Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 08, 2013 0:21 

lordmistery schreef:
Het feit dat Dumbledore " Gay" is voegt niks toe of de serie word er niet minder op. Het geeft juist aan hoe realistisch " Potter" is. Maar het zou een risiko zijn als je het in een film zou doen, maar het is ook niet echt nodig! Het laat juist zien dat wij, mensen, allemaal wel een ons geheime hebben wat we eigenlijk liever neit aan anderen willen vertellen of gewoon niet aan denken om het rond te bazuinen, om dat het niet nodig is.

Ik heb respect voor Rowling dat ze het gedaan heeft!! weer een punt waarom ze the queen is :)


Dus de boeken zijn realistisch omdat niemand gay is?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 11, 2013 17:41 

@Genner Ik denk niet dat lordmistery dat zo bedoelt. Ik denk eerder dat hij bedoelt, dat wanneer het niet vermeld is dat Dumbledore homo is, terwijl hij dat wel is, dat het realistischer is, aangezien iedereen geheimen heeft.

En na de boeken ben ik er trouwens achtergekomen dat ik blijkbaar eroverheen heb gelezen, over die aanwijzingen waaruit blijkt dat Dumbledore homo is.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 04, 2013 20:25 

Waarom voeren we deze discussie nog? Het is toch duidelijk dat Perkamentus homo is en dat dat geen toegevoegde waarde geeft aan het boek, films of dergelijke. Perkamentus is dat nou eenmaal, en wat maakt het uit.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: za jun 08, 2013 19:42 

Sarah schreef:
Waarom voeren we deze discussie nog? Het is toch duidelijk dat Perkamentus homo is en dat dat geen toegevoegde waarde geeft aan het boek, films of dergelijke. Perkamentus is dat nou eenmaal, en wat maakt het uit.


Ik geef je groot gelijk!

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme