Auteur |
Bericht |
Robin Potter
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 14:08 |
 |
Omdat ik vind dat deze zanger een topic voor zich zelf verdiend ,open ik het maar (Er is ook een topic over Kelly Clarckson, dus James Blunt MOET dan zeker)
Deze "nieuwe" zanger, bekend van You're Beautiful, Goodbye My Lover en Wisemen, en het geweldige debuutalbum "Back to Bedlam (ook wel B2B genoemd).
Wat vinden jullie van hem? (Zijn muziek dan).
PLZ: Niet gaan zeuren over zijn achterlijke stem en vreselijke kop, zoals ik vaak tegen kom op Internet, want op die fronten spant Chad Kroeger van Nickelback veruit de kroon...!
Ik vind James Blunt in ieder geval echt heel goed, de teksten gaan tenminste ergens over (hebben dus inhoud, dat wil er bij andere zangers nog wel eens aan schorten)
En de melodie in zijn nummers is gewoon echt heel mooi/goed.
PLZ: NIet dit topic verwijderen, aangezien het toch een internationaal heel bekende zanger is, die succes heeft. (als dit topic gesloten wordt, zou dat dus ook moete gebeuren met dat over Kelly Clarckson) |
_________________ I Just Cannot Believe That It Is Over, We Were Chillin' Out On Sofa, Digging How The Guitar Goes, In A Song That No One Knows
James Blunt---So Long Jimmy |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 14:12 |
 |
Ik vind James Blunt echt heel goed... Ik heb z'n cd al een tijdje, en ik vind hem echt heel mooi...
Ik vind hem een hele goede artiest... Alleen vind ik z'n nieuwe single "No Bravery" iets minder... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 16:53 |
 |
Hij heeft een achterlijke stem en een vreselijk kop.
(Als je niet wilt dat dat gezegd wordt moet je geen topic openene, want topics zijn er juist om je mening te geven)
Nee, ik vind vooral dat zijn stem net iets te hoog is.
Zijn clips zijn fakerig. En ik hou niet van die popzangertjes in hitlijstjes en van die commerciele rommel [oh the_newzzzz] |
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 17:18 |
 |
Ik vind James Blunt juist niks vernieuwend. Hij heeft, het spijt me zeer, inderdaad een zeer irritante en vrij hoge stem. Z'n hoofd interesseert me zelfs nog minder dan zijn muziek.
Ik vraag me af waar hij de inspiratie vandaan haalt voor z'n akelig zoetsappige liefdesliedjes. Tijdens z'n diensttijd? Anyway, nee, ik krijg er kippenvel van. Hij is nog emotioneler dan het gemiddelde pubermeisje in Nederland.
"You're Beautiful" is zo kapot gedraaid dat ik het nummer uit zou kunnen kotsen en de rest van z'n nummers vind ik verdacht veel op "You're Beautiful" lijken.
Dat er mensen zijn die 'm wél goed vinden, prima! Maar ik lig er niet wakker van als hij op dit moment zijn carrière zou beëindigen en nooit meer iets van zich zou laten horen. |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
miss marlies radcliffe
6e jaars

Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 17:59 |
 |
Ik vind James Blunt echt goed... Hij heeft echt goeie nummers...
Die ene van ''You're Beautiful'' heel mooi en die ene van ''Wiseman''.
Echt een goeie vent die James
gr miss mr |
|
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 22:14 |
 |
James is zwaar oké =)
Zijn meeste liedjes luister ik weleens en ik vind ook niet dat hij echt lelijk is, hoor [a]
Here we go again, Alright tonight en Goodbye my Lover luister ik het meest, voor de rest moet ik echt in the mood zijn.
Ik heb nog geprobeerd naar zijn concert te gaan, maar ik mocht niet omdat ik al naar Robbie Williams ging *fluit onschuldig* |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 22:40 |
 |
Ik persoonlijk vind ook dat hij een vreselijke kop heeft, maar z'n muziek vind ik oorverblindend. Ik vind het prachtige muziek. En ik vind dat juist dat hoge van zijn stem de liedje beter maakt. Ik vind het ritme dat in het liedje "Wisemen" zit prachtig, net als de tekst. Ik vind ze gewoon allemaal prachtig, alleen mocht hij voor mijn part wel een ander uiterlijk hebben. Maar je kiest natuurlijk zelf niet hoe je eruit ziet, hé... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
HP Lover
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 23:21 |
 |
Hij zingt al goed, maar kan NOG beter piani spelen. ZIjn teksten raken me niet echt, maar dat hoeft ook niet om het een goed nummer te laten zijn. |
_________________ *AJ Styles* |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 12, 2006 15:12 |
 |
Ik vind James Blunt een goede zanger. En ik snap eigenlijk niet echt hoe iedereen erbij komt te gaan zeuren om zijn uiterlijk... Ik bedoel, het is een muzikant, dan let je toch in de eerste en belangrijkste plaats op zijn stem/muziek?
In ieder geval, vooral zijn teksten spreken me aan. Die zijn echt diep en mooi om naar te luisteren. Ze geven me vaak inspiratie als ik vastzit met een verhaal ofzo, en dat is een goed teken (:
Oké, hij mag dan niet de beste zangstem ter wereld bezitten, maar het is zeker herkenbaar. Als je zijn liedjes hoort weet je meteen dat James het is. En dat is toch wel handig, want omdat hij 'apart' is van de rest, wordt hij sneller herkend en is hij dus ook overal sneller bekend.
Zijn mooiste nummers vind ik Billy, You're Beautiful en No Bravery, maar over het algemeen zijn al zijn nummers heerlijk om naar te luisteren (: Toen ik zijn cd net had draaide ik hem helemaal grijs ^^' Dat is nu een beetje afgezwakt, maar ik vind het nog steeds heerlijke muziek om naar te luisteren. Ik hoop dat er snel een tweede album komt (: |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 12, 2006 15:31 |
 |
Ik heb het album een paar weken terug pas gekocht (meestal wacht ik tot cd's iets goedkoper worden) en kreeg meteen spijt dat ik 'm niet eerder gekocht heb.
Gewoon prachtige muziek, vooral de muziek die het 'm doet, de tekst is een geweldige aanvulling.
Over zijn uiterlijk, tja lelijk vind ik hem niet (ik bedoel wat is er lelijk en wat is er mooi) maar bij zangers of zangeressen ging het voor zover ik weet om zangkwaliteiten.
Mooiste nummers: Tears and rain, So long Jimmy, Billy, Wisemen.
Ik draai de cd bijna elke dag  |
|
|
  |
 |
Robin Potter
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 19:43 |
 |
Ach, een merkwaardig hoofd heeft ie toch ook weer niet? Ik bedoel, ik ben lelijker als hem:p
Zijn Debuut-cd is echt heel goed, maar ik heb hier en daar nog wat mijn twijfels over nummers die op zijn volgende cd komen.
It
I Really Want You
Same Mistake
On My Own
Breathe
Dancing Days
Butterfly (Als hij hem wat langer maakt, en hem wat aanpast in ieder geval)
Daarmee komt het allemaal wel goed,
Maar:
Alright Tonight
Close Your Eyes
I Can't Hear The Music
Daar heb ik toch mijn twijfels wel over eigenlijk, geen slechte demo's die ik heb gehoord, maar geen echt goede-nummers zoals op B2B. |
_________________ I Just Cannot Believe That It Is Over, We Were Chillin' Out On Sofa, Digging How The Guitar Goes, In A Song That No One Knows
James Blunt---So Long Jimmy |
|
  |
 |
Lord_Kiwi
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 9:33 |
 |
Ik vind james blunt best goed.
You're Beautiful, Goodbye My Lover en Wisemen, vind ik heel goed maar er zijn ook een paar nummer die ik wat minder vind...
maar je kan niet alles hebben he?  |
_________________ if I got a flower, every time I think of you,
I could walk forever in my garden.
monkeys rule the galaxy!! Kiwi!!! |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 9:54 |
 |
Robin Potter schreef: | PLZ: Niet gaan zeuren over zijn achterlijke stem en vreselijke kop, zoals ik vaak tegen kom op Internet, want op die fronten spant Chad Kroeger van Nickelback veruit de kroon...! |
Een topic dient om te discussiëren ^^
Dus als je je negatieve mening normaal uit, mag het =)
Maar okee, mijn mening.
Ik vind zijn liedjes wel hip. Soms worden ze afgezaagd maar dat ligt dan aan de radio, die zijn liedjes 826x speelt per week. Ik heb zijn album niet, zó goed vind ik 'm niet. En het negatieve aan zijn muziek vind ik dat het vrij eentonig is. Zijn kunnen is niet erg uitgebreid, het is altijd traag, hoog en that's it. Althans de liedjes die uitgebracht zijn op de radio, over het album kan ik mijn mening niet geven.
Verder; Wel meezingbare liedjes en emotioneel = mooi. Ik ben niet echt een superfan, maar ik kan zijn liedjes zeker aanhoren ^^.. Een hele cd, da's weer een ander verhaal. |
|
  |
 |
Kirssy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 10:16 |
 |
xFietjex schreef: |
Een topic dient om te discussiëren ^^
Dus als je je negatieve mening normaal uit, mag het =)
Maar okee, mijn mening.
Ik vind zijn liedjes wel hip. Soms worden ze afgezaagd maar dat ligt dan aan de radio, die zijn liedjes 826x speelt per week. Ik heb zijn album niet, zó goed vind ik 'm niet. En het negatieve aan zijn muziek vind ik dat het vrij eentonig is. Zijn kunnen is niet erg uitgebreid, het is altijd traag, hoog en that's it. Althans de liedjes die uitgebracht zijn op de radio, over het album kan ik mijn mening niet geven.
Verder; Wel meezingbare liedjes en emotioneel = mooi. Ik ben niet echt een superfan, maar ik kan zijn liedjes zeker aanhoren ^^.. Een hele cd, da's weer een ander verhaal. |
Hehe, hier kan ik me heel goed bij aansluiten. 'You're beautiful' heb ik nou wel gehoord, te vaak, best wel zonde eigenlijk, maar op zich zijn z'n liedjes niet verkeerd. 'Wisemen' vind ik zelfs erg mooi! De eerste keer dat ik dat op de radio hoorde was ik meteen verkocht, heb gauw een paar regeltjes opgeschreven en daarna maar googlen, tot ik er achter was welk nummer het was.
Dus geen fan, ik heb geen cd's, maar Wisemen is absoluut prachtig! |
  |
 |
*Daniel*Fan*
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 17, 2006 15:53 |
 |
ik vind sommige liedjes wel leuk,,
maar ik ben nii een Fan van hem,, maar ik heb al heel lang nix meer van hem gehoort maar dat kan ook aan mij liggen,,  |
_________________ Johnny Depp (F) |
|
  |
 |
|
|