Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 TV: Wie is... de Mol? 2009 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Molletje Dennis krijgt van mij het volgende cijfer:

10 (Goed)
34%
 34%  [ 11 ]
9
46%
 46%  [ 15 ]
8
15%
 15%  [ 5 ]
7
3%
 3%  [ 1 ]
6
0%
 0%  [ 0 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1 (Slecht)
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 32


Auteur Bericht
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Forever on Hogwarts

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 18:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Dennis echt een hele goede mol. Ik vind hem wel de beste tot wat ik tot nu toe had gezien. Zo subtiel alles. Ik riep wel vaker naar mensen dat Dennis de mol was [ja, oke, ik kan niets bewijzen want ik heb niet geplaatst in dit topic, maar ik zat wel een tijdje op Dennis], maar ik kon eigenlijk geen echte aanwijzingen geven waarom Dennis de mol zou kunnen zijn. Heel goed gespeeld, Dennis!

En alle winnaars gefeliciteerd! Wink





_________________
    R/Hr <3

    So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 18:38 Terug naar boven Sla dit bericht op



En, zoals een aantal mensen al zeiden, komt er een kinderversie van WIDM.

AVRO schreef:

Wie is de Mol? Junior
vanuit Zwolle

In navolging van het populaire AVRO-programma Wie is de Mol? brengt de AVRO, vanaf zaterdag 17 mei om 18.15 uur op Z@pp Nederland 3, de jeugdeditie van het programma; Wie is de Mol jr? Onder leiding van presentator Sipke Jan Bousema moeten de kandidaten, net als bij reeks met volwassenen, opdrachten uitvoeren om de prijzenpot te spekken.Met de aanwezigheid van een mol, ofwel een saboteur, in hun midden wordt dit in Zwolle een lastige klus. Ook de juniorversie zal de kijker continue prikkelen om te achterhalen wie de mol is.

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Ook van de jonge kandidaten wordt inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht en lef verwacht. Spannend is het om te zien hoe het bij de deelnemers gesteld is met de mensenkennis die zo goed van pas kan komen in dit spel.

De speurtocht naar de Mol jr gaat verder op internet! De website wieisdemoljunior.avro.nl is een plek waar een hoop te beleven valt. Bezoekers kunnen net als in het programma de Mol-test spelen, exclusieve hints ontvangen, kennis maken met de kandidaten én de speciale videobiechten van Sipke Jan bekijken. Uiteraard ook elke week het dagboek van 'de Mol' én het dagboek van de afvaller.

Zwolle, hoofdstad van de provincie Overijssel met ruim 115.000 inwoners, biedt een prachtig decor voor deze unieke serie. De stad, met haar rijke historie als Hanzestad en haar eeuwenoude gebouwen, steegjes en geheime plekken is een perfecte arena voor de Mol-opdrachten. Zie vanaf half mei hoe de jonge Mol in deze stad te werk gaat.

Wie is de Mol jr?, vanaf zaterdag 17 mei om 18.15 uur bij de AVRO op Z@pp, Nederland 3.


Bron

Check hier de promo.


In dit topic kan nog gepraat worden over wat jullie van deze serie vonden, wat jullie van deze Mol en kandidaten vonden en wat jullie van de opdrachten vonden. Ook kan er natuurlijk alvast gesproken worden over de volgende serie. In welk land zou je die graag zien? Met welke deelnemers? Zou je nog andere dingen anders willen zien? En natuurlijk valt WIDMJunior hier ook te bespreken, voor de liefhebbers.

Stem ook nog even in de poll natuurlijk.





_________________
    Goodbye.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 68 Sikkels
Woonplaats: Stilletjes op zoek naar de letter H

Heksjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 19:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat een topmol, wat een topmol. Heerlijk dat mijn gevoel me niet in de steek heeft gelaten. Al moet ik volgend jaar iets vaker mijn gevoel uitspreken en ergens plaatsen. Zo zat ik echt 2 a 3 weken in een gat waarin ik het echt niet meer wist.

Top acties, ook veel acties die echt voor veel geld uit de pot hebben gezorgd, en iedereen die hem natuurlijk niet verdacht. Petje af voor de Mol Dennis.
Een Wie is de Mol serie waar de programmamakers trots op kunnen zijn, goede opdrachten, goede mol en er werd ook goed gemolt. Zo was bij milouscka het mollen niet echt nodig omdat de hele groep om haar heen liep te mollen, net zoals ik de groep van Inge niet heel sterk vond was dit ook nog een goede groep. Een nieuwe tacktiek en een goede, hij past goed naast George. Hij kan erg trots op zichzelf zijn. Hopen dat de mol van volgend jaar weer een goede is.





_________________
Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw

Verruim je blik op het leven
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 627 Sikkels
Woonplaats: New New York

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 19:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het zo hip dat Dennis de Mol is! : D Ik zat gewoon al 4 afleveringen op de goeie mol dit jaar! : D Record voor mij geloof ik xD

De Mollenacties terugzien was echt hip. Vooral 'Is ego de mol' en de hints als de rode shirts enzo vond ik echt heel erg gaaf gedaan. Ik heb me echt kapot gelachen bij die cruise-ship opdracht dat Dennis gewoon lekker op zo'n motordingetje zat terwijl hij Edo maar wijsmaakte dat hij vet z'n best deed xD Echt geweldig.

Ik ben echt heel erg blij dat Dennis de Mol blijkt te zijn. Hij heeft het echt geweldig gedaan, dat zijn hele naam maar één keer is ingevuld in de hele serie! xO Helaas wel door Edo, ik had liever Regina zien winnen. Maar goed, dat maakt verder niet zoveel uit. Ik vind het echt heel erg hip dat Dennis het was ^^

Trouwens, ik vond dat PJ het heel goed heeft gedaan. Ik vind hem wel een waardige Molpresentator. Hij heeft toch wel dat mysterieuze over zich, ik vind dat hij het prima heeft gedaan deze serie ^^

Ghehehe, ik heb nu al zin in volgend jaar <33

Ik heb trouwens Dennis een 9 gegeven voor zijn Molprestaties. Een 10 vind ik eigenlijk onmogelijk, aangezien de perfecte Mol waarschijnlijk niet bestaat, maar hij komt dicht in de buurt (zeker in vergelijking met Inge vorig jaar, die ik geloof ik een 4 heb gegeven toen, die vond ik echt niet interessant - maar dat kwam ook door de groep).





_________________
    I'm a TIMELORD.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 20:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heksjuh schreef:
Wat een topmol, wat een topmol. Heerlijk dat mijn gevoel me niet in de steek heeft gelaten. Al moet ik volgend jaar iets vaker mijn gevoel uitspreken en ergens plaatsen. Zo zat ik echt 2 a 3 weken in een gat waarin ik het echt niet meer wist.

Top acties, ook veel acties die echt voor veel geld uit de pot hebben gezorgd, en iedereen die hem natuurlijk niet verdacht. Petje af voor de Mol Dennis.
Een Wie is de Mol serie waar de programmamakers trots op kunnen zijn, goede opdrachten, goede mol en er werd ook goed gemolt. Zo was bij milouscka het mollen niet echt nodig omdat de hele groep om haar heen liep te mollen, net zoals ik de groep van Inge niet heel sterk vond was dit ook nog een goede groep. Een nieuwe tacktiek en een goede, hij past goed naast George. Hij kan erg trots op zichzelf zijn. Hopen dat de mol van volgend jaar weer een goede is.


Bij de groep van twee jaar terug viel het nogal mee. Ik denk dat er nu meer mensen mee hebben gemold dan toen. Bijv. Joris, Edo en Patrick. Toen sprong Milouska of hoe je het ook schrijft er erg uit vind ik.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow wat heeft iedereen Dennis een hoge score gegeven. Ik heb hem een 10 gegeven, omdat ik hem echt geweldig goed vond mollen. Echt weer de beste na een hele lange tijd. Ik heb hem de hele serie bijna niet verdacht. Hij stond zelfs op het lijstje van de mensen die het absoluut NIET konden zijn, en hij is het gewoon.

Er komt inderdaad een kinderversie. Dat wordt natuurlijk lang niet zo leuk als de volwassen versie, maar ik ben wel benieuwd hoe ze dat nou met die kinderen willen doen. Daarbij is het in Zwolle en daar kom ik dagelijks dus ik vind het wel leuk om te kijken. xD





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 17:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, wat schaam ik me toch diep dat ik hier nog nooit gepost heb. En dat terwijl ik al vanaf het begin kijk naar Wie is de Mol.
Dit seizoen was echt heel goed. Dennis was een topmol, ondanks dat ik hem al een tijdje verdacht. Alles wat hij deed als mol viel gewoon bijna niet op en hij leek de aardigste en de betrouwbaarste uit het spel. Echt heel goed gespeeld.

Nadat Joris uit het spel was, verdacht ik Dennis. Vraag me niet waarom, maar Dennis vond ik het meest verdacht, omdat hij het minst overdreven verdacht was. Om de één of andere reden vond ik hem op die manier echt de mol. Ik heb dus eerst heel lang op Joris gezeten en ik ben daarna op Dennis gestapt. Bij de mol zat ik dus helemaal goed.
Toen ik die hints weer terug zag, merkte ik wel dat een paar mij wel opgevallen waren, maar heel veel ook gewoon totaal niet. Hij was echt veel te goed en in het begin lette ik gewoon niet op hem.

Dat Edo de winnaar was, had ik dus echt niet verwacht. Ik dacht echt dat Regina zou winnen, want zij was zo precies in haar mollenboekje. Echt ongelofelijk. Edo was ook de enige in het spel geweest die op Dennis gestemd had, bij de vraag Wie is de Mol? De enige keer in het hele spel. Dennis was een topmol en ik heb hem dan ook een hoge score gegeven. Ik merk ook dat veel mensen hem erg goed vonden.

Patrick was ook zo....dom....Bij de reunie. Ik heb me echt een breuk gelachen over zijn opmerkingen. "Ja, ik vond het wel verdacht...Maar je doet er niks mee hè". Geniaal. En bij het spel op het cruiseschip "Ja, ik snap het hele spel nog steeds niet". Heel grappig.

Dat er een Mol komt voor jongeren heb ik inderdaad ook gelezen. Lijkt me opzich wel grappig, maar echt veel minder leuk dan de volwassene versie. Ik ga zeker wel kijken, dus ik hoop dat het leuk wordt.





_________________
It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3

20/07/06 - 01/01/09
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2008 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op


Beluister en bekijk het interview met de Mol bij Schiffers.fm hier:

*gaat nieuwe tags uitproberen*



En hier kan je alle muzikale hints nog eens terugluisteren. Bovendien geeft de Mol de bijbehorende uitleg bij de hints.





_________________
    Goodbye.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Almost in Greece!

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 15:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de uitleg van de muzikale hints niet zo heel erg fantastisch. De hints waren sowieso niet zo ontzettend origineel dit jaar. Op de molfandag is kennelijk zelfs bevestigd dat de hint met de pet erin is gedaan nadat iemand op het officiële WIDM forum er een theorie over had gemaakt. Dus niet echt origineel. Ik vond eerlijk gezegd de theoriën die fans hebben gemaakt veel beter dan die de programmamakers erin hebben gestopt.

Over die jeugdversie van WIDM, ik zie er niet zoveel in. Aan de ene kant kan het een heel erg groot succes zijn, eindelijk weer eens een onbekende mol en kijken hoe kinderen (die meestal origineler zijn dan volwassenen) het doen. Maar aan de andere kant wordt het dan wel erg kinderachtig (voor mij dan). Verder vraag ik me af of die mol er niet veel te duidelijk op ligt, dat je al in de eerste aflevering kunt zien wie het is. Persoonlijk ben ik er niet van overtuigd dat opdrachten met kinderen net zo spectaculair, ingewikkeld en boeiend kunnen zijn dan die van de normale WIDM. Misschien dat ik een keer op uitzendinggemist ga kijken, maar ik zet er zeker de tv niet voor aan.





_________________
"In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer)
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 14:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vroeg me eigenlijk af wanneer de kindereditie van WIDM zou beginnen en ik zie nu net dat het op 17 mei was. Dat was dus vorige week vrijdag. Ik heb het helemaal gemist, want ik heb er eigenlijk helemaal niks van gehoort dat het erop zou zijn. En als ik nu kijk wat er vanavond erop is dan zie ik ook niet dat ze WIDM uitzenden. Weet iemand er meer van wanneer de serie begint? [a]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 14:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva:

Bedoel je wanneer de normale Wie is de Mol weer word uitgezonden of wanneer Wie is de Mol Junior te zien is? In ieder geval, Wie is de Mol Junior is elke zaterdag om 18.15 uur te zien bij de AVRO op Z@pp, Nederland 3. En voor diegene die de eerste aflevering terug willen kijken, kan dat hier.





_________________
    Ééns een HPF'er, altijd een HPF'er.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2008 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Kevin bedankt voor de informatie. Ik heb inderdaad net gekeken naar de aflevering van WIDM junior. Het is echt grappig om te zien omdat ik dagelijks in Zwolle ben en ik de hele stad uit mijn hoofd ken. Nu zie je ze helemaal door de stad lopen enzo. Echt heel grappig om dat te zien bij een plaats die je kent. Daarbij vind ik het ook wel leuk om naar te kijken. De kinderen zijn wel heel leuk. Het is denk ik best wel knap om op zo'n jonge leeftijd al de Mol te spelen. Dat lijkt mij namelijk nog moeilijk. Ook vond ik het schattig dat het meisje begon te huilen toen ze eruit moest. Dat houd in dat ze echt wel toegewijd zijn aan het programma.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Suzzannaa
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 30 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw common-room..

Suzzannaa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 14:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@Kevin bedankt voor de informatie. Ik heb inderdaad net gekeken naar de aflevering van WIDM junior. Het is echt grappig om te zien omdat ik dagelijks in Zwolle ben en ik de hele stad uit mijn hoofd ken. Nu zie je ze helemaal door de stad lopen enzo. Echt heel grappig om dat te zien bij een plaats die je kent. Daarbij vind ik het ook wel leuk om naar te kijken. De kinderen zijn wel heel leuk. Het is denk ik best wel knap om op zo'n jonge leeftijd al de Mol te spelen. Dat lijkt mij namelijk nog moeilijk. Ook vond ik het schattig dat het meisje begon te huilen toen ze eruit moest. Dat houd in dat ze echt wel toegewijd zijn aan het programma.


Ja, ben ik het mee eens! Ik zou dat niet kunnen, ik flap altijd alles eruit! (jammer dat ze mij niet als kandidaat hebben gevraagd, lijkt me zooo gaaf!)





_________________
'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

De tien bekende Nederlanders die mee zullen gaan doen aan het negende seizoen van Wie is de Mol zijn inmiddels bekend gemaakt. Dit zijn ze:

    Aniek Pheifer
    Dennis Storm
    Froukje Jansen
    Hans Schiffers
    Jon van Eerd
    Paula Udondek
    Rick Engelkes
    Sebastiaan Labrie
    Vera Mann
    Vivienne van den Assem


Waar het nieuwe seizoen zich zal afspelen is nog niet bekend. Wel bekend is dat Wie is de Mol in januari weer uitgezonden zal worden. De presentatie is opnieuw in de handen van Pieter Jan Hagens.





_________________
    Ééns een HPF'er, altijd een HPF'er.


Laatst aangepast door Kevin. op Do Sep 18, 2008 12:12; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 12:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow deze keer ken ik echt heel veel namen niet. Misschien ken ik ze wel als ik het gezicht erbij zie. Is die Hans Schiffer ook van het radioprogramma waar ze altijd over WIDM hebben? [a] Om eerlijk te zijn komen alleen de laatste vier mensen mij dus bekend voor. [a]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer