Auteur |
Bericht |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 17:29 |
 |
Ik vind er echt niets aan. Ik vind het ook niet grappig en snap niet waarom mensen ze zo geweldig vinden.
Ok; soms is het wel grappig, maar meestal is het erover. Het is ook weinig origineel, ze parodiëren gewoon mensen. Dat wordt wat afgezaagd, ik vind het ook niet echt inhoud hebben. |
  |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 11:10 |
 |
Ik vind Southpark geniaal.
Vooral omdat ze van alles wat goed is iets slecht maken.
Zoals hybride auto's die voor dodelijke smogs zorgen, en de verlosser van Satan of regenwouden die weg moeten omdat er dodelijke bacterieen zitten
Dinsdag is het southpark marathon en die gaan we zeker opnemen...
 |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 11:21 |
 |
Ik vind het echt zo geinig, het is zo eenvoudig in mekaar gezet en van de humor lig je altijd dubbel xD Het valt ook zo op dat in elke episode Kenny vermoord of gewoon doodgaat, die jongen heeft dan ook wel meer dan 9 levens.
Het enigste wat ik wel minder vind, is dat ze soms té onrespectvol uit de hoek komen. Dat is denk ik mijn enige minpunt van de tekenfilmserie, anders vind ik het wel een leuke tekenfilmserie xD |
  |
 |
The Potions Master
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 20:12 |
 |
Ik vind het altijd geweldig. Als het is kijk ik het dan ook altijd. Ik vind het soms wat ver gaan, maar ik kan er altijd wel om lachen.
Echt een hele goeie serie! |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 20:14 |
 |
Wicked Sprout schreef: | Ik vind het echt zo geinig, het is zo eenvoudig in mekaar gezet en van de humor lig je altijd dubbel xD Het valt ook zo op dat in elke episode Kenny vermoord of gewoon doodgaat, die jongen heeft dan ook wel meer dan 9 levens.
Het enigste wat ik wel minder vind, is dat ze soms té onrespectvol uit de hoek komen. Dat is denk ik mijn enige minpunt van de tekenfilmserie, anders vind ik het wel een leuke tekenfilmserie xD |
Kenny ging in de eerste seizoenen inderdaad zobeetje iedere aflevering dood, van die seizoenen heeft hij er volgens mij maar 1 overleeft. In het vierde seizoen was Kenny bijna het hele seizoen dood, maar werd opnieuw geboren en ging daarna bijna nooit meer dood, omdat de makers moeite hadden om orginele manieren voor zijn dood te verzinnen. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 22:55 |
 |
Comedy Central die maakt nu steeds reclame dat aankomende vrijdag het nieuwe seizoen erop komt. Ze laten dan kleine stukjes zien, maar sommige stukjes ken ik al een tijdje. Wij lopen volgens mij best wel achter op Amerika.
Maar ja nu kijk ik wel eens naar South Park op Comedy Central. Ik vind het wel leuk om te kijken. ^^ [/hadmijnmeningaleerdergegeven] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 23:11 |
 |
Southpark, heb ik eigenlijk heel weinig gezien. Al vond ik de keren dat ik het zag wel heel grappig. Het is gewoon heel melige humor, ik houd er wel van.
Ik zie nu dat het afgelopen is op Comedy Central. Ik probeer morgen wel te kijken. Het begint rond half elf? |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 23:31 |
 |
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 3:52 |
 |
Ik kijk nooit op tijd, maar als het erop is, laat ik het wel staan. Mijn lievelings aflevering is dat ze allemaal World of Warcraft verslaafd worden! Of anders dat ze south park terug moeten kopen van de indianen |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 21:46 |
 |
haha ik kijk dit elke dag, en op de zaterdag kijk ik ze allemaal achter elkaar op comedy central, ik vind de humor die ze hebben echt geniaal.
ik vind het echt gewoon te droog voor woorden, ik keek dit eerst altijd toen ik in groep 8 zat maar toen kwam er een periode dat ik het altijd miste:( maar nu kijk ik het alweer ruim 3 jaar. elk seizoen word het leuker om naar te kijken. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
|