MissMyrna schreef:
Skywalker schreef:
Ik vind het vervelend dat je het je aantrekt dat de rest niet al te lief is tegen Jules. Maar, zoals het in Alex's aard zit om niet rot te doen, zit het eigenlijk wel in Shawn's aard. Hij is eenmaal mister populair, en vindt het eenmaal hoognodig om vervelend te doen tegen mensen die hij als "onder zich" ziet. We moeten allemaal IC blijven, en ik kan niet Shawn's hele personage omvergooien.
De reden dat ik je heb aangenomen, was omdat jouw personage origineel was, en het voor leuke dynamiek zou zorgen in de groep. Als je hem ineens zou omgooien naar een "populair-guy", dan verander je eigenlijk alles aan Jules, nietwaar?
En daarnaast wil ik het punt onderstrepen dat wij, en ik spreek voor iedereen uit deze groep, helemaal niet vervelend zijn. Zo ben ik helemaal niet zoals Shawn, RIGHT GUYS?
Ja ik weet het...In elk geval wordt hij wachter. Dat is al iets ^^
En verder wil ik even zeggen dat iedereen erg lief reageert, dat zegt genoeg ^^
Enne, banner anyone? (A)
Jij niet als Shawn? Hah. Laat me niet lachen. Je bent de grootste bitch to ever walk the planet. Nee hoor, grapje

Ik hou nog wel van je hoor.
Ik ben zelf ook heel lief, in tegendeel tot Matt.
En welk plaatje wil je op je banner? Dan zal ik me er straks wel even over buigen. Joost heet 'ie toch he? (A) Nee hoor

Grapje.