Geplaatst: wo mei 18, 2011 18:35
Aah. Eindelijk. :')
Naam Personage: Amy Kí¤semacher Geboortedatum: 23 september 1977 (srsly, ik had ook een mooie reden voor deze datum, maar die ben ik alweer vergeten xD) Bloedsoort: Fullblood
Uiterlijk: Amy is een blanke vrouw, na tijden geen zon te hebben gezien is ze opzich wel bleek te noemen. Ze is momenteel wat aan de magere kant, normaal is ze gewoon slank van postuur. Ze is van gemiddelde lengte, 1.71. Haar ogen zijn grijs van kleur en er wordt wel eens van haar gezegd dat ze een kille en wat arrogante blik heeft, hoewel er tegenwoordig ook een gepijnigde blik in te lezen valt. Amy's haar is witblond en is momenteel ongekapt en erg warrig, maar wanneer ze er de mogelijkheid toe krijgt zal ze het knippen tot vlak onder haar oren. Kort í halflang dus. Er zit lichte slag in haar haar, maar nu het zo lang is, is dat er grotendeels uit verdwenen. Ze heeft geen onknap gezicht.
Geschiedenis: Amy is in een weeshuis opgegroeid, ze heeft er vanaf haar 7e gezeten. Haar moeder spendeert haar tijd in Azkaban, haar vader heeft de kus van de dementor gehad. Amy is naar Hogwarts gegaan en had het daar goed. Ze werd ingedeeld bij Slytherin en vond daar eindelijk een thuis. Ze had er enkele goede vriendinnen en quidditch was haar grote passie en ze heeft dan ook een tijd in het quidditch team gezeten. In haar 5e jaar is ze van Hogwarts gegooid, nadat ze een schoolgenoot gemarteld had (yesh, door middel van een Cruciatus Curse). Ze is toen opgenomen in St. Holisto op een gesloten afdeling en daar heeft ze de laatste jaren gezeten. Na twee jaar daar gezeten te hebben mocht ze er weg wegens goed gedrag, maar snel werd ze er weer terug gebracht. De reden hiervoor zal vanzelf duidelijk worden, denk ik. Het gaat ondanks dat ze terug gebracht is echter prima met haar en Amy doet er alles aan om weg te komen, echter zal er eerst iemand in haar moeten geloven. Vriendinnen heeft ze niet meer, die hebben haar in de steek gelaten toen ze in St. Holisto kwam.
Karakter: Amy is door haar ouders, tot ze verdwenen that is, altijd verteld dat fullblood de enige juiste status is. Andere bloedsoorten hebben geen recht tot leven en zeker mudbloods niet. In deze gedachte heeft ze dus ook een mudblood gemarteld, het is al noemenswaardig te nemen dat het 5 jaar heeft geduurd voordat ze een schoolgenootje zo aanviel (hoewel er voor die tijd wel al wat minder heftige dingen waren gebeurd). Ze heeft een arrogante houding, hoewel een paar jaar St. Holisto dat wel ingedamd heeft. Egoí¯stisch kun je haar ook wel noemen, ze denkt voornamelijk eerst aan zichzelf. Tegenwoordig is ze iets genuanceerder tegenover bloedstatus, ook ten gevolge van een paar jaar St. Holisto. Wanneer iemand haar geholpen heeft in ernstige situaties zal ze diegene wel voor altijd waarderen, ongeacht bloedstatus. Ze verkiest evengoed wel fullblood tegenover half- of mudblood. Verder is ze redelijk koppig en ze neemt niet snel iets aan, daar is ze te trots voor. Tegenover vrienden en/of knappe mannen (of mensen waarvan ze iets wilt) kan ze heel charmant zijn. Ze is door haar verblijf in St. Holisto tamelijk ongeremd geworden, omdat ze omgeven was door gekken en zich er tussen heeft moeten handhaven. Haar karakter zal zich waarschijnlijk vooral ontwikkelen wanneer ze uit St. Holisto komt, dus sommige van deze karaktertrekken zullen tot het verleden behoren en niet echt tot uiting komen, terwijl andere karaktertrekken zullen ontstaan in de vrijheid buiten St. Holisto.
Familie en vrienden (eventueel): Geen familie, behalve een moeder in Azkaban en ook geen vrienden. Die hebben haar volledig in de steek gelaten toen ze van school gestuurd werd. )':
Overig: Errr. Eigenlijk niet. Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Eee, dat weet jij, dat weet ik en de rest komt dat ooit ook te weten. Maar nu nog niet. :')