Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Matthew Lewis (Marcel Lubbermans) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 21:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lupos-freak schreef:
Amai, heeft kleine Mathew met zijn konijnetandjes wisseldrank genomen ofzo? Of is hij gewoon veranderd tot een volwassen acteur met een stoppelbaard en een stoer uitzicht?

Persoonlijk vind ik dat dat stoppelbaardje hem wel staat. Hij ziet er erg volwassen uit, maar dat mag ook wel, want hij ís dat ook volwassen^^

Hij acteert nu niet enkel als een echte acteur, maar nu ziet hij er ook uit als een echte acteur.

En hier is nog een screenshot te zien van dat filmpje!

Ik ben het helemaal met je eens ^^ Ik vond Marcel/Neville altijd al goed gecast, maar ik vond hem altijd wel een beetje een nerd stiekem ^^" Maar nu ik hem zo in het echt zie, zonder de bijkomende dingen die hij aanmoet om Neville te spelen, en nu hij zeg maar volwassen in geworden, moet ik zeggen dat er niet veel mis is met hem (: Ik herkende hem wel, maar moest wel even goed kijken xD
De acteurs zijn allemaal verandert, maar volgens mij zie je het bij Marcel wel het meeste. In a good way (:

Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 23:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind marcel heel goed gecast. Hij lijkt erop en hij acteert het leuk. Hij lijkt in de film eecht zo een vergeetachtige jongen met een liefde ronde kop Wink k mag hem wel.

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
muisS
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 175 Sikkels

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het leuk dat marcel altijd in de film blijft, hij is echt een typisch personage. Nou komt hij ook in de OOTP en volgens mij krijgt hij nou de grootste rol. Hij is zeker goed gekozen en zijn uiterlijk past er ook goed bij Razz

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2007 12:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Kelly Griffel: Yeah, bij Neville zie je het meeste. Hij is echt stoer geworden, haha. Cool Ik denk dat het is omdat hij altijd al de kleine kluns heeft gespeelt, en nu hij kinda een volwassender uiterlijk heeft valt het meer op. xD Maar ach. Hij blijft cute. xD

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vond dat Matthew zeer goede acteerprestaties neerzette in OotP. Ik was zo blij dat hij al een grotere rol kreeg dan voordien. Ik vond Neville vooral schattig bij DA en toen bij het eindduel op het Ministerie. Hij had het echt daar goed gedaan. Very Happy Je ziet duidelijk dat hij beter word. Kleine Matthew word groot. *zingt* xD
[/selecteer]

Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2007 12:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja. Nevvie was echt heel erg schattig in OotP. In bepaalde scenes kijkt hij zo cute.

SPOILERS!
[selecteer]
Toen zijn Patronus niet lukte keek Nevvie echt onwijs schattig uit zijn ogen. Wat zou zijn Patronus eigenlijk zijn?
[/selecteer]

Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2007 22:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rayatje schreef:

@Kelly Griffel: Yeah, bij Neville zie je het meeste. Hij is echt stoer geworden, haha. Cool Ik denk dat het is omdat hij altijd al de kleine kluns heeft gespeelt, en nu hij kinda een volwassender uiterlijk heeft valt het meer op. xD Maar ach. Hij blijft cute. xD

Haha, ja stoer is het goeie woord ^^ Hij ziet er in de film natuurlijk anders uit omdat hij volgens mij zo'n pak moet aandoen waardoor hij er qua figuur knulliger uit ziet (zo'n dikmaakpak) dan hij eigenlijk is. En de tanden in de film zijn niet zijn echte tanden, maar hij moet er natuurlijk een 'sukkel' uitzien, die eruit ziet alsof hij niets kan. Maar uiteindelijk kan hij veel (:

Rayatje schreef:

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vond dat Matthew zeer goede acteerprestaties neerzette in OotP. Ik was zo blij dat hij al een grotere rol kreeg dan voordien. Ik vond Neville vooral schattig bij DA en toen bij het eindduel op het Ministerie. Hij had het echt daar goed gedaan. Very Happy Je ziet duidelijk dat hij beter word. Kleine Matthew word groot. *zingt* xD
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vond hem ook erg goed, eigenlijk. Niet alleen maar goed, maar ook wel leuk ^^ Net zoals je zou verwachten. Tis een kluns, maar hij is zo schattig dat je hem dat vergeeft. En om precies die reden vinden anderen hem dan weer stom en lachen hem uit. Matthew speelt het heel goed, hij kijkt precies goed op de juiste momenten en maakt er ook echt zijn eigen karakter van. Soms moet je wel gewoon lachen om zijn gezichtsuitdrukkingen. Ik vond het ook heel stoer dat hij opeens wel die ene toverspreuk kon, hij acteerde het goed als Neville zijnde.
[/selecteer]

Volleerd Tovenaar

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2007 0:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hem in de nieuwe film geweldig.
Maar weet je wat me opviel,
toen hij naast ron,Harry stond stak hij echt heel ver boven hun allebei uit. Volgens mij is hij echt groot.
Wel een leuk kopie heeft ie gekregen.

Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2007 8:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bwa er wordt gezegd da hij er niet meer zo'n sukkel uitziet en zelfs knap is geworden, dat vind ik nu niet echt eigenlijk Very Happy
Maar ik begin hem wel cool te vinden Wink

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2007 11:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik was heel blij om te zien dat hij een redelijke grote rol had in film 5. Ik vond hem echt schattig in de film. Ik heb nu wel meer sympathie voor hem gekregen.

Hij is inderdaad heel erg verandert. Je kan echt zien dat ze hem helemaal "verbouwen" in de film. Met dat pak wat hij aanmoet zodat hij dikker lijkt. Ik zag hem laatst ook bij de premiere en ik wist eerst helemaal niet wie hij was. Pas toen hij geïnterviewt werd toen hoorde ik dat hij Neville speelde. Hij is inderdaad een redelijke knappe jongen geworden.

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 21:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb hier nog niet gereageerd Surprised

Ik vind dat Matthew z'n rol erg goed speelt, hij lijkt ook op Neville. Eerst hij is een sullige, mollige, onhandige jongen (goed gedaan met dat pak Razz) en door het dan weg te laten en z'n acteerprestaties wordt hij echt stoerder.
Hij speelt het erg goed!

'Til we meet again, HPF'ers.
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 23:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind neville vooral in DH helemaal geweldig! Ik heb sinds het laatste boek en zo'n zwak voor die jongen gekregen!
En matthew is een erg goede acteur en wordt in het echie een lekker ding!
Ze hebben m gelukkig wat minder sullig gemaakt in OotP, erg leuk.

Elisabeth.
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 271 Sikkels

Elisabeth. is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2008 20:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hem Marcel zo goed spelen! Hij groeit echt mee met Marcel. Ik weet dat hij eerst kussens had enzo maar toch vind ik het zo knap!
Hij is de perfecte Marcel.

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 293 Sikkels

magical is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2008 13:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind echt dat Marcel een grootte en een goede verandering is ondergaan, in de boeken. Maar ook in de film: je ziet gewoon hoe hard hij veranderd is in de scéne's, hoe zijn rol groter geworden is, en hoe fantastisch hij speelt.

In de eerste drie-vier films/boeken vond ik hem maar zo zo maar nu vind ik hem echt goed Very Happy .

Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 31, 2008 23:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Neville is één van mijn favoriete personages en ik hoopte echt dat hij goed gecast zou worden. Toen is de eerste foto's van Matthew Lewis zag had ik gelijk iets van: "Ja, das Neville."
Nu hij ouder is lijkt hij minder op mijn beeld van Neville, maar zijn manier van acteren blijft Neville-ig en dat vind ik echt heel erg goed. Het enige jammere vind ik dat Matthew zoveel langer is dan Daniel, maar ja, daar is weinig aan te doen, dus daar hoor je me niet over klagen XD

...I'll miss ya...
Neleke
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 10:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hem heel goed acteren. In de 1ste film is Marcel, echt Marcel hoe het beschreven is, maar met de jaren is Matthew vermagerd en iets mooier geworden (ok dit is zeker goed voor de acteur, voor de vrouwelijke aandacht), maar ja het Marcel niet echt meer he. Maar ach ik zie hem graag in de films =D

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp