Auteur |
Bericht |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 11:10 |
 |
Schouwer schreef: | wist je dat >> hermelien en draco malfidus in deel 2 een relatie hadden? in het echt ofcourse |
Nou ik denk dat die kans vrij klein is. Je hoort veel roddels, maar zelfs deze roddel heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. xD Dus ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar je mag er wel vanuit gaan dat het niet klopt. |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 13:51 |
 |
Schouwer schreef: | wist je dat >> hermelien en draco malfidus in deel 2 een relatie hadden? in het echt ofcourse |
Wist je dat ze in het echte leven Emma en Tom heten en dat dat een van de vele roddels is. Emma en Daniel (Harry dus) zouden ook een relatie hebben. Niks van waar dus. |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 14:29 |
 |
Emma en Tom samen een relatie hebben gehad? Hoe erg kunnen de roddels wel niet komen? Ik wist niet het zo ver zal komen met de roddels, maargoed Nee daar geloof ik al meteen niet in. Zo'n berichten die je krijgt te horen of krijg te lezen moet je echt niet gaan geloven. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 15:45 |
 |
Ik heb die roddel inderdaad ook gehoord, maar het lijkt me een beetje opgeblazen. Dat is hetzelfde als met Dan en Emma, als je elkaar 1 keer lief aankijkt als acteurs zijnde heb je al een relatie!  |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 16:02 |
 |
Wist je dat ze in september al voor de Halfbloed prins gaan filmen O.O! (ja, ja heb ik van HPfreakz.com, maar vind het zoóóó vet dat ze al beginnen ^^)
@Hierboven: Ja, dat is dus een dikke vette roddel  |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 16:52 |
 |
muisS schreef: | Wist je dat ze in september al voor de Halfbloed prins gaan filmen O.O! (ja, ja heb ik van HPfreakz.com, maar vind het zoóóó vet dat ze al beginnen ^^)
|
was het niet november dat het ging beginnen?? |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 17:06 |
 |
Lol, alstublief geloof niet wat ze jou allemaal zeggen. Ik zie Emma en Tom nog niet zo snel een koppel worden. Ze hebben het beide druk met acteerwerk, en dan nog eens een relatie daarbij XD" Die zullen wel veel ruzieën
riccmaster schreef: | muisS schreef: | Wist je dat ze in september al voor de Halfbloed prins gaan filmen O.O! (ja, ja heb ik van HPfreakz.com, maar vind het zoóóó vet dat ze al beginnen ^^)
|
was het niet november dat het ging beginnen?? |
Neen, het stond op de website van HPF Freakz en de nieuwsposters zijn niet zo snel mis. Ze gingen beginnen met filmen in September, ik hoop alleen dat het een spannend film word en dat ze niet teveel scènes van de boeken gaan wegdoen. Hier staat het vermeld! |
  |
 |
Marvin
1e jaars

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:15 |
 |
Wist je dat...er een Harry Potter deel 8 komt: kijk maar op: http://film.orange.nl/nieuws.asp?id=1112
Het is vet  |
_________________ 'I didn't put my name in that cup, I don't want eternal glory, is just want to be...Look, I don't know what happend tonight and I don't know why...It just did..okay?'Gezegd door Harry.
Harry Potter RULES!!! |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:18 |
 |
Een 8e boek over de HP-wereld ja, ze gaat een encyclopedie schrijven, en die opbrengsten gaan daarheen. |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
Marvin
1e jaars

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:43 |
 |
Nee geen Encyclopedy een Harry potter vervolg!  |
_________________ 'I didn't put my name in that cup, I don't want eternal glory, is just want to be...Look, I don't know what happend tonight and I don't know why...It just did..okay?'Gezegd door Harry.
Harry Potter RULES!!! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:46 |
 |
Marvin schreef: | Nee geen Encyclopedy een Harry potter vervolg!  |
Nou dat is dus niet waar, ik weet niet wat je bronnen zijn maar er is nog totaal geen sprake van hp8 en die zal waarschijnlijk nooit komen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Marvin
1e jaars

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:50 |
 |
|
  |
 |
Marvin
1e jaars

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:53 |
 |
Ze schrijft inderdaad OOK een encyclopedy, maar volgens mij ook een vervolg!  |
Harry Potter RULES!!! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:55 |
 |
Marvin schreef: | Ze schrijft inderdaad OOK een encyclopedy, maar volgens mij ook een vervolg!  |
Je mag niet 2 keer achter elkaar posten, je kan je bericht wijzigen. En je mag ook niet spammen, dus je bericht moet 2 regels lang zijn en een beetje uitleg erbij. En ik weet zeker dat je bronnen niet kloppen, JK ontkent het. Boek 7 is net uit, en ze heeft gezegd dat er maar 7 boeken komen. En het gaat over de encyclopedie, want de opbrengsten daarvan gaan volgens mij naar een goed doel. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic!
Laatst aangepast door missme98 op Vr Aug 24, 2007 16:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:56 |
 |
Marvin schreef: | Ze schrijft inderdaad OOK een encyclopedy, maar volgens mij ook een vervolg!  |
Er komt geen vervolg. Rowling heef altijd gezegd dat er maar 7 boeken uitkomen over Harry Potter. Maar er komt inderdaad wel een Enclyclopedie uit. |
 |
|