Auteur |
Bericht |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 18:52 |
 |
Laurens Dendauw deed mee tot gisteren (hij is er uit gestapt) en hij zit op mijn school. Hij had op tv en in de krant echt erge, beledigende, arrogante dingen gezegd. Nu wordt hij daar echt mee gepest op school, vorige week stond hij zelfs te huilen.
Inderdaad... That'll teach him! |
  |
 |
Krisje
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 19:17 |
 |
Oh my god jij bent zooo gemeen!
Als jij Laurens zelf maar voor de helft zou kennen zou je weten dat het totaal uit niet Laurens is en dat dat artikel en die dingen op tv totaal uit de context gerukt zijn!
Laurens verdient beter dan al die sukkels die hem niet kennen en die op hem neer kijken want hij is beter dan hun allemaal!
Nah.
(En het heeft er niets mee te maken dat ik het het beste kon vinden met Laurens.) |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 19:43 |
 |
Ik gemeen? Je zou eens moeten horen wat ze naar hem roepen...
en uit de context of niet, hij heeft het gezegd hé. |
  |
 |
Krisje
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 19:46 |
 |
Ik maak geen woorden vies aan pestkoppen. |
|
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 9:51 |
 |
Charlie schreef: |
Ok. Coole aflevering, alleen jammer dat er nu weer twee mensen opgestapt zijn. Dat meisje kende ik eigenlijk amper, maar die gast, aka Mr. Bean (srsly.. m'n vader zei dat dus ook) was wel grappig.
|
Ja, Laurens had écht iets weg van Mr. Bean. Lol. En die mensen gaan echt met bosjes weg hé. Houden ze er eigelijk nog over op het einde? xD
Ik vind het wel spijtig dat Ymke zo snel weg is gegaan, ik vond ze nog wel hip :') En die douchebeurt! xD Wie is er daar eigelijk omver gevallen?
|
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Krisje
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 11:43 |
 |
Dat was Ian.
En sommige mensen denken dat het ik is...  |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 12:32 |
 |
Omg Drie mensen weg in één aflvering. Ik vond 't eigenlijk best wel spijtig dat Ymke en Laurens er uit zijn gegaan, want die waren eigenlijk best wel stoer! xD Ik vind -net zoals vorig jaar- dat ze niemand naar huis mogen laten gaan of sturen tot die drie weken voorbij zijn. xD Dat zou pas leuker zijn (voor ons, iig xD). |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
Krisje
Dreuzel

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 14:09 |
 |
Vorig jaar zijn er ook veel mensen naar huis gegaan. Er is dan een nieuw meisje bijgekomen (ter vervanging)
Als je echt geen huis kunt met bepaalde mensen is het het beste om ze weg te sturen natuurlijk... |
|
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 22:26 |
 |
Nou ik heb vandaag ook gekeken en het is een leuke terugblik in de jaren '50. Ik zou persoonlijk er nooit aan deelnemen, omdat ik zie dat jij je vrijheid kwijtraakt en dat jij je geen week wast ofzo Gezellig, maar het viel mij ook net op dat Dario erin meedoet Nog gezelliger Heb je er nooit aan gedacht om reclame te maken voor HPF ?  |
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 29, 2007 11:33 |
 |
Omg Dario. XD
Was het niet vernederend om zomaar gefilmd te worden terwijl je in u blote kont staat? =O Ik zou dat keieng vinden. XD
Deze aflevering was weer leuk, maar 't was spijtig dat er zoveel mensen uitgingen... Ik vond de biet persoonlijk erg grappig. Maar ik ga het volgende week niet kunnen zien en ik vroeg me af of er ergens herhalingen zijn... op de site zie ik half en half "herhaling op zo" staan, maar dan is't weg...xD |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 29, 2007 11:36 |
 |
de afleveringen van donderdag worden altijd heruitgezonden op zaterdag maar dan op een vroeger uur.
Alleen was het deze week zondag...
Ik kan ook niet kijken deze week
Kvond het wel super dat die Laurens gewoon in het midden van de nacht vertrok...
Fantastisch gewoon
Xxx |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Lieselot Potter
1e jaars

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 19:41 |
 |
De jeugd van tegenwoordig is echt een zalig programma. Ik ben helemaal verslaafd xD
Laurens vind ik echt onuitstaanbaar, maar naar t schijnt moest hij al die dingen zeggen. Maar als hij niet eens een koeienstaart durft aanraken, denk ik niet dat hij ooit plastische chirurg gaat worden :' ) Eigenlijk is het jammer dat hij is opgestapt, want zijn uitspraken zijn hilarisch.
Die directeur vind ik echt een irritant mannetje, zo arrogant!
En Dario, echt dapper van je om het daar uit te houden, ik zou het echt niet kunnen . |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 03, 2007 15:56 |
 |
Ik heb medelijden met de meisjes. Zij worden zo hard benadeeld dat ik me in hun plaats dood irriteerde! ^^ Eén van de meisjes zei dat ze hoer zou worden uit protest. Daar heb ik zo hard om strijk gelegen! XD
En ik vond 't eigenlijk wel spijtig dat de zuster ook vertrekt o.O Zij was tenminste eng, maar rechtvaardig! ^^
Verder ben ik benieuwd naar de twee nieuwe mensen =D |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 03, 2007 18:13 |
 |
Ik heb maar een deel kunnen zien van de laatste aflevering, maar Amtjah heeft gelijk. De meisjes worden echt te hard benadeeld. Man, wat die allemaal niet moeten doen o.O Ik zou gek worden. Zeker met die nieuwe zuster, die heeft echt zo'n irritante stem
En 2 nieuwe mensen? Zou nog leuk kunnen worden =] |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
miss_sweet
Hotemetoot

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 08, 2007 23:14 |
 |
Ik volg dit sinds onlangs, op aanraden. En het is echt een leuk programma! Er wordt zo vaak gezegd dat het allemaal nep is, ook dat huilen enzo. Ik weet niet. Volgens mij is het niet allemaal nep, maar toch wel een gedeelte?
De leerlingen zijn echt een hechte groep en ben benieuwd wat die twee nieuwe mensen te 'bieden' hebben xD Oh en Robby&Margue zijn echt een lief koppeltje ^^'
Het kamp leek wel gezellig, maar wat dom dat Debby en Robby moesten achterblijven en al dat harde werk. Dat is toch niet normaal. Maarja.. het instituut is blijkbaar zo
En Dario, je hebt zo'n typisch West-Vlaams accent, zo schattig ^^
Kristof, ik heb je deze aflevering niet zoveel gezien, maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor =D
Btw, ik heb een hekel aan de directeur. Echt een hatelijk mens en die non met haar stemmetje, je hebt echt zin om die te slaan ofzo ^^ |
|
  |
 |
|