Auteur |
Bericht |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 22, 2008 16:05 |
 |
End aar zijn we weer met een uitslag! Deze keer ben ik weer eens een stuk sneller ^^'' Ik heb helaas voor maar 1 iemand goed nieuws...
Darren
Je bent door. Erg mooie sollicitatie, beetje lang maar dat is je vergeven. Ik hoop heel erg dat je het goed volhoudt in Fantasy en dat je het naar je zin zult hebben. Je krijgt een PB van mij waarin ik het nog even over je rol wil hebben ^^ En ik hoop je te kunnen toevoegen in de RPG, tegelijkertijd met -harry potter-
Dit houdt in dat Genner niet door is. De volgende keer als je solliciteerd, zou ik graga het volledige lijstje zien en niet de laatste vraag overslaan. Want dat heb je tot nu toe constant gedaan.
Sollicitaties gesloten! |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 23, 2008 14:22 |
 |
Uiteindelijke Karakter
RPG-Naam: Manu Eithan.
Geslacht: Male.
Uiterlijk: Manu heeft een redelijke lengte voor zijn leeftijd en zijn lichaam is lichtelijk gespierd. Zwarte haren sieren zijn hoofd en hij heeft donkere, ijskoude ogen die kunnen aanvoelen alsof ze dwars door je heen kijken. Manu draagt kleding die voor hem comfortabel en mooi zijn. Hij is niet echt iemand die er heel moeilijk over doet. Over het algemeen zit zijn uiterlijk hem wel mee.
Wat je verder kwijt wilt over je personage: - |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 06, 2008 11:35 |
 |
Sollicitaties open!
En ja, daar zijn we weer XD Ik gooi de sollicitaties weer open ivm bepaalde rollen die nodig zijn. Ik ben sowieso op zoek naar een mannelijk personage! Eventueel twee... Ik heb een aangepast lijstje en als je dit lijstje fout overneemt ben je automatisch niet aangenomen! Dus let er op, dank je...
Belangrijk!
Ik ben niet op zoek naar hele blije, dolgelukkige en goede personages. Ik ben op zoek naar personages die een wat duisteredere kant hebben en die niet onschuldig zijn te noemen XD
Code: | [i][b]Over jou[/b][/i]
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Ervaring::[/b] (Noem RPG's!)
[b]Activiteit::[/b]
[i][b]Voorkeuren karakter[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie & waarom moet ik jou aannemen?::[/b]
[b]Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG::[/b] |
Veel succes iedereen en let erop dat je het goede lijstje overneemt... |
|
  |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 18:37 |
 |
Over jou
Naam:: CharlieWemel
Leeftijd:: 15
Ervaring:: (Noem RPG's!) GoF, Vuurbeker, Marauders (2x) Durmstrang, The Wedding, The Gaunts, The Island, Hogwarts 2017, Drakenstein, Magic Media en nog een paar anderen, ik RPG al sinds ik op dit Forum zit.
Activiteit:: Elke dag minimaal 2 uur.
Voorkeuren karakter
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Hij is een stille jongen, hij praat weinig, niet over zijn verleden en niet over het heden. Verder is hij wel erg krachtig en heeft een soort dwang over zich, hij kan mensen laten gehoorzamen door het hen te bevelen. Als hij vanbinnen kookt van woede, laat hij het aan de buitenkant niet zien. Hij blijft, voor de mensen die hem zien en meemaken, erg rustig en het lijkt alsof hij zich nergens zorgen over maakt. Als hij word uitgelokt, zal hij zich nergens voor terugdeinsen, hij gaat gewoon een confrontatie aan met die persoon.
Motivatie & waarom moet ik jou aannemen?:: Ik hou heel erg van RPG's en Fantasy vind ik super en daarom deze RPG natuurlijk ook. Ook ben ik vaak online en zal actief mee kunnen en willen doen.
Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG:: Een beetje 'slechtere' sfeer bij de groep, hij kan voor problemen zorgen, wat het verhaal weer wat spannender maakt.
Ik praat maar even in de 'Hij' vorm en probeer gewoon even een karakter te beschrijven, dat maakt het wat makkelijker. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
  |
 |
-harry potter-
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 20:10 |
 |
Ik vind het heel erg spijtig, maar ik ga uit de RPG moeten stappen. Ik vond het echt een leuke RPG en ik had gehoopt er wat langer in te blijven, maar het lukt me de laatste tijd niet meer om te posten of om een goede post in mekaar te zetten. :'(
Laat Arya maar sterven anders... Of uit de groep stappen, weet ik veel..  |
_________________ Isn't it ironic?
Life has a funny way of sneaking up on you |
|
  |
 |
MissMyrnaWeasley
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In Japan, met een kimono aan, aan het leren hoe je met stokjes moet eten. Ow en Fred is er ook.
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 20:24 |
 |
Hallo,
Ik ben een oude bekende op het forum en ook met de Fantasy RPG (ik zat in de allereerste versie of dat met dit verhaal was, weet ik niet eens meer) maar ik wil heel graag weer gaan RPG-en en vroeg me af of het geen mogelijkheid was om het personage van -harry potter- Arya, over te nemen?
Als die er is, dan zou ik het graag horen.
Groetjes Myrna |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 31, 2008 13:03 |
 |
Yay, ik ga vanavond weg! xD Het enige nadeel is dat ik tot donderdag wegblijf, dus Moyra zal even ernstig inactief worden. Sleep haar maar gewoon mee overal heen, voor de verandering is ze zo mak als een lammetje :')
Tot donderdag! |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 10:11 |
 |
Belangrijk & Solliciteren
Okay, hier zijn we weer XD Ten eerste een belangrijke mededeling. Darren is niet actief genoeg in deze RPG, zij zal vanaf heden ook niet meer als lid worden gezien.
Dit houdt in dat ons RPG aantal weer is gedaald... En we dus dringend mensen nodig hebben! CharlieWemel, er is een PB naar jou onderweg met wat vragen, sorry voor de hele late reactie ^^''
Solliciteren
Ik ben op zoek naar uhm, alles? Liefst nog wel een man erbij, maar een vrouw mag ook. Goed slecht, neutraal, het maakt niet uit. Zolang ze maar avontuurlijk zijn en hun mond opentrekken. ik wil geen bange mensen die weinig zeggen, maar iemand die ook praat en meedenkt zodat je ook jezelf in het verhaal kunt betrekken en wij niet alles moeten doen (;
[i][b]Voorkeuren karakter[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
Ik hoop op een paar sollicitaties en mooie sollicitaties. Ik zal waarschijnlijk iets minder streng rekenen deze keer ^^''' |
|
  |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 12:31 |
 |
Uiteindelijke Karakter
RPG-Naam:: Garvil Pher
Geslacht:: Male
Uiterlijk:: Garvil heeft muisbruin, halflang haar en grijs/bruine ogen. Met zijn lengte van 1.87 is hij niet groter of kleiner dan andere mannen, hij is dus van normale lengte. Meestal draagt hij soepel zittende kleding waarin hij zich makkelijk kan bewegen. Garvil traint redelijk veel om zijn lichaam en geest in conditie te houden.
Wat je verder kwijt wilt over je personage:: Garvil heeft een zelf gemaakt fluitje waar hij graag op speelt.
Over jou
Naam:: CharlieWemel
Leeftijd:: 15
Ervaring:: (Noem RPG's!) GoF, Vuurbeker, Marauders (2x) Durmstrang, The Wedding, The Gaunts, The Island, Hogwarts 2017, Drakenstein, Magic Media en nog een paar anderen, ik RPG al sinds ik op dit Forum zit.
Activiteit:: Elke dag minimaal 2 uur.
Aangezien Catie en ik wat hebben besproken heb ik zijn karakter een beetje aangepast:
Voorkeuren karakter
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Hij is een stille jongen, hij praat weinig over zijn verleden en. Als hij vanbinnen kookt van woede, laat hij het aan de buitenkant niet zien. Hij blijft, voor de mensen die hem zien en meemaken, erg rustig en het lijkt alsof hij zich nergens zorgen over maakt. Als hij word uitgelokt, zal hij zich nergens voor terugdeinsen, hij gaat gewoon een confrontatie aan met die persoon.
Motivatie & waarom moet ik jou aannemen?:: Ik hou heel erg van RPG's en Fantasy vind ik super en daarom deze RPG natuurlijk ook. Ook ben ik vaak online en zal actief mee kunnen en willen doen.
Wat zal jouw personage toevoegen aan de RPG:: Een beetje 'slechtere' sfeer bij de groep, hij kan voor problemen zorgen, wat het verhaal weer wat spannender maakt. |
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 20:02 |
 |
Ik heb dit al besproken met CharlieWemel. Maar ik zal ook even alle andere leden van Fantasy op de hoogte stellen van hoe Garvil Pher in de RPG komt.
Garvil Pher is zo'n 2 dagen geledne bij de groep gekomen. Toen de groep in Hoderan aankwam is hij erbij gekomen. Ze kennen allemaal elkaars naam al, dit is om het moeilijkste gedeelte over te slaan. Dus ze kennen elkaar allamaal al!
CharlieWemel, veel plezier ^^ |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 21:34 |
 |
Ik ga op vakantie en kom maandag weer terug. Jessa is dus dit weekend stiller dan gebruikelijker |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 21:11 |
 |
Belangrijk!
Oke, zoals Jalf al aangeeft is de tijd van vakantie weer begonnen XD En ik ben Jalf heel dankbaar dat ze het even meld. Hierbij wil graag meteen een oproep doen!
Wil iedereen die al een vakantie gepland heeft deze even melden zodat ik dit bij kan houden? Of eventueel dagen doorgeven dat je niet kan.
TheKimKommer - 29 juni tot 13 juli? (2 weken)
Catie - 18/19/20 juli
In ieder geval bedankt, hoe beter dit voerzicht is hoe beter we weten wat we wel en niet kunnen doen (; Want geen idee wie de groep nu gaat leiden XD
Verder...
Sollicitaties nog steeds open, zie formulier hieronder
[i][b]Voorkeuren karakter*[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b]
[b]*
Ik ben op zoek naar uhm, alles? Liefst nog wel een man erbij, maar een vrouw mag ook. Goed slecht, neutraal, het maakt niet uit. Zolang ze maar avontuurlijk zijn en hun mond opentrekken. ik wil geen bange mensen die weinig zeggen, maar iemand die ook praat en meedenkt zodat je ook jezelf in het verhaal kunt betrekken en wij niet alles moeten doen (; |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 12:05 |
 |
Ik ben op vakantie van 12 juli tot 4 augustus, dus dan kan ik ook niet posten. En ja, dat is best een hele lange tijd xD Dus als iemand die niet op vakantie is in die periode Moyra wil overnemen, dan hoor ik het graag. |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 10:01 |
 |
Even mijn vakantie melden, die ik gister te horen kreeg: Van 5 Juli t/m 12 Juli ben ik op vakantie in Ermelo. Ik heb daar geen PC dus kan niet posten, sleep Garvil maar mee de stad in ofzo xD |
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 13, 2008 12:06 |
 |
Is er nog plaatst voor een oude bekende? Ik zou graag weer nieuw leven in Gerard Hawking willen blazen of als dat niet gaat een nieuw mannelijk personage creëren :D |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
  |
 |
|
|