Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Toekomstrollen Daniel, Rupert en Emma? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sambora
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 45 Sikkels

Sambora is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 0:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat voor een rol denken jullie dat hun het beste aan kunnen na harry potter? ik denk daniel en emma het beste passen in een drama, en rupert komedie...

En waarom vind je dat? GR. SS

- Don't You Know Who I Think I Am -
Profiel bekijkenStuur privébericht
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

Verdiend: 218 Sikkels

SeverusSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 6:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit is het bericht op de voorpagina:

David Thewlis (professor Lupos) denk dat het moeilijk zal zijn voor Daniel, Emma en Rupert om nog een fatsoenlijke carrière in de film/tv wereld te krijgen.

Over de toekomstmogelijkheden van de drie, zegt hij:
"'Rupert zal de meeste kans hebben om als acteur verder te komen. Hij acteert het natuurlijkst en hij is de oudste van de drie." Hij ziet Emma ook nog wel verder komen.

"Voor Daniel wordt het moeilijker", zegt Thewlis. "Hij zal altijd herinnerd worden aan zijn rol als Harry Potter, of hij moet zijn hoofd kaal scheren en een baard laten groeien!"

Ik ben het wel met Thewlis eens.

Ik denk dat je Rupert nu sneller in een komische rol ziet, omdat Ron natuurlijk grappig is, en ook omdat Rupert in meerdere rollen de grapjas was. Dat betekent niet dat Rupert ook niet andere kwaliteiten kan hebben.

Rupert heeft nu een voorsprong op de andere twee, want hij is ouder en heeft al meer acteer ervaring.

Sirius
1e jaars
1e jaars

Sirius is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 8:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goh, moeilijke vraag.

Ik zou graag Dan eens een slechterik zien spelen. American Psycho ofzo! Wink

Emma zie ik een romantische film spelen. Soort van My Best Friends Wedding of Four Weddings and a Funeral.

Ron is gemaakt voor komedie. Waar blijft een serie in de lijn van Blackadder of Faulty Towers?

Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 8:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sirius schreef:
Ron is gemaakt voor komedie. Waar blijft een serie in de lijn van Blackadder of Faulty Towers?

Hihihi... Rupert zie ik wel een rol spelen als Lord Percy Percy of Prince George in Blackadder. (Maar nou ben ik zwaar tegen het maken van een remake van Blackadder dus die valt af... Razz ) Jah, Rupert moet zeker doorgaan met het maken van komische films.

Emma is een redelijk actrice die het ook wel gaat redden denk ik. Van de films als Miss Conciniality, en echt van die vrouwenfilms.

Voor Daniel zou ik niet weten wat hij zou moeten maken.

Jim
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 20 Sikkels

Jim is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 11:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tom Felton heeft volgens mij in de meeste films gespeeld.

Rupert Grint heeft alleen in comische films gespeeld. Zoals Thunderpants...

Emma Watson heeft alleen in Harry Potter gespeeld, dus je kan niet erg veel van haar acteerwerk weteen.

Daniël Radcliffe zie ik wel wat serieuze rollen spelen.

replaygirl
1e jaars
1e jaars

replaygirl is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 11:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zie eigenlijk alleen tom en rupert wel verder komen, ik vind ze gewoon het beste acteren Smile

vrijdag was er btw anna en the king op net5 tom felton is daar echt zooo cute (en de film is ook super vind ik Smile )

en inderdaad, ik denk dat daniel altijd als harry potter gezien blijft worden en daardoor moeilijk worden om dat van zich af te zetten

Arjel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Arjel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 12:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben ook van mening dat als Rupert meer in films gaat spelen, het een goed begin zou zijn om in een komedie te spelen...
Daartegen denk ik dat het niet zo heel goed uit zou pakken { of wel}, als Emma in een romantische film zou gaan spelen, ik denk dat ze dan heel erg lang het stempel van lief meisje op zich zou krijgen, een totaal niet Emma film zou best wel grappig zijn...

Loezzy
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Loezzy is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 13:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk ook dat het voor Daniel heel moeilijk is om een nieuwe rol te krijgen... Je blijft altijd aan Harry denken, voor emma en rupert zal het anders zijn, vooral rupert lijkt me zeer geschikt voor komedies. Tom Felton komt er zeker wel, die zal het minst aan z'n personage in hp worden herinnerd denk ik!

Freya
1e jaars
1e jaars

Freya is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 14:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

ruppert grind zie ik snel in zo'n komedie-serie spelen..dat stemmetje dat hij kan opzetten!hij is gewoon erg geestig.
emma...moet ik daar wat van zeggen?een goede actrice,maar geen komedie speelster...avonturen-film?drama?
daniel is een drama-acteur!dat moet gezegd worden...

~~love~~

LEB DIE SEKUNDE Very Happy
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

Verdiend: 0 Sikkels

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 14:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm...ik weet het niet..ze zijn allemaal kindsterren..en er zijn maar een paar kindsterren in de wereld die het ook in de volwassen acteerwereld redden..vaak blijft er bij hun iets liefigs en schattigs kleven...zodat je ze altijd herinnerd als hun eerste 'kind' rol....waardoor ze later veel te vroeg afgeschreven worden..

Als ik hun was zou ik na de reeks een jaar of 2 niets doen..en ineens in een totaal andere film gaan spelen...

Eef
1e jaars
1e jaars

Eef is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 15:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij komen ze allemaal nog wel aan een andere rol in een andere film... In een andere film spelen ze een totaal andere rol en dan denken ze als ze bv Daniel zien niet meer meteen aan Harry Potter..
Tenslotte heeft de actrice die in Sabrina speelt ook in andere films gespeelt en Jennifer Anniston naast Friends ook in films gespeelt..

Sylvia
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Sylvia is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

emma denk ik wel in bijna alles *niet dat ze alles zo goed kan maar ik kan nie kiezen welke het beste bij haar past* Wink en als ze een paar jaartjes ouder is en meer ervaring heeft miss romantiek Shocked !!!!!!!!!!!
rupert idd vooral komedi wabt hij speelt zo grappig!
daniel weet ik nie Question Confused

Rubeus
7e jaars
7e jaars

Rubeus is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 13, 2004 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat ze geen van alleen straks een rol kunnen spelen waarbij je in het begin niet even denkt:"Hé dat is Ron" of "Hé dat is Harry". Maar als ze goed doorgroeien in het acteervak dan kunnen ze dat imago uiteindelijk wel van zich afschudden. Als ze ten minste de kans krijgen van de regisseurs.

Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht.
Sambora
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Sambora is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 14, 2004 1:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

ok ten eerste... ik had deze post gemaakt voordat ik het had gelezen op de harrypotterfreakz pagina... ik post eerst voordat ik nieuws lees... maar ik vind daniel niet goed natuurlijk genoeg overkomen om in een thriller te kunnen spelen bijvoorbeeld... daar word denk ik meer van je verwacht dan in een drama... comedie is niks voor hem denk ik, hij heft de lach niet aan zijn reet hangen, zoals dat wel eens gezegt word...

emma vind ik goed voor drama... lijkt me er geknipt voor... zij heeft bepaalde non verbale dingen die je vaker in drama films ziet, zoals gezichts uitdrukkingen en lichaamshouding, maar dan de jongens...

rupert is denk ik geschikter voor comedie, hij acteert veel natuurlijker, ook hoe hij in harry potter speelt, toen hij met de oude in de boom zat en zei dat zijn toverstok gebroken was... dat vond ik goed geacteerd... verbaal en non-verbaal

en ik denk niet dat ze altijd als ron, hermelien of harry gezien worden... een van hun ( rupert lijkt mij het meest waarschijnlijke) zou in een film kunnen spelen die de geschiedenis ingaat als een van de beste films.. je weet maar nooit... dan is die gene misschien wel van die naam af, die hij of zij in harry potter heeft gespeelt... maar het zou natuurlijk ook anders om kunnen... dat ze in zo'n slechte film hebben gespeelt dat ze er hun leven lang aan herrinerd worden...

- Don't You Know Who I Think I Am -
Goron
Dreuzel
Dreuzel

Goron is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 14, 2004 15:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zie Rupert inderdaad wel als komiek door het leven gaan. Zo'n soort van komische serie zoals b.v Will Smith bekent mee geworden is, lijkt me wel wat...

Emma, is iemand die ik wel zie in wat serieuzere films, niet persè drama, maar toch met wat inhoud...

En Dan,...tja...hij zal altijd wel bekend blijven als "die Harry Potter", en om daarvan af te komen zal heel moeilijk worden. Of hij word eerst als bijrol gecast in een film die het goed gaat doen, en dan rustig aan wat meer op de voorgrond treden namate hij in meerdere films/ series gaat spelen.
Alhoewel Dan er zonder dat brilletje, en mischien met veranderde haarkleur/kapsel toch wat meer kans maakt??

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp