Noah TaylorNoah schrikt op als er iemand aan zijn mouw trekt. Ooh het is Jarrod. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt hij hem aan "Jij hebt ook gedronken" concludeert hij dan grijnzend "Laat mijn vader het maar niet merken, hij is al boos en komt zo nog terug om ons een preek te geven." Zijn hoofd knikt even schuin als Jarrod zijn broer begint te prikken, soms...heeel soms had Jarrod wel wat vreemde neigingen. Vrouwelijke neigingen ook, hmm. Hij duwt Jarrod even wat achteruit en trekt nogmaal aan het touwtje voor wat schoon water.
"Goedemorgen" grijnst hij als Thomas verdwaasd met zijn ogen begint te knipperen. "Ik pak even een handdoek en wat schone kleren" zegt hij waarna hij snel de slaapkamer in verdwijnt om dat te pakken. Als hij terug komt zit Thomas nog steeds in een hoekje van de douche. "Hou vast" hij duwt de handdoek en kleding in Jarrod zijn handen en heist Thomas overeind. "Nog heel even wakker blijven" hij knipt even in zijn vingers als Thomas zijn ogen dreigen dicht te zakken "Ik ga je echt niet aankleden, dus je doet het zelf of je gaat met je natte kleding in je bed liggen" Met een zoek het nu zelf maar uit blik duwt hij Thomas de handdoek met kleding in zijn handen en duwt hij Jarrod de badkamer uit.
Met een zucht neemt hij plaats op de rand van zijn bed en kijkt hij naar de dichte badkamerdeur waarachter wat gestommel klinkt. Noah kijkt op als de badkamerdeur weer open gaat. En omdat ik Thomas even mag besturen maak ik daar nu even misbruik van. Zijn kaak zakt naar beneden als Thomas blijkbaar niet in zijn pyjama broek
(met beertjes) kan komen en nu op handen en voeten de badkamer uit komt. De broek half op zijn knieën, zijn shirt achterstevoren. Inplaats van te helpen begint hij oncontroleerbaar te schudden van het lachen en laat hij zich achterover vallen op zijn bed. Om zijn geschater te dempen trekt hij gierend van het lachen een kussen over zijn hoofd.
Chase Alessia"Hoe kan dat nou!?" grinnikt hij "Je drinkt al de hele tijd aan een stuk door" Hoewel Leah bij water denkt aan drinken, ze doet ook niet anders op het moment, is Chase juist van plan de druiven van zijn kleding te spoelen. Om te beginnen bij Leah. Met een grijns draait hij de kraan nog iets verder open en richt hij op Leah.
[..] Een watergevecht later..
Zijn kleding plakt niet meer van de druiven, maar wel van het water nu. Lachend kijkt hij naar Leah die ook - op wat vlekken na - schoon is. Met klapperende tanden draait hij de kraan weer dicht en loopt hij wat heen en weer. Waar hij loopt laat hij een spoor van druppels water achter en zijn voeten soppen zachtjes in zijn schoenen. Bibberend van de kou voegt hij zich weer bij Leah, zonder handdoek maar met een oud kleed. De temperatuur was toch wel flink gedaald en handdoeken hadden ze blijkbaar niet, naja zeg! "W..weet jij de weg nog t..terug" hij slaat het kleed om haar heen en kruipt er zelf ook bij. Met zijn andere hand trekt hij een fles Gluhwein haar zich toe om weer een beetje op temperatuur te komen. Daar zitten ze dan, op de grond weet ik veel niet waar met een hoop wijn, zichzelf en een dun kleedje. Hij glimlacht even schaapachtig naar haar en geeft de fles na wat slokken door. "Aah, dat helpt wel iets" gniffelt hij. Nu hij zijn handen vrij heeft trekt hij zijn shirt en schoenen maar uit en schopt hij die wat weg om te laten drogen. Een beetje slaapdronken legt hij zijn hoofd in haar nek en sluit hij even met een dromerige glimlach zijn ogen. "Misschien hadden we ons beter niet kunnen afspoelen" prutteld hij in haar nek.