Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: wo jan 02, 2013 20:29
Blake grijnst kort als Gabriella zijn hand aanpakt en dan als eerste naar de dansvloer loopt, hem een beetje meetrekkend. Als ze haar armen om zijn nek slaat weet Blake zeker dat er een grote kans is op meer. Ze was duidelijk geĂŻnteresseerd in hem en dat is precies wat hij wilt. Zijn armen liggen om haar middel en zachtjes trekt hij haar wat dichter naar zich toe. Er speelt een rustig nummer en er zijn nog twee koppels op de (geĂŻmproviseerde) dansvloer. Hij buigt zijn hoofd wat dichter naar haar toe.
"Ondanks dat ik je verteld heb dat ik bijt, lijk je niet bang te zijn..." fluistert hij in haar oor, "Ik hou wel van dames die geen angst tonen. Of hebben."
Hij kijkt haar weer aan met een flirterige glimlach, benieuwd naar haar reactie. Jade glimlacht als Allen aangeeft dat hij wel de uitleg wilt hebben over de klas. Mooi. Jade merkt dat het steeds drukker bij de tafel wordt en ze kijkt Allen even aan en knikt richting het raam waar het rustig is. Zonder te wachten op een reactie loopt ze naar het raam toe. Bij het raam draait ze zich om, ze leunt tegen de vensterbank aan en kijkt Allen aan als hij bij haar staat.
"Praat veel gemakkelijker dan als er andere om je heen staan," zegt ze met een glimlach.
Ze neemt een kleine slok van haar whiskey.
"Kyra ken je al van de vorige keer, onze roodharige," zegt Jade dan, "Naast haar staat Sem, die kwam erbij toen we in de mensenwereld waren.De blondine is nieuw, maar dat weet je al."
Ze haalt kort een hand door haar haren heen.
"De twee op de dansvloer zijn Gabriella en Blake. Blake kwam vorige week aan, Gabriella kwam deze week pas in de groep," gaat ze dan door, "Charu en Lilith, ik weet niet zeker of je Charu al kent, maar beide zijn nu niet aanwezig. Lilith ging ervandoor, Charu is haar achterna gegaan. En dat is de hele groep. Zoals je merkt zijn Kyra en ik de enige die echt zijn overgebleven vanaf het begin."