Auteur |
Bericht |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 12:34 |
 |
Ik heb tot nu toe alle 41 en ik heb bij het laatste nummer er een brief bij gekregen dat je voor 23 januari al je voorgaande nummers die je niet hebt kan nabestellen
Even mijn mening over het Toverschaakspel: Ik vind het echt heel duur, maar het is dan wel de moeite waard als een ware HarryPotterFreak om alles te kopen  |
|
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 23:11 |
 |
Ooh, toch maar 47 :') Het lijkt me nog steeds zo weinig ;/
Ik heb trouwens ook geenn brief erbij gehad, of iets als WizardRA, best raar. Misschien zijn ze het vergeten, maar dat moeten ze dan toch controleren? Want misschien was ik van plan om iets proberen bij te bestellen.. Aah, however.. 47 dus. Wiee. Nog 6. Dat zal mijn moeder leuk vinden xD |
 |
Mikael
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 18:01 |
 |
Oke dit is leuk om te hebben als verzamelaar maar dan kun je toch net zo goed een gewoon schaakbord kopen.
Is het niet zo bij sit soort spullen dat de eerste 10 delen 5.95 kosten en dan de rest 10€ ofzo dat had ik wel een keer met zoiets vroeger. |
_________________ -_-' show off* |
|
  |
 |
Godric Griffoendor
6e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 18:24 |
 |
WizardRA schreef: | Ik heb tot nu toe alle 41 en ik heb bij het laatste nummer er een brief bij gekregen dat je voor 23 januari al je voorgaande nummers die je niet hebt kan nabestellen
Even mijn mening over het Toverschaakspel: Ik vind het echt heel duur, maar het is dan wel de moeite waard als een ware HarryPotterFreak om alles te kopen  |
heb jij er een brief bij gekregen ik niet
ben je soms later lid geworden want ik heb mij meteen ervoor aangemeld
en trouwens we moeten nog een heleboel dingen krijgen
1 zwarte pion, 1 witte pion, een zwarte koning, een ligt gevende standaard voor het schaakbord en nog de balken die er langs komen en
nog een paar opberg zakjes zullen ze nou een aantal dingen tegelijk bij een nr sturen want we moeten in totaal ong. 9 dingen krijgen |
_________________ Natalia Tena I Love You 4-ever
xxx-jes
Godric Griffoendor
About a boy
Natalia Tena (as Ellie): And stop telling strangers to shake their ass.
Laatst aangepast door Godric Griffoendor op Za Jan 06, 2007 18:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 18:26 |
 |
Godric Griffoendor schreef: | WizardRA schreef: | Ik heb tot nu toe alle 41 en ik heb bij het laatste nummer er een brief bij gekregen dat je voor 23 januari al je voorgaande nummers die je niet hebt kan nabestellen
heb jij er een brief bij gekregen ik niet
ben je soms later lid geworden want ik heb mij meteen ervoor aangemeld |
Ja, maar iedereen denk volgens mij dat ik een abonnement heb, maar die heb ik niet. Ik heb hem gekocht in de winkel en daar zat een brief bij, dat je met missende onderdelen enz. kon nabestellen. |
|
|
  |
 |
Dennis-SP
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 11:43 |
 |
Ik zag het in de winkel ook , BESTELBON VOOR LUXERE ONDERDELEN OFZO , ik mailtje gestuurd naar hun wat dit inhoud voor abonnees maar nog geen antwoord terug , ik denk dat als je lid bent vanaf deel 2 (dus al in april!) dat je niks hoeft na te bestellen Bij de laatste nummers krijg je lekker veel erbij ja , volgend nummer 2 opbergzakjes... |
|
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 17:49 |
 |
- Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet? Nee, geen belang bij
- Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? Nee, te duur. Hoeveel geld ben je dan wel niet kwijt aan de hele set
- Wat vind je van deze set? Leuk om te hebben, maar die prijs .. |
|
|
  |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 23, 2007 8:13 |
 |
ik ga dat dus echt niet kopen.
VEEL te duur. en deagostini staat er wel een beetje ombekend dat ze dat soort verzamel dingen niet afmaken dus ik ben er zowiezo niet meebegonnen. en verder tja..ik schaak ook niet echt elke dag dus zoveel heb ik er niet aan. geef mij de film maar |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Dennis-SP
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 01, 2007 15:00 |
 |
Dan heb je geluk! De serie wordt verlengd! Meer info bij deel 47 op 13 februari voor de abonnees!. Je ontvangt bij het laatste deel superveel spullen voor het schaakbord dus die heb je gewoon compleet... maar wat ze willen aanbieden in de uitbreiding weet ik niet! Kijk op de achterkant van deel 44 en 45 , weet iemand het? |
|
|
  |
 |
Dennis-SP
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 01, 2007 17:32 |
 |
Deel 47 krijg je heeeel veel onderdelen bij , dit is altijd bij een laatste deel van een serie van DeAgostini.
Met 34 delen , het huidige abonnee tarief dat je betaalt.
Het worden nieuwe exclusie schaakstukken uit de 4e HP film (met draken en torens) alle abonnees krijgen een schaakstuk bij deel 47 gratis en er is geen verplichting , reageer je niet dan is het dus einde oefening na deel 47. |
|
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 18, 2007 0:09 |
 |
De schaakcursus is [finally] afgelopen, maar geweldig slimme DeAgostini heeft weer wat nieuws bedacht;
Ze gaan gewoon verder met de HPschaakcursus, maar geven er nu schaakstukken bij in de vorm van draken.
I'm really sorry, maar ik snap niet echt wat voor nut dat nu nog heeft [a] En wie er zo stom is om weer honderd[en] euro's uit te geven voor weer een ander schaakspel. Alleen de poppetjes zijn anders, maar ze kunnen nog altijd hetzelfde ^^
Ik vind het iig een smerige, afzetterige truc (:
En mijn zusje heeft het eerste stuk, dat bij de laatste van 1 zat al gesloopt. Zo jong en ze trapt nu al niet meer in verkooptrucs. |
 |
rubyboy
2e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 18, 2007 16:13 |
 |
- Ga je deze set kopen? Waarom wel/niet?Neen, ik weet van mijn eigen dat ik zulke spullen nogal rap beu word, du kan ik er beter geen geld aan verspillen.
- Ben je het eens met de prijs (5,95 per deel)? redelijk duur, maar het valt toch nog mee, als je een echte HP-fan bent, dan maakt de prijs niet zoveel uit .
- Wat vind je van deze set? origineel, mooie stukken, heel leuk bedacht, maar zoals hierboven al gezegd: ik zou het niet kopen. |
|
|
  |
 |
Dennis-SP
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 18, 2007 17:12 |
 |
Na bijna een jaar deel 1 in huis te hebben weet ik nog steeds niet hoe de toverstaf en de toren werken. Als ik hem ermee schuif dan verschuift hij wel maar dat lijkt mij niet de bedoeling. Weet iemand wel hoe je de toverstaf en de magnetische toren GOED kan laten ''bewegen''? |
|
|
  |
 |
Dennis-SP
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 18, 2007 22:02 |
 |
Dat dacht ik al , maar als je zelf moet duwen noem ik het niet echt ''bewegen'' zoals ze het vertellen in de boekjes , folders en filmpjes. Jammer... maar nog steeds een hele mooie schaakset nu hij compleet is! |
|
|
  |
 |
superdaan21
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 10, 2007 18:44 |
 |
ik vind het wel heel erg cool maar veeeeeeeeeeeeeeeel te duur
bovendien doen ze in het begin vaak nog een toren en een toverstaf of een koningin met een pion ofsow
maar later doen ze alleen nog maar 1 zielig pionnetje in een pakketje en voor zo`n miezerig dingetje betaal je dan 6 euri
die makers van dat spel hebben gewoon niet goed nagedacht over de prijs want bijna niemand kan dat betalen als je gewoon nog geen baantje hebt en moet leven van een beetje zakgeld  |
|
|
  |
 |
|