Auteur |
Bericht |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 31, 2008 21:13 |
 |
Ik zie dat er nog geen topic is over Timothy Spall. Eerst vond ik hem niet zo interessant maar nu ik de nieuwste Oliver Twist (BBC series), Sweeney Todd, en Our Mutual Friend (BBC series) heb gezien, vind ik hem eigenlijk wel heel goed!
Hebben jullie hem gezien in de nieuwe Oliver Twist film (als Fagin)? Ik vind dat mede door hem dit de beste Oliver Twist verfilming is. De musical vond ik maar niks en de film van Roman Polanski is wel heel goed, maar toch niet zo goed als de series.
Ik las trouwens dat hij ook in de film Enchanted speelt. Die wil ik wel zien. Timothy Spall staat nu wel in mijn lijstje van top 5 beste acteurs! |
Laatst aangepast door SeverusSnape op Di Feb 05, 2008 19:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 01, 2008 18:05 |
 |
Ik heb niet zoveel met hem, maar zie hem steeds vaker in verschillende Britse series en films verschijnen. En ik moet zeggen, hij is een heel goede acteur!
Niet de knapste die er rondloopt, maar dat hoeft ook niet
Ik heb hem niet gezien in Oliver Twist film, maar het feit dat hij in deze film speelt is voor mij een extra reden om het eens te gaan bekijken. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 01, 2008 18:22 |
 |
Buiten HP om heb ik nog niets van hem gezien. Maar in HP vind ik hem wel goed. Niet precies zoals ik Wormtail voor me zag, maar toch wel dicht in de buurt. Hoe hij met zijn handen en zijn hele lichaam acteert, vind ik super.
Ik ga nog naar Sweeney Todd en dan kan ik vast meer over hem zeggen. Ik zie er erg naar uit.
Oliver Twist. Ik weet niet zeker of ik daar ooit wat van heb gezien, maar misschien komt dat nog. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 22:37 |
 |
Eeeehh *Googlet*
Ahaa, Waromtail :'). Omg, ik heb de acteur van hem nog nooit opgezocht o-).
Ik vind hem wel goed, ik had me Peter iets anders voorgesteld, maar hij is wel goed ^^. Ook hartstikke gaaf hoe hij in PoA - als hij al terug een mens is - toch nog dat ratachtige blijft behouden. Dat knaagachtige met z'n tanden enzo...
Ik heb hem nog niet gezien in andere films - waarschijnlijk omdat ik vrijwel geen films kijk.
Ik heb hem dus alleen nog maar in HP gezien, en hij lijkt me op basis daarvan wel een behoorlijk goede acteur. |
|
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 13:34 |
 |
Ik vind hem Wormstaart wel goed spelen. (Ik wist eerst niet wie die speelde).
Hij is zoals ik hem mij voorstelde.
Ik heb hem nog niet in andere fillms gezien. Maar hij speelt zijn rol in de films (eig maar film) wel goed. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 17:25 |
 |
Misschien kan je even in je topictitel vermelden wie hij in de HP-films speelt? Dat is wel zo handig
Ik heb Timothy Spall gezien in Enchanted als Nathaniel, en dat deed hij erg goed. Hij speelde het personage precies goed, ze hadden er geen betere acteur voor kunden vinden. Zo'n gluiperd, een hielenlikker. Ja, dat kan ie goed spelen  |
  |
 |
*troel*
2e jaars

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 19:21 |
 |
ow, hij is een geweldige acteur, ik heb hem net nog gezien in Sweeney
Todd als Beadle Bamford. Hij speelt echt geweldig en de uitspraken in die
film zijn zo hilarisch, kon niet stoppen met lachen.
en natuurlijk zet Timothy het personage Wormstaart ook heel goed neer,
ik kan me geen andere acteur voorstellen die de rol van Wormstaart beter zou doen. |
_________________ mrs. Lovett: so it's you, Benjamin Barker.
Sweeney Todd: no, not Barker, that man is
dead, it's Todd now, Sweeney Todd and he will
have his revenge |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 15:17 |
 |
Ik heb hem in Sweeney Todd gezien, wat een geweldige vent Ik vind dat hij Wormstaart erg goed neer zet. De manier waarop hij in de film praat en hoe hij het onderdanige karakter van Wormstaart neerzet. Ja, ik vind hem erg goed. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
noddi
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 10:58 |
 |
Lady Voldermort schreef: | Ik heb hem in Sweeney Todd gezien, wat een geweldige vent Ik vind dat hij Wormstaart erg goed neer zet. De manier waarop hij in de film praat en hoe hij het onderdanige karakter van Wormstaart neerzet. Ja, ik vind hem erg goed. |
Helemaal mee eens... dat bangige, onderdanige gedrag is echt goed gedaan. Wel zo'n meeloper als dat ik me Peter had voorgesteld. In Sweeney Todd was hij ook echt zo'n hulpje... haha. |
_________________ On the tightrope everything's bare
All that there is is from here to there
On the tightrope the goal is quite clear
Don't loose yourself in you fear... |
|
  |
 |
Lestrange
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 14:26 |
 |
In Sweeney Todd was ie inderdaad wel heel goed. Lekker kruiperig, haha. Maar meer films heb ik niet gezien met hem erin (buiten HP dan). Ik kan er dus nog niet echt over oordelen, maar ik denk dat hij vooral de 'hulpje van de badguy' rollen speelt. |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 11:22 |
 |
Ja ik heb ook Sweeney Todd gezien en idd daar speelt Timothy geweldig goed =D hehe dit keer niet het hulpje van Voldemort, maar van Sneep (aléé Turpin). Ik moest al lachen als ik gewoon de combinatie van deze 2 heren zag =D |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 19:54 |
 |
Als acteur vind ik hem maar een irritant personage, hij komt een beetje onzeker over en heeft gewoon geen leuke uitstraling vind ik.
Toch speelt hij Wormtail wel goed, omdat die ook altijd zo zenuwachtig en bang is, maar ik ben geen fan van hem, kan me er een beetje aan irriteren aan hoe Wormtail zich gedraagd  |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
|