denk ik dat we wel genoeg truth or dare hebben gehad voor de komende tijd." Het komt in hem op om een opmerking te maken over dat als ze ToD zouden spelen, dat Blake er dan wel bij zou moeten zijn. Alleen om Kee te plagen. Maar dat zou waarschijnlijk in Keegan's verkeerde keelgat schieten, en Cap wilt de rust behouden. En Cap is lief. En een Hufflepuff. (Net als Ji, die ook lief is.)

"Hey, Kee," begint hij dan, weifelend. "Kalmeer, alright?" Cap vindt het niet fijn om Keegan zo shaken-up te zien. Keegan hoort de stabiele te zijn in de groep, niet? Iedereen heeft zijn rol om de groep levende te houden. Marsh en Kee zijn de adorable best friends die elkaar helpen met hun issues (Marsh met zijn doorflip-issues en Keegan met zijn strengheid-issues); Asha is het gorgeous zonnetje in huis; Dani is het luide zonnetje in huis; Blake is de masculine, aantrekkelijke jongen; Cap is de vriendelijke, relatively-nice guy. En ga zo maar verder.

"En dankje. Ik heb de sandwiches met veel liefde klaargemaakt voor jullie," voegt hij er flauwtjes aan toe.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 9:07 

Afbeelding

Serena glimlacht als Blake geprikkeld reageert op haar commentaar in zijn discussie met Keegan. Als ze zelf buiten is gaan zitten, wordt Keegan dan door Blake ergens naartoe gesleurd, en Serena kijkt even vol ongeloof achterom. Ze fronst, kijkt weer naar haar Sandwich, moet van Cap aanhoren dat hij ze zelf gemaakt heeft - yakkes - en fronst.

Dan komt Keegan - erg onrustig of tenminste nogal out of character - terug, voegt hij zich naast Marshall spuwt een woordenstroom uit met allerlei voorstellen. Wat was er met Keegans vaderlijkheid gebeurt? Serena fronst. Ok - ze vond Keegan wel leuk. Of niet. Of wel. In ieder geval: als Keegan homoseksueel zou blijken te zijn, dan zou Serena teleurgesteld zijn. Want ja, ze wist dat ze dat vervelende meisje was dat overal haar duidelijk ondoordachte visie over moest geven, maar Serena had ook heus wel gevoelens! En als ze Keegan zo zag zitten, had ze eigenlijk best medelijden met hem. Wat had Blake uitgespookt?

,,Ik ga even naar Blake terug,'' kondigt Serena dan aan. Ze had hem Blake genoemd en niet Sterling. Serena was geswitched in haar serious mood, en dan was het oppassen geblazen. Serena staat op, opent voordat ze Blake's kant opgaat de kofferbak van het busje waaruit ze haar chique jasje uitvist, die aantrekt en dan richting Blake gaat. Ze ziet hem ergens bij één of andere auto staan.

,,Blake,'' zegt Serena dan weer. Haar mondhoeken enigszins omlaag. ,,Niet om het één of ander -'' een cynisch glimlachje verschijnt op Serena's gezicht. ,,- maar waar ben je in godsnaam mee bezig?'' En nu niet leuk gaan doen, bedacht Serena zich. Dan zou zijzelf ook niet leuk gaan doen.

and make their way
’’

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 16:31 

Afbeelding
Blake Sterling

Blake voelt dat Keegan zijn kus beantwoordt en weet nu zeker dat Keegan niet 100% straight is. Je reageert niet zo enthousiast tenzij je het... you know, leuk vindt? Maar natuurlijk duwt Keegan Blake weer van zichzelf af en gaat volledig in denial mode en beschuldigt Blake er dan van dat hij Keegan als speelgoed behandelt.

"Wat? Nee joh, ik was serieus. Ik probeer je te helpen, idioot-" maar Keegan is al weg. "Geef ik mijn waardevolle tijd weg om hem te helpen zichzelf te vinden en dan is het nog niet goed," mompelt hij. "Dickhead." Ja, Blake is geneigd om dingen als een spel te zien, maar met de tweede keer truth or dare was hij daar al voorbij. Het is geen spel meer.

Blake kijkt Keegan na en besluit om hem maar ruimte te geven, dus hij blijft even staan. Hij leunt tegen de auto aan en steekt een sigaret op. Terwijl hij die oprookt ziet hij plotseling Serena zijn kant opkomen. Nog meer irritante opmerkingen? vraagt Blake zich af. Zijn drang tot een hook-up met haar is sterk verminderd daardoor. Hij focust zijn aandacht nu maar liever op Vanity of Angie.

En wow, blijkbaar is Serena in een serieuze bui en vindt ze het nodig om zich met dingen te bemoeien die haar zaken niet zijn. "Ik zie niet in hoe dat voor jou relevant is," antwoordt Blake, en blaast nonchalant wat rook haar kant uit. Dan laat hij zijn sigaret vallen, trapt hem uit met zijn schoen en begint weer richting de rest van de groep te lopen.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 17:21 

Afbeelding

Ongelovig kijkt Serena Blake aan. ,,Groepsbelang,'' doet Serena zijn objecties af. Ze negeert het wolkje rook dat Blake in haar gezicht blaast. Als Blake dan aanstalten maakt om terug te lopen naar de groep - en dat de facto ook doet - stapt Serena met een dappere pas achter hem aan. Wat dacht hij wel?

,,Ik weet niet waar jullie het over hebben gehad,'' sist Serena dan, terwijl de groep alweer in zicht komt, ,,Maar ik heb zo'n idee, en volgens mij is Kee er goed van geschrokken.'' Terwijl ze met ferme passen naast Blake blijft lopen kijkt ze hem wantrouwend aan. ,,En ik vind dat je met dat homo-gedoe moet ophouden en hem met rust moet laten,'' zegt Serena dan. Zo, dat was eruit.

,,Het is een roadtrip, weet je nog?'' vervolgt ze dan sarcastisch. ,,Het is de bedoeling dat het leuk wordt.''

and make their way
’’

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 20:35 

Afbeelding
Asha

Asha straalt als Cap alles gaat klaar leggen. Bijna weer zoals vroeger. Ze vouwt haar benen over elkaar heen en pakt een boterham met pindakaas. Lovely. Ze eet hem zorgvuldig op, want ze heeft honger. Het lijkt wel of ze uitgestorven is, weer zoiets raars. "Ze zijn heerlijk Cap!" zegt ze blij. Ook pakt ze een flesje sap, uit de mini-fridge. Asha moet zich heel erg in houden als ze Blake en Keegan hoort bekvechten. De woede borrelt in haar op, klote Blake. Hij moet alles verpesten! En dan gaan ze er met zijn tweeen vandoor. Asha blijft gewoon lekker picknicken en chit-chatten over vage dingen met de anderen. Het lijkt er op dat Keegan weer terug is, maar hij is niet blij. Wat had Blake nou weer gedaan?

Asha staat impulsief op en marcheert bijna naar Blake toe, maar bedenkt zich. Ze grijpt Cap bij zijn arm en trekt hem mee. "Ik moet een WC hebben," besluit ze.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: