Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 44  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 0:27 

Afbeelding

Met een gelukzalige glimlach zit Gabriella naar Blake te kijken. Hij vindt haar mooi. Ze giet haar glas achterover en schenkt zichzelf weer gelijk wat nieuws in. De fles is nu zo goed als leeg en ze voelt er eigenlijk niet zo veel van. Een heerlijk voordeel van een Waterspirit zijn, alcohol had nauwelijks effect op haar.

Ze leunt lui een beetje naar achter. Haar ellebogen op de leuning van de bank en haar benen over elkaar. "Nou ja, sommige wezens vinden dat ik teveel praat." zegt ze terwijl ze haar schouders ophaalt, "en dat vindt niet iedereen even leuk. Maar als jij tegen mijn geklets kan, dan blijf ik graag bij je in de buurt. Al ben ik niet zo gezellig als ik slaap."

Opnieuw steekt ze een streng vingertje op. "Want pas maar op. Ik kom er heus wel achter wat voor oud, bijtend, dierlijk vuurwezen jij bent." Ze lacht even om haar eigen opmerking. Blake is erg aantrekkelijk en flirten met hem vindt ze heerlijk.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 17:51 

Afbeelding

Blake glimlacht bij de woorden van Gabriella. Mooi, ze sprong niet weg als een bang hertje na zijn opmerking. Wat ze nu zegt is beter dan het onderwerp vermijden. Als ze dan een streng vingertje opsteekt en verteld dat ze er wel achter komt neemt hij nog een slok van zijn glas. Kort kijkt hij haar aan en dan staat hij op, zonder wat te zeggen. Hij drinkt zijn glas leeg, zet het neer en steekt zijn hand uit naar haar.

"Misschien kom je er wel achter als je met me danst..." zegt hij dan met een charmante glimlach.

Natuurlijk is dansen vooral eigen belang. Het betekende namelijk dat hij haar kon aanraken zonder een goed excuus te verzinnen of een goede flirt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 19:31 

Afbeelding

Merle staart nog steeds twijfelachtig naar haar drankje als ze opeens wordt aangesproken door een jongen met lang haar. Ze probeert wat minder ongelukkig te kijken. ”Toch maar niet, hè?” Ze zet haar volle beker weer terug op de tafel. ”Ik stond al een tijdje te twijfelen, maar ik weet niet wat ik anders moet nemen.” geeft ze toe.

Ze neemt zijn beker aan en kijkt er even naar. Het was een goudkleurige kleur en het zag er vrij natuurlijk uit, in tegenstelling tot het gifgroene drankje dat ze net in haar handen had gehad. Was deze jongen te vertrouwen? Merle bestudeert hem even. Als hij niet te vertrouwen was, dan had ze binnen no time iets voor hem gebrouwen waar hij heel ziek van werd. Ze besluit dus om toch maar een slokje te nemen.

Haar gezicht vertrekt als ze het bittere spul proeft. Nors kijkt ze hem aan.
”Drinken jullie dit echt voor de lol? Dit smaakt nog erger dan mijn grootmoeders kruidenbrouwsel!”

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 19:50 

Afbeelding

Mooi, Blake reageerde gelukkig positief op haar woordenwaterval. Glimlachend kijkt ze hem aan, ze is veel te gek op aandacht van zo'n leuke jongen als Blake. Dan staat hij plotseling op. Even denkt Gabriella dat hij weg wilt lopen, maar dan zegt hij iets over dansen.

"Dansen?" zegt ze enthousiast, "graag!" Ze gaat staan en loopt met hem mee naar de plek waar de muziek vandaan komt. De stoelen en banken zijn aan de kant geschoven dus er is genoeg ruimte om te dansen. Ze glimlacht even naar hem en slaat dan haar armen om z'n nek. De afstand tussen hen is erg klein, maar dat is juist alleen maar heerlijk. Blake is charmant en heeft hele mooie ogen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 19:36 

Afbeelding

Na nog een aangename slok van haar drankje glimlacht Kyra terug naar Sem. Het lijkt erop dat hij net iets over zichzelf wilt gaan vertellen als er ineens onbekend meisje naast hun komt staan. Wat geĂŻrriteerd kijkt Kyra weg. Sem vertelt nooit iets over zichzelf, ze hoopt maar dat deze onverwachte verschijning hem daarin niet stopt. Ze is veel te nieuwsgierig en wellicht al licht aangeschoten. Als Sem daarna naar haar terug draait en glimlacht, glimlacht ze snel terug.

"Ha, zie je wel. Ik ben niet helemaal gek...." zegt ze tegen hem als hij begint over de groene kleur van het drankje van het meisje. Maar nog voordat ze verder kan reageren richt hij zich alweer tot haar. Ze bekijkt het meisje, ze heeft niet zo veel zin in weer nieuwe mensen. Ze zal vast heel aardig zijn, maar het is zo typisch Sem om zich ineens op haar te richten. Als ze een slokje van Sems drankje heeft genomen betrekt haar gezicht. Kyra kan het niet helpen te moeten lachen maar verbergt dit zo goed mogelijk achter haar hand die ze nu voor haar mond houdt.

"Je groot grootmoeders kruidenbrouwsel?" herhaalt Kyra haar zachtjes. Welke grootmoeder maakt dat nog in godsnaam in deze tijd.
"Probeer anders toch nog het groene drankje, misschien is dat toch lekkerder." stelt ze haar voor. Zachtjes trekt ze aan Sems shirt.
"Nu blijft er meer over voor ons." fluistert ze zachtjes. Kort wordt haar aandacht getrokken door Gabriella en Blake die ineens samen staan te dansen in de kamer. Starend blijft ze naar hen kijken.

Afbeelding

Het meisje met de koffer was een kamer in verdwenen en niet veel later kwam ze terug. Hij kijkt haar even na maar richt zich daarna weer snel tot Jade. Andere blijken het niet lang vol te houden in deze klas. Misschien was dat wel de reden dat ze hem hadden overgeplaatst, want zoals het er nu naar uit zag zit hij voorlopig vast aan Yokai. Hij besluit maar niet verder in te gaan op die opmerking maar wel op de volgende.

"Dat wilt de nieuweling zeker, want volgens mij komt deze klas met een bijzondere handleiding."

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 20:29 

Afbeelding

Blake grijnst kort als Gabriella zijn hand aanpakt en dan als eerste naar de dansvloer loopt, hem een beetje meetrekkend. Als ze haar armen om zijn nek slaat weet Blake zeker dat er een grote kans is op meer. Ze was duidelijk geĂŻnteresseerd in hem en dat is precies wat hij wilt. Zijn armen liggen om haar middel en zachtjes trekt hij haar wat dichter naar zich toe. Er speelt een rustig nummer en er zijn nog twee koppels op de (geĂŻmproviseerde) dansvloer. Hij buigt zijn hoofd wat dichter naar haar toe.

"Ondanks dat ik je verteld heb dat ik bijt, lijk je niet bang te zijn..." fluistert hij in haar oor, "Ik hou wel van dames die geen angst tonen. Of hebben."

Hij kijkt haar weer aan met een flirterige glimlach, benieuwd naar haar reactie.

Afbeelding

Jade glimlacht als Allen aangeeft dat hij wel de uitleg wilt hebben over de klas. Mooi. Jade merkt dat het steeds drukker bij de tafel wordt en ze kijkt Allen even aan en knikt richting het raam waar het rustig is. Zonder te wachten op een reactie loopt ze naar het raam toe. Bij het raam draait ze zich om, ze leunt tegen de vensterbank aan en kijkt Allen aan als hij bij haar staat.

"Praat veel gemakkelijker dan als er andere om je heen staan," zegt ze met een glimlach.

Ze neemt een kleine slok van haar whiskey.

"Kyra ken je al van de vorige keer, onze roodharige," zegt Jade dan, "Naast haar staat Sem, die kwam erbij toen we in de mensenwereld waren.De blondine is nieuw, maar dat weet je al."

Ze haalt kort een hand door haar haren heen.

"De twee op de dansvloer zijn Gabriella en Blake. Blake kwam vorige week aan, Gabriella kwam deze week pas in de groep," gaat ze dan door, "Charu en Lilith, ik weet niet zeker of je Charu al kent, maar beide zijn nu niet aanwezig. Lilith ging ervandoor, Charu is haar achterna gegaan. En dat is de hele groep. Zoals je merkt zijn Kyra en ik de enige die echt zijn overgebleven vanaf het begin."

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 21:13 

Afbeelding

Met een glimlach op haar gezicht blijft Gabriella naar Blake kijken. Zijn armen voelen fijn om haar middel en ze merkt hoe hij haar dichter naar zich toe trekt. Ze heeft alleen maar oog voor hem.

"Dat is, omdat ik 2 opties heb." fluistert ze, "1. Ik heb het idee dat ik je wel aankan of 2. Ik kan verschrikkelijk goed toneelspelen. Maar je hebt gelijk. Ik ben niet snel bang. Negatief zijn en toegeven aan angst heeft nooit iemand geholpen, dus ik probeer altijd zo positief mogelijk te blijven." Ze kijkt hem met een kleine glimlach aan. "En ik hou wel van iemand met een zeker zelfvertrouwen." Ze glimlacht even breed. "Of misschien bijt ik wel terug."

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2013 17:12 

Afbeelding

Plots ziet ze een meisje bij de donkerharig jongen staan. Ze ziet er niet zo vrolijk uit. Ongemakkelijk zwaait Merle naar haar en mompelt een zacht ”Hoi…” naar haar. Het meisje stelt voor om toch het groene drankje te proberen en ze knikt kort.

Haar beker staat onaangeroerd op de plek waar ze hem net heeft neergezet en ze pakt hem weer op. Even kijkt ze naar het gifgroene spul en dan neemt ze snel een grote slok. Het drankje brandt in haar keel en de tranen staan in haar ogen. Snel wrijft ze de tranen weg en kijkt naar de jongen en het meisje. ”Euhm… Ik geloof niet dat dit echt iets voor mij is. Ik hou het wel bij water...”

Ook haar aandacht wordt getrokken door het prachtige meisje en de jongen die in de kamer staan te dansen. Overal in de kamer zitten kleine groepjes met elkaar te drinken en te praten. Merle vraagt zich af of ze zich ooit thuis gaat voelen hier.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 03, 2013 20:48 

Afbeelding

Sem lacht. Natuurlijk moest Kyra dat vreselijke groene drankje meteen weer verdedigen. Maar hij moest ook lachen om de vergelijking van het meisje met het brouwsel van haar oma. Het was wel duidelijk, dit meisje had waarschijnlijk in haar leven nog geen liter alcohol in totaal op..
Als Kyra aan zijn shirt trekt kijkt hij weer haar kant op en glimlacht.

"Dat zeker, en mocht dat niet zo zijn, verzin ik wel een nieuwe combinatie voor je. Alsnog vele malen beter dan die gifgroene of chemische blauwe voorkeuren van je." zegt hij en duwt speels tegen haar schouder.

Sem ziet het meisje de beker met het groene spul oppakken en haar een slok nemen. Haar reactie bevestigt wel zo'n beetje zijn eerdere vermoeden; geen ervaring met alcohol. Haar blik richt zich echter op de dansvloer en daar ziet hij twee koppels, maar die van Blake en Gabriella is wel die het meeste opvalt. Sem kijkt naar Kyra om iets te zeggen maar ziet ook haar naar de dansvloer kijken.

"Is ze je voor?" Zegt hij, terwijl hij geen idee heeft waarom hij het zegt. Ja, misschien kwam het door de starende blik, er moest dan toch iets zijn.. Had hij iets gemist tussen Kyra en Blake?

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jan 04, 2013 19:48 

Afbeelding

Blake geniet volop van de aandacht die Gabriella hem geeft. dit is precies waar hij voor leeft. De aandacht van vrouwen. Hij luistert naar haar woorden, maar houdt zijn gezicht in de plooi. Hij weet heel zeker dat optie één het absoluut niet is. Ze kon hem niet aan. Niemand kon hem aan in zijn ware vorm. Alleen iemand van zijn eigen ras. En zijn ras is niet bepaald groot. Als ze hem verteld dat ze misschien wel terug bijt verschijnt er een glinstering in zijn ogen. Dit vertelde zoveel meer over haar dan het in 't eerste opzicht zou lijken. En het is iets wat hij maar al te graag wilt ervaren. Eén hand verlaat haar middel en zachtjes strijken zijn vingers haar wang.

"Niet alleen een mooie dame, maar zo te horen ook erg gevaarlijk," fluistert hij op een plagerige en flirterige toon, "We hebben meer gemeen dan het zou lijken..."

Hij legt zijn hand weer om haar middel heen en blijft haar aankijken met een flirterige glimlach. hij weet zeker dat hij hier niet lang meer wilt blijven. Teveel andere om zich heen. Hij wilt privacy.

"Ben je ook avontuurlijk...?" vraagt hij dan op een fluistertoon, "Ze zeggen dat er spoken zijn op de lege, verboden verdiepingen hierboven. Wat niet heel vreemd is met een school vol monsters. Zin om te kijken of er iets waar is van die geruchten? Of is de dame bang voor spoken?" Hij sluit zijn woorden af met een kleine lach en een knipoog.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr jan 04, 2013 20:25 

Afbeelding

Als Blake met zijn vingers over haar wang strijkt, weet Gabriella genoeg. Ze is weer eens verliefd. Hij voldoet ook aan veel eigenschappen die zij verschrikkelijk aantrekkelijk vindt. Knap, mooie ogen, mysterieus, charmant en een beetje fout. Ja, daar houdt ze van. Had ze dan nu eigenlijk een jongen gevonden die haar ook leuk zou vinden? Ze glimlacht even.

"Gevaarlijk kan ik zeker zijn." zegt ze zacht en flirterig, "Dus pas maar op."

Zijn armen liggen weer om haar middel, en rustig dansen ze verder. Dan gooit blake weer een nieuwe uitdaging voor haar voeten. "Ik ben niet bang voor spoken en gek op avontuur," zegt ze dan, "Dus ik ga graag met je mee. Laat mij nog even iets pakken."

Met die woorden maakt ze zich los uit zijn armen en loopt ze naar de bank om Blake's whiskeyfles te pakken. Daarna loopt ze naar de dranktafel en pakt daar nog een fles met een donkergele vloeistof. Even ruikt ze eraan, een zoete lucht vult haar neusgaten. Ja, dit voldeed. Ze glimlacht even naar haar klasgenoten bij de tafel, maar loopt dan terug naar Blake.

"Ik dacht, voor onderweg." zegt ze met een brede glimlach.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 21:31 

Afbeelding

Met haar blik volgt Kyra Gabriella en Blake over de dansvloer. Met puppie ogen kijkt ze Sem aan.

"Eigenlijk wel" mompelt ze tegen hem. Ze heeft geen benul dat Sem het over Blake had, terwijl zij het over dansen zelf had. In haar ooghoek ziet ze het nieuwe blonde meisje staan. Wat was haar naam eigenlijk? Ze kijkt er wat verloren uit en ze is duidelijk nog aan het nagenieten van haar eerdere drankje. Ze laat haar blik over de tafel glijden en pakt een fles frisdrank.

"Als je je drankje niet lekker vindt is dit misschien beter" zegt ze terwijl ze de fles aan haar geeft. "het is altijd weer beter dan gewoon water." vult ze haar zin aan.
"Ik ben Kyra btw." zegt ze terwijl ze haar een glimlacht schenkt. Ze kijkt op als Gabriella ineens naast haar aan de tafel staat.

"En dit is Sem!" zegt ze wat overdreven blij terwijl ze zijn arm beetpakt. Ze ziet Gabriella weer snel van de tafel verdwijnen. Ze kijkt haar na terwijl ze twee flessen meeneemt naar de deur. Daar staat Blake op haar te wachten. Opnieuw staart ze naar de twee, wat gaan hun doen?

Afbeelding

Net als Jade een uitleg over de klas wilt geven aan Allen, besluit ze naar de vensterbank te lopen. Zonder iets te zeggen volgt hij haar. Het is nu pas wanneer ze loopt dat het hem opvalt dat ze een kort zwart rokje draagt. Een glimlach siert zijn gezicht. Als ze zich omdraait en tegen de vensterbank leunt weet hij niet zeker of ze een spelletje met hem speelt of niet. Het beeld is ieder geval aangenaam. Zonder er verder op in te gaan knikt hij instemmend en neem ook een slokje van zijn drinken.

"Dus jij en Kyra zijn de volhouders van het team." zegt hij nadat hij naar haar verhaal heeft geluisterd. "Hoe komt het dat jij het wel zo lang volhoudt hier dan? Heb je een bepaalde geheime formule ervoor?" Hij vraagt zich af of het misschien met haar ware aard te maken heeft. Kort schieten zijn gedachten terug naar het vorig feest en probeert te herinneren of hij iets had ontdekt over haar ware aard. Uiteindelijk is dat toch echt het enige wat hem fascineerde over de mensen op deze school.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 11:23 

Afbeelding

Blake kijkt Gabriella even na als ze wegloopt en richting de dranktafel gaat. Hij grijnst kort en loopt dan naar de deur toe. Dit kan gewoon niet meer fout gaan. Dat is onmogelijk. Als ze dan terugkomt met twee flessen en toelicht dat het voor onderweg is glimlacht hij. hij neemt de fles whiskey van haar over en kijkt haar aan.

"Kan ik de dame mijn arm aanbieden?" vraagt hij dan charmant, "Voor het geval de dame toch bang wordt en iets wilt om vast te grijpen."

De laatste woorden komen er op een wat flirterige toon uit en hij blijft haar aankijken. Het kan hem absoluut niets schelen wat de andere denken. Voor nu heeft hij maar één doel en dat is Gabriella..

Afbeelding

Jade knikt even kort als Allen opmerkt dat Kyra en zij de volhouders zijn. Als hij dan vraagt hoe het komt zij het wel zo lang volhoudt en of ze een geheime formele heeft glimlacht ze onschuldig. Ze neemt een slok van haar whiskey en blijft hem aankijken.

"Wie weet heb ik die inderdaad," zegt ze dan, "Maar dan is het niet voor niets een 'geheime' formule."

Plagend knipoogt ze even terwijl ze nadenkt over zijn woorden. Ja, waarom hield ze het hier zo lang vol. Ironisch genoeg bedenkt ze zich dat het niet eens echt komt doordat ze de andere zo aardig vind. Ja, Kyra en Sem, maar die hadden de afgelopen dagen niet echt bepaald veel interesse in haar. En Kyra heeft nu overduidelijk veel interesse in Sem, alhoewel dat misschien door de alcohol komt. Kort kijkt ze even naar het tweetal, Kyra hangt aan zijn arm. Dan kijkt ze Allen weer aan en haalt nonchalant haar schouders op.

"Ik weet nog niet wat ik ga doen als ik hier wegga," zegt ze dan, "En zolang ik dat nog niet heb besloten kan ik net zo goed hier blijven, het is niet alsof ik iets mis in de mensenwereld."

Ach, het is niet eens een leugen. Ze laat alleen het belangrijkste weg, maar dat si dan ook iets wat niemand echt aangaat. Ze glimlacht even kort en neemt nog een slok.

"Niet zo spannende geheime formule lijkt me zo," zegt ze dan met een plagerige ondertoon.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 16:35 

Afbeelding

"Ik ben niet bang, maar ik neem graag je arm aan." zegt Gabriella lachend. Het is waar, ze is bijna nooit bang. Ze pakt daarom de arm van Blake aan en loopt met hem de woonkamer uit. Ondertussen neemt ze een slok uit de fles. De branderige zoete smaak bevalt haar. Ja, hier kon ze nog wel wat van op. Dan legt ze haar hoofd tegen zijn schouder aan.

Zo lopen ze richting de trappen en al snel komen aan op de verlaten verdieping. Het is er stoffig en donker. Het is duidelijk dat hier geen levende ziel aanwezig is op het moment. Hier en daar hangen spinnenwebben. Er is echter één ding waar Gabriella niet heel blij mee is. Het is een stuk kouder op deze verdieping. Ze merkt dat ze het kippenvel over haar hele lijf staat. Een nadeel van een waterspirit zijn, je bent ongelooflijk gevoelig voor kou. Het strapless zomerjurkje dat ze draagt helpt nou niet bepaald mee. Ze kruipt wat dichter tegen Blake aan. "Sorry," zegt ze zacht, "Het is hier koud."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jan 07, 2013 20:22 

Afbeelding

Sem begrijpt het niet. Hij had hier echt iets gemist, maar de blik in de ogen van Kyra sprak boekdelen. Het gevoel wat het in hem oproept daar hoeft hij zich gelukkig niet aan te wijden, want ze richt haar aandacht op het nieuwe meisje. Vlug pakt Sem de beker met zijn eigen mix die ze niet lustte op en hij neemt een flinke slok. Wat was er in hemelsnaam mis met hem.
Net als hij nog een flinke slok wilt nemen, pakt Kyra zijn arm vast en Sem weet nog net te voorkomen dat de inhoud van de beker over de rand heen gutst.

"Sem dus, inderdaad.." mompelt hij de woorden van Kyra na, maar hij kan niet veel anders toevoegen want hij ziet hoe Kyra haar aandacht, weer, op de twee blijft hangen.

Hij schudt zijn hoofd en neemt dan alsnog een grote slok uit zijn beker. Verderop ziet hij Jade staan praten met een jongen die hij nog niet eerder had gezien, maar aan haar lichaamshouding te zien, leek ze in haar element. Sem glimlacht licht. Fijn, hij wilde haar niet in de problemen brengen en dat was na de woorden van de docent wel duidelijk dat dat zou gaan gebeuren als ze hem niet met rust zou laten..
Met een derde en laatste slok drinkt hij zijn beker leeg en richt zich dan toch weer tot Kyra.

"Als je zo langzaam blijft drinken, maak ik je cocktails sterker om een beetje bij te blijven met me hoor."

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: