Auteur |
Bericht |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 13:45 |
 |
Ik vind het ook erg leuke boeken om te lezen. Heb ze allemaal toen een keer uit de bieb gehuurd. En 'Hoe overleef ik een gebroken hart' heb ik zelf thuis.
En 'hoe overleef ik de brugklas' Heeft m'n docente Nederlands voorgelezen voor de hele klas, toen ik in de 1e zat. Was wel leuk XDD |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look* |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 21:44 |
 |
ok, ze zijn niet de allerbeste boeken ooit, maar ik heb er al zoveel van gelezen dat ik de nieuwe Hoe overleef ik (zonder) liefde echt niet in de bieb kon laten.
ik ben hem nu aan t lezen, maar soms is het wat moeilijk te volgen omdat ik ze allemaal door elkaar gelezen heb.
daar is Roza nu 16 zou je echt niet zeggen als je haar manier van praten en schrijven ziet.. eerder een kind van 10.... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 19:32 |
 |
Ik heb laatst het nieuwe boek 'Hoe overleef ik (zonder) liefde' gekocht. Ik was vroeger ook helemaal gek van die boeken, nu vind ik ze ook nog wel leuk. Alleen minder dan vroeger. Komt omdat ik weer ouder ben geworden. Maar ik vind dat nieuwe boek nog wel leuk. Heb hem wel in een keer uitgelezen. Dus verslavend zijn ze nog wel ^^ |
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 18, 2007 18:42 |
 |
Hm.. vond ze vroeger op zich wel leuk..
Mijn zusje vindt ze veel leuker die heeft ze ook allemaal..
Ik heb er eentje ^^ Gekregen ooit voor mijn verjaardag ofzo.
Maar nu ben ik er een beetje te oud voor vind ik. Er zijn wel leukere boeken! |
|
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 19, 2007 23:09 |
 |
Ja!! Die boeken zijn heel leuk!! Ik heb ze allemaal gelezen behalve: "hoe overleef ik mijn eerste zoen" en "met/zonder jouw" dacht ik. Ik had ze ooit op de basisschool gelezen, nu heb ik ze in mijn boekenkast staan, al heb ik er 1 dubbelgekregen. Mijn favoriet is hoe overleef ik mijzelf. Vooral omdat ze gaat grafitti spuiten, echt kewl!! |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
superdaan21
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 04, 2007 19:34 |
 |
ik vind de boeken wel grappig
maar de boeken van harry potter zijn veel cooler
en harry potter is verfilmd
ik zie de hoe overleef ik serie niet zo snel verfilmd worden
de boeken zijn best dun, ze moeten wel dikker vind ik |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 10:13 |
 |
superdaan21 schreef: |
ik vind de boeken wel grappig
maar de boeken van harry potter zijn veel cooler
en harry potter is verfilmd
ik zie de hoe overleef ik serie niet zo snel verfilmd worden
de boeken zijn best dun, ze moeten wel dikker vind ik |
Uhm, ze gaan de Hoe Overleef Ik - boeken verfilmen. ^^' Het boek Hoe Overleef Ik Mezelf? wordt nu verfilmd en gaat waarschijnlijk deze zomer in premiere.
En ik vind dat niet echt een indicatie voor hoe goed een boek is hoor.
Er is trouwens een nieuw boek uit, iets met Hoe Overleef Ik Met/Zonder Vrienden.
Ik heb ze allemaal gelezen. :'D Mijn zusje is er helemaal fan van en heeft alle tien de boeken thuis, dus die heb ik van haar geleend. Ik vind het hele leuke boeken, voor pubers kunnen ze je ook echt helpen enzo. Omdat het gewoon informatie en kennis is in hapklare brokken.
Ik vind ze dus gewoon stiekem heel leuk. (a) |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 19, 2008 15:51 |
 |
@ Mariky: Ik heb precies hetzelfde als jou!
Ik vind die boeken best wel leuk, maar gewoon om één keer of twee keer te lezen. Ik heb ze wel allemaal, om het rijtje compleet te houden ^^. Paar jaar terug las ik ze echt zoo vaak:) .
Ik had ook gelezen dat HOI mezelf verfilmd werd ja!! Echt heel erg leuk! En ik ben erg benieuwd wat ze ervan maken!! Ik ga hem in iedergeval zeker kijken. |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 13:59 |
 |
Het zijn leuke boeken, maar ik heb zo het idee dat die film helemaal de boot in gaat. Ik bedoel: zo had ik het ook bij Afblijven. Ik vond het slecht geacteerd en het hele verhaal was gewoon veranderd. Dus ik denk dat het me heel erg tegen gaat vallen. |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 15:56 |
 |
Ik heb de boeken ook allemaal gelezen. In groep 6 - 8 op de basisschool, las echt iedereen ze. Tenminste in mijn klas. En toen had ik er een paar uit de bieb gehaald. Mijn zus las ze toen ook en zij heeft ze weer later allemaal gekocht. Nu staan ze bij mij op de boekenplank.
Maar eigenlijk lees ik ze niet echt meer. Het zijn best wel leuke boeken, maar in mijn toptien zullen ze niet voorkomen ^^
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze het gaan verfilmen. Ik heb iedereen heel duidelijk in m'n hoofd zitten, en alles gaat er vast totaal anders uitzien. En het plot wordt ingekort. Als ze het dan toch moeten verfilmen, vind ik wel dat ze moeten beginnen bij Hoe overleef ik mijn Vakantie, en dan elk boek apart verfilmen. Eigenlijk wist ik helemaal niet dat ze het gingen verfilmen ^^ |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
misssnake
2e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
Woonplaats: overal waar bloemen, tekenspullen, inspiratie en boeken zijn
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 18:30 |
 |
Ik vind de boeken echt geweldig. Ze staan in mijn boeken top 5. Alleen kunnen al die gebeurtenissen die Rosa meemaakt nooit allemaal tegelijk. En ze kunnen nooit allemaal één pubermeisje overkomen. (of toch wel....... ) |
_________________ life is like a plane,
it always can crash into tiny fragments
only the lucky ones an build it up. |
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 09, 2008 22:19 |
 |
Ach, toen ik wat jonger was, vond ik de boeken best leuk... dat komt natuurlijk ook wel doordat ze gaan over dingen die je dan bezig houden Ik heb de meeste boeken ervan wel gelezen geloof ik, alleen de nieuwsten niet. Een paar boeken heb ik zelf, maar ik ga nu beslist niet meer de hele serie aanschaffen . |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 17:21 |
 |
de meeste jongens lezen ze niet, omdat ze meer voor meisjes zijn, maar ik heb er twee van gelezen. (ben een jongen) Ik dacht iets van 'Hoe overleef ik mijn vakantie' en 'Hoe overleef ik de brugklas'. Ik vind ze best wel leuk! |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 22:21 |
 |
Hoe Overleef Ik Mezelf - Trailer!
Laat ik eerst maar even zeggen dat ik niks van deze boekenserie ken, al weet ik wel dat ze vrij populair zijn. Maar ik ben wel van plan om de boeken ooit is te gaan lezen. In ieder geval kwam ik de trailer van de film die in de bioscoop te zien is tegen.
Klik
Edit: Ik weet niet zeker of ik het wel hier moest posten xD |
|
|
  |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 15:16 |
 |
Heb ze vroeger wel gelezen enzo. Vond ze toen ook leuk.
Nu heb ik meer het idee van, de boeken worden steeds slechter. Er komt echt teveel drama in voor (vind ik) dat het echt onrealistisch wordt (vind ik).
Volgens mij stijgt de 'roem' een beetje naar het hoofd van die schrijfster.  |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
|