Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:32 

Afbeelding
Noah Taylor

Als Jarrod weer bij kennis is heeft Noah zijn interesse vrijwel direct verloren. Bij zijn bed schopt hij zijn sandalen/slippers uit, aangezien ze vast niet met gympen lopen en werpt hij een korte blik in de spiegel naast het bed. Hij zag eruit alsof hij met zijn kleren aan het zwembad was ingesprongen.

Hij trekt even een een wenkbrauw op bij Dominic zijn suggestie over hoe zij moeten slapen. Hij bepaalde zelf wel of hij op zijn zij, rug of buik zou slapen. "het zal wel" mompelt hij. Hij rolt even met zijn ogen en schudt afkeurend zijn hoofd. In feite frustreert het hem juist alleen maar dat hij niks te zeggen heeft op de opmerking van Dominic. Hij begrijpt tenslotte niet wat Dominic ermee bedoeld. Voorlopig was Mister Dommie wel in de minderheid. Jarrod en Percival stonden aan zijn kant en Feline zat in de kamer van de meisjes ver weg van hem en haar mogelijke medeplichtige.

"Ja we kunnen gezellig naar de stad gaan." stemt hij met Percival in. Hij werpt Dominic even een vuile blik toe als die eerst wil uitrusten. Een opmerking die net zo goed van Noah zelf had kunnen komen, maar nu hij uit Dominic zijn mond komt als flauw en lui wordt beschouwd. "We moeten toch nog wachten op de dames" Met zijn rug naar de anderen toegedraaide begint hij de knoopjes van zijn blouse los te maken. "Ik fris me ook even op."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:53 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod werpt een nieuwe dodelijke blik op Dominic. God, wanneer deed ie gast eens normaal? Moesten al zijn opmerkingen Jarrod zwart gaan maken?

Hij knippert even met zijn ogen. Wacht, hij was nu zijn bed aan het bevuilen. Bijna hysterisch springt hij uit zijn bed en begint hij aan Chase' mouw te trekken. "Waar zijn de douches hier?" Hij werpt een blik op Noah die het ook heeft over opfrissen en huppelt naar hem toe, niet echt door hebbend dat die net bezig is zich uit te kleden. Ofzo.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 16:51 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah voegt zich samen met de rest naar het soort van hotel waar ze gaan verblijven. Ze besluit maar even niet langs de jongeren te gaan en zich vast op te frissen.

Na zich opgefrist te hebben drinkt ze flink wat water en besluit ze haar haren maar niet te drogen, dat was niet nodig in deze hitte. Ze kamt het even door en blijft vervolgens eventjes treuzelen. Ze zouden straks vast de stad gaan verkennen, en om de jongeren wat te laten genieten van hun tijd hier, was het misschien wel een leuk plan om gewoon een tijd af te spreken om weer bij elkaar te komen en gewoon te verspreiden. Ze weet van zichzelf nog wel dat Alusia echt een mooie en eigenaardige plaats is om te verkennen. Zonder dat ze zichzelf in de nesten zouden werken natuurlijk.

"Ik denk dat iedereen de stad wel wil zien." zegt ze dan ook wanneer ze de kamer binnen komt en zich even bij Chase voegt. "Het lijkt me het leukst voor ieder als we gewoon een tijd of plaats afspreken zodat iedereen op z'n eigen houtje kan genieten." stelt ze hem voor met een glimlachje. (Geen idee hoe lang iedereen over het opfrissen wil doen [a])

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:25 

Afbeelding

Sophia kijkt even rond. Sophia besluit zich bij Rose, Daisy en Feline aan te sluiten en loopt op hun af. Ze glimlacht vrolijk als begroeting en hoort Feline's vraag of er nog iemand water wil.
"Nou, graag!"
Ze is erg dorstig en heeft het gevoel dat haar tong van schuurpapier gemaakt is. Sophia pakt een glas dat Feline net heeft volgeschonken en ploft naast haar neer op de sofa. Sophia neemt meteen gulzig een slok.
"Ah, heerlijk."
Sophia is lichtelijk uitgeput, maar heeft om ook niet veel behoefte om de rest van de dag in hun overnachtingsplaats rond te hangen. Liever gaat ze het stadje verkennen. Maar ze wil zich eerst weer een beetje toonbaar maken. Ze drinkt het glas leeg en zet het weg.
"Jullie willen toch ook dit plaatsje verkennen?" vraagt Sophia op een enthousiaste toon aan de anderen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:34 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Dankje!" glimlacht Rose wanneer Feline wat water inschenkt voor iedereen. Ze neemt dan ook gulzig een bekertje en drinkt er genietend van.

"Heel graag!" antwoordt Rose op Sophia's vraag. "Ik stel voor om onszelf eens goed op te frissen en daarna gewoon de jongens achterwege te laten en meiden onder elkaar de stad te verkennen." stelt ze dan ook even enthousiast voor, terwijl ze nog een bekertje water neemt. Jongens waren niet zo'n probleem, Noah wel. En hoewel Sophia en Daisy het misschien niet zo erg zouden vinden, zouden zij en Feline hem er toch liever niet bij hebben.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:40 

Afbeelding
    Feline Roux

"Dat klinkt als een goed plan," knikt ze bij de suggesties van Sophia en Rose. "En ik ben zo benieuwd naar de stad.." OOC: Heeft de stad al een naam? xD *noemt het nog steeds "de stad"* "Ik ben hier nog nooit eerder geweest, maar verhalen reizen snel." Nu de ergste warmte is weggezakt begint Feline's enthousiasme weer te groeien.

Resoluut staat ze op van de sofa om zich op te gaan frissen in de badkamer. Enkele minuten later staat ze weer in de kamer, zich al een stuk beter voelend. Bijna ongeduldig wacht ze tot de anderen ook klaar zijn, om de stad te gaan verkennen.

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:46 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy haakt enthousiast in bij Rose. 'Oh, ja, opfrissen, het lijkt wel alsof dat woord niet meer bestond.' Ze voelt even vol afschuw aan haar eigen kleding die zo doorweekt is dat alles helemaal om haar lijft plakt, terwijl de kleding toch heel licht en los zat. Wanneer Feline water aanbiedt, gaat ze er net als Sophia en Rose gretig op in. 'Nooit gedacht dat water zo lekker kon zijn,' zegt ze wanneer ze haar glas naar binnen gekapt heeft. Ze zucht opgelucht wanneer haar lippen wat vochtiger worden en weer wat zachter beginnen aan te voelen. Het is haast een openbaring.

'Oh, ja, leuk!' antwoordt Daisy enthousiast op haar zus. 'Een meidennamiddagje! Dat lijkt al eeuwen geleden dat we dat nog gedaan hebben,' ze slaat een arm om haar zus heen en probeert er tijdens die aanraking niet aan te denken hoe bezweet ze beiden zijn.

'Het is tijd voor een douche,' mompelt ze dan, terwijl ze naar haar bezwete, plakkerige hand kijkt die net nog om de schouders van Rose had gehangen. Ook zij staat recht en frist zich snel wat op in de badkamer. Het is voor het eerst dat ze beseft wat een luxe water eigenlijk wel niet is. Nog nooit heeft ze zo genoten van een koude douche.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:57 

Afbeelding

Sophia glimlacht breed naar Feline en Rose, die al snel instemmen. Nou, Daisy zal ook niet achterblijven, toch?
"Klinkt goed!"
Feline frist zich als eerste op en Daisy gaat daarna de badkamer in. Als het Sophia's beurt is, doucht ze vluchtig. Ook pakt ze een borstel die naast de wasbak ligt. Ze weet niet van wie die is, maar goed, het zal wel niet een al te groot probleem zijn, hopelijk.

Sophia keert ook terug en kijkt naar de vier meiden. Eigenlijk kent ze ze niet zo goed... het wordt vast gezellig girls only, dat weet Sophia wel zeker. Ze gebaart naar de volgende dat de badkamer vrij is en gaat nog even terug op de sofa zitten.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 18:19 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Great!" glimlacht ze wanneer iedereen er enthousiast mee instemt.
Wanneer Feline, Daisy en Sophia zich allemaal opgefrist hebben, gaat ook Rose zich opfrissen. Na een klein poosje voegt ze zich dan ook een stuk frisser en schoner bij de rest. "Zo, ik denk dat we er klaar voor zijn!" glimlacht ze dan. "Zullen we maar gaan dan, en even laten weten dat we er vandoor zijn?"

Ze haalt nog eventjes een hand door haar haren en loopt vast de kamer uit en stopt even bij de kamer van de jongens. "En dan zeggen ze dat ze altijd op de meisjes moeten wachten." schudt ze met een glimlachje haar hoofd.
"Wij waren van plan om alvast de stad in te gaan." legt ze dan maar meteen hun haast uit. "Met de meiden." voegt ze er snel met een glimlachje aan toe.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 18:48 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase is net uit de badkamer en heeft schone kleding aangetrokken als Jarrod al aan zijn mouw begint te trekken. "Uhh...daar" Hij wist met een flauwe glimlach naar twee deuren. Gawd, hij wou ook weer jong zijn. Niet babysitten op een stel pubers. Dat mocht Sammie straks lekker doen. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht als ook Leah zich bij hem voegt. "Ja" onbewust bijt hij even op zijn onderlip en glimlacht hij wat afwezig. Betrapt kijkt hij op "Ik bedoel goed idee" hij glimlacht schaapachtig en plukt wat aan zijn haar.

Hij kijkt even om als de meisjes al klaar blijken te zijn. "We spreken hier voor het donker wordt weer af." roept hij opgelucht dat het een meiden onderonsje is. Grijnzend kijkt hij toe hoe Noah uiteindelijk afdruipt naar de badkamer. Vertwijfeld blijft hij vervolgens wat staan en kijkt hij zo nu en dan neer op Leah. Als hij zijn belofte wou nakomen dan ging hij nu alleen de stad in of met Tweeny of Sammie. Niet een onderonsje met Leah in elk geval. "Ik moet nog wat..." hij wuift even knullig richting de uitgang "spullen kopen" Hij glimlacht kort en loopt dan naar buiten.

Afbeelding
Noah Taylor

Noah kijkt absurd kalm naar Jarrod als die begint te hyperen. Met een doe-normaal-blik gooit hij zijn shirt op de grond en pikt hij voor Jarrod zijn neus de vrijgekomen badkamer in.

In hoog tempo frist hij zich op en wacht hij tot de anderen zover zijn. Verveeld hangt hij wat op zijn bed en staart hij naar het plafond.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 19:06 

Afbeelding

Perce knikt vrolijk als Noah zegt dat ze samen kunnen gaan. Hij springt nog wat in het rond, legt wat spulletjes recht en trekt snel wat toepasselijkere kleding aan. "Kom op, opschieten jullie!" Roept hij naar de overige mensen die zich nog in de kamer bevinden. "Jullie hebben gehoord wat Chase zei, we moeten voor het donker terug zijn." Percival begeeft zich naar de deur van de kamer en kijkt vragend naar Noah. "Laten we ga-haan!"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 19:14 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kijkt op wanneer de meiden voor de deur verschijnen. Ze laat de moederopmerkingen maar achterwege dat ze het maar moeten laten om domme dingen te doen. Ze glimlacht dan ook eventjes naar de dames. "Veel plezier."

Ze kijkt eventjes op wanneer Chase wat begint te wuiven richting de uitgang. "Oh.. Oke.." brengt ze dan ook uit, met een licht aarzelend glimlachje. "Succes ermee.."

Ze kijkt hem eventjes vertwijfeld na. Met Sammie had ze nooit echt een goede band gehad, en die Tweeny was haar maar een vreemd mannetje. Ze ging zich niet bij de dames voegen, en al helemaal niet bij de jongens. En eigenlijk - tegen niemand zeggen - heeft ze Chase z'n gezelschap wel gemist.

"Jullie ook nog veel plezier, tot vanavond." glimlacht ze snel naar de jongens waarna ze de kamer verlaat en Chase iets verderop ziet lopen. Ze versnelt haar pas even wat om hem bij te kunnen benen.
"Chase!" zegt ze dan ook snel. Euhm.. Ze glimlacht even vluchtig, waarna ze zich naast hem begeeft. "Ik.. zou je kunnen helpen?" stelt ze voorzichtig voor. "We zouden daarnaast ook samen een beetje van de stad kunnen genieten?" gaat ze aarzelend verder om hem wat meer te overtuigen. Ze kijkt hem even vertwijfeld aan en glimlacht vervolgens wat onzeker. Dit was.. vreemd.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 19:30 

Afbeelding

En dan is Rose ook klaar - oftewel, time to go! Ze heeft het ook nog even over het melden dat ze vertrekken. Sophia knikt, ja misschien wel handig. Ze volgt Rose de kamer uit naar de van de jongens. Chase geeft hun de instructies dat ze in het hotel weer af spreken als het donker was. Ah, een avondklok. Maar het is beter dan niets.
"Oké, geweldig!" zegt Sophia vol enthousiasme. "Nu we toestemming hebben van de Hoogheid..." ze knipoogt even naar Chase "... kunnen we gaan!"
Sophia gaat ongeduldig de anderen voor de kamer uit.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 19:37 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase slaat zijn ogen even ten hemel, daar was ze weer. "Zou kunnen ja..." hij glimlacht verontschuldigend "ik heb alleen niets specifieks nodig eigenlijk, het enige wat ik zocht was een uitweg" Voordat ze de drukkere straten opzoeken blijft hij even staan en draait hij zich naar haar toe. "We kunnen regels afspreken" hij grijnst speels "Als we de kinderen zien houden we een meter afstand. Ik mag je niet verkopen voor 5 kamelen." hij telt op zijn vingers het aantal regeltjes "Ik mag niet flirten, niet met jou althans. We mogen het niet hebben over vroeger en we zullen geen serieuze onderwerpen bespreken" Eigenwijs steekt hij zijn hand uit "Deal?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 20:00 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

"He wat flauw." Ze kijkt hem met een beschuldigend glimlachje aan. "Als je me niet om je heen wil, kon je het ook gewoon zeggen." Ze steekt dan ook eigenwijs haar neus in de lucht. Pfuh.

Ze kijkt hem afwachtend aan wanneer hij zich naar haar toedraait. "Oke, wat stel je voor?"
Ze knikt even bij zijn eerste regel, oke dat was misschien wel slim. Ze zou niet willen dat haar dochters rare dingen gingen denken. "Oh, en als ze meer kamelen aanbieden?" lacht ze.
"Hmm.." ze luistert even naar zijn regels en knikt vervolgens. "Nou vooruit, deal." zegt ze dan, waarbij ze zijn hand schudt. "Ik zet mezelf geen regels op, ik ben braaf."

"Dus.. Nou we dat hebben afgesproken, kunnen we maar beter gauw gaan. Je hebt ons een avondklok opgelegd." Ze kijkt hem eventjes beschuldigend aan.

Afbeelding
    Rose Pocock

"Okay, is goed." glimlacht ze, waarna ze nog even naar de jongens in de kamer glimlacht. "Bye!"

Ze loopt dan ook achter Sophia aan en blijft buiten even wachten. De hitte is dan ook al snel weer te voelen. Gelukkig waren ze nu op bewoond gebied en zouden ze genoeg water hebben om niet uit te drogen. "Dus.. Wat zijn de plannen.." Ze kijkt eventjes rond. "Misschien kunnen we wat vinden om onszelf te verwennen, of leuke plaatselijke dingetjes te ontdekken. Misschien weet Feline wel iets."
Ze konden natuurlijk ook heel leuk alle tussenstraatjes uit proberen en alles maar op zich af laten komen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: