Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: CSI (Las Vegas, New York, Miami) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Welke CSI is het leukst?

Las Vegas
49%
 49%  [ 66 ]
Miami
33%
 33%  [ 45 ]
New York
16%
 16%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 133

Auteur Bericht
superjasmien
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 60 Sikkels

superjasmien is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2007 20:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Navy NCIS vind ik echt meer "politie" enzo, terwijl CSI meer "wetenschap & bewijzen" is! Nouja, meningen verschillen natuurlijk Wink

Surprised
SPOILERS!
[selecteer]
Jorja Fox gaat waarschijnlijk CSI verlaten na 8x07! *panikeren!*
[/selecteer]

Take me through the darkness to the break of the day ♥
Profiel bekijkenStuur privébericht
Yunie
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Yunie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Wat?! Sara (misschien) weg? Die Sara/Grissom momenten zijn juist zo leuk. Dat is juist een van de redenen dat ik CSI LV kijk! Maar mijn vraag is dan ALS ze weg gaat: Wie vervangt haar?! Evil or Very Mad Ik vond het ook al minder van Ryan Wolfe toen ie werd ontslagen door Stetler! Shocked Wanneer komen er trouwens nieuwe afleveringen van CSI Miami? Confused
[/selecteer]

Robert Pattinson = Edward Cullen XD (L)

http://s2.bitefight.nl/c.php?uid=27597
superjasmien
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

superjasmien is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2007 22:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yunie schreef:
SPOILERS!
[selecteer]
Wat?! Sara (misschien) weg? Die Sara/Grissom momenten zijn juist zo leuk. Dat is juist een van de redenen dat ik CSI LV kijk! Maar mijn vraag is dan ALS ze weg gaat: Wie vervangt haar?! Evil or Very Mad Ik vond het ook al minder van Ryan Wolfe toen ie werd ontslagen door Stetler! Shocked Wanneer komen er trouwens nieuwe afleveringen van CSI Miami? Confused
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Jorja Fox (Sara) gaat uit CSI voor onbeperkte duur, maar ze komt wel terug (hebben de schrijvers bevestigd, ze weten alleen nog niet wanneer). JF wil persoonlijk een paar dingetjes doen, zoals kinderen krijgen -denk ik, ze zei iets over "I forgot to have kids-, toneel en zo veel andere dingen. Ondertussen wordt ze niet vervangen. En als Billy Petersen zijn sabbatical neemt van 4 eppy's... Het CSI-Lab zal redelijk leeg zijn. Sad
Maar ik geniet gewoon van de GSR-momenten (GrissomSaraRomance). Ik ben zo'n harde shipper, niet normaal zeg! Very Happy
Enfin, ik ben lid van een groot internationaal CSI-forum, en de meesten zeggen dat ze niet gaan kijken naar de afleveringen zonder Sara erin. Dit wil dus zeggen : kijkcijfers CSI [die overigens beter zijn dan die van Grey's Anatomy dat op dezelfde avond op tv komt! Very Happy ] gaan piiiiiiiiiijlsnel naar beneden, waardoor JF wel zal MOETEN terugkomen (hopen we) om de show te redden.

Zucht, ik ga ze ZO hard missen... Crying or Very sad

[/selecteer]

Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend: 0 Sikkels

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 05, 2007 22:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Kickt topic omhoog*

Dead Doll/Living Doll:

SPOILERS!
[selecteer]
OMG, OMG. Wat een knaller om het seizoen mee af te sluiten en om het seizoen mee te beginnen. De spanning en de emoties waren echt heel mooi. Daarnaast wist ik op een gegeven moment toen we Nathalie zagen dat zij de killer was. Ik moest vooral huilen op het einde van Living Doll toen ze Sara op tijd vonden in de woestijn en toen ze in de helicopter haar ogen open deed en Grissom zag ^^ De momenten tussen die twee zijn gewoon heel lief en leuk.

Het was ook interessant toen ze lieten zien hoe Nathalie Sara ontvoerde en hoe ze onder het wrak terecht kwam. Ik vond het wel lief van Sara dat ze begreep wat Nathalie doormaakte toen haar pleegvader dood ging, aangezien Sara het zelfde door heeft gemaakt. Ben benieuwd naar de rest van season 8, wel jammer dat Sara de serie uitgaat.

[/selecteer]

Ik blijf Las Vegas de beste van de drie vinden, de characters zijn hip, vooral Grissom en er zit meer spanning in. Vooral Grave Danger en deze twee afleveringen waren heel hip en erg spannend. Daarnaast heeft Las Vegas Grissom/Sara xD

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

superjasmien is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter Rocks schreef:
*Kickt topic omhoog*

Dead Doll/Living Doll:

SPOILERS!
[selecteer]
OMG, OMG. Wat een knaller om het seizoen mee af te sluiten en om het seizoen mee te beginnen. De spanning en de emoties waren echt heel mooi. Daarnaast wist ik op een gegeven moment toen we Nathalie zagen dat zij de killer was. Ik moest vooral huilen op het einde van Living Doll toen ze Sara op tijd vonden in de woestijn en toen ze in de helicopter haar ogen open deed en Grissom zag ^^ De momenten tussen die twee zijn gewoon heel lief en leuk.

Het was ook interessant toen ze lieten zien hoe Nathalie Sara ontvoerde en hoe ze onder het wrak terecht kwam. Ik vond het wel lief van Sara dat ze begreep wat Nathalie doormaakte toen haar pleegvader dood ging, aangezien Sara het zelfde door heeft gemaakt. Ben benieuwd naar de rest van season 8, wel jammer dat Sara de serie uitgaat.

[/selecteer]

Ik blijf Las Vegas de beste van de drie vinden, de characters zijn hip, vooral Grissom en er zit meer spanning in. Vooral Grave Danger en deze twee afleveringen waren heel hip en erg spannend. Daarnaast heeft Las Vegas Grissom/Sara xD

Ik ga compleet met je akkoord.

SPOILERS!
[selecteer]
Living Doll/Dead Doll was gewoon... subliem in mijn ogen. CSI LV heeft heel soms mindere episodes, maar samen met Grave Danger was dit gewoon ijzersterk. De emoties en de zoektocht waren heel goed in beeld gebracht, en ik vond het einde ook niet over-the-top-melodramatisch.
[/selecteer]

Dat er nog zo afleveringen mogen komen! Smile

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp