Auteur |
Bericht |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 12:17 |
 |
Mensen, echt, het kunnen James' ouders niet zijn. Dan zou Harry van dezelfde mensen afstammen als de halve toverwereld en dan zouden de Duffelingen echt niet zijn enige bloedverwanten zijn. Dan zouden om te beginnen Sirius, Malfidus, Bellatrix van Detta, en volgens mij zelfs alle Wemels zijn bloedverwanten zijn. Charlus kan alleen maar een oom of zo zijn. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
powerofbruce
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 05, 2006 14:55 |
 |
Zou best kunnen kloppen. Zoals Sirius zei trouwen de Zwartsen enkel met volbloeden dus daar zit zeker wat in! |
_________________ Ridiculus! |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 14:11 |
 |
HARRY/RON/HERMELIEN schreef: | Zou wel kunnen, en we weten niet of james nog broers had... |
James had geen broers of zussen, dat heeft rowling verteld. Zijn ouders kregen hem op late leeftijd, en daarom was hij ook zo verwend. Door zijn ouders dan he. |
|
|
  |
 |
Sweetdevil
4e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 19:29 |
 |
dats allemaal nogal onduidelijk
maar ik denk dat het zijn grootouders niet zijn ...
want zoals er al gezegd is
dan is Harry verwand aan bijna alle toverfamilies
en kunne idd de duffelings niet zijn enige bloedverwanten zijn he ... :s ? |
_________________ I Love him- |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 22:56 |
 |
Hmm, het zou wel eens kunnen, want net zoals ze zeggen in de boeken, er zijn niet zoveel zuivere tovernaarsgeslachten meer, en ze zijn dus allemaal wel ergens familie...
Het zou goed kunnen! |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 28, 2006 17:49 |
 |
Rhona schreef: | HARRY/RON/HERMELIEN schreef: | Zou wel kunnen, en we weten niet of james nog broers had... |
James had geen broers of zussen, dat heeft rowling verteld. Zijn ouders kregen hem op late leeftijd, en daarom was hij ook zo verwend. Door zijn ouders dan he. |
En er word ook verteld dat de ouders van James, Sirius opnamen als "tweede zoon"... Dus James had geen broer... De dichtste in de buurt bij een broer was dan Sirius... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
[J].Freak
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 28, 2006 19:57 |
 |
Het kan natuurlijk kloppen.. maar ik heb ook gehoord dat we meer info oer Harry's Familie krijgen in deel zeven. Mischien zit daar iets bij en Witch evan heeft gelijk over Dat onderwerp!!!! |
_________________ One day je will forget the sorrow, for ever.
HC for Life |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 6:15 |
 |
rare theorie, zo meteen ga je me nog zeggen dat James en dus ook Harry slecht is.
eigenlijk vind h-ik het te diepzinnig.
je hebt J.K. zelf gehoord: "de grootouders van harry hebben weinig of zelfs geen nut bij het verhaal!"
en dat geloof ik ook; als ze nu nog oude koeien uit de gracht gaan halen... |
|
|
  |
 |
Gwendoline
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 02, 2006 15:56 |
 |
Agrippa schreef: | Mensen, echt, het kunnen James' ouders niet zijn. Dan zou Harry van dezelfde mensen afstammen als de halve toverwereld en dan zouden de Duffelingen echt niet zijn enige bloedverwanten zijn. Dan zouden om te beginnen Sirius, Malfidus, Bellatrix van Detta, en volgens mij zelfs alle Wemels zijn bloedverwanten zijn. Charlus kan alleen maar een oom of zo zijn. |
Zelfs als Charles Potter alleen maar een oom is, zou James en dus ook Harry nog steeds verwant kunnen zijn aan de familie Black. Geen bloedverwanten misschien, maar toch verwanten. |
|
|
  |
 |
gothic_ragna
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Ik ben weggelopen en logeer al 6 weken in de Lekke Ketel...
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 18:18 |
 |
zou best kunne, er is niet veel zuiver tovrenaarsbloed meer dus het zou wel kunnen dat het zo allemaal familie is O.o
eigenlijk wel freacky
zoals dat malfidus zo eigenlijk harry's achter-achter-achter neef is ofzo... |
_________________ Gegroet, stervelingen! Mwuhahahaha!Mijn Verhaal! |
|
  |
 |
Malfoi
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 10, 2006 15:44 |
 |
Die theorie vind ik zo slecht nog niet, het zou makkelijk kunnen...
Ik vind het geslacht 'Zwarts' niet zo nobel, behalve Zwarts en Tops natuurlijk. (En als de theorie klopt ook de vader van James ) |
_________________ Wie een kuil graaft voor een ander, is in elk geval geen egoïst  |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 11, 2006 9:57 |
 |
Malfoi schreef: | Die theorie vind ik zo slecht nog niet, het zou makkelijk kunnen...
Ik vind het geslacht 'Zwarts' niet zo nobel, behalve Zwarts en Tops natuurlijk. (En als de theorie klopt ook de vader van James ) |
het is ook niet dat anderen de familie zwarts nobel en aloud vinden. Maar de familie zwarts zelf vindt dat wel. zij vinden dat omdat ze allemaal zwadderaars en puurbloed zijn (op een paar uitzonderingen na, die weggebrand zijn enzo). Zij zijn naar hun mening nobel omdat ze de familie "puur" houden.
Zoals sirius zei: een zwarts zijn, betekend bijna dat je koninklijk/royal (engels) bent. Van koninklijk bloed dus. |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 9:33 |
 |