Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Wie/Die is......de Mol? 2006 + 2007[niet verwijderen] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Kijk jij Die is de Mol?

Ja, super leuk!
0%
 0%  [ 0 ]
Ja, om de tijd te verdrijven tot januari.
100%
 100%  [ 2 ]
Nee, het interesseert me niet.
0%
 0%  [ 0 ]
Nee, ik vond het niet leuk.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 23:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Patrick wel een goede Mol. Dan blijft hij er in ieder geval lekker lang in! xD Acteurs en actrices zijn sowieso wel goede mollen. Regina zat bij dat spel met die koptelefoon wel een beetje dom te lachen toen ze het wel hoorde en toen ging ze ook nog lachen toen MM zei dat hij de Nederlandse James Bond ging spelen, dus dat vond ik een beetje slecht (geacteerd (?)).

Maarja, de Mol is natuurlijk allang opgenomen en eigenlijk heb je hier helemaal niets aan, omdat ze zich altijd wel van de domme kunnen houden en expres iets goed of fout doen. Dus ik heb eigenlijk niet het idee dat we ook maar iets wijzer worden van deze 'Die is de Mol'-serie en denk ook niet dat ik op basis hiervan een Mol kan gaan aanwijzen.

Het is denk ik vooral leuk als introductie voor de kandidaten en voor het ophalen van leuke Mol-herinneringen Smile

MM: 'Het lijkt een beetje alsof we op een bejaardenreis zijn naar Lourdes. En dat is natuurlijk niet zo. Dus we moeten...En trouwens daar is het natuurlijk ook ieder voor zich, in Lourdes.'

Haha, moet gewoon nog steeds lachen hierom op de een of andere manier. Misschien op de manier waarop hij het zegt. Smile

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Profiel bekijkenStuur privébericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 27, 2007 16:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als Wie is de mol fan was ik erg teleurgesteld toen ik die is de mol vandaag terug zag. Ik volg WIDM al jarenlang (heb delen van serie 3 gezien en vanaf serie 4 alles) en ik had meer verwacht van dit programma. Het is totaal geen cursus molkijken, maar meer een uitmelking van het geweldige concept. De presentator Pieter Jan Haagens valt mij ook tegen, hij is nu niet de spontaanste persoon, hopelijk is hij beter in de echte serie. Ik vind het leuk de kandidaten wat te zien doen, aangezien ik de meeste alleen van foto's ken. Maar deze serie zorgt er niet voor dat je de kandidaten nu zoveel beter leert kennen. Ook de testjes vind ik erg simpel en onnozel. Marc Marie is leuk als altijd, maar verder zat de jury er een beetje voor spek en bonen bij (de onbekende mensen uit eerdere series dan). Ik vind het jammer hoe dit concept is uitgewerkt, het had zoveel beter kunnen werken.

Olivier
Oude Forumnaam: Olivi(s)ander The Fullblood Mod
The Fullblood Mod

Olivier is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 27, 2007 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

@NH: Deze week waren Marc-Marie en Victoria de 'Juryhoofden', volgende week 2 anderen! (zover ik het begrepen heb)

En het programma opzich is wel leuk om te zien, maar ook niet wauw...iig een goede opvulling tot 3 januari!

Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 17:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Net even de tweede aflevering van Die is de mol gekeken. Ik ben het eens met Olivier hierboven. Het is nu niet direct een geweldig programma, maar zo leer je de kandidaten alvast al wel kennen. Dit keer waren het idd twee anderen, namelijk Paul Rabbering en Inge Iepenburg, die de jury leidden.

Ik vind Pieter jan Haegens ook niet de meest geweldige presentator. Hij heeft niet echt het spontane van Angela Groothuizen of het harde en mysterieuze van Karel de Graaf. Sowieso vind ik het jammer dat er nu al weer van presentator wordt gewisseld. Al heb ik wel zin in de nieuwe serie van Wie is de mol, dat over ongeveer een maand begint.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook een paar keer Die is de mol gekeken. Nou het is wel leuk om naar te kijken, maar niet echt nodig. Ik vind het allemaal te commercieel worden. Het programma had niet eens gehoeven. De meeste kandidaten leer je tijdens het spel wel kennen. Ik vind het alleen leuk om de oude beelden weer te bekijken van vorige seizoenen. ^^

Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 20:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hé, die gast met het rode hemd toont drie vingers Surprised M-o-l
(Nostalgie xD)

Lol, naja, ik ga het ook weer kijken en m'n vader en z'n vriendin hebben er deze keer ook zin in. Ik vond het vorig jaar echt fantastisch, alleen jammer dat ik voortdurend misgokte. Het feit dat we het hier ook nog eens allemaal bespreken is gewoon ook nog zoveel keer leuker.

Ik kijk 'Die is de Mol' niet, ben het ook niet van plan, maar januari is dichtbij, dus zolang moeten we ook niet meer wachten.

'k Heb er echt heel veel zin in.

Zou wel zonde zijn als we middenin het spel van topic moeten veranderen... misschien tijd voor een frisse nieuwe?

See you in another life?
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 06, 2007 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Charl, zou mooi zijn, je zegt het maar als ik een nieuwe moet openen, of doe jij doet het, ook goed xD Of is het misschien handiger om Die is de Mol hier te bespreken en Wie is de Mol in een nieuw topic?

Oeh, ik zag dat iemand m'n beginpost heeft aangepast. Coole foto. Had er zelf nog niet echt aan gedacht om die te plaatsen. Shame on me ^^"

Deze week ook weer Die is de Mol gezien. Het wordt er niet veel boeiender op. Het is op zich wel leuk om naar te kijken. Ik vind Nicolette trouwens leuk en Joris vooral vreemd xD. Echt grappig dat Nicolette meteen zag dat het Joris was.

Het schijnt dat vandaag de perspresentatie is geweest. RTL Boulevard besteedde er aandacht aan. Ik kan helaas momenteel nog niet het filmpje terugvinden. Als het goed is, is er vanavond laat een herhaling.

Dit is de site van Die is de Mol. Het schijnt dat er 8 verschillende versies van de banner bovenaan bestaan, met iedere keer een andere achtergrond. Iemand die daar iets mee kan?

btw, moet de poll niet even aangepast worden? Angel

Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 16:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb geen idee wat die poll is ^^'

Ja, laten we Die is de Mol nog even hier bespreken en dan moet jij maar even een nieuw topic openen, dat lijkt me het beste. ^^

Ik zag vandaag nog stukken uit de oude afleveringen van De Mol, hier in Vlaanderen [uit 1998]. Toen deden ze het dus met onbekende mensen, nou, in feite maakt dat niets uit, want de meeste Nederlanders die meedoen, ken ik toch niet [Paul en Inge van vorig jaar kende ik echter wel.. en oh.. Renate en Sander ook ^^']. En uit de nieuwe reeks lijk ik die rechtste in het groen te herkennen, kan 'm alleen niet plaatsen.

See you in another life?
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 22:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk vind ik Die is de Mol niet zoveel aan. Ik heb gebrobeert om te kijken, maar het was eigenlijk niks. Teveel gepraat en te weinig nieuwe actie.

Ik vind dit eigenlijk meer een zielige stunt om meer kijkcijfers te behalen bij de daadwerkelijke serie. But he, thats my opinion.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok, ik ben er nu zeker van dat Die is de Mol niets is xD Wat een scrale opdracht zeg, niet echt molwaardig. Net of iemand daar ook maar wat molligs mee gaat doen. Om daar nu al die mensen voor te laten komen. Ik vind het nog steeds zo zielig voor die mensen uit de niet-BNers series, die er maar gewoon voor Piet-Jaap bij zitten.

De enige reden dat ik keek was omdat Toine er was.. en RODERICK!! WOEI! Na het zien van wat oude stukjes, vond ik dat toch echt een van de betere molseries! Ik had daar echt het molgevoel. Om eerlijk te zijn ben ik alweer een beetje vergeten wie er vorig jaar nu allemaal in zaten en wie de Mol was. Ik heb nog steeds Milouska als Mol in mn hoofd zitten, terwijl dat de vorige serie alweer was! En terwijl ik Milouska niet eens een goede Mol vond! Toine zei het goed, over Milouska's molcapaciteiten. Ik was het helemaal met hem eens, alleen weet niet meer wat hij precies zei xD Er waren gewoon zulke leuke deelnemers in die serie en dat maakte het toch echt wel! Roderick, Frederique, Toine, Richard, Peggy, echt allemaal leuk Very Happy

Ik ken Edo Brunner helemaal niet, dit was de eerste keer dat ik hem zag, maar hij leek een beetje... saai? Ook zijn manier van praten is een beetje.. eentonig? Maarja, misschien wist hij gewoon niet wat hij moest zeggen.. Ik zie het nog wel in de echte Mol serie, waar ik nu echt weer zin in heb! Heb ik toch nog IETS met die stomme staking.En niet zomaar iets natuurlijk Very Happy

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2007 10:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb Die is de Mol de afgelopen weken steeds teruggekeken via internet als ik niets te doen had. Het blijft geen boeiend programma, maar je moet toch de tijd verdrijven he. Ik vond die Dennis Weening en Dunya Khayame maar vreemde types allebei. Wel grappig dat ze wel, maar toch ook niet doorhad dat het Dennis was toen hij zich ging vermommen.

Ok, de serie Die is de Mol! is afgelopen. Met als gevolg dat aanstaande donderdag 3 januari de nieuwe serie Wie is...de Mol? begint! En daar hebben we natuurlijk met z'n allen enorm zin in. Tien bekende Nederlanders gaan naar Mexico om daar te proberen de Mol in hun midden te ontmaskeren.

Dit topic begint wel erg vol te raken. Daarom heb ik met Charl afgesproken dat er een mooi nieuw schoon topic komt en dat deze geslotterd wordt. Accio Charl! ^^"

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp