Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 44  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za nov 24, 2012 11:18 

Afbeelding

Als Jade arrogant haar wenkbrauw optrekt en commentaar begint te leveren, is het voor Charu even heel, heel erg verleidelijk om zijn krachten op haar los te laten en zo inderdaad misbruik van haar te maken. Hij besluit het niet te doen, hij moest zich vanavond gedragen. Toch kan hij het niet laten om er een opmerking over te maken. "Pas maar op, misschien doe ik het wel." zegt hij lachend en hij heft zijn glas. Dan kijkt hij de zaal rond, iedereen hangt rond de dranktafel, behalve de hyperactive nieuweling die met een glas in haar handen op de bank is neergeploft.

Afbeelding

Met een glimlach kijkt Gabriella hoe zich meer en meer klasgenoten zich in de woonkamer versamelen. Dit zou een heel gezellig feestje worden. Zodra Blake binnenkomt gaat Gabriella wat meer rechtop zitten. Hij ziet er goed uit vanavond. Ze glimlacht en zwaait even naar hem. Hopelijk kwam hij zo haar kant op.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo nov 25, 2012 22:52 

Afbeelding

"Oh, hi" groet Kyra Sem opgewekt als hij naast haar staat en haar aanspreekt. "Ik dacht ik probeer een keer voor iets anders." zegt ze en glimlacht naar hem. "Jij bent vandaag iets minder avontuurlijk zie ik aan je biertje?"

Lichtelijk zenuwachtig draait Kyra rondjes over de rand van haar glas. Ergens had Sem wel gelijk, de groene kleur van het drankje voorstelde een hoog alcohol percentage. Kyra is nog nooit dronken geweest in haar leven. Lichtelijk aangeschoten ja, maar daar merkte ze al dat ze haar grip op haar krachten verloor. Ze kijkt naar het glas, daarna kort naar Sem en weer terug naar het glas.

"Here goes nothing." zegt ze met twijfel in haar stem en slaat het glas achterover. De drank brandt door haar keel en ze voelt tranen opkomen. Snel draait ze weg van Sem in de hoop dat hij de tranen in haar ooghoeken niet zou zien.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma nov 26, 2012 14:31 

Afbeelding

Sem kijkt naar zijn eigen biertje als Kyra hem beticht van minder avontuurlijk en kan slechts zijn schouders ophalen. Hij glimlacht bij haar woorden en blijft naar haar kijken terwijl hij zelf nog een slok neemt. Als ze weg draait om haar reactie op haar actie te verbergen, slikt hij zijn slok snel door omdat hij een lach voelt opkomen. Dit was prettig. Dit luchtige contact met Kyra, zeker na de afgelopen dagen.

"Goed, avonturier, wat stel je dan voor. Als jij de stoute schoenen aantrekt, kan ik natuurlijk niet achter blijven."

Hij neemt snel nog een grote slok van zijn biertje en zet deze vervolgens aan de kant.

"Al hoop ik toch op iets anders dan groen.." Vult hij het nog aan.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 20:06 

Afbeelding

Blake loopt de kamer in en ziet dat Gabriella zwaait. Hij glimlacht even charmant naar haar, maar loopt dan naar de dranktafel en schenkt een dubbele whiskey voor zichzelf in. Kort kijkt hij rond, de knappe met het donkere haar was met Charu in gesprek en de rode met Sem. Lilith ziet hij nergens. Dus loopt Blake nonchalant naar Gabriella toe en gaat bij haar staan. Vanaf hier had hij prima uitzicht.

"Zin in het feestje?" vraagt hij haar nonchalant, "Nieuwe mensen leren kennen, drankjes. Kan een interessante avond worden lijkt me?"

Hij blijft charmant naar haar glimlachen terwijl hij een slok van zijn whiskey neemt. Hij zou vast een goede indruk maken, alsof hij ooit een slechte indruk maakt...

Afbeelding

Jade trekt kort haar wenkbrauw op als Charu een opmerking maakt die niet ergens op lijkt te doelen. Ze schud haar hoofd, gooit haar whisky achterover en schenkt een nieuwe in. Dan loopt ze richting het raam en leunt wat tegen de vensterbank aan. Eigenlijk heeft ze absoluut geen zin in haar klasgenoten, ze hoopt dat de andere studenten snel komen, misschien zat er nog iets tussen voor een leuke nacht...

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 21:45 

Afbeelding

Jade loopt weg en Charu haalt zijn schouders op. Als ze niet tegen zijn humor kan, had het geen zin om met haar te gaan praten. Daarom richt hij zijn blik maar op Kyra en Sem die bezig zijn met een fles van iets wat op absint lijkt. Dit kan misschien wel nog wel interessant worden.

Afbeelding

Ja! Blake kwam naar haar toe! De glimlach om Gabriella's gezicht wordt groter. Dit was perfect. "Ja, ik heb heel veel zin in het feestje," zegt ze vrolijk, "Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen of om bekenden eens in andere situaties te zien." Ze gaat op haar knieën op de bank zitten en kijkt een beetje omhoog om hem zo wat beter aan te kunnen kijken. Ze neemt een slok van haar wijn. "Is dit ook jouw eerste feestje of ben jij al zo'n doorgewinterde feestganger?" Ze glimlacht even naar hem terwijl ze haar armbanden goed doet.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr dec 07, 2012 12:14 

Afbeelding

Kyra schud de sensatie van de drank weg. Daarna kijkt ze glimlacht naar Sem.

"hmmm spannend" zegt ze tegen hem met een twinkel in haar ogen. Ze kijkt de tafel rond voor een leuk drankje. Snel heeft haar keuze gemaakt en pakt een fles op.

"Geen groen hé? Misschien dan blauw." zegt ze terwijl ze de fles met het blauwe spul voor zijn neus slingert. "Of denk je dat je het niet aan durft?" Ze doet een stapje achteruit richting het raam en leunt in het kozijn. Kort kijkt ze naar buiten en weer terug naar Sem. Verschrikt kijkt ze terug naar buiten.

"Is dat Lilith?" vraagt ze lichtelijk verward. Heeft ze nu al te veel gedronken en ziet ze dingen die niet waar zijn. Vragend kijkt ze Sem aan.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 10, 2012 9:21 

Afbeelding

Geamuseerd kijkt Sem naar de fles die Kyra voor zijn neus houdt en haalt zijn schouders op.

"Die chemische voorkeur van je daar hebben we het dan nog wel eens over, maar durven doe ik het zeker." Zegt hij als ze in het kozijn leunt.

Hij kijkt haar met opgetrokken wenkbrauw aan als ze zijn kant op kijkt, maar als ze nogmaals verschrikt naar buiten kijkt doet hij automatisch ook een stap naar het raam toe om te kijken wat er aan de hand is.
Bijna uit het zicht ziet hij inderdaad iemand weg lopen en ook al kon hij het niet goed zien, hij wist zeker dat het inderdaad Lilith moest zijn. Hij knikt licht en blijft in de richting staren totdat ze helemaal uit het zicht verdwenen is. Sem schudt zijn hoofd om zichzelf er weer bij te halen en kijkt dan Kyra aan.

"Moeten we haar achterna?"

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma dec 10, 2012 11:01 

Afbeelding

Blake grijnst van binnen als Gabriella wat gaat verzitten waardoor hij een nog beter uitzicht heeft. Als ze vraagt of dit zijn eerste feestje is glimlacht hij. Hij neemt een slok van zijn drinken en kijkt haar aan.

"Dat hangt ervan af of je alleen de feestjes van deze groep telt of de feestjes in mijn leven. Bij de eerste optie is het mijn eerste feestje, maar bij de tweede optie ben ik al wel meer dan een doorgewinterde feestganger," antwoord hij met een knipoog.

Als hij dan plots de vraag hoort of dat Lilith is, iets met achterna gaan en erna de knappe brunette hoort zeggen dat het niet nodig is kijkt hij op. Lilith was weg? Leuk vind hij het niet, maar vooral omdat Lilith duidelijk eentje was die op zijn lijstje staat, zoals alle meiden overigens. Als de brunette erna naar de deur loopt en die open zet komen de eerste andere binnen. Waaronder jongens. Iets waar Blake het absoluut niet mee eens is, maar hij laat het niet merken.

"Eens zien hoe snel iedereen dronken is," zegt hij dan tegen Gabriella met een plagende knipoog.

Afbeelding

Jade observeert wat er gebeurd in de kamer. Wauw, deze pre-party is nu al dood en het irriteert haar mateloos. Als Kyra bij het andere raamkozijn gaat staan en haar geen aandacht schenkt trekt Jade haar wenkbrauw op. Dan gooit ze de inhoud van haar glas in één keer achterover en loopt terug naar de tafel voor een nieuw, goed gevuld glas. De vraag van Kyra, die niet op haar gericht is, hoort ze duidelijk en ze kijkt op. Als Sem enkele secondes later vraagt of ze Lilith achterna moeten loopt Jade erheen. Kort kijkt ze uit het raam.

"Nee," zegt ze dan, "Als ze zo nodig weg wilt rennen moet ze dat vooral doen. Ten eerste heeft het absoluut geen nut om er achterna te gaan, want ze wilt blijkbaar weg. En ten tweede, het is niet alsof ze belangrijk is. Het enige wat ze doet is wegkruipen in hoekjes."

Nee, Jade mag Lilith absoluut niet. Resoluut draait ze zich om en loopt naar de deur toe. Het is hoog tijd om dit feestje te laten beginnen. Jade opent de deur en als ze ziet dat er al enkele wezens staan te wachten glimlacht ze. Ze houdt de deur verder open om ze binnen te laten en beoordeeld de jongens. Ja, er zit wel iets tussen, maar er zou nog veel meer komen...

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 15, 2012 20:48 

Afbeelding

Al snel wordt het gesprek over drank verstoord door Kyra die blijkbaar Lilith weg ziet lopen. Charu kijkt uit het raak. Waarom liep Lilith daar? Zijn ogen vernauwen zich en al snel verwoordt Sem zijn grootste vraag. Moeten we haar achterna gaan? Jade vindt van niet, maar Charu twijfelt even. Waarom zouden ze niet achter haar aan gaan? Even kijkt hij naar Blake, wetend dat hij Lilith mag, maar hij lijkt het heel erg druk met Gabriella te hebben.

"Ik ga d'r achterna." zegt hij kort en hij verlaat de kamer. Er was iets aan Lilith wat hem intrigeerde. Hij wist niet goed wat, maar haar verlegen gedrag had een reden. Dat wist hij zeker. Daarnaast is ze waarschijnlijk sterker dan ze lijkt en juist dat maakt haar zo interessant. "Ga vooral mee als je wilt." roept hij over zijn schouder.

Afbeelding

Gabriella lacht als Blake over de twee opties begint. "Ik bedoelde eigenlijk de feestje binnen de groep," zegt ze met een glimlach. Ze kijkt even naar Blake en grijnst als hij knipoogt. Ze laat haar vingers over haar wijnglas glijden "Eigenlijk is dit dan dus een welkomsfeestje voor ons allebei."

Ze kijkt even opzij als de kamer zich langzaam vult met volk. "Oh, wat leuk," zegt ze vrolijk, "Nog meer gezelschap." Dan richt ze haar aandacht weer op Blake. "Oh!" zegt ze enthousiast, "Wie denk jij dat het eerste dronken is?" Ze kon zelf redelijk goed tegen drank, maar ze was verschrikkelijk nieuwsgierig om te zien wie in haar klas een beetje drankbestendig was.

Ooc: Schrijven over Lilith terwijl je SPN zit te kijken waar ook een Lilith in zit wordt op een gegeven moment confusing. XD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 20:30 

Afbeelding

Blake mist volledig dat Charu achter Lilith aangaat, want wta er voor hem gebeurd is veel interessanter. Hij haalt nonchalant zijn schouders op als Gabriella zegt dat ze het leuk vind dat er mensen binnen komen, Blake vind er niets aan. Als ze dan vraagt wie hij denkt dat het eerste dronken is laat hij zijn blik even door de kamer glijden. De sexy brunette was aan de whiskey en in gesprek. Hij gokt dat ze met haar glas zich prima weet te redden met alcohol. De knappe roodharige had iets chemisch en leek er nog over te twijfelen.

Hij besluit naast Gabriella op de bank te gaan zitten, dichtbij genoeg om een goed uitzicht te hebben, maar niet te dichtbij om haar ongemakkelijk te laten voelen.

"Ik denk Kyra," zegt hij dan, zodat alleen Gabriella het hoort.

Niet dat dat heel moeilijk is. Nu de kamer gevuld is met meerdere wezens en er gesproken wordt en muziek is, kan Kyra hun niet horen. En andere besteden geen aandacht aan hun.

"Wie denk jij dat het eerste dronken is?" kaatst hij de vraag terug.

Afbeelding

Jade haalt nonchalant haar schouders op als Charu begint dat hij erachteraan gaat. Het kan haar absoluut niets schelen wat Charu doet. Daarnaast kan het haar ook niet schelen wat er met Lilith gebeurd. Ze drinkt haar glas leeg en loopt naar de bar toe en vult een nieuw glas als ze plotseling een hand op haar schouder voelt. Als ze zich omdraait staat er een bekend persoon achter haar. Er siert een glimlach om haar lippen.

"Tijd geleden Allen..." zegt ze met een charmante glimlach.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do dec 20, 2012 22:00 

Afbeelding

Nieuwsgierig kijkt Gabriella naar Blake. Hij gaat blijkbaar alle klasgenoten of om ze te beoordelen of ze een beetje tegen de drank kunnen. Als hij de naam van Kyra zegt en vraag van wie zij denkt dat er niet goed tegen drank kan knikt ze. "Ik denk ook Kyra." zegt ze, "Of misschien Charu. Lichtgewichten kunnen meestal niet zo goed tegen alcohol." Ze kijkt even naar Blake als ze zich realiseert wat ze zegt. "Nou moet ik zeggen dat ik wel heel goed tegen alcohol kan, hoor."

Ze zit nog steeds op haar knieën op de bank en slaat haar glas achterover. "Tadaaa!" zegt ze vrolijk, terwijl haar glas ophoudt. Ze leunt wat naar voren en glimlacht. "En zo kan ik d'r nog wel wat meer op."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 18:54 

Afbeelding

Blake grijnst even als Gabriella verteld dat lichtgewichten meestal niet tegen alcohol kunnen om erna te vertellen dat ze zelf heel goed tegen alcohol kan. Als dit een uitdaging is neemt Blake hem maar al te graag aan. Nog nooit had iemand meer kunnen drinkend an hij en hij gaat al heel wat jaren mee... als ze haar glas achterover gooit en erna wat naar voren leunt geeft Blake zijn ogen even goed te kost en grijnst bij haar volgende woorden. Hij staat op en glimlacht.

"Als een echte heer zal ik er dan maar voor zorgen dat de dame niet op hoeft te staan voor haar drankje," zegt hij dan.

Zijn rechterhand reikt naar het glas en hij laat even zijn hand op haar hand rusten voordat hij het glas overneemt. Met een laatste kleine, speelse grijns draait hij zich om en loopt naar de dranktafel toe. Gabriella had net een glas witte wijn en als hij het glas heeft gevuld kijkt hij de tafel even rond. Er staat genoeg en dus neemt hij in zijn ene hand het glas van Gabriella en in zijn andere hand neemt hij zowel de fles witte wijn als een fles whiskey mee. Terug bij haar reikt hij haar het glas aan.

"Alstublieft mooie dame," zegt hij charmant.

Hij neemt weer plaats naast haar en zet de flessen tussen hun in op de bank, waar ze niet om kunnen vallen.

"Dus... Niet snel dronken?" begint hij dan, "En wat is niet snel volgens de dame?"

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 22:54 

Afbeelding

Als Blake haar hand aanraakt, grijnst Gabriella van binnen. Hij ging iets te drinken voor haar halen. Dit ging de juiste kant op en ze begint me merken dat ze hem steeds leuker begint te vinden. Wanneer hij niet alleen met een vol glas maar ook met een hele fles aan komt zetten, verzit ze een beetje. Hij moest haar op z'n minst interessant vinden, als hij zelfs een hele fles voor haar haalt.

Mooie dame... hij zegt mooie dame tegen haar. Blijer kan Gabriella niet worden. "Oh," zegt Gabriella, "Niet snel is ook letterlijk neit snel, bij mij. Ik denk dat ik wel zo'n fles kan leegdrinken en nog steeds compleet helder ben. Oh, maar niet dat ik altijd zo dusdanig veel drink, hoor." voegt ze er snel aan toe. Ze wilt niet als een alcoholist over komen. "Maar ik kan echt heel veel hebben."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 23:06 

Afbeelding

Blake vind de waterval van woorden die Gabriella uitspreekt eigenlijk wel interessant. Ze drinkt dus niet altijd zoveel, maar als ze veel drinkt is één fles wijn niet genoeg. Mooi, dan kan hijzelf tenminste ook weer eens ouderwets een fles whiskey leegdrinken. Die kans heeft hij al even niet gehad. Stomme idioten die zijn leven verpestte met deze stomme school. Gelukkig waren de meiden er mooi. Hij vult zijn eigen glas en kijkt haar aan.

"Proost dan maar," zegt hij dan, "Op twee wezens die heel veel kunnen hebben."

Hij knipoogt even naar haar en neemt dan een grote slok. Ja, Blake komt zo de avond wel door. Whiskey en een vrouw naast hem. Beter kan bijna niet. Hij glimlacht naar Gabriella. Eigenlijk weet hij amper wie ze is, niet dat dat heel erg is. Hij had zelfs nachten gehad dat hij niet eens wist hoe het meisje heette... Maar dit moest hij anders aanpakken gokt hij. Dus besluit hij voor de meeste logische vraag te gaan..

"Wil je me wat meer over jezelf vertellen mooie dame?" vraagt hij dan charmant, "Of gaat u me de hele avond in het duister houden over wie je bent?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 14:20 

Afbeelding

Kyra gaat wat rechter op zitten als Sem een stap dichterbij doet om uit het raam te kijken. Ze kijkt hem aan en is eigenlijk een beetje vergeten waarom hij ineens zoveel dichterbij haar is. Als hij haar een vraag stelt kijkt ze hem verbaast aan.

"Huh, wat?" gooit ze er ongecontroleerd uit. "oh, weet ik niet." zegt ze vluchtig erna om de schade te beperken. Gelukkig komt al snel Jade tussenbeide. Haar reactie is fel, maar wel eerlijk. Kort bijt Kyra op haar lip. Lilith heeft het niet makkelijk gemaakt rondom Yokai de laatste tijd, ook niet voor haar, maar om haar op deze manier af te schrijven gaat haar wat ver. Kyra knikt instemmend als ze Charu hoort, hij gaat er achteraan. Mooi, dat zorgt ervoor dat zij in ieder geval niets hoeft te ondernemen. Met een geruststellende blik kijkt ze Sem aan en pakt geruststellend zijn hand beet.

"Maak je geen zorgen, laat Charu dit oplossen." zegt ze tegen hem met een liefelijke glimlach. "Het is tijd voor dat drankje van jou." zegt ze daarna met een speelse ondertoon.

Afbeelding

De route naar de beruchte feestkamer is hem niet onbekend. Met een glimlach loopt hij de gang af, ergens weet hij al wat hij kan verwachten aan het eind van de gang. Als hij aan komt bij de kamer ziet hij dat hij niet de eerste is die het feest gevonden heeft. Toch is het nog niet te druk om in oogopslag Jade aan de andere kant van de kamer te herkennen. Hij strijkt zijn overhemd netjes glad en loopt haar richting op.
Voorzichtig legt hij zijn hand op haar schouder, maar voordat hij iets kan zeggen heeft Jade hem al herkend.

"Goeie avond." groet hij haar met een glimlach.

ooc: In overleg met Catie is er het idee om Allen als een tijdelijke personage op te nemen in de rpg. Deze rol neem ik even voor mij op en een officiële sollicitatie volgt nog. ps; hij is blond.

Laatst bijgewerkt door Tengaar op zo dec 23, 2012 23:22, in totaal 6 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: