Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 22:08 

Afbeelding

Jarrod komt wat dichter bij haar dansen en Sophia lacht hem nog eens vrolijk toe. Na een tijdje heeft Sophia echter weer dorst. Sophia pakt zijn hand en neemt hem mee terug naar het tafeltje. Daar ziet ze dat Chase en Leah er inmiddels ook zijn.
"Hoi!" begroet Sophia ze enthousiast. Ze gebaart naar de ober dat ze nog een glas wijn wil, die ze ook snel krijgt voorgeschoteld. Ze neemt meteen een grote slok. Lekker!

Sophia draait zich naar Thomas als ze zijn enthousiaste uitroep over vliegende tapijten hoort. Wat? Vliegende tapijten?! Als in Alladin?!
"Ik wil ook!" roept Sophia enthousiast uit. "Wauw, geweldig, vlí­égende tapijten! Niet te geloven. Waar moeten we heen?"
Ze is meteen fired up om te gaan!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 20:28 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah verbergt zijn hoofd in zijn handen als hij plaats vervangende schaamte krijgt voor Thomas. Als Thomas zich weer aan de tafel omhoog trekt kijkt hij hem met een duidelijke doe-normaal-blik aan. Ik bedoel, het werd wel een beetje genant nu. Bovendien voelt hij zich helemaal niet geroepen om nu de oudere broer uit te hangen terwijl hij dat niet is.

"Hij is dronken" verklaart hij met een hoofdknik het vreemde gedrag tegenover Chase en Leah.

Afbeelding
Chase Alessia

Chase heeft er zichtbaar moeite mee om zijn lach in te houden tegenover de rest. Dat Thomas dronken is en zich er ook naar gedraagd is behoorlijk lachwekkend. Maar wat zou Sammie doen? Hem bij zijn oor pakken en meesleuren, hem een standje geven of zwijgend toe kijken. Zeker niet het gedrag aanmoedigen of er om lachen. Hij grinnikt nog even na als Thomas door zijn stoel zakt en even later enthousiast weer op springt. Sammie was er niet en hij was Sammie niet. Zo te zien zitten er meerdere aan de drank en hij gaat zeker niet de spelbreker zijn. "We gaan allemaal, niet met z'n allen op hetzelfde kleedje uiteraard" glimlacht hij. Hij wenkt diegene die nog op de dansvloer zijn en telt het aantal 'deelnemers'. "Er kunnen groepjes van twee en drie op de tapijten." Zijn blik gaat even naar Noah, Thomas, Rose en Daisy. "Laten we loten" oppert hij enthousiast. Zonder op een antwoord te wachten en tegenstribbelen te voorkomen breekt hij wat saté prikkertjes af op verschillende lengtes en houdt hij die voor. In zijn andere hand verbergt hij subtiel het enige paar stokjes waarvan er maar twee zijn zodat zich verder alleen groepjes van drie kunnen vormen.

Afbeelding
Noah Taylor

Loten? Hij trekt even een vies en afkeurend gezicht richting Percival die het meestal wel met hem eens is maar Chase lijkt zich nergens iets van aan te trekken. Met enige tegenzin trekt ook hij een stokje uit Chase zijn hand en kijkt hij vervolgens zoekend om zich heen naar twee personen met stokjes van dezelfde lengte.

Ooc: laten we nu niet allemaal per post een stokje pakken haha. De groepsindeling is bekend so...

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 21:04 

Afbeelding

Sophia kijkt Chase afwachtend aan. Hij neemt een beetje de leiding en zegt dat iedereen gaat loten. Wat leuk! Zo komen ze bij willekeurige mensen terecht! Sophia vindt dat niet erg, want ze kan met ongeveer iedereen wel goed opschieten. Sophia trekt een stokje en begint naar de andere twee met een halflang stokje te zoeken.

Al snel komt Sophia bij Percival uit.
"Perci!" kirt ze. "Wat gezellig. Wij gaan samen op een kleedje."
Ze negeert maar even hoe fout het klinkt en kijkt nog even naar hun stokjes. Ja, dezelfde lengte. Ze vraagt zich af wie de andere kandidaat is...
Ze haakt haar arm door die van Percival en sleept hem een beetje mee.
"Kom, we gaan de andere zoeken."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 16:37 

Afbeelding

Thomas pakt gretig het stokje en kijkt om zich heen. Al snel heeft hij zijn tapijtgenoten gevonden; Perci en Sophia!
"We gaan vliiiiieeeeeggeeeeeeeeen," roept hij blij, en hij doet met zijn armen een vogel na, wiegend op de wind.

Afbeelding

Sammie komt na een lange wandeling in zijn eentje uiteindelijk aan op het pleintje. Hij ziet de groep al staan en blijft op een afstandje even staan. Overal was vrolijkheid en feest. Hij glimlacht en kijkt naar zijn zoons. Hij ziet dat Thomas vrolijker is dan normaal, maar gezien hij nog op een afstandje staat, ziet hij niet dat hij dronken is - nóg niet.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 10:45 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose volgt elke beweging die Thomas maakt en springt dan ook nog net niet op wanneer hij door de stoel heen zakt om zich vervolgens aan de tafel alweer op te trekken. Met een ^^"-gezicht kijkt ze van Chase naar Leah.

Wanneer iedereen bij elkaar is gekomen om stokjes te trekken, worden de groepjes al snel duidelijk. Met een glimlachje voegt ze zich bij Feline. Ze heeft nog geen flauw benul van het feit dat Noah hun derde groepslid is. Ze zucht dan ook opgelucht dat Noah niet in de buurt staat met z'n stokje.
"Wie zou onze medereiziger zijn?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 20:58 

NAfbeelding
Noah Taylor

Noah kijkt een beetje sip, als een jongen die maar niet gekozen wordt bij het maken van groepjes voor gym. Daisy zit niet bij hem in de groep en Thomas lijkt ook vol enthousiasme zijn groep gevonden te hebben. Even vreest hij dat hij bij Dominic zit. Als dat zo is springt hij vrijwillig van grote hoogte naar beneden. Zijn gezicht klaart wat op als hij twee mensen ziet staan waarvan er duidelijk nog een groepslid ontbreekt. Zou het echt? Zijn blik schiet even tussen de anderen en Feline en Rose heen en weer. Als een kat die zijn prooi via achteren besluipt benadert hij hun stilletjes. Enthousiast wurmt hij zich dan tussen de twee in en houdt hij zijn takje bij dat van hun. 
"Wat gezellig" kirt hij al net zo vrolijk als Sophia, hoewel hij het niet helemaal meent. Met een grijns slaat hij zijn armen om hun schouders "Samen met mijn twee beste vriendinnetjes.." trekt hij de twee even knuffelig naar zich toe. Nu ze toch compleet zijn haakt hij zijn armen dwingend in die van hun en paradeert hij richting de tapijtenverhuurder. Dat zijn vader inmiddels weer terug is heeft hij niet door waardoor hij geen afleidingsmanoeuvre bedenkt voor zijn duidelijk dronken broer. Hij heeft het te druk met de twee dames. Diegene die hem straks op grote hoogte gaan proberen te vermoorden. Hij werpt even een twijfelachtige blik op de tapijten en Feline. hmm. 

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 22:13 

Ooc: met toestemming van Angel, laat ik de eerste groep alvast vliegen
Afbeelding

Thomas kirt als een blij kind als het tapijt het eerste voor hem neerstrijkt, en gretig gaat hij erop zitten.
"Leeeeeeeeeeeeeeeeuk he!" zegt hij euforisch en hij schudt even aan Sophia's mouw terwijl het tapijt begint te vliegen. Hij kijkt over de rand, wordt duizelig en gaat snel terugzitten. Pfieuw. Hoog. Hij knippert even met zijn ogen.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 13:48 

Afbeelding

Sophia en Percival komen tot de conclusie dat Thomas hun laatste reisgenoot is. Hij is heel erg vrolijk en jolig en het steekt Sophia aan. Al snel lacht ze met hem mee. Vooral als hij zijn armen spreidt en doet als hij gaat vliegen, zorgt Thomas voor enig gelach.

Eenmaal op het tapijt kijkt Sophia toch een beetje nerveus naar het kleedje. Kan zo'n ding Thomas, Percival en Sophia echt wel houden? Ze betwijfelt het. Als het tapijt opstijgt, verschijnt er echter een grote glimlach op haar gezicht. Ze heeft nog nooit gevlogen. En nu vliegt ze nog wel op een tapijt!
"Wah, dit is zo gaaf!" roept ze uit en ze laat al haar coolheid vervagen. Enthousiast kijkt ze naar de jongens. Er verschijnt een grijns op haar gezicht.
"Dus dí­t doen jullie in jullie vrije tijd!"

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 15:19 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod is blij met Sophia aan het dansen, als ze dorst krijgt. Daar heeft hij geen problemen mee. Blij huppelt hij achter haar aan en gooit nog een glas wijn achterover. Hij zucht diep, zonder enige reden en slaat zijn armen om Sophia's nek heen, waarna hij half aan haar gaat hangen. "Ik verveeeeel me."

Gelukkig komt Chase met het idee van de tapijten. Enthousiast trekt ook Jarrod een stokje. Gelijk begint hij heen en weer te schuifelen om de stokjes van de anderen te bestuderen. Met een grijns port hij met zijn stokje in Dominic's wang. "Ik ga op het tapijt met jooou." Hij giechelt en drukt een automatische kus op Dom's wang. Whut.

Dan huppelt hij weer verder om aan Daisy te gaan hangen. "Daaisee, die van mij is even lang!"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 19:52 

Afbeelding
    Daisy Pocock

'Ooooh, gezellig,' reageert ze enthousiast met een grijnsje wanneer Jarrod op haar af gehuppeld komt en wat aan haar begint te hangen. Ze zakt lichtjes scheef van het gewicht dat Jarrod op haar uitoefent, maar eigenlijk kan dat haar niet zoveel schelen. Het is allemaal wel grappig. En dat is toch waarom ze in Alusia zijn, om plezier te maken. Althans, dat is hoe zij zelf haar reisje door Alusia als kind altijd heeft voorgesteld.

'Weet je, Jar, je bent werkelijk strontzat,' lacht ze naar hem. 'Maar 't is wel oké.' Ze port even in zijn zij zodat hij weer terug op zichzelf zou gaan staan. Het begint een beetje zwaar te worden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 0:05 

Afbeelding
Chase Alessia

Nu de kleedjes verdeeld zijn en de eerste al de lucht in gaan haalt Chase de twee overgebleven stokjes achter zijn rug vandaan. "Ach kijk nou, wij moeten samen" grijnst hij. Enthousiast pakt hij Leah haar hand en begeleid hij haar mee naar de tapijten. Wat onwennig stapt hij op het kleed dat roerloos op de grond ligt en trekt hij Leah aan haar hand mee naar beneden. Zodra ze zitten komt het tapijt iets van de grond "Volgens de verkoper volgen ze een vaste route en zorgen ze dat er constant contact is met de berijder" Hij verschiet iets als ze nog hoger opstijgen.

In enkele seconden zweven ze hoog boven de stad welke nu een mantel van lichtjes vormt. "Mooi he" hij werpt even een snelle blik naar beneden. Hij heeft het nog niet gezegd of het kleedje maakt een flauw bocht naar links. In een reflex grijpt hij Leah haar hand weer vast waarna hij deze verontschuldigend terug trekt. "Het is toch wel...hoog" glimlacht hij schaapachtig.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 12:08 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Oh wat gezellig." Rose kan zichzelf wel van een brug afgooien wanneer Noah hun laatste medereiziger blijkt te zijn. Echt, moest dat nou? "M'n allerbeste vriend, m'n rots in de branding." Uhum. Ze kijkt Noah flauwtjes aan.
"Laten we maar gewoon gaan en proberen te genieten van het ritje." zegt ze, waarbij ze Noah's arm van haar afslaat en naar hun tapijt toeloopt.

"Zolang je je handen thuis houdt, beloof ik dat ik je niks aan zal doen. Wat Feline doet, weet ik niet." zegt ze wanneer ze eenmaal op het tapijt zit. Feline zou Noah best van het tapijt af mogen duwen :')

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah houdt Daisy en Noah goed in de gaten wanneer ze aankomen. Iets aan die jongen zag ze niet zitten. Er gaat dan ook een gevoel van opluchting door haar heen wanneer die niet samen met elkaar op een tapijt zitten.
"Heb je de boel zitten saboteren, Chase?" glimlacht ze wanneer het laatste tapijt voor hun over is.

Eenmaal op het kleed weet ze eigenlijk niet echt wat ze ervan moet verwachten. Hopelijk was het stukken beter dan de uil waar ze destijds op moesten vliegen, of de draak. In enkele seconden zweven ze dan ook al hoog boven de stad en hebben ze een prachtig uitzicht. "Oh wauw.." Ze knikt instemmend op zijn woorden. "Het is prachtig."
Leah kijkt op wanneer hij haar hand vastpakt. Er ontstaat echter een licht glimlachje en ze kijkt hem flauwtjes aan. "Waarom moet ik altijd de redder in nood spelen, terwijl ik degene ben met hoogtevrees? Ik hoef je toch zeker niet die ene keer met die uil te herinneren?" plaagt ze hem.
"Maar dit is echt prachtig Chase.. Net een sprookje." Met een glimlachje kijkt ze naar alle lichtjes van de lampionnen en huisjes van de stad. "Adembenemend." Het werkte betoverend en zo rustgevend dat ze eigenlijk eens een keer niks van haar hoogtevrees merkt.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 13:06 

Afbeelding
Chase Alessia
"De uil was tenminste stevig, ik vind het idee dat het enige wat tussen ons en de grond onder ons een dun stukje tapijt is nogal...griezelig" verdedigd hij zichzelf "Bovendien weet je dat ik ook een lichte vorm van hoogtevrees heb"  Voorzichtig tuurt hij ook wat naar beneden, het was inderdaad wel erg mooi. Hij had nog nooit een stad vanuit dit oogpunt mogen bewonderen.

"Achja, Alusia is een groot sprookje" glimlachend kijkt hij even opzij. Hij kon uren kijken naar hoe zij zat te genieten. Het is net een toeristische rondleiding als het kleed weer wat daalt en afzakt naar de smalle straten. "pas op! Waslijn" lachend duikt hij wat naar beneden. Nu ze dichterbij de grond zijn en het kleed wat vertrouwder raakt groeit ook Chase zijn zelfvertrouwen weer. Brutaal strekt hij zijn hand uit naar een volgende waslijn. Met een alle beweging grist hij een sjaal van de lijn waarna hij deze met een kwajongensachtige grijns om haar nek drapeert. "Dat is pas een authentieke souvenir" Eigenlijk was het stelen, hmm.  

Afbeelding
Noah Taylor
"Natuurlijk gaan we genieten, waarom zou ik je dat niet gunnen hmm" Berekend gaat hij in het midden zitten, de meisjes mochten aan de buitenkant. Bij de rand, de rand waar ze hem mogelijk over heen zouden duwen als ze de kans kregen. Lachend trekt hij zijn wenkbrauwen op "Is dat een dreigement" grijnst hij. 

Niet onder de indruk van de hoogte, Noah was immers ook dol geweest op het ritje met de draak, klopt hij op het kleedje alsof het een paard is. "Kom, hup hup" probeert hij het kleedje aan te moedigen wat sneller te gaan. Helaas blijft deze het rustige sight seeing tempo aan houden en is Noah al gauw niet meer onder de indruk van het uitzicht. Bij een flauwe bocht leunt hij dan ook overdreven Rose haar kant op waarbij hij opnieuw Rose haar afstand + niet aanraken regel overtreed. "Gaat het goed met mijn broer? Ik bedoel...jullie hebben nu een 'band' "

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 19:37 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod gaat weer een beetje wankelend op zijn eigen benen staan, zijn armen nog steeds knus om Daisy heen geslagen. "Ik ben ook heel leuk!" Giechelt hij blij, terwijl hij haar onhandig terug port. Zijn ogen zoeken naar Dominic en hij wenkt hem enthousiast. "Domdom, kom je ook, dan gaan we een kleedje halen en dan gaan we ook vliegen!" Oppert hij enthousiast, terwijl hij onbewust Daisy een beetje heen en weer schudt.

Zijn blik dwaalt af naar Noah, die blijkbaar met Rose en Feline opgescheept zit. Zijn arme prins. Zou hij hem kunnen redden? Wat als ze hem van het kleed af zouden gooien? Nee, Rose zou dat niet doen. Daisy zou het haar nooit vergeven. En ook Feline zou zo'n lage actie niet gebruiken.

Terwijl de eerste tapijten opstijgen, begint Jarrod wel een beetje zenuwachtig te worden. Hoogte is niet zijn ding. Als hij niet zo aangeschoten was, had hij er al veel eerder een probleem van gemaakt.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 20:07 

Afbeelding
    Feline Roux

Als Dom haar opeens meetrekt en opmerkt dat hij kan dansen haalt ze slecht haar wenkbrauwen op. Dat was inderdaad niet iets wat in de lijn der verwachting lag. Als hij zijn handen op haar heupen legt verstijft ze even. Dat was wel heel dichtbij, niet bepaald iets waar ze zich comfortabel bij voelt. Maar zijn opmerking erbij maakt dat ze zich niet wil laten kennen en daarom glimlacht ze vaagjes naar hem en kijkt dan over zijn schouder naar de andere dansenden stellen.

Opvallend genoeg blijkt hij inderdaad prima te kunnen dansen, en aangezien hij verder geen gekke toeren uithaalt laat ze zich meevoeren over het kleine klinkerpleintje, en geniet er zowaar een beetje van.

[..Feline&Dom dansen..]

Nieuwsgierig kijkt ook Feline om zich heen als het tijd is om stokjes te trekken. Ze glimlacht naar Rose als deze zich bij haar voegt met een zelfde stokje en speurt dan met haar mee naar de derde tapijtvlieger. Als Noah een arm om hen slaat schrikt ze eventjes. "Ja, gezellig.." mompelt ze dan sarcastisch.

"Ik geef geen garanties voor de toekomst.." glimlacht ze flauwtjes als Rose oppert dat het haar keuze is of ze Noah al dan niet van het tapijt zal gooien. Ze zet zich aan de andere kant van Noah neer, aan de rand van het kleed, en kijkt nieuwsgierig naar beneden als ze opstijgen. Het uitzicht is zo adembenemend dat ze haast zou vergeten naast wie ze zit.

OOC: Sorry, ik heb het nogal druk gehad [en nog steeds eigenlijk] dus vandaar het gebrek aan posts :")

Never give up on the things that make you smile

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: