Auteur |
Bericht |
heartofglass
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 23:45 |
 |
Choco schreef: | Michael Gambon [...] is toch Amerikaans? Soms klinkt dat echt niet, dat stuk als hij Harry's naam voorleest: HARRY PODDER! |
Iers, geloof ik. Zeker niet Amerikaans.
Ik vind Gambon een betere Dumbledore dan Richard Harris, much more entertaining. De oude Dumbledore was zo'n zachtgesproken oude sok; Gambon speelt hem meer als een soort half-geschifte, overjarige hippie. |
_________________ //dance to the tension of a world on edge// |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 06, 2006 18:18 |
 |
heartofglass schreef: | Choco schreef: | Michael Gambon [...] is toch Amerikaans? Soms klinkt dat echt niet, dat stuk als hij Harry's naam voorleest: HARRY PODDER! |
Iers, geloof ik. Zeker niet Amerikaans.
Ik vind Gambon een betere Dumbledore dan Richard Harris, much more entertaining. De oude Dumbledore was zo'n zachtgesproken oude sok; Gambon speelt hem meer als een soort half-geschifte, overjarige hippie. |
Eh ja, maar de Dumbledore hóórt een zachtgesproken oude wijze sok te zijn en een half-geschifte overjarige hippie is totaal niet Dumbledore. Ik vond Richard Harris beter; Dumbledore is niet agressief, dat slaat nergens op. |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
FLORAxBELLA
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 20:16 |
 |
Ik merk dat ik was vergeten om te zeggen wie ik slecht vind. Nou slecht... Er is geen slecht. Niks slecht. Ik vind sommige minder goed. Dan hebben we een punt.
Ik vind Matt Lewis minder goed. Hij zet Lubbermans niet al te goed neer. Jammer.
Ik vind dat het niet ligt aan Michael Gambon (nieuwe Perkie), hij móést Harry bijna door de vitrinekast heen smijten, want dat stond in het script. Arme Harry.
Ik vind voorderest niet veel mensen "minder goed". |
_________________ Ben voor blauw
Ben voor ravenklauw! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 20:19 |
 |
FLORAxBELLA schreef: |
Ik vind Matt Lewis minder goed. Hij zet Lubbermans niet al te goed neer. Jammer. |
Wow dat heb ik nog nooit gehoort dat iemand hem slecht vind... Niet omdat het een hele goede acteur is, maar ik heb het gewoon nog nooit gehoort...
Ik vind hem wel goed voor de rol als Neville, maar ja het is maar net hoe jij Neville ziet. Jij kan een hele ander persoon zien als ik... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 20:22 |
 |
Witch_Eva schreef: | FLORAxBELLA schreef: |
Ik vind Matt Lewis minder goed. Hij zet Lubbermans niet al te goed neer. Jammer. |
Wow dat heb ik nog nooit gehoort dat iemand hem slecht vind... Niet omdat het een hele goede acteur is, maar ik heb het gewoon nog nooit gehoort...
Ik vind hem wel goed voor de rol als Neville, maar ja het is maar net hoe jij Neville ziet. Jij kan een hele ander persoon zien als ik... |
I agree met Eva...
Ik vind dat Marcel zijn rol erg goed neerzet, precies zoals ik hem verwacht had... En dat is deels ook omdat zijn uiterlijk (vooral gezicht) een beetje klungelig is, en dat past wel bij Marcel. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 17, 2006 20:30 |
 |
Matt niet goed vinden ... of minder goed!? *is in shock*.
Hij is juist wel goed. Hij heeft wel wat weinig tekst enzo maar hij is zeker niet slechter dan de rest. Hij IS gewoon Neville. Beetje sukkelig en en... nou ja ik weet niet. Hij is gewoon dè Neville |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 21, 2006 13:15 |
 |
ik heb gekozen voor iemand anders ik vind die in dat rijtje niet echt slecht, want iedereen heeft een ander personage mij lijkt het sowieso moeilijk om een ander personage te spelen maar ach ja.... |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
Serverus Sneep
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 22, 2006 17:36 |
 |
Ik vind Fred en George geen zak aan. In de boeken zijn ze cool, maar hier zijn het zogenaamde types die niks uithalen. Ik had ze heel anders ingeschat. |
|
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 23, 2006 8:42 |
 |
Serverus Sneep schreef: | Ik vind Fred en George geen zak aan. In de boeken zijn ze cool, maar hier zijn het zogenaamde types die niks uithalen. Ik had ze heel anders ingeschat. |
What?! Ik vind die echt juist zo grappig he! Ze zijn echt zoo fred en george-ig. Ik vind ze heel erg cool in het boek en ook in de films!
De nieuwe Dombledore, daar erger ik me weer echt helemaal dood aan. En van het trio zelf, als ik eentje zou moeten kiezen zou ik toch Emma doen. Ze is in de film té veel Emma en té weinig Hermione vind ik.
maar eigenlijk vind ik alle acteurs wel goed...
|
 |
Catharina
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 23, 2006 17:34 |
 |
Het meest erger me ik aan Perkamentus. Die nieuwe kan wel goed acteren, daar niet van. Maar hij vertolkt de rol van Perkamentus gewoon echt heel verkeerd, vind ik dan... Perkamentus is een rustige man, niet snel geirriteerd en weet op vele dingen raad, zoiets staat toch in de boeken? Maar deze schreeuwt zo ontzettend veel, lijkt gefrustreerd en weet niet wat hij moet doen. Van het trio vind ik Rupert verre weg het beste en daarna Daniel en daarna Emma. Maar bij Daniel zie je geen vooruitgang in zijn acteren, wat je bij Emma wel ziet en dat vind ik jammer van Daniel. Daniel acteert naar mijn mening nog wel beter dan Emma, maar Emma's acteergebeuren veranderd in de loop van de jaren heb ik het idee en dat van Daniel blijft hetzelfde. |
_________________ ...To choose between what is right and what is easy. |
|
  |
 |
Lola
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 23, 2006 20:19 |
 |
Ik vind Rupert echt de beste, Emma en Dan hebben allebei wel hun slechte momenten, vooral in de eerste maarja wat verw8 je van kinderen? Ze worden wel elke film bter.  |
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 23, 2006 20:33 |
 |
Ik vind niemand echt heel slecht, ik vind alleen dat emma watson de laatste 2 films niet meer zo overtuigend is als hermelien. Ze is een goede actrice maar ik vind dat ze sinds de geheime kamer steeds minder op hermelien is gaan lijken. Ik bedoel allemaal leuk en aardig dat ze wat hipper wordt maar ze moet wel een beetje op hermelien blijven lijken.
Daniel is niet zo'n geweldige acteur maar omdat ie echt Harry is vind ik het bij hem gewoon niet zo storend denk. En waarschijnlijk omdat ik zwaar verliefd op hem ben
Maar als ik het onbevooroordeelt moet zeggen, tja Daniel is echt de slechtste  |
  |
 |
A.S.K.
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 24, 2006 15:35 |
 |
Daniel vind ik het 'slechtst'.
Wat acteren betreft dan, verder speelt hij de rol erg goed, het past precies bij hem en dat maakt het toch leuk ^^
Wie ik de beste vind is natuurlijk Rupert, die heeft talent. |
|
|
  |
 |
AWADF
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 24, 2006 19:39 |
 |
Ik vond eigenlijk niemand echt heel erg slecht.. De tweeling vind ik allebei een beetje te erg gespeeld.. ik weet niet hoe leg je dat uit..? Ze legden het er te erg bovenop, dat het gewoon niet meer realistisch was.. |
|
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 19:58 |
 |
De meeste vindt ik erg goed in hun rol. Zien er ooit niet helemaal uit hoe ik gedacht had dat ze eruit zouden zien,...maar het acteren is goed.
De enige die ik 'minder' vindt is Michael Gambon..hij is voor mij niet de Perkamentus die we uit de boeken kennen. Vind hem niet echt vriendelijk overkomen. Hij was zo opvliegend in de vierde film. In de derde film kon ik ook niet aan hem wennen. Zijn stem is zo anders. Richard Harris kwam veel rustiger en vriendelijker over. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
  |
 |
|