Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 20:48 |
 |
Ugly Betty is een Amerikaanse komedieserie, die het leven volgt van Betty Suarez, een net afgestudeerde latina uit Queens, New York, die op zoek gaat naar een baan. Ze solliciteert bij Meade Publications, waar ze (door haar onaantrekkelijke uiterlijk) meteen wordt afgewezen. Ze wordt echter opgemerkt door Bradford Meade (Alan Dale), eigenaar van de zaak, die haar aanneemt als secretaresse voor zijn zoon Daniel (Eric Mabius)– die hij net tot hoofdredacteur heeft gemaakt van Mode Magazine. Hij doet dit opdat Daniel zijn secretaresse niet zal proberen te verleiden.
Betty wordt echter al snel veel meer dan zijn secretaresse. Zij regelt al zijn zaakjes, zowel privé als professioneel. Daniel staat enkel aan het hoofd van Mode omdat zijn broer Alex verongelukt is en zijn vader niemand anders heeft om zijn zaak op te volgen. Naast Daniel en Betty werken er ook nog andere belangrijke personages bij Mode Magazine: zo heb je Wilhelmina Slater (Vanessa L Williams), de creatief directeur van het magazine en haar homoseksuele assistent Marc St. James (Michael Urie); baliebediende Amanda Tanen (Becki Newton, die alles doet om hogerop te komen); Henry Grubstick (Christopher Gorham, werkt op de boekhouding en is stiekem verliefd op Betty) en Christina McKinney (Ashley Jensen), verantwoordelijk voor de kleding bij Mode Magazine en goede vriendin van Betty.
Betty word gespeeld door America Ferrera
Vandaag was de eerste aflevering op net5 en ik vond het heel leuk. Het komt elke week om 20:30 op net5 op maandag. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 20:54 |
 |
Heey. xD Ik post het net in het algemeen topic, omdat ik niet wist of ik dit mocht aanmaken, maar cool nu is hij er. xD
Nou ik vond de eerste aflevering dus echt wel leuk. Op zich gaat het nergens over, maar dat vind ik juist wel leuk. Een beetje 'niet nadenk-tv'. Dus ik ga proberen het te blijven volgen, al ben ik daar heel slecht in. Het lijkt ook wel wat op die Nederlandse serie, Lotte ofzo. Al heb ik daar ooit maar eens een halve aflevering van gezien. Ik vind dit toch leuker denk ik. ^^
Maarja als iemand misschien weet of dit ook ergens online te zien is? Want dat is wat handiger omdat het mij vaak niet lukt om iets op een vaste tijd te volgen. xD |
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 20:59 |
 |
Ik vind dit echt een leuke serie
Deze aflevering was Betty wel heel erg zielig, vooral toen ze die kleren van dat model aan ging trekken en zich liet fotograferen.. Maar Daniel is toch eigenlijk wel erg lief. En leuk. Ik ben blij dat hij op het eind toch bij haar langskwam en haar idee wilde gebruiken ^^
Ik moet eerlijk zeggen dat ik elke keer toch het meest uitkijk naar de interactie tussen Amanda, Marc en Betty. Haha, ik vind hen echt geweldig samen, vooral Marc. Bij deze claim ik Marc ^^
Dat hele Fay Summers gedoe vind ik niet heel erg interessant. Ik vind het eigenlijk al leuk genoeg om te zien hoe al die mensen bij Mode met elkaar omgaan xD |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 21:17 |
 |
Oh, leuk! Ik zat er al een tijd op te wachten, na de stukjes tussen de reclames, en nu eindelijk de eerste aflevering. Er zaten echt zielige stukjes tussen. Zoals het gesprek waarin werd gezegd dat zij was gekozen, zodat die man niet met haar naar bed zou gaan. Of de fotoshoot waarin ze zichzelf liet fotograferen omdat hij dat wilde.
Ik vind het een leuke serie, ga hem zeker volgen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Maar het is een gelijke serie aan de NL serie Lotte, die een tijdje geleden is geëindigd. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 21:28 |
 |
Ik baal er dus enorm van dat Ugly Betty op hetzelfde tijdstip komt als CSI. (Nieuwe afleveringen) Het lijk mij dus een hele leuke serie.
Komen er nog herhalingen van? |
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 21:55 |
 |
Jaa.. na een week te zijn geplaagt met reclames voor Ugly Betty, eindelijk de pilot!
Ik vind het, tot zover, een leuke serie. Ik kan ook niet wachten tot de volgende aflevering.
In het begin had ik echt een flash back naar 'The Devil Wears Prada'.
Het lelijke eendje dat bij een modeblad gaat werken.
Ik hoop dat het toch een beetje anders is dan die film / dat boek.
We zullen moeten afwachten... |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 22:05 |
 |
Patricia89 schreef: | Jaa.. na een week te zijn geplaagt met reclames voor Ugly Betty, eindelijk de pilot!
Ik vind het, tot zover, een leuke serie. Ik kan ook niet wachten tot de volgende aflevering.
In het begin had ik echt een flash back naar 'The Devil Wears Prada'.
Het lelijke eendje dat bij een modeblad gaat werken.
Ik hoop dat het toch een beetje anders is dan die film / dat boek.
We zullen moeten afwachten... |
Ik weet niet of je de Nederlandse serie Lotte kent, maar dat is hetzelfde concept. Het is oorspronkelijk een Columbiaanse (? in ieder geval een Zuid-Amerikaanse) serie en het was zo'n succes dat andere landen het programma ook gingen brengen. Dit is de Amerikaanse versie, die heel wat succesvoller is dan de Nederlandse versie Lotte. Ik ben erg benieuwd naar de serie, jammer genoeg heb ik de pilot gemist (ik zit nu in mijn introductie van de universiteit), maar ik ben zeker van plan de serie te gaan volgen. Het schijnt een topserie te zijn, als iets in Amerika erg populair is dan is het meestal ook wel echt een goede serie, dus ik ben erg benieuwd. |
|
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 22:26 |
 |
Ja, de serie Lotte is ongeveer dezelfde serie, alleen die heb ik niet gekeken.
De serie 'Yo soy Betty, la fea' is de orginele titel van de Colombiaanse serie, dat 'Ik ben Betty, de lelijke' betekend.
Er zijn maarliefs 10 series, die zijn gebaseerd op het orgineel, namelijk:
El amor no es como lo pintan: Mexico
Jassi Jaissi Koi Nahin: India
Esti Ha'mechoeret: Israel
Verliebt In Berlin: Duitsland
Ne rodis' krasivoy: Rusland
La fea más bella: Mexico
Lotte: Nederland
Yo soy Bea: Spanje
Μαρία η άσχημη: Griekenland
Ugly Betty: USA
America Ferrera, de actrice die Betty speeld, heeft voor haar rol een Golden Globe Award gekregen voor 'beste optreden in een tv serie - Comedie of Musical'.
De show heeft ook een Golden Globe Award gekregen voor 'Beste tv serie - Comedie of Musical' |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 23:01 |
 |
Ik zat al te denken of er niet een topic kon komen over deze serie, bij deze dus.
Ik zocht een vervanging voor Grey's Anatomy aangezien ze dat voor de lente 2008 niet gaan uitzenden, en dit was wel heel leuk.,
Het doet me ook een klein beetje aan The Devil Wears Prada denken. Maar ik vind het gewoon lekker nutteloos enzo. xD
Trouwens, die ene (weet niet meer wie) heeft dezelfde gsm als ik! [/nuttelozeinformatie] Maar ik denk dat ik deze serie wel ga volgen, lijkt me wel leuk. (: |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 11:10 |
 |
Yay, weer een leuke serie erbij om te kijken ...Nederland gaat veels te veel hippe series uitzenden, ik kan het bijna niet meer bijpoten!
Gister bijna 600.000 kijkers voor Ugly Betty dat is meer dan Heroes gemiddeld krijgt. Tel daarbij op dat Lotte hier al is uitgezonden en je kan zeggen dat Ugly Betty een succes is en niet te lijden heeft van het feit dat het truukje al eens is gedaan...
Ik vond het leuk en verfrissend, ook al had ik de pilot van Lotte ook gezien. Dit spreekt me meer aan omdat New York nou eenmaal geloofwaardiger is als Mode hoofdstad dan een of andere Nederlandse stad  |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
HP-Addict
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:15 |
 |
Vet leuk!! Gisteren de 1e aflevering gezien. Wel raar dat ze al zoveel in de eerste aflevering laten zien...
Wie heeft America Ferrera ook in the Sisterhood of the pants gezien?? Daar is ze ook heel goed!! |
_________________ Imagination is more important than knowlegde. |
|
  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 16:33 |
 |
Een leuke serie, ik vind hem leuker dan Lotte, die ik ook gevolgd heb
Ik dacht al dat ik die America Ferrera al ergens van kende, maar dat is dus van Sisterhood of the Travelingpants.
Daar is ze inderdaad ook erg goed, ik vind haar sowieso een goeie actrice. |
 |
Vief
Dreuzel

Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 18:10 |
 |
Heb Lotte nooit gekeken, maar vind dit iig heel leuk! Wel een beetje irritant inderdaad dat het tegelijkertijd met CSI komt... Maar denk wel dat ik het ga volgen  |
_________________ 'Ik begrijp het niet goed en Perkamentus weigert het echt uit te leggen - maar hij heeft in elk geval weer een lichaam en hij loopt rond en praat en vermoordt mensen, dus uit praktisch oogpunt kunnen we ervan uitgaan dat hij in leven is.' |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 18:14 |
 |
Ik heb de eerste aflevering in stukjes gekeken, maar niet helemaal
Maar wat is zag vond ik wel leuk. Het lijkt me wel grappig.
het is inderdaad irritant dat het tegelijk komt met nieuwe afleveringen van CSI. Ik denk dat ik die maar ga opnemen ofzo |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 11:37 |
 |
Ik vond Lotte dus helemaal niks, maar ik vond die actrice echt lelijk en bij betty kan ik nog wel zien dat ze knap is, want dit is ze in het echt.
En die serie was inderdaad erg ongeloofwaardig. Ik merk altijd dat de amerikaanse series veel leuker zijn, ook qua acteerwerk. En ik vond deze aflevering best wel ontroerend. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|