Chase Alessia"De uil was tenminste stevig, ik vind het idee dat het enige wat tussen ons en de grond onder ons een dun stukje tapijt is nogal...griezelig" verdedigd hij zichzelf "Bovendien weet je dat ik ook een lichte vorm van hoogtevrees heb" Â Voorzichtig tuurt hij ook wat naar beneden, het was inderdaad wel erg mooi. Hij had nog nooit een stad vanuit dit oogpunt mogen bewonderen.
"Achja, Alusia is een groot sprookje" glimlachend kijkt hij even opzij. Hij kon uren kijken naar hoe zij zat te genieten. Het is net een toeristische rondleiding als het kleed weer wat daalt en afzakt naar de smalle straten. "pas op! Waslijn" lachend duikt hij wat naar beneden. Nu ze dichterbij de grond zijn en het kleed wat vertrouwder raakt groeit ook Chase zijn zelfvertrouwen weer. Brutaal strekt hij zijn hand uit naar een volgende waslijn. Met een alle beweging grist hij een sjaal van de lijn waarna hij deze met een kwajongensachtige grijns om haar nek drapeert. "Dat is pas een authentieke souvenir" Eigenlijk was het stelen, hmm. Â
Noah Taylor"Natuurlijk gaan we genieten, waarom zou ik je dat niet gunnen hmm" Berekend gaat hij in het midden zitten, de meisjes mochten aan de buitenkant. Bij de rand, de rand waar ze hem mogelijk over heen zouden duwen als ze de kans kregen. Lachend trekt hij zijn wenkbrauwen op "Is dat een dreigement" grijnst hij.Â
Niet onder de indruk van de hoogte, Noah was immers ook dol geweest op het ritje met de draak, klopt hij op het kleedje alsof het een paard is. "Kom, hup hup" probeert hij het kleedje aan te moedigen wat sneller te gaan. Helaas blijft deze het rustige sight seeing tempo aan houden en is Noah al gauw niet meer onder de indruk van het uitzicht. Bij een flauwe bocht leunt hij dan ook overdreven Rose haar kant op waarbij hij opnieuw Rose haar afstand + niet aanraken regel overtreed. "Gaat het goed met mijn broer? Ik bedoel...jullie hebben nu een 'band' "