Nahja verschillende topics dus even kijken waar ik wat post.
Over de doden werd weinig gerept en wel heel onwaardig gedaan, Fred z'n dood was net zo koel en nutteloos als Tonks en Lupos! Niet eens dat men bij elkaar was met Percy en de grote knal, en dat Fred nog zo'n lach op z'n mond heeft als ie er ligt.
Sneep z'n dood en plaats zijn nogal veranderd erg jammer terwijl het in het boek zo sterk is! z'n dood kan er mee door al was het heftig, de herinneringen waren veel beter gedaan.
Al heb ik wel het idee net als wanneer de geest ouders komen, ze andere acteurs hebben gebruikt? Want de eerdere Lilly zag er toch veel mooier uit.
Het eind gevecht wat in het boek stond waar alleen nog Bellatrix en Voldemort vochten, en de rest tegen de muur stond en naar de ontknoping toe gepraat werd was heel spannend.
Hadden ze Ver&*@#$ niet gedaan en zo erg veranderd!
Het stukje Bellatrix en Molly zat er wel in, hoewel toch beetje anders toch verrassend was.

De gezichten van Molly en Bellatrix zeiden boekdelen yeah molly!
Een lichaam dat neervalt geeft veel meer effect dan dat ze freaking uit elkaar spatten zoals een vampier!!
Uiteindelijk nog redelijk gedaan het zag er goed uit. (afzien van t boek)
Ik heb ook de hele tijd zitten denken voldi je bent dom bezig je laatste gruzie-snake. Houdt ie m bij zich en laat m zijn eigen gang gaan i.p.v ergens te verbergen voor t gevecht.
Misten al helemaal de juich momenten wanneer harry schijndood is, of wanneer Voldemort verslagen is? en er daarna doodleuk gepraat wordt.
Harry's dood/droom op godric's end zag er verbluffend mooi uit, hoewel ik het in me gedachten iets anders had met wolken erbij en dergelijke. En Perkamentus zag er weliswaar na al die films weer z'n kalme en vriendelijke ik uit!
Misschien als ik alle films achter elkaar kijk, of part 1 en 2 samen heel misschien moet ik een traantje laten. Maar denk het niet aangezien het boek een heel andere effect heeft omdat de film zoveel weglaat en veranderd.
En dat is erg jammer ik heb geen traan gelaten was zelfs niet droevig.