Auteur |
Bericht |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 02, 2006 22:08 |
 |
Volgens mij wel ja. Dudley bokst want dat was een mannelijk sport ofzo iets. Ik had de ketting goud verwacht maar ik ben allang blij dat hij ´m om heeft.
Helemaal goed ... behalve het haar maar dat viel me in de 1e ook al op |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 17:09 |
 |
Vernon (herman) vind ik echt goed. die is precies zoals in de boeken. Tante Petunia is ook goed. ik had me haar ook zo echt voorgesteld.
Dirk...eigenlijk vind ik hem ook wel heel goed overkomen.alleen de onaardigheid van dirk zie je niet zo heel veel. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Okt 05, 2006 21:32 |
 |
ja op die foto staat hij wel goed op... Zo had ik hem ook wel ongeveer geschat, maar wat ik nog steens zo jammer vind, waarom heeft hij zijn haar dan niet geverft of een soort pruik op gedaan?..Ben heel tevreden hoor, alleen zo jammer met zijn haar^^..Oh ik wil de film zien |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 9:56 |
 |
@Deatheaterstan. Je hebt wel een beetje gelijk over die onaardigheid maar je ziet het wel. Dat geschreeuw om die kadoos en Harry wegduwen bij de slang.
Van een foto kan je niet veel zeggen eigenlijk. Daarvoor moet je eerst zijn acteertalent zien in deze film, als hij dus ouder is.
Ik hoop zo dat hij zo sarcastisch is als ik 'm vind in de boeken want stiekem vind ik Dudley wel leuk. |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 11:13 |
 |
Helen schreef: | @Deatheaterstan. Je hebt wel een beetje gelijk over die onaardigheid maar je ziet het wel. Dat geschreeuw om die kadoos en Harry wegduwen bij de slang.
Van een foto kan je niet veel zeggen eigenlijk. Daarvoor moet je eerst zijn acteertalent zien in deze film, als hij dus ouder is.
Ik hoop zo dat hij zo sarcastisch is als ik 'm vind in de boeken want stiekem vind ik Dudley wel leuk. |
Ja leuk?..Hij is leuk bedacht ..en komt dom/onschuldig over in de boeken. maar hij heeft wel een hele eer om zijn vrienden te helpen in nood..Dat vind ik gewoon zo leuk aan hem..Veel mensen vinden hem maar een dom gansje ( In de boeken dan he ) Terwlijk hij eigenlijk heel veel moed heeft, als je nagaat, wat hij wel niet allemaal heeft gedaan. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 18:07 |
 |
Ik vind de Duffelingen echt geweldig in de films!
Vooral oom Herman; ik had geen betere Herman kunnen vinden!
Tante Petumia had ik in de eerste instantie met stijl, blond haar verwacht, maar dit past wel heel goed zo, in de films. ze acteerd heel goed en tomt ook echt heel snibbig over!
Dirk is ook heel goed, alleen had hij wel wat achterbakser gekund. En blond wa denk ik wel beter geweest bij hem. |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 20, 2006 18:18 |
 |
Die nieuwe foto van Dudley is gaaf! Hij's een stuk leuker ()=) Echt een type boksertje, toen ik boek 5 las kon ik het me helemaal niet voorstellen O_o. Ik zag de oude Dudley maar voor me, met iets stoerdere kleding ofzo...verder lukte me het niet echt ^^'' Dat hebben de filmmakers goed gedaan! |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 19:11 |
 |
Ze lijken niet op de personages in de boeken qua uiterlijk, maar ze spelen allemaal echt fantastisch. Vooral Herman in deel 2, met dat de Wemels komen, geweldig en deel 1 met de cadeautjes van Dirk en Petunia en Margot vond ik ook wel goed. |
|
|
  |
 |
Maggie Smith
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 13:38 |
 |
op de extra dvd van hp3 staat dat de acteurs die de duffelingen speelde aan J.K. Rowling hadden gevraagt of de duffelingnen een keertje op zweinstein mochten komen maar rowing heeft dit verzoek afgewezen en gezegt dat de duffelingen daar niets zien (dreuzel vloeken enzo)
en ook omda dit niet in het verhaal past.  |
_________________ You, sir, are an idiot. |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 18:00 |
 |
Ik vind ze echt heel goed! Ze hebben gewoon die hele stijl.
Ik vind niet dat ze niet dik genoeg zijn (Herman en Dirk dan he) want het wordt vanuit Harry's POV beschreven in de boeken. EN die dikt dat waarschijnlijk wel een beetje aan. ^^
Letterlijk. -_-
Maar ik vind ze leuk. En ik kwam er pas vet laat achter dat ze de verkeerde harkleur hebben. *_*
Dus daar stoor ik me neit zo aan... Beetje suf maar ik had het niet gelinkt... |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 10:28 |
 |
misspotter__ schreef: | goed echt een dom gezin vooral die dirk whaha en die vader echt een malloot met zijn snor enzo die moeder is erg hysterisch |
Dan zijn ze dus goed gecast.
Ik vind ze in elk boek leuker worden en in de films zijn de acteurs ook geweldig. Ze zetten de karakters erg goed neer. Jammer alleen is dat ze niet blond zijn zoals in de boeken staat. Ik ben blij dat ze in deze film er wel weer zijn. Het was zo saai zonder ze |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 21, 2007 19:59 |
 |
Ik vind de Duffelingen maar een paar apart. Tante Petunia is net een giraffe met die nek van haar. Oom Herman moet nodig 's gaan lijnen en voor Dirk geld hetzelfde. Neh, het is niet mijn favoriete familie Doe mij maar de Wemels! |
Laatst aangepast door Addiie op Wo Jul 18, 2007 12:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 13:43 |
 |
Ik vind de acteurs erg goed, vooral de volwassenen. Degene die Dirk speelt vind ik iets minder, ik vind het niet zo een goede acteur. Herman vind ik er op lijken, maar dirk en petunia had ik blond voorgesteld. Petunia speelt ook erg goed, je ziet echt dat ze haar zus verracht. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 18, 2007 12:26 |
 |
Ik vind de acteurs goed spelen. Ze spelen leuk en zetten hun rollen goed neer. Dirk had ik iets anders verwacht, maar alsnog ben ik er heel tevreden over. Ze zijn goed gecast. ^^
Jammer dat ze niet de goede haarkleur hebben (waar ik pas later achterkwam ), maar zo erg is dat niet. Het viel mij iig niet meteen op. |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 20:01 |
 |
Voor de zekerheid voor spoilers voor HP5!
SPOILERS! | [selecteer] Ik vond de Duffelingen in HP5 erg goed spelen. Grappig was Herman die aant eten was in de koelkast (vreetazak ). Dirk vond ik ook erg goed neergezet in de film [/selecteer] |
Over het algemeen vind ik de Duffelingen goed gedaan. Ze zijn echte 'Dreuzels'. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
|