Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Volgende

Is Chris/Ana ever going to happen?
Natuurlijk! 70%  70%  [ 7 ]
Hell no! 10%  10%  [ 1 ]
Hmm, dat weet ik nog niet... 20%  20%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 10

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 15:46 

Klopt ja! En twee personen per kameel betekent dat beide personen een bult van de kameel als 'rugleuning' kunnen gebruiken.

Afbeelding

Misschien wel handig om d'r even een fotootje bij te hebben XD

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 15:51 

Die foto is erg handig ja! :') Nu ik dit zie heb ik geen tocht gemaakt op een kameel, maar op een dromedaris XD Er hingen een soort bakjes om de bult heen en dan hing je aan de zijkant, daarom was het zo eng :') Op een kameel heb ik alleen een rondje gereden met iemand die de kameel ook vasthield, dat was niet zo eng :')

Afbeelding

Naar welke piramides gaan ze eigenlijk? Pas in de buurt van Caïro zijn volgens mij piramides voor zover ik het op internet kan vinden, dat wordt een lange tocht haha :')

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 19:54 

Arianna schreef:
MissMyrna schreef:
Maar waarom moeten Alex en Liz frenemies worden? Ze hebben toch geen ruzie gemaakt? of heb ik iets gemist :-P

Het zijn geen types die je normaal bij elkaar plaatst - plus Chris en Alex hebben een onaardig gesprek gehad over Lizzie en enkele anderen ^^ Dus ze zal in eerste instantie een beetje balen denk ik.

Dan hoop ik dat Alex boven het niveau van Chris staat :P

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:00 

Ja ik dacht vanochtend ook al dat kamelen voor je gaan liggen, maar ik had geen tijd meer om dat te zeggen ^^''

Overigens, Ana twijfelt of ze voor of achter Chris moet zitten :') Als ze voor hem zet kan hij haar wel plotseling vastgrijpen :')

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:24 

Whoops, sorry! Het was gisteravond al zo laat toen ik die post maakte dat ik daar eigenlijk niet meer over heb nagedacht :') ach, Chris heeft zichzelf in ieder geval weer voor schut gezet... Lijkt me ee leuke actie dat de rest allemaal heel soepel op de kameel stapt, haha

Catie schreef:
Ja ik dacht vanochtend ook al dat kamelen voor je gaan liggen, maar ik had geen tijd meer om dat te zeggen ^^''

Overigens, Ana twijfelt of ze voor of achter Chris moet zitten :') Als ze voor hem zet kan hij haar wel plotseling vastgrijpen :')

Ana moet VOOR Chris, obviously! *devilish*

Ik zal later op de avond een post maken. Ik moet nu mijn herkansing afschrijven, woohoo. But I'll be back!

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:28 

MissMyrna schreef:
Arianna schreef:
MissMyrna schreef:
Maar waarom moeten Alex en Liz frenemies worden? Ze hebben toch geen ruzie gemaakt? of heb ik iets gemist :-P

Het zijn geen types die je normaal bij elkaar plaatst - plus Chris en Alex hebben een onaardig gesprek gehad over Lizzie en enkele anderen ^^ Dus ze zal in eerste instantie een beetje balen denk ik.

Dan hoop ik dat Alex boven het niveau van Chris staat :P

Zou er niet op rekenen :D

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 22:04 

San Riddle schreef:
Catie schreef:

Ana moet VOOR Chris, obviously! *devilish*

Ik zal later op de avond een post maken. Ik moet nu mijn herkansing afschrijven, woohoo. But I'll be back!

Duidelijk dus waar ze zit XD Maar Ana wacht wel totdat de kameel naar beneden gaat, ze gaat echt niet klimmen [A] Maar dan moet ze niet de kans krijgen om achter hem te zitten... Ik denk dat die twee best voor drama kunnen zorgen XD

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 0:18 

Oké, aangezien ik morgen weer om zes uur op moet, ga ik vanavond geen post meer maken. Het wordt waarschijnlijk morgen (eind van de) middag voor ik weer kan posten. Sorry!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 23:08 

@ Catie: volgens mij gaat het voor Chris nog heel moeilijk worden om Ana te versieren.. Dat heeft hij nog nooit meegemaakt! :')

Mededeling:
Bij deze zijn de kamelen officieel in de richting van de piramides vertrokken! De Shippers vertrekken vanuit Alexandrië naar Gizeh waar de piramide zich zal bevinden. De reistijd per auto bedraagt officieel 3 uur, maar in de veronderstelling dat onze Shippers te maken hebben met magische kamelen, zullen zij er ook zo'n drie uur over doen (: Veel plezier in Egypte!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 18:25 

Lieve mensen. Ik weet dat we graag RPGen en dat deze RPG heel leuk is en ik waardeer het enthousiasme. Het is alleen wel zomervakantie. Ik zou het wel fijn vinden als mensen wat meer tijd krijgen. Niet eens iedereen heeft kunnen zeggen of hij van het schip is of niet. Op deze manier kan ik ook niet posten, want mijn medereiziger heeft nog niet kunnen posten dat hij bij de kamelen aankwam.

Het is zomer. Mensen hebben dingen te doen. Mensen als ik hebben geen internet op hun telefoon en zijn afhankelijk van computers. Ik stel voor het wat rustiger aan te doen. Post vooral, maar niet steeds dingen overslaan en doorspoelen..

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 19:22 

Arianna schreef:
Lieve mensen. Ik weet dat we graag RPGen en dat deze RPG heel leuk is en ik waardeer het enthousiasme. Het is alleen wel zomervakantie. Ik zou het wel fijn vinden als mensen wat meer tijd krijgen. Niet eens iedereen heeft kunnen zeggen of hij van het schip is of niet. Op deze manier kan ik ook niet posten, want mijn medereiziger heeft nog niet kunnen posten dat hij bij de kamelen aankwam.

Het is zomer. Mensen hebben dingen te doen. Mensen als ik hebben geen internet op hun telefoon en zijn afhankelijk van computers. Ik stel voor het wat rustiger aan te doen. Post vooral, maar niet steeds dingen overslaan en doorspoelen..

Ik moet zeggen dat ik het met Nouk eens ben. Ookal ben ik zelf de afgelopen tijd ook een misschien-iets-te-actieve poster geweest, het is inderdaad zomer en sommige mensen zullen daardoor actiever zijn omdat ze meer tijd hebben en anderen zullen juist minder tijd hebben. Wat een betere oplossing is weet ik ook niet, want actieve posters kun je moeilijk afremmen (en dat zou ook niet leuk zijn!) maar om hen langdradige dialogen te laten hebben is ook niks..

Anyway, ik wilde alleen even laten weten dat ik het er mee eens was :') Sleep Sum maar mee, ik kan toch niet echt een gesprek met de gids aangaan en met iemand op een andere kameel praten is ook niks.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 19:34 

Ik begrijp de situatie wel, maar ik wil wel even wat zeggen :') Ik heb geen zomervakantie, ik heb uberhaupt geen vakanties want ik ga pas in september naar de universiteit en ik heb eerlijk gezegd ook geen benul wanneer vakanties echt beginnen en wanneer alles begint doordat ik gewoon een fulltime baan heb.

Maar ik heb eerlijk gezegd niet 't idee dat we te snel gaan en misschien komt dat omdat ik bijna elke avond online kan zijn doordat ik een normale baan heb en geen school en alles :')

Maar zoals ik zei, ik heb niet 't idee dat we heel erg snel gaan en dat we veel overslaan. En mij stoort het ook helemaal niet overigens, dat stukje van 't schip naar de kamelen vind ik logisch en alles volgt elkaar mooi op. Voor mijn gevoel dan, maar zoals ik al zei, ik werk gewoon fulltime dus miss merk ik het verschil te weinig met vakanties en alles :')

Maar dat wilde ik gewoon even kwijt [A]

San
Ik denk het gewoon geniaal is als Chris het uberhaupt probeert XD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 20:40 

Ik leef nog enzo! Maar ik heb vakantie en zo dus ik ben gewoon vrij weinig online. :]
Ik ben sowieso op vakantie van +/- 1 augustus tot 20, maar zoals ik al zei ben ik waarschijnlijk in de tussentijd niet heel veel online om te posten!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 21:02 

@Catie: Ik bedoelde meer - de kamelen zijn nu vertrokken. En er hebben geloof ik 4 mensen gepost dat ze bij de kamelen zijn. Dat bedoel ik met overslaan - iedereen moet de kans krijgen. Hetzelfde verhaal met het slapen - ik had totaal geen tijd Lauren haar bed in te laten gaan :) Dus dat bedoelde ik meer.

@Niinza: Jij bewijst zojuist mijn punt over vakanties xD Lol.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 22:52 

Sorry als jullie het idee hebben dat de RPG te snel gaat. Ik ben de afgelopen weken heel enthousiast geweest over de terugkomst van het Cruiseship en misschien heb ik me daardoor een beetje mee laten slepen. Ik probeer telkens weer te controleren hoeveel mensen er hebben gepost voordat we verder gaan, maar er kan zo nu en dan eens de kans bestaan dat je geen tijd hebt gehad om op een gebeurtenis te reageren.

Nogmaals sorry en vanaf nu zal ik het in de gaten houden. Ik houd mijn post wel zo dat de kamelen op het punt staan om te vertrekken, maar eventuele 'laatkomers' zijn natuurlijk altijd nog welkom (:

Ik hoop niet dat ik jullie plezier in de RPG heb weggenomen...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: