Noah TaylorNoah glimlacht zelfvoldaan als ook Daisy zich bij hun voegt en hem kust. "Goedemorgen" fluistert hij even snel tegen Daisy haar lippen aan. Zijn blik gaat even naar Rose en zijn mondhoek trekt wat schuiner omhoog. Hoewel iedereen blijkbaar in de stemming lijkt om hem te kussen zal Rose dat waarschijnlijk niet doen. Laat dat waarschijnlijk eigenlijk maar weg. Hij strekt net zijn hand uit om een croissant te pakken als iedereen inderdaad wel erg handtastelijk is op de vroege morgen. Dominic. Noah forceert een flauwe glimlach en weerstaat de verleiding om Dominic zijn arm van zijn schouder te duwen.
"Goedemorgen" verzucht hij waarna opnieuw een paar lippen zijn wang beroeren. Oké, hij neemt het terug. Niet letterlijk iedereen hoefde hem te kussen, niet Dominic! Nog altijd in een soort van shocktoestand zit hij op zijn stoel en volgt hij Dominic met zijn ogen. Onthutst schraapt hij zijn keel "Is dat gebruikelijk bij jullie?" vraagt hij netjes maar net een duidelijke afkeur in zijn stem. "Hier niet namelijk." gaat hij correct verder, jemig wat is hij keurig. "Dus ik zou het fijn vinden als je..." hij maakt even een nietszeggend gebaar "
Dat niet meer doet"
Hij kijkt even om naar Jarrod die blijkbaar ook wakker is. Ontwijkend begint hij in zijn thee te roeren, klaar om dit keer wel op tijd weg te duiken. Ik bedoel, dat hij onweerstaanbaar is dat is een feit, maar als Jarrod of/en Dominic hem nou ook nog eens gaan aanbidden...Dat gaat misschien iets te ver. Hoewel het natuurlijk wel het toppunt is van aantrekkelijkheid. Een glimlach breekt door.
Op dat moment komt Rose haar moeder aan lopen. "Ik heb wel een flauw vermoeden waar je moeder is geweest" mompelt Noah zachtjes "en met wie en waar"
Chase Alessia[....] Enkele minuten, straatblokken en een kameel rijker later.
"Goedemorgen!" begroet hij iedereen opgewekt. Alsof er niks aan de hand is neemt hij plaats aan tafel. Het feit negerend dat hij en Leah de hele nacht vermist zijn geweest, nu met nog vieze vlekken op hun kleding en stro in hun haar komen aan sjokken en ook nog eens een kameel hebben meegesmokkeld.