Auteur |
Bericht |
Silverjewelgirl
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 23, 2006 22:11 |
 |
een vriendin van mij is in zweinstein zeg maar geweest, dat is een oud fort, soort kasteel achtig iets! heel mooi, ze had allemaal foto's enzoo echt kei mooi! |
|
|
  |
 |
Nariël Oronar
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 19:04 |
 |
Ik ga deze zomer ook naar Engeland, en mijn ma (een echte HP-leek) heeft tot mijn verbazing een boekje gekocht met alle locaties en ze wil er enkele gaan bezoeken.
Ik kijk er al naar uit om heel hard tegen de muur tussen platform 9 en 10 te botsen op Kings' Cross te botsen.
We moeten daar eigenlijk een soort Mekka voor Harry Potterfans van maken eigenlijk  |
_________________ Rock Werchter 2007 ♥ |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 12, 2006 9:56 |
 |
magic@home schreef: | ik vind het jammer adt ik nog niet ben geweest want ik wil er wel graag heen want als ik daar ben dan denk ik dat ik de hele scene die daar is opgenomen is voor me zie trouwen volgens mij kan je in schotland het klooster (hogwarts) bezichtegen waar ze dus hogwarts hebben opgenomen. |
Ze hebben Zweinstein op meerdere plaatsen opgenomen...
Op deze plaatsen op het kaartje hieronder, om precies te zijn:
 |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Sarie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 12, 2006 14:36 |
 |
Het lijkt mij ook vet om naar die hp locaties te gaan ik ga in de derde een keer op uitwissling naar Londen maar dan waarschijnlik niet daar naartoe! Verder lijken de LOTR ook heeel mooi  |
|
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 12, 2006 17:00 |
 |
Ehm... het meeste van de HP-films is gewoon in een studio opgenomen, hoor! Ze zijn dit jaar zelfs helemaal niet naar Schotland gegaan, om de scène's op Zweinstein op te nemen.
Zweinstein is in het echt ook niet zo ontzettend spectaculair, hoor.
Aanschouw: het ware Zweinstein. (Alnwick Castle)
 |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 12, 2006 17:08 |
 |
Dat is zeker niet zo spectaculair.......... En ze doen iets met bluescreen ofzo doordat het dan lijkt alsof de acteurs wel bij (schotland zijn ) |
|
|
  |
 |
Brendon
5e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 13, 2006 7:40 |
 |
Ik ben er nog niet geweest maar ik ga deze zomer naar het station in londen , lijkt me wel vet En ik ga die muur aanraken want in HP-2 raakt Dan het aan enz , dan heb ik ook is iets te vertellen op school
 |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 13, 2006 10:56 |
 |
@Ukkepulk: Ik vind Alnwick castle nog steeds heel indrukwekkend hoor! Is een van de grootste bewoonde kastelen van Engeland. En er wonen soms ook studenten. ^^
Veel wordt idd in de studio opgenomen, en met een blauw doek. Ze hebben al zoveel film footage dat ze deze beelden in de nieuw geschoten beelden plakken, zodat ze niet terug hoeven naar Schotland om op dezelfde plek te filmen. Slim toch?
Citaat: | Ik kijk er al naar uit om heel hard tegen de muur tussen platform 9 en 10 te botsen op Kings' Cross te botsen.
We moeten daar eigenlijk een soort Mekka voor Harry Potterfans van maken eigenlijk |
Dat is het toch al een beetje? Ze hebben er al een bord hangen, speciaal voor de HP fans die even komen kijken.  |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 13, 2006 18:46 |
 |
Op deze plaats hebben ze wel niet gefilmd, maar dit ford zou toch uitstekend kunnen doorgaan voor Azkaban. Niet???
Deze foto is genomen in Tenby, een leuk dorpje in het zuiden van Wales.
Op dat kanon zitten ik en mijn kleine broer...
EDIT: Sorry voor de dubbelpost. Mijn computer ging weer flippen... |
_________________ See you in another life then, eh brother?
Laatst aangepast door Lupos-freak op Ma Mrt 13, 2006 18:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 29, 2006 17:44 |
 |
SeverusSnape schreef: | @Ukkepulk: Ik vind Alnwick castle nog steeds heel indrukwekkend hoor! Is een van de grootste bewoonde kastelen van Engeland. En er wonen soms ook studenten. ^^ |
Ik zeg ook niet dat dat kasteel niet indrukwekkend is, ik zeg dat hij niet zo indrukwekkend is als het "echte" Zweinstein. Ze hebben trouwens alleen maar de binnenkant begruikt, het exterieur dat je in de film ziet is allemaal gewoon een model. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
Godric Griffoendor
6e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 29, 2006 17:47 |
 |
ik ben in schotland bij arwick castle geweest daar is de 1e + de 2e opgenomen ik weet niet of je er iets aan hebt |
|
|
  |
 |
Maanling
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 30, 2006 17:40 |
 |
ja inderdaad, een vriend van mij is ook in Alnwick Casle geweest en er is de vlieg scene is deel 1 opgenoemen van de vlieglessen. |
|
|
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 31, 2006 19:22 |
 |
Dat kasteel ziet er echt mooi uit
Het lijkt mij een droom om daar te wonen
Maar ik herken het maar half in HP 1-2 de rest was toch special effects? |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Brendon
5e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 07, 2006 19:06 |
 |
brendon1470 schreef: | Ik ben er nog niet geweest maar ik ga deze zomer naar het station in londen , lijkt me wel vet En ik ga die muur aanraken want in HP-2 raakt Dan het aan enz , dan heb ik ook is iets te vertellen op school
 |
het gaat waarschijnlijk niet door .
Normaal ging ik met mijn nonkel.
maar het gaat niet door, hij is camionchauffeur.
En zijn planning is verandert , hij zegt dat we wat verder gaan, Spanje ofzo , maar ben ik even pissig seg.  |
|
|
  |
 |
Gilrean
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 13, 2006 9:36 |
 |
ik ben op het station waar de zweinsteinexpress vertrekt dus niet in Londen maar in fort william. Jammer dat die treinreis zo duur is..... |
|
|
  |
 |
|