Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 11:28 |
 |
Chris. schreef: | BeeGee Kenobi schreef: | Oeh, season 1 van Heroes is komend weekend voor 25 euro te krijgen bij de V&D . Ik zit er heel erg over te denken om hem te kopen. Dat is maar 1 euro per episode...w00t w00t!!!! |
Alleen dit weekend? Waarom zeg je dit nu. Nu wil ik dit ook kopen, terwijl ik er eigenlijk geen geld voor heb.  |
Hahaha, nou hij is wel langer voor die prijs te krijgen. Maar omdat er aan het begin van het prijzencircus meestal hordes mensen voor de deur staan is er kans dat ie uitverkocht raakt
Ik koop um maandag denk ik ^___^ |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 22:13 |
 |
2.04 SPOILERS
SPOILERS! | [selecteer] En.. het.. gaat.. nog.. steeds.. traag =.='
Oke, deze ep bevatte misschien wel actie enzo en mystiereuze stuff, maar ik wordt een beetje moe van het zielige verhaal dat het nu heeft.. Hiro's verhaal is zeker niet interessant en het verhaal van Mohinder vind ik btw ook niets meer.
Geen Claire, dat was al een dompertje.. Wel Nikkiii, maar ze mag haar niet laten genezen xOO Goh, ze hebben al zeker te weinig Nikki getoond dit seizoen. En omg, Micah blijft ook gewoon hip ^^
En wat een na-apen van die 'geestachtige'-scenes met Matt en Nathan, dat deed me zooo hard aan LOST denken xO Ohja, mss was het wel het positieve puntje van deze ep [a]
*hoopt op betere eps* [/selecteer] |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 23:58 |
 |
Ik vond het niet zo erg dat we weinig zien van Niki in seizoen 2, haar verhaallijn vond ik altijd al het minst boeiend. De matt/Molly/ Mohinder relatie is gewoon te cute, ( 3ms trouwens humor ) Molly is echt adorable en haar gave is best eng. Matt is een enorme schat, veel leuker dan Mohinder. Micah is ook super cute, net als zijn nichtje die de handige gave heeft om alles te kunnen kopieren wat ze ziet op tv of op straat. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 18:45 |
 |
2.05 SPOILERS
SPOILERS! | [selecteer] Oh, ik wordt zo moe van Heroes =.= Het verhaal boeit me echt langs geen kanten meer en ik moet mezelf nu al dwingen om verder te kijken, gelukkig dat het met reclames erbij slechts een uurtje duurt.. dat hou ik wel vol.
Ik weet amper nog wat er maandag allemaal is gebeurd, nou.. Hiro is neergeslagen en Mr. Bennet heeft een mannetje doodgeschoten, maar het houd allemaal geen steek meer, het gaat niet vooruit, de verhalen lopen echt muurvast en leuke personages uit S1 hebben veeeeeel te weinig screentime in vergelijking met sommige nieuwe personages.
Ik probeer het nog even vol te houden... [/selecteer] |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 20:41 |
 |
@Charlie: had ik ook rond die episodes. Zo rond episode 9 wordt het eigenlijk weer leuker. Hou nog even vol. Bovendien is het minder als je alle eps achter elkaar kijkt want dat wil je elke aflevering steeds een nog heftiger kick dan bij de vorige. |
|
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 17:09 |
 |
@MLS: Nou, ik probeer vol te houden hoor ^^
Blijkbaar klopt mijn telling niet meer, maar ik heb dus gisteren 'Out of Time' gezien en volgens mij is dat dus ep 2.07.
SPOILERS! | [selecteer] Oeh, deze aflevering vond ik alweer een stuk leuker!
Terug wat emoties, drama en mysterieuze stuff waar je geen wijs uitgeraakt. Vooral Peter!future was leuk deze keer en OMG!yay voor Hiro met brilletje, die ep werd er meteen tien keer zoveel S1'er van xD
Oh, en ze mogen echt zoo Niki niet laten doodgaan hoor O_O Ze is like one of the most leukste personages uit Heroes! Daarnaast moeten ze nog steeds Nathan meer screentime geven, die twee worden echt zo verwaarloosd.
Maargoed... in tha_future is er dus 93% van de wereldbevolking omgekomen door het virus. Like wth, dat is like superveel? Woei..
Interesse is al weer wat opgepept xD [/selecteer] |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 18:36 |
 |
Heb ik ook gezien!
Wat mij het meeste schokte(!);
SPOILERS! | [selecteer] DAT ADAM KENSEI IS! Ik schrok echt .. [/selecteer] |
|
 |
tomfeltonissexy
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 9:13 |
 |
Heroes vindt ik tof,, alleen jammer dat het nu niet op tv is ik hoop dat t binnenkort weer op tv komt
syler is mijn favo |
_________________ I love Harry Potter |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 17:46 |
 |
WHOEI. SPOILERS 2.09
SPOILERS! | [selecteer]
Yaaaay =D Eindelijk weer een hippe ep.. Mysterie, antwoorden én actie en OMFG. Noah die dus tóch 'dood' geschoten werd. Yay, ik vond het eigenlijk wel hip, want het zou vreemd zijn dat een schilderij voor deze keer eens niet uitkwam... Maargoed, hij leeft dus nog, omg, yayness.. Ik vind Heroes weer hip xD
Nog twee afleveringen te gaan :') [/selecteer] |
|
  |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 20:43 |
 |
Ik weet dat iedereen hier zo ongeveer via weet ik al niet wat Heroes seizoen 2 kijkt, ik heb 'ns even de hele RTL website afgezocht *kuch kuch*. Maar dit stond er bij 'veel gestelde vragen':
RTL Website schreef: | Heroes
De start van seizoen 2 laat nog heel even op zich wachten. Wij raden u aan onze site in de gaten te houden |
Ik denk dat we hieruit kunnen opmaken dat het nog wel uitgezonden word, maar pas over een tijdje? |
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 20:41 |
 |
Charlie schreef: | WHOEI. SPOILERS 2.09
SPOILERS! | [selecteer]
Yaaaay =D Eindelijk weer een hippe ep.. Mysterie, antwoorden én actie en OMFG. Noah die dus tóch 'dood' geschoten werd. Yay, ik vond het eigenlijk wel hip, want het zou vreemd zijn dat een schilderij voor deze keer eens niet uitkwam... Maargoed, hij leeft dus nog, omg, yayness.. Ik vind Heroes weer hip xD
Nog twee afleveringen te gaan :') [/selecteer] |
|
SPOILERS! | [selecteer] Uhuu! Vond ik ook! De vorige afl. vond ik echt niet hip -_-'
Noujhaa, ik vind het ook k*t dat er nog maar 2 afl. te gaan zijn. *vloekt*
Het beste stukje vond ik toen Noah terug leefde. Nu heeft hij die kracht ook! Ö
O m f g, en Nikki gaat het ook dus hebben. Die zal onoverwinnelijk ofzo worden xD ?
Noujh, we zullen wel zien volgende week hé ^^' [/selecteer] |
|
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 21:08 |
 |
@Cookiiemonster: SPOILERS! | [selecteer] Ik denk eerlijk gezegd niet dat Noah nu ook de Regeneration-kracht heeft. Ik denk dat Claire's bloed maar tijdelijk werkt. Hetzelfde geldt voor Nikki. Ik denk dat Claire's bloed de verwondingen op dat moment geneest, maar dat die werking niet permanent is. Puur biologisch gezien worden bloedcellen regelmatig afgebroken en opnieuw aangemaakt.
Misschien een rare gedachte, maar zouden er geen problemen zijn met verschillende bloedgroepen en zo? xD Of heelt het bloed van Claire ook meteen de schade die door de reactie tussen verschillende bloedgroepen wordt aangericht? [/selecteer] |
|
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 11:58 |
 |
Dennis Krauwel schreef: | @Cookiiemonster: SPOILERS! | [selecteer] Ik denk eerlijk gezegd niet dat Noah nu ook de Regeneration-kracht heeft. Ik denk dat Claire's bloed maar tijdelijk werkt. Hetzelfde geldt voor Nikki. Ik denk dat Claire's bloed de verwondingen op dat moment geneest, maar dat die werking niet permanent is. Puur biologisch gezien worden bloedcellen regelmatig afgebroken en opnieuw aangemaakt.
Misschien een rare gedachte, maar zouden er geen problemen zijn met verschillende bloedgroepen en zo? xD Of heelt het bloed van Claire ook meteen de schade die door de reactie tussen verschillende bloedgroepen wordt aangericht? [/selecteer] |
|
SPOILERS! | [selecteer] Het zou natuurlijk onverwachts zijn als het maar tijdelijk was.
Hoewel het wel interessant zou zijn. Maar als die Regeneration-kracht tijdelijk is, werkt dat dan niet in nadeel voor Nikki? Ik bedoel, gaat ze dan niet terug achteruit gaan en ziek worden ofzo ? [/selecteer] |
|
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 10:18 |
 |
OMFG ik weet niet hoe lang dit al is, en of dit al gemeld is, maar ik zie nu pas voor het eerst dat ze Heroes uitzenden bij BBC2. Vanavond om 10 uur Nederlandse/Vlaamse tijd is het erop. En volgens mij is dit toch echt seizoen 2 dat ze aan het uitzenden zijn. Ik ga in ieder geval vanavond kijken. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 10:50 |
 |
Oeh, zojuist heb ik effe op de RTL website gekeken of ze al vermelden wanneer seizoen 2 gaat beginnen hier in Nederland. Drie keer raden wat ik heb gevonden:
Citaat: | Heroes
Op donderdag 3 juli is de serie (seizoen 2) weer te zien bij RTL. |
Uitzendtijd geven ze nog niet, maar dat zal vast wel weer 21.30 uur worden. Het wachten duurt dus niet lang meer!  |
 |
|