Auteur |
Bericht |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 10:09 |
 |
Hallo,,
Ik vroeg me af wat vinden jullie van het personage Belinda?
en hoe zij met deel 6 met Ron gaat?
En dat ZWamdrift in deel 3 gezegt heb: hoed je voor een rodddharige man?
hoe vinden jullie dat Belinda eruit moet zien?
p.s. het was dus Parvati die gewaarschuwt werd... sorry |
HPF and us <3
Forever in our hearts!
Laatst aangepast door Jessica. op Wo Jun 06, 2007 18:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 02, 2006 20:20 |
 |
Ik vraag me af hoeveel meisjes er op die rol afkomen als ze weten of Rupert nog steeds Ron gaat spelen. Vast wel veel.
Over het personage Belinda (?) ik ken haar als Lavender maargoed vind ik het in boek 6 maar een irritant personage maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze zo plakkerig is. Ik bedoel, het is wel Ron. Hij is grappig enzo maar aan de andere kant, als je er tegenaan moet kijken is het wel vervelend dat gekleef. En is ze blond? ik had haar als bruinharige gedacht |
 |
Crying_Goth
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 6:23 |
 |
Ik denk dat het ook de bedoeling is dat ze irritant overkomt als ze wordt beschreven dat ze niet tegen Ron praatte maar "kirde".
Ik denk dat ze echt zo'n hele domme doos is.
Eén stom, super-naïef, bezitterig, kleverig meisje. |
|
|
  |
 |
honfleur
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 12:15 |
 |
Ze lijkt me wel irri, echt zo...kleverig. Een beetje zoals de zusjes patil in de 4e film, maar dan erger En heel irritant als je de hele tijd tegen haar en Ron aan moet kijken, arme Hermelien
Verder denk ik dat ze lang bruin haar heeft, een tutje maar niet te erg en een beetje knap, of in ieder geval niet lelijk anders zou Ron nooit iets met haar beginnen. |
_________________ Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
En als je me niet gelooft moet je maar uitstappen. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 16:03 |
 |
@Witch_Eva, Hey, ik zei dat ik dacht dat ze bruin haar had hoor
@honfleur, Ron begon naar mijn idee iets met haar omdat Ginny had gezegt dat hij zich niet moest aanstellen omdat hij Ginny en haar vriend zag zoenen en dat hij nog nooit een meisje had gezoend dus misschien is ze wel helemaal niet zo aantrekkelijk maar ze was de enige die interesse in Ron toonde.
Ik vind haar iig een vrij irritant personage en daardoor vond ik Ron in dat stuk ook een stuk irritanter ( zei ik dat? ) |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 17:11 |
 |
Ijk heb me eigenlijk dood geërgerd aan Belinda. Vond haar echt te klef... telkens dat giegelen enzo.. Ik heb eigenlijk niet echt een personage bij haar gedacht, terwijl ik dat eigenlijk altijd wel heb bij personages.. Zal wel zien, in de 6de film
Maar.. als dan de film uit is met haar, dan denk je, zo heb ik me haar helemaal neit voorgesteld.. terwijl ik me eigenlijk niemand kan voorstellen  |
|
|
  |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 18:47 |
 |
Ik denk dat het een echte b*tch is , allez ik weet het zeker zo een make-up meisje met lange perfecte nagels enzo
Een superafhankelijk en gevoelig meisje , gewoonweg irritant |
_________________ You're a fool Harry Potter , and you will lose everything |
|
  |
 |
miSz_p
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 20:05 |
 |
heey belinda broom wordt gespeeld door jennifer smith
een bruin meisje ze heeft ook meegedaan in hp 3 tijdens de lessen waarzeggerij daar kon je haar volgens mij zien
greet p |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 03, 2006 20:14 |
 |
Nou ja dat lijkt me lullig voor die Jennifer dan denk je dat je Lavender/Belinda (raar eigenlijk de namen lijken niet eens op elkaar) bent en dan word je er uit gegooit.... Ik denk wel dat het dezelfde persoon is...
Of qua leeftijd moet het echt niet kloppen... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 04, 2006 18:00 |
 |
Ik vind niet dat ze blond moet zijn. Ik zij dat ze blond deed omdat ze zo dom bezig was. In mijn gedachten is Lavender lang,bruine ogen en met krullende bruine haren tot haar schouders |
|
|
  |
 |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 04, 2006 19:52 |
 |
dus...een belediging.... ...ik vind dat ze op irma van w.i.t.c.h..... moet lijken...alleen ietsje langer en langer haar....dus grote zeeblauwe ogen...lichtbruin krullend haar ..meer golvend eiglijk...en jah...belediging voormezelf maar ckers...'blond bezig zijn...' |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 19:10 |
 |
Ik weet het niet meer maar komt belinda ook voor in deel 5? en wanneer zal ze worden gecast, hebben jullie voorbeelden van hoe jullie vinden hoe ze eruit moet zien? Ik heb geen idee, maar wel een beetje zo'n wanna be... ver weet ik het egt niet.
groetjes |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 19:20 |
 |
Caleb schreef: | Ze zegt eigenlijk zeer weinig gezien het feit dat zij en ron de hele tijd aan't zoenen zijn, maar de dingen die ze zegt en doet vind ik wel enorm blond... |
heel erg bedankt het is dus niet zo dat als je blond bent, perse dom moet zijn!! ik ben daar het levende bewijs van
ik stel mij belinda voor... als een tussen klein en middelgroot meisje, grote mond, aanstellerig, wel zeer verzorgd en opgemaakt, bruin, zacht krullend haar... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 20:18 |
 |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 15:42 |
 |
Lavender is hypocriet, ze is hip.
Maarre, dat meisje die kan Lavender toch niet spelen?! Nooooh! Lavender is echt zo'n hockeytrutje, zo'n blank/blond/blauwe ogen/ikbentedikmaareigenlijkniet ding =,= Echt niet zo'n bruin, spontaan uitziend meisje. Sorry zo had ik em haar echt niet voorgesteld.
Maar Lavender is echt zwaar gaaf <33 Heerlijk personage. Prototype jaloers tutje xD |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
|