Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 51  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 20:32 

Afbeelding

Thomas kijkt Sophia aan.
"Nou, eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit gedaan," antwoordt hij verrassend nuchter. Zijn enthousiasme is drastisch verminderd op het tapijt, zo hoog in de lucht. Hij klampt zich vast aan de randjes en begint stiekem te bidden dat de vlucht snel weer over is.

Afbeelding

Sammie glimlacht als er tapijtjes opvliegen. Hij loopt wat dichterbij en voegt zich bij de paar overgebleven reisgenoten die nog op de grond staan en zo waarschijnlijk opvliegen of alweer geland zijn. Hij kijkt omhoog en ziet net het tapijt van Thomas, Sophia en Percival weer naderen en dalen. Thomas stapt klungelig af en wankelt wat heen en weer. Sammie fronst. Wat is er met hem aan de hand?

Sammie kijkt om zich heen. Hij ziet het terrasje, lege glazen, verfomfaaide tafelkleden, omgevallen stoelen, en bovenal; een halflege fles. Drank. Hij kijkt weer naar zijn zoon die ontzettend scheef loopt. Het zou toch niet?

Sammie loopt richting Thomas, en Thomas stuntelt richting zijn vader.

"P-p-papa!" mompelt hij moeizaam. Hij strompelt verder, en valt voorover, op zijn knieí«n, voor Sammie. Een misselijkmakend geluid volgt, en Sammie voelt, hoewel hij hoge leren laarzen aan heeft, iets warms over zijn voeten sijpelen, gevolgd door een penetrante geur die zich aan zijn neus opdringt.
"Thomas..." zegt hij, zonder naar beneden te kijken, "... wat is er aan de hand?"
Thomas zelf daarentegen ligt half bewusteloos op de grond voor zijn vader en reageert met niet meer dan wat onverstaanbaar gemurmel.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 19:23 

Afbeelding
Noah Taylor

Ik geef geen garanties voor de toekomst. Noah zet grote ogen op en kijkt geshockeerd naar Feline. "Geen garanties?" zegt hij met ingehouden adem. Hij werpt even een dramatische blik Rose haar kant op. "Damn, ik was eigenlijk van plan mijn levensverzekering bij jou af te sluiten" verzucht hij. Hij begint al licht te grijnzen als hij weet dat hij haar dankzij haar eigen woordkeuze weer kan afkraken. Dat dat hij graag, en net zo lang tot dat iedereen zou in zien dat Feline vol wollige verhalen zat waarvan niks waar was. Dat met Chase zijn broer, dat was puur toeval of doorgestoken kaart. "Ik bedoel, als er iemand garantie kan geven op de toekomst...is het wel diegene die de toekomst kunnen zien" Nu ze toch over dat onderwerp bezig zijn..
"Heeft Rosie je al verteld dat ze het ook weet. Thomas heeft haar alles verteld, ze is zijn vertrouweling." hij knijpt zijn ogen denkend toe "Ooh maar dat wist je natuurlijk al, dat heb je al kunnen voorzien" Dat Rose het weet kan hij nu nog in zijn voordeel draaien door Feline in een hoekje te duwen, vooralsnog zat ze hem ermee te chanteren.

Het einde van het ritje begint al weer te naderen als ze langzaam de daling in zetten. Sammie en Thomas zijn vanaf deze hoogte net twee miniatuur poppetjes. Noah fronst. Thomas leek wel erg klein, of nee hij zat op de grond. "Hij zit toch niet te..." hij leunt gevaarlijk ver over de rand om het te kunnen zien "kotsen.." Het kleedje hevelt nu iets over en begint lichtelijk te schokken alsof er een technisch probleem is. Wat heel goed zo zou kunnen zijn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 11:30 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose geniet lekker van het uitzicht terwijl Noah het tapijt aanspoort om wat sneller te gaan. Ze slaat haar ogen dan ook ten hemel wanneer hij naar haar toe leunt. En dan dacht ze dat ze lekker van het prachtige uitzicht zou kunnen genieten. Nou, niet dus.
"Dat zijn zaken die jou helemaal niks aan gaan, dat is iets tussen Thomas en mij." antwoordt ze zoetjes.

"Oh laat het toch allemaal gewoon eens gaan, Noah." Hoe erg zat hij met het hele Thomas-heeft-het-vertelt-gebeuren? En dan hebben we het nog niet eens over zijn obsessie met Feline's 'gaves', om het zo maar even te noemen.

"Noah!" verlaat het snel angstig haar mond wanneer Noah voorover leunt en het tapijt ook nog eens raar begint te doen. Snel trekt ze hem wat naar achteren toe. "Ik hoop maar dat je ons niet dood wil hebben." Ze blijft hem goed vast houden zodat hij niet meteen weer rare fratsen uit gaat halen.

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

"Oh hou op Chase.. toe." Dat had hij nou niet mogen zeggen. Ze gaat dan ook wat van de rand af zitten, meer naar Chase toe wanneer hij zegt dat ze eigenlijk maar op 'een lapje stof' vliegen.

Lachend duikt ook Leah naar beneden wanneer ze een straatje invliegen en er een waslijn in zicht komt. Ze grijnst eventjes wanneer Chase een sjaal van een volgende waslijn grist en die om haar nek drapeert. "Dat is geen authentieke souvenir Chase, dat is gestolen eigendom." lacht ze terwijl ze hem een zacht duwtje geeft - voorzichtig natuurlijk, we willen niet dat hij eraf valt.
"Deze breng je morgen terug!" grijnst ze. "Maar tot dan hou ik hem." voegt ze er zoetjes aan toe.

Het ritje is heerlijk toeristisch. Terwijl ze net boven de adembenemende stad met z'n lichtjes vlogen, zijn ze nou in een lekker bewoonde straat met waslijnen en mensen die 's avonds laat nog lekker aan een tafeltje voor hun huis zitten. Vervolgens besluit het tapijt weer een ander gedeelte van de stad te laten zien. Ze vliegen langs stallen met paarden en allemaal winkeltjes die gesloten zijn, klaar om de volgende ochtend weer open te gaan.

Leah leunt over Chase heen en wijst naar een soort van herbergje, het doet haar denken aan toen zij voor het eerst in Alusia terecht kwam. Zou het? "Oh kijk Chase, lijkt dat daar niet op het herbe,-" Niet zo slim om over Chase heen te leunen. Het tapijt raakt totaal uit zijn evenwicht en wou net voor een ander gebouwtje langs af gaan. Uh-oh.
"Chase!" slaakt ze nog net een gilletje wanneer ze opeens geen tapijt meer onder haar voelt. Het volgende moment komt ze met een vies geluid in een grote mand terecht. Een mand met een heleboel druiven erin, druiven die al half platgestampt zijn.
Bij het besef dat ze kinda gecrashed zijn, en dat ze helemaal onder de druiven zitten, begint Leah hard te lachen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 12:20 

Afbeelding
Chase Alessia
"Alsof ik nog weet welke straat en  waslijn het was" grinnikt hij geamuseerd bovendien leek ze hem toch wel graag te willen houden. Met een vermakelijke lach geniet Chase van al het uitzicht, want jeetje wat was het mooi. Al gauw spot Leah dan ook iets bekend en leunt ze over hem heen waardoor ze het balans flink verstoord. "Het lijkt er wel- AAH!" Zijn kreet van schrik sterft weg met de val die hij maakt. Beschermend knijpt hij zijn ogen te maar blijft een vreselijk pijnlijke val uit. Het sopt zelfs een beetje. Nog een beetje in shock staart hij naar Leah die onder de druiven zit en uitbundig begint te lachen. Druiven. Chase werpt een blik om zich heen "ooh, hier maken ze wijn" grijnst hij. Hij kijkt van de vele flessen en apparatuur terug naar Leah en begint dan ook te lachen. Met een grijns haalt hij zijn vinger langs haar wang en stopt hij zijn vinger dan in zijn mond. met kieskeurig getuite lippen kijkt hij even van Leah naar de druiven. "Zulke lekkere druiven heb ik nog nooit geproefd" Plagerig prikt hij haar even in haar zij en verplaatst hij zich dan met een hoop sop geluiden richting de zijkant van de ton. Met een zuigend geluid trekt hij zich aan de rand omhoog en klimt hij nogal onhandig uit de ton. Mede doordat hij ondertussen de slappe lach heeft gekregen. "Oeh, nu weet ik het zeker." hij werpt een blik op zijn met druiven besmeurde kleding en grijnst zelfvoldaan "Ik ben de lekkerste man van Alusia" Grijnzend steekt hij zijn hand uit om ook haar uit de ton te helpen "Kom druifje" glimlacht hij.         

Afbeelding
Noah Taylor

Noah schrikt meer van Rose haar gil dan het feit dat hij zo ver over de rand hangt. Hij kijkt haar even verbaasd aan en begint dan te lachen. "Natuurlijk niet" grinnikt hij na. Oh ze houdt hem nog vast, ze vind het eng. Nu het kleedje toch al begint af te dalen drijft hij er nog even mooi de spot mee. Hij slaat zijn armen even uitbundig om haar heen knuffelt haar plat "Oh wat eng!" roept hij lacherig uit. Zodra het tapijt de grond raakt springt Noah er gewillig af en haast hij zich naar broerlief. Nu hij hem van dichtbij ziet valt ook zijn blik op zijn vaders schoenen. "Je hebt gekotst" spreekt hij zijn gedachten hardop uit. Hij kijkt van Thomas naar Sammie en houdt zijn hand dan voor zijn mond om zijn gelach te smoren. Hij schudt zachtjes wat van het lachen terwijl er vanachter zijn hand zacht gegrinnik klinkt. 
"Ik breng hem wel naar onze kamer" zegt hij zo serieus mogelijk. Thomas kon beter zijn roes gaan uitslapen en daarna een standje krijgen van hun vader. Hij pakt zijn arm en hijst hem wat omhoog.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 20:06 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kan maar niet ophouden met lachen als Chase ook nog eens even van de druiven proeft en haar vervolgens in haar zij prikt. Oh wat was dit erg, ze zaten helemaal onder, en het maakte zo'n vies sopgeluid! Ze lijkt even bij te komen maar begint alweer met lachen wanneer Chase zich uit de ton probeert te soppen.
"Je ziet er echt heerlijk uit." voegt ze er dan ook lachend aan toe, waarna ze overeind probeert te komen. Wanneer ze uiteindelijk de rand van de ton bereikt heeft, pakt ze zijn - met druiven besmeurde gladde - hand vast en worstelt ze zichzelf ook uit de ton, met de hoeveelheid grip die er is. "Wie weet hoeveel voeten daar in hebben staan stampen." lacht ze.

Na even bijgekomen te zijn van het lachen, kijkt Leah nieuwsgierig rond. Ze voelde zich met dit ritje weer alsof ze in de 20 was, toen ze hier voor het eerst belandden.
"Ooh, laten we wijn proeven, toee." zegt ze dan ook enthousiast, waarna ze hem eigenlijk al meesleurt naar binnen toe, waar vele verschillende dingen staan. "Ik hou van wijn! We smaken zelf zelfs naar wijn straks." met een grijnsje kijkt ze rond en probeert ze tevergeefs zichzelf wat schoon te vegen. Alles zat helemaal onder.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 21:32 

Afbeelding
Chase Alessia

"Jij bent ook om op te eten" voegt Chase er nog eens lachend aan toe. Terwijl Leah even de tijd neemt om rond te kijken is Chase te druk met zichzelf bezig. Hoewel het begon met schoonmaken eet hij zichzelf nu bijna letterlijk op. Smullend maakt hij zijn vingers druif vrij, alsof hij met zijn vingers heeft zitten eten en deze nu een voor een in zijn mond stopt om schoon te krijgen. Met zijn duim nog in zijn mond kijkt hij dan ook op "Euhh.." was dat nou wel verstandig, niet dat hij ooit in zijn leven verstandig was geweest. Voor hij er verder over kan nadenken sleurt Leah hem al mee naar binnen toe. Het lijkt in ieder geval verlaten, de werkdag zat er blijkbaar op. "Zeg, ik ben misschien wel een dief, maar jij bent een inbreker" concludeert hij met een jongsachtige grijns. Nieuwsgierig loopt hij langs wat rekken met wijn waarvan sommige van binnen lijken te gloeien. Het was tenslotte Alusiaanse wijn. Gluhwein hield zich bijvoorbeeld uit zichzelf warm, ook al zou je het in de koelkast leggen. Terwijl zijn vingers over wat etiketten gaan kijkt hij even achterom naar Leah die een poging doet zichzelf druif vrij te maken. Hij grinnikt en blijft even staan, zijn hand nog bij de etiketten maar zijn hoofd bij Leah. Hij knippert even verdwaasd met zijn ogen en richt zich dan snel weer op de wijn. Met wat schaamrood op zijn kaken bijt hij op zijn lip en stort hij zich bewust op de namen met etiketten. Foei Chase, zo mocht hij niet denken, niet meer.

Met twee flessen in zijn hand komt hij weer terug gelopen. "Kijk, deze is grappig" grinnikt hij. Hij schudt even met de fles en houdt hem vervolgens bij haar oor "hoor je het?" lacht hij "je hoort het knetteren" Hij toont haar enthousiast de andere fles "En dit is blauwe wijn." hij tikt even op de fles die gevuld is met diep blauwe vloeistof. "Die vond ik ook wel toepasselijk, aangezien ik toch een beetje blauw bloed heb" Alsof het een picknick is zet hij de twee flessen op de grond neer en gaat hij mompelend op zoek naar glazen. Veel wijn, maar weinig glazen. Twee stenen mokken moeten uiteindelijk voldoen als wijnglas al zouden ze voor thee of koffie meer geschikt zijn. "we kunnen er nog wel een paar proeven, als we de kurken er maar weer netjes op doen toch?" hij ontkurkt gelijktijdig de eerste fles wijn en giet er wat van in de twee mokken. Hij heft zijn mok "Proost!"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 0:17 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah is even een poosje bezig met de plakkerige druiven wanneer Chase al met twee flessen wijn aan komt zetten. Ze luistert even goed naar de wijn - hoe raar dat ook klinkt - en er verschijnt een lachje op haar gezicht wanneer ze het inderdaad hoort. Ze grijnst zelfs eventjes om zijn verwantschap met de blauwe wijn :')
"Ik wil er ook een kiezen." glimlacht ze terwijl Chase op zoek gaat naar glazen of mokken ofzo. "Maar dan random." Ze pakt er dan ook gewoon maar eentje van een rek af.
".. of is drie flessen iets te onverantwoordelijk tegenover de jongeren?" ze kijkt hem uitdagend aan. Ach, ze konden er wel tegen.

Ze pakt haar mok en heft die dan ook wanneer Chase dat doet. "Proost! Op.. nog heel veel tonnen met druiven."

[...] 2 flessen wijn verder.

"Chase.. Sta op." grinnikt ze. Ze was ondertussen op een denkbeeldig picknickkleedje gaan zitten en staat nu op terwijl ze Chase half overeind trekt, met haar mok nog in haar hand. "Psst.. We moeten de polonaise doen." lacht ze. "Dat is.. een rij.. met heel veel mensen.. en dan ga je in een rijtje dus.. achter elkaar aan lopen.."
"En dat gaan wij lekker met z'n tweetjes doen!" :'D "Want er zijn er niet meer van ons." Ze draait even een rondje om te kijken of er inderdaad niemand anders is. "Nope, niemand anders." ze haalt haar schouders op.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 0:49 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase laat zich gewillig overeind trekken en blijft haar enkele seconden stom verbaasd aan kijken. "Mayonaise?" fronst hij verward. Hij kijkt even om zich heen, huh maar er waren geen andere mensen..toch? Chase giet eerst zijn laatste beetje wijn naar binnen en zet zijn mok dan neer op de grond. Wat wankel recht hij zijn rug weer "Waarom moeten we achter elkaar aan lopen?" hij grinnikt en geeft haar een zacht duwtje "ik loop al mijn hele leven achter je aan"

Even een kort helder moment schiet aan Chase voorbij. "Volgens mij.." hij houdt zijn vinger even wijselijk en bijna Sammie achtig in de lucht. "...is het bij wijn proeven niet de bedoeling dat je het opdrinkt" merkt hij veels te laat pas op. De opgedroogde druivenprut begint nu ook wel een beetje te irriteren, stinken doet het vooralsnog niet. Afgeleid probeerd hij wat opgedroogde stukken van zijn shirt te vegen. Zijn oog valt op een tuinslang even verderop. Vrolijk hummend loopt hij ernaar toe en draait hij de kraan open. Eerst stroomt er wat bruin water uit maar naarmate het water blijft stromen wordt het helderder van kleur. "Leaahh" zingt hij zoetjes "ik heb water gevonden".

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 12:20 

Afbeelding

Sammies gezichtsuitdrukking is blanco. Geen woede, geen verbazing. Een zucht verlaat zijn mond. Zijn ogen glijden, zonder het verroeren van zijn hoofd, richting Noah die aan komt lopen, nog steeds met een blanco gezichtsuitdrukking - wat misschien nog wel erger is dan een woedende.

Als Noah Thomas omhoog probeert te trekken, pakt Sammie Noah aan zijn arm vast.
"Wat is hier aan de hand?" blaft hij. "Waarom ligt Thomas hier Lazarus te wezen? En waar zijn de mensen?"
Geef ze een beetje vrijheid en ze slaan door. Als de kat van huis is... Sammie zucht. Dit was ongetwijfeld de laatste keer dat hij zijn zoons ooit zonder toezicht zou laten. Het bleek maar weer dat het van vitaal belang was dat iemand als Tweeney in hun buurt bleef. Waar is de oude man í¼berhaupt gebleven?

Hij kreunt.
"Ik wil het eigenlijk niet eens wéten," gromt hij. Hij laat Noah los. "Breng hem naar zijn kamer en was hem." ULTIMATE HUMILIATION, je grote broer wassen >D "En blí­jf daar, ik moet jullie spreken - beiden."
Hij draait zich om en loopt naar het badhuis aan het pleintje. Daar zouden ze zijn laarsen en voeten wel op kunnen poetsen. Inderdaad, na 20+ jaar koningsschap was Sammie zowaar gewend geworden aan bediendes en haast Stella-achtig verwend.

Ooc: aangezien Thomas nu echt te wasted is mogen jullie hem naar gelieve wegslepen, want hij kan zelf niks meer xD

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 14:29 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah is niet snel onder de indruk maar bij de stille woede van zijn vader is hij dat zeker wel. Hij denkt net de benen te kunnen nemen met Thomas als Sammie zijn hand zich stevig om zijn bovenarm klemt. Uit protest beweegt hij zijn arm even iets de andere kant op. Afkeurend trekt hij even zijn neus op, waarom kreeg hij nou weer de schuld? En waarom moest dat hier, bij al zijn 'vrienden'.

Als Sammie hem weer los laat wrijft hij even aanstellerig over zijn arm. "De mensen zijn hier" mompelt hij "We hebben hier gegeten en hebben toen vliegende tapijten kunnen huren. Dat was Chase zijn idee, die was er de hele tijd bij." Was, hij kijkt even zoekend om zich heen maar ziet hem nu nergens meer. Nog even en hij ging hem nog waarderen, die lette tenminste niet zo op ze. "We zijn geen 10 jaar meer" hij rolt even met zijn ogen. Dus Thomas was een keer dronken, so what.
Zijn ogen worden groot "Ik ga hem niet wassen" sneert hij koppig terug "Thomas is dronken, ik heb niks gedaan." Ooh great en daarna kregen ze een preek.

Boos kijkt hij zijn vader na en werpt hij daarna een beschuldigende blik naar beneden. "En bedankt Thomas" moppert hij. Hij zucht en draait zich even om naar de rest, iedereen - op Leah en Chase na - waren inmiddels wel klaar met hun tapijtritje. "We moeten terug naar het hostel" roept hij waarna hij Thomas opnieuw overeind tilt.

[...]

Hoewel Thomas hem vaak genoeg uit situaties weet te redden is Noah duidelijk een stuk minder dankbaar nu de situatie omgekeerd blijkt te zijn. "Fijn is dat, ik krijg straks nog een keer de tirade van papa over mij heen terwijl jij er waarschijnlijk niks van mee krijgt." hij schudt zijn hoofd en tilt hem met een kreun over de drempel "Want jij bent lam"
Buiten adem bereikt hij de douchen waar hij Thomas met kleren en al onder zet. Op veilige afstand strekt hij zijn arm en leunt hij wat naar voren. Een korte ruk aan het touw zorgt ervoor dat de emmer die eraan verbonden is zich met een plons op Thomas leegt. Hij geeft even wat tikken tegen zijn wang "Thomas" Met een diepe zucht vouwt hij zijn armen over elkaar en kijkt hij even naar het zielige aanzicht van zijn broer. Eigenlijk was het stiekem wel grappig. Hij grinnikt dan ook even kort "Broertje, wil je wat shampoo?"

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 21:48 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

[...]

Jarrod zit met een zielig gezicht op het kleed [anders wordt dat nooit wat] en houdt zich vastgeklemd aan Dominic's arm. Hij zal nog niet loslaten als een komeet op het tapijt af komt. Een angstig gepiep ontsnapt aan zijn lippen, maar verder zegt hij geen woord. Hij is dan ook blij als ze veilig weer geland zijn en Noah aankondigt dat ze terug naar het hotel moeten.

[...]

Jarrod is wat verveeld op zijn bed aan het wiebelen, als hij de geluiden die uit de douches vandaan komen opvangt. Wat gebeurt daar nou? Hij springt op, een blos zichtbaar op zijn wangen van de drank. Hij huppelt wat slingerend richting de douches. Met zijn mond half open staart hij naar het schouwspel en dankzij het alcoholgehalte in zijn bloed, huppelt hij verder dan de deuropening. Hij trekt aan Noah's mouw. "Noah, Noah, Noah? Wat ben je aan het dooooeen? Waarom is Thomas nat?" Hij steekt zijn hand uit en prikt eens in Thomas' zij met zijn vinger.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 22:29 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

"Mja! Jij wist noooit van ophouden. Je was net een staart.." Er lijkt eventjes iets in haar op te komen en ze begint dan ook al snel weer te lachen. "Grappig! Die heb jij wel ooit gehad!" Haha :'D "Jiiij was een eekhoorn." ze brengt het op een lacherige fluisterende toon uit.

Leah kijkt op wanneer Chase haar opeens weer roept. Oh, water! Nu ze erover nadenkt heeft ze eigenlijk best wel dorst na al die wijn. "Ik kom eraan!" Ze giet het laatste beetje wijn in haar mok naar binnen en loopt vervolgens - net niet recht - richting Chase.
"Ik heb dorst!" brengt ze dan ook uit. Het valt haar echter opeens op dat hij nog compleet onder de druiven zit. "Je zit nog onder de druiven." giechelt ze, niet echt beseffend dat ze zelf ook nog helemaal onder zit.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 22:55 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah schrikt op als er iemand aan zijn mouw trekt. Ooh het is Jarrod. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt hij hem aan "Jij hebt ook gedronken" concludeert hij dan grijnzend "Laat mijn vader het maar niet merken, hij is al boos en komt zo nog terug om ons een preek te geven." Zijn hoofd knikt even schuin als Jarrod zijn broer begint te prikken, soms...heeel soms had Jarrod wel wat vreemde neigingen. Vrouwelijke neigingen ook, hmm. Hij duwt Jarrod even wat achteruit en trekt nogmaal aan het touwtje voor wat schoon water.

"Goedemorgen" grijnst hij als Thomas verdwaasd met zijn ogen begint te knipperen. "Ik pak even een handdoek en wat schone kleren" zegt hij waarna hij snel de slaapkamer in verdwijnt om dat te pakken. Als hij terug komt zit Thomas nog steeds in een hoekje van de douche. "Hou vast" hij duwt de handdoek en kleding in Jarrod zijn handen en heist Thomas overeind. "Nog heel even wakker blijven" hij knipt even in zijn vingers als Thomas zijn ogen dreigen dicht te zakken "Ik ga je echt niet aankleden, dus je doet het zelf of je gaat met je natte kleding in je bed liggen" Met een zoek het nu zelf maar uit blik duwt hij Thomas de handdoek met kleding in zijn handen en duwt hij Jarrod de badkamer uit.

Met een zucht neemt hij plaats op de rand van zijn bed en kijkt hij naar de dichte badkamerdeur waarachter wat gestommel klinkt. Noah kijkt op als de badkamerdeur weer open gaat. En omdat ik Thomas even mag besturen maak ik daar nu even misbruik van. Zijn kaak zakt naar beneden als Thomas blijkbaar niet in zijn pyjama broek(met beertjes) kan komen en nu op handen en voeten de badkamer uit komt. De broek half op zijn knieí«n, zijn shirt achterstevoren. Inplaats van te helpen begint hij oncontroleerbaar te schudden van het lachen en laat hij zich achterover vallen op zijn bed. Om zijn geschater te dempen trekt hij gierend van het lachen een kussen over zijn hoofd.

Afbeelding
Chase Alessia

"Hoe kan dat nou!?" grinnikt hij "Je drinkt al de hele tijd aan een stuk door" Hoewel Leah bij water denkt aan drinken, ze doet ook niet anders op het moment, is Chase juist van plan de druiven van zijn kleding te spoelen. Om te beginnen bij Leah. Met een grijns draait hij de kraan nog iets verder open en richt hij op Leah.

[..] Een watergevecht later..

Zijn kleding plakt niet meer van de druiven, maar wel van het water nu. Lachend kijkt hij naar Leah die ook - op wat vlekken na - schoon is. Met klapperende tanden draait hij de kraan weer dicht en loopt hij wat heen en weer. Waar hij loopt laat hij een spoor van druppels water achter en zijn voeten soppen zachtjes in zijn schoenen. Bibberend van de kou voegt hij zich weer bij Leah, zonder handdoek maar met een oud kleed. De temperatuur was toch wel flink gedaald en handdoeken hadden ze blijkbaar niet, naja zeg! "W..weet jij de weg nog t..terug" hij slaat het kleed om haar heen en kruipt er zelf ook bij. Met zijn andere hand trekt hij een fles Gluhwein haar zich toe om weer een beetje op temperatuur te komen. Daar zitten ze dan, op de grond weet ik veel niet waar met een hoop wijn, zichzelf en een dun kleedje. Hij glimlacht even schaapachtig naar haar en geeft de fles na wat slokken door. "Aah, dat helpt wel iets" gniffelt hij. Nu hij zijn handen vrij heeft trekt hij zijn shirt en schoenen maar uit en schopt hij die wat weg om te laten drogen. Een beetje slaapdronken legt hij zijn hoofd in haar nek en sluit hij even met een dromerige glimlach zijn ogen. "Misschien hadden we ons beter niet kunnen afspoelen" prutteld hij in haar nek.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 1:58 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dominic's wenkbrauw schiet omhoog als Jarrod hem een kusje op zijn wang geeft. Die had ook niet veel alcohol nodig.

[..]

Met een lang gezicht zit Dom op het kleedje. Dit had nog best leuk kunnen zijn geweest, als een zeker persoon hem met rust zou hebben gelaten. "Om de één of andere reden was ik het slachtoffer van jouw kus, en nu heb je ook nog het lef om mijn persoonlijke ruimte in te nemen.''

Dominic zucht diep. "Je stinkt naar alcohol.''

Vrijheid zodra ze het tapijt afstrompelen. Alusianen zijn niet goed bij hun hoofd.

[..]

Met gesloten ogen ligt Dommie op zijn zachte bed. Een sigaret zit tussen zijn lippen geklemd en in zijn palm zit zijn zoveelste fles. Misschien was Alusia zo slecht nog niet..

"Kunnen jullie niet voor één keer stil zijn!'' reageert hij op het kabaal uit de douches.

Give me a break.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 11:50 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Koud! Drijfnat staat ook Leah te klappertanden. Het was nacht en ze hadden een watergevecht gehouden als ze kleine kinderen waren. Er speelt nog een glimlachje om haar lippen terwijl ze toekijkt hoe Chase wegsopt om even later met een kleed terug te komen. "Ik heb ggeen idee wwaar we zijn, Chase."

Lekker knus maar superkoud zitten ze dan onder een kleedje, met een heleboel wijn om hun heen. Ze pakt de wijn van hem aan en neemt er ditmaal wat zorgvuldiger een slok van. Ze kijkt eventjes naar hem om wanneer hij z'n schoenen en shirt uittrekt om vervolgens zijn hoofd in haar nek te leggen.
Waar de drank net giechelig en lacherig werkte, voelt het nou alsof ze gedronken heeft om een depressieve bui. Ze neemt dan ook nog een flinke slok van de wijn en antwoord niet op zijn gepruttel.

Leah sluit en opent haar ogen even. Misschien was dit niet zo'n goed idee geweest. Haar neus begint ook al te lopen en het voelt alsof ze vanalles tegen Chase moet zeggen. Ze houdt echter haar mond en drinkt in plaats daarvan van de warme wijn.
"Het is nooit mijn bedoeling geweest om jou over te laten komen als een figuur uit een sprookje." brengt ze dan uiteindelijk met een zucht uit. "Je bent meer dan dat geweest." ze pruilt nog net niet. Met een zuchtje kijkt ze opzij naar hem. "Maar je bent wel altijd mijn sprookjesprins geweest." voegt ze er toch met een licht lachje aan toe.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: