Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Harry Potter Dromen en Nachtmerries [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Crissy77
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 24, 2008 14:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het heel stom om toe te geven, maar ik droom de laatste tijd regelmatig over Harry Potter en andere HP personages. Ik kan mn dromen nooit navertellen, maar ik weet wel dat hij er erg vaak in voorkomt. Ik denk dat dat komt omdat ik er erg veel mee bezig ben. Ben op het moment bezig in de boeken, en de films kijk ik ook errug vaak. En in je dromen verwerk je toch waar je overdag mee bezig bent. Very Happy

Profiel bekijkenStuur privébericht
Laeta
Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 24, 2008 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oké, mijn droom was heel lichtjes Harry Potter.

Ik werkte bij een groot bedrijf en had een feest. Maar plotseling wist ik dat dat in de danszaal een grote bom ging ontploffen. Samen met nog drie mensen(kenissen van school in real live en 1 vriendin) zo ver mogelijk(wat dus een mini wc wordt, dat is krap).

Het blijkt dat er een soort van coup is geweest over de hele wereld. Iedereen moet naar buiten en op mijn weg daar heen vind ik een sleutel. Ik steek hem in mijn zak. Buiten gekomen stinkt het echt enorm en we lopen met zijn allen naar de rand van de stad. Daar staan heel veel mensen op de bruggen van de snelweg naar het bos(over water) om frisse lucht te krijgen. Het bos is gemuteerd dus daar kan je niet in.

Ik ga terug naar het bedrijf, maar plotseling wordt ik en nog wat mensen aangevallen door een soort felgekleurde spaghettiwezens(alsof een kind met klei had gespeeld). De deur zit op slot, maar de sleutel die ik gevonden had kon hem open maken. Binnen is alles wat je nodig hebt om te overleven. dat was allemaal geregeld door Perkamentus(zei toch, beetje HP) en Ron en Hermelien zwerven ook ergens rond. Ik moet in het gebouw trainen om ooit de wereld weer te bevrijden.

Wat een eigendunk eigenlijk... XD

Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds.
xMaritt
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2008 15:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droomde laatst dat ik met m'n familie op vakantie was.
Het was heel leuk en gezellig enzo, maar op een gegeven moment voelde ik me nogal ongelukkig.. en het werd koud en donker. Ik dacht: Het zouden toch geen Dementors zijn? Neee, tuurlijk niet, dat kan niet.
Maar toen zag ik in de verte zwarte stipjes, ze kwamen steeds dichterbij en jahoor; Dementors.
Eerst renden mn ouders, ik en m'n zusje weg, maar even later waren m'n ouders & zusje gevallen en ik dacht: ik móet wat doen. Alleen ik had geen stok bij me...
Toen heb ik toch maar een stuk of 5 keer; EXPECTO PATRONUM! geroepen, en ik riep inderdaad een Patronus op... en de Dementors gingen weg. Alleen mijn Patronus was een meisje met lichtblauw achtig haar, en een pony. Oh en ik droomde ook een keer dat ik boeken kon Accio-en Razz

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 221 Sikkels

JamesPotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2008 17:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had zón rare droom laatst.

Ik was de tuin aan het spitten en toen vond ik een sleutel. Die sleutel was éen van de gruizelementen en deze had ik met de schop doormidden gespleten. Toen riep ik tegen mijn broertje dat hij Voldemort moest vermoorden. Hij zat met een coctail in een hangmat en zei dat ik 't zelf moest doen. Daarna rende ik naar boven om mn staf te halen en toen kwam Voldemort met mijn hele deur voor 't huis staan. En toen ging ik spreuken door de luxaflex heen afvuren. Heel apart. Laughing

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 9:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb dus echt een hele vage droom gehad. Ik weet er niet meer zo heel erg veel van. En het duurde ook niet al te lang. Tenminste dat lijkt zo.
Nauw ik werd in een groot zwart bed wakker en hoor dan allemaal baby's huilen. Sta ik op en ga naar de kamer waar zeker 10 mini baby's van Voldemort liggen. Allemaal een kale kop, rode ogen en ze hadden een dikke slang bij zich. Dat zag er gewoon zo vies, eng raar uit. Zo erg dat ik de rest van de nacht niet meer heb geslapen. Ik stond dus ook al om half 7 onder Embarassed

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 10:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok, Cis, dat was idd erg raar. Allemaal mini Voldemortjes Confused

Ik had ook een "rare" Ik moest een Potterfilm inspreken. Ik moest de stem van een of ander blond meisje doen. Een die niet zo vaak in beeld kwam en niet zoveel tekst had. Rupert en Emma waren er ook bij en op een gegeven moment noem ik Rupert, Ron. Ik heb me nog nooit zo opgelaten gevoelt in een droom Confused
Ik kon wel door de grond zakken en Emma maar lachen.

Verder heb ik een nacht eerder over spinnen liggen dromen. Uit elke kier en uit elke hoek kwamen ze weg. *rilt*

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 11:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ja, ik heb weer gedroomt over Bellatrix en de Malfoy's. Wat zou je willen als je iedere dag tien filmpjes van ze bekijkt op youtube. Razz

Goed, er was dus een feestje en er bleven een paar mensen slapen. Ik vroeg aan papa of Bellatrix en de Malfoy's (klikt zo raar ^^) al naar huis vertrokken waren want ze waren slechterikken. Papa zei neen want hij zou vanavond met een paar mensen iets gaan drinken. Ik veronderstelde dat zij er dus ook bij gingen zijn.
Dus ik zei zo heel stilletjes 'Yes' omdat ik wou dat ze nog bleven en papa keek raar naar mij toen ik dat zei. Ik had een crush op Lucius ofzo iets. Razz
Ik ging naar mijn kamer om te kijken of Bellatrix en Narcissa daar waren maar ik zag een meisje zitten. Een tiener maar wel gehandicapt. Ze rolde over mij en stapte tot achter mijn bed. Toen ging ik kijken of Bellatrix niet achter mijn bed lag. Rolling Eyes

Dit was hem. Dromen zijn altijd belachelijk maar wel zeer leuk. ^^

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Lilytje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 1 Sikkels

Lilytje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 18:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spijtig genoeg kan ik mijn dromen niet langer dan vijf minuten onthouden wanneer ik wakker ben geworden. Ik weet wel nog dat ik vannacht over Harry Potter heb gedroomd, maar ik kan me de precieze droom niet herinneren.
*denkt diep na*
Volgens mij was het een HP-avontuur, maar niets van in de boeken. Ik denk dat Ron en Hermione mijn vrienden waren, en dat ik dus Harry Potter was. Best wel vreemd eigenlijk, ik ben een meisje, dus ik lijk niet op Harry Potter, maar ja. Mijn dromen zijn altijd vreemd.

"Does it hurt?"
"Dying? Not at all."
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 08, 2008 22:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik herinner me niet dat ik ooit gedroomd heb over Harry Potter. Het is natuurlijk wel normaal dat je daar eens over droomt, het lijkt me best leuk ^^ Maar helaas heb ik jullie dus geen superspannende droom te vertellen Razz

'Til we meet again, HPF'ers.
avadanick
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 89 Sikkels

avadanick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ooit eens gedroomt dat ik net zoals in het vijfde boek tesamen met Harry, Hermelien, Ron en de rest achtervolgt werd door een horde dooddoeners toen we de profetie zochten. Het ging net hetzelfde als in het boek. Vreemd. Ik was als het ware Harry. Ik vond het best een mooie en spannende droom, zeker voor herhaling vatbaar...

"The public have an insatiable curiosity to know everything, except what is worth knowing."
    - Oscar Wilde
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 11:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of het hier helemaal bijhoort maar vanacht zo'n rare droom gehad.
Ik liep in een warenhuis/beursgebouw. Bij de roltrappen stond een vliegtuig. daar kon je in om 'm van binnen te bekijken en aand e andere kant van de roltrappen waren ze aan het bouwen. Ik die roltrap op omdat iemand mij had verteld dat in een winkeltje op de 1e verdieping allemaal ballen lagen die licht gaven. Ik loop ernaar toe en kijk rond. Geen lichtgevende ballen. Ik kijk naar rechts, zie ik een winkel met alleen maar Potterspullen. Een bak vol verschillende kaartspellen van alleen maar potter. Daarachter lagen allemaal toverstokken en weet ik veel wat nog meer. Bij de bak met kaartspelen lag ook een toverstok. Ik dacht dat het die van Ron was dus die pak ik, was het een andere. Ik helemaal teleurgesteld.
De verkoper (een of andere vent met donkere krullen) begon opeens met dingen naar me te gooien waarop ik in de houding sta met die toverstok en "Depulso!" roep.

Geen idee wat die spreuk doet of dat het wel de goede was maar die gebruikte ik.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 140 Sikkels

1991Nicole is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 11:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er 1 keer over gedroomt
Was heel rare droom, ik liep in een winkel rustig met me vrienden en toen zag ik zo persoon als voldemort die iedereen die ik kende dode.
Toen schok ik wakker omdat me broer een ijskoud glas water over me heen had gegooit.

HPAB
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

HPAB is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2008 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger droomde ik op hogward was. Heh Very Happy Dat zou ik wel willen. Nu droom ik nie meer vam Harry Potter

everton
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 10 Sikkels

everton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2008 12:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

poeh, een paar jaar geleden droomde ik bijna elke dag over harry potter en daniel radcliffe, ik schreef ze allemaal op, niet te geloven ik droomde echt de raarste dingen.
tegenworodig niet meer zo vaak, alleen als ik veel heb gelezen op 1 dag.
dan wil ik er nog wel eens over dromen .

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Oswinta is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2008 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droom ook best vaak er over... Ik moet vaak vluchten voor Voldermort of hem verslaan en ik heb 1 keer met een groep een grap uitgehaald met Sneep. Ook gebruik ik vaak toverspreuken. En heb 2x in het zelfde kasteel gezeten.. waar ik ook toverkaarten verzamelde.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp