Auteur |
Bericht |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 17, 2006 10:09 |
 |
Ik heb op het eerste gestemd ^^
Ik ben er nu iedere dag mee bezig, met toverkracht en Harry Potter. Ook de nieuwtjes enz over de boeken/films van de toekomst zijn hip om te lezen. Soms hoor ik plots van iemand een 'gerucht' over boek 7 en dan denk ik echt van ' Ja suuure. Op HPF staat dat al een half jaar ofzo.' Nouja ^^''.. Ik vind het verder hip om je passie/hobby te delen met andere mensen. En zonder HPF had ik niet zo'n hippe mensen op msn xD
|
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 17, 2006 10:10 |
 |
Door HpForum ben ik een grotere Hp fan geworden!
Hier kan ik met mensen over Hp praten, met mijn vrienden niet, die vinden het niet leuk.
Als ik een theorie lees dat kan ik er ook over mee praten zoek ik de dingen ook op in de boeken enz.
Je word bij HpFreakz ook op de hoogte gehouden van de laaste nieuwtjes dat is handig |
|
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 17, 2006 10:44 |
 |
HPF helpt me wel mijn 'kennis' te vergroten op sommige dingen. Zoals PC-crea etc. Maar, verder is Harry Potter echt hetzelfde gebleven. Tuurlijk, door theoriën kan je over sommige dingen anders gaan denken, maar Harry Potter wordt niet opeens werkelijkheid of wat dan ook. Dat hoeft voor mij ook niet. Deze site is er gewoon zodat je met andere je talenten, ideën en de rest kan delen! ^^ |
|
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 17:46 |
 |
HPF maakt HP ZEKER leuker voor mij. Ik leer veel meer over de personages en al die theorieën van iedereen zetten me verschrikkelijk veel aan het denken.. Ik maakte hier een account aan omdat ik in een HP fan-fase zat, als deze site niet bestond was die fase een hele korte geweest. In plaats daarvan, is ie nu nog steeds bezig. Ik weet niet eens zeker of het wel een fase meer is..  |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 20:58 |
 |
Het is inderdaad zo. ik toverde eerst zelf ook (of tovh iets wat erop moest lijken )Maar sinds ik hier (per toeval) terecht kwam is mijn hele beel positief veranderd. Mijn vrienden lezen de boeken niet, maar zien wel de films. Over de films kan ik dus wel met hen praten, maar zij gaan er helemaal niet zo op in als ik. Hier kan ik dus wel met mensen praten over de boeken en de films.Je gaat ook alles op een heel andere manier bekijken.
groetjes
x |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Lily Emma
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 7:57 |
 |
Ja, ik ben het helemaal met je eens, en dan heb ik het niet alleen over HPF maar over al die HPforums waar ik lid van ben. Ik had 2 jaar geleden een beperkt beeld van Harry Potter. Ik schreef er geen verhalen over, tekende er niet over en ben ook later pas begonnen met lezen (dat was ook 2 jaar geleden). Maar nu is dat allemaal veranderd. Ik lees veel meer, schrijf veel meer en mijn talenten & hobby's zijn gewoon uitgebreidt. En daar helpt het forum mee! Ze geven tips, beta-readen (nou ja, ik doe het bij anderen), Harry Potter kennis, etc. Forums zijn dus zeer leuk & nuttig  |
_________________ ¤...And either must die at the hand of the other, for neither can live while other survives..¤
Pain Like a Heaven |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 15:33 |
 |
Ja, het is wel anders. Het is een beetje net als vrienden hebben.
Nee maar serieus, het is gewoon leuk om over dingen te discussiëren op het forum. Voor mij is het zo dat ik niemand ken die HP leuk vind, en daarom is het helemaal leuk dat je op het forum "je ei kwijt kan". Ik ben nu vaker met HP bezig als voor het forum. Niet dat dat nu persé een goed iets is. Maar het maakt het leuker, en je komt veel makkelijker aan veel meer informatie. |
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 14, 2007 13:01 |
 |
Heb op Ja gestemt, want het is natuurlijk wel leuk om je meningen en theorieen te delen met andere fans  |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 9:23 |
 |
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 9:33 |
 |
Shirley. schreef: | Ja, het is wel anders. Het is een beetje net als vrienden hebben.
Nee maar serieus, het is gewoon leuk om over dingen te discussiëren op het forum. Voor mij is het zo dat ik niemand ken die HP leuk vind, en daarom is het helemaal leuk dat je op het forum "je ei kwijt kan". Ik ben nu vaker met HP bezig als voor het forum. Niet dat dat nu persé een goed iets is. Maar het maakt het leuker, en je komt veel makkelijker aan veel meer informatie. |
Ja dat heb ik ook, niemand die ik ken vind HP leuk. Wat ik wel spijtig vind, want ik zou graag met hun daarover praten, maar aan de andere kant heb ik ook vrienden gemaakt via HPForum. Dus dan praat ik erover met hun xD
Daarbij hier zullen we denk ik sneller informatie ontvangen ipv van het journaal of de tv in 't algemeen. Want we hebben hier mensen die er dagelijks mee bezig zijn en die alles over HP opzoeken op het internet.
Nee ik ben echt wel blij dat ik van dit forum lid bent, het is toch wel het beste forum van Vlaanderen/Nederland! |
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 20:48 |
 |
Zeker, ik vond Harry Potter altijd al vet, maar nu al helemaal! |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 21:44 |
 |
heb op het eerste gestemd want zo kom je toch ook weer in contact met andere HP fans die ieder hun eigen visie op harry hebben  |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 21:49 |
 |
Ja, heel erg zelfs.
Door het HPF is Harry Potter voor mij gewoon véél meer dan de boeken en de films. Je kunt hier babbelen met anderen die de boeken gelezen hebt en theorien bespreken... Het is gewoon fijn. Je bent er dan ook meer mee bezig, ik kom bijna elke dag op het forum en dan denk je er automatisch ook aan. Dat maakt het zo leuk! Er zijn ook niet zoveel mensen waar ik mee kan praten over Harry Potter. En als er een nieuwtje over HP is kom je het dan ook direct te weten  |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 17:58 |
 |
ik heb gewoon 'ja' gestemd...
het is zeer tof om op dit forum te zitten en je harry potterideeën en harry potterfantasies uit te wisselen met elkaar...
het geeft iet 'extra' aan harry potter.
langs de andere kant verandert mijn visie op harry potter niet echt... hij (en al de andere personages) blijven zoals ik me hen vanaf het begin heb voorgesteld... |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 18:42 |
 |
Als alle boeken en films uit zijn is de lol eraf als je niemand hebt om er mee over te praten. Dan ga je het na een tijdje saai vinden en HP niet meer leuk vinden.
Nu kun je erover napraten en dat maakt het zo LEUK en iets dat nooit zal vergaan.  |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
|