Auteur |
Bericht |
_Tonks
2e jaars

Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 13:29 |
 |
Pieper schreef: | Gisteren heb ik een behoorlijk slechte film op VT4 gezien.
Ik had er al niet veel goeds over gehoord, maar ik wou toch voor mijn eigen oordelen.
Wat of the worlds, met o.a. Tom Cruise
Ik vond er absoluut niets aan. Het verhaal was echt slecht. En de manier waarop de aliens dan ook nog eens verslagen werden vond ik behoorlijk stom.
De aliens waren bovendien niet echt eng, en er waren zo goed als geen 'schrikmomenten' in de film. |
ik ben het met je eens, toen ik hoorde dat tom cruise erin ging spelen moest ik nog even zien, maar er is echt helemaal niks aan, de aliens zijn inderdaad echt niet eng, en ik schrik heel snel bij film, maar bij deze..nope |
_________________ "I wouldn't go out with you if it was a choice between you and the giant squid."
lilly |
|
  |
 |
Falzarg
Dreuzel

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 14:43 |
 |
oh da was een film die we met school moesten zien. iets van: 2months 3 weeks and 4 days. OMG!!! Dialogen die EINDELOOS zijn!! ik snapte ook niet eens waar het verhaal op sloeg. een vrouw die zwanger is en die wil abortus, dat is het enige. ik ben in slaap gevallen in de film zaal en ik val amper in slaap bij een film |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 15:40 |
 |
Ik zag laatst een film met arnold schwarzenegger en dat prikkelde me weer om op dit topic te posten. True lies heette hij, het is geen slechte film, maar dei Arnold schwarzenegger irriteert me zo mateloos. Eigenlijk vind ik alle films met hem erin slecht, hij is zo een slechte acteur, bij zijn zoenscenes kijk ik altijd even weg, door kotsgevaar. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 22:08 |
 |
Algemeen gezien heb ik een behoorlijke hekel aan de goedkope actiefilms met Steven Seagal...
Ik weet niet echt, maar hij heeft iets... belachelijks
ook Arnold Schwarzenegger is een acteur die ik toch liever niet zie een poging doen tot acteren |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 25, 2008 19:55 |
 |
Ik heb net Loaded Weapon gezien en die vond ik echt slecht. Je ziet vaak dat dingen echt nep zijn. Zoals toen die hond hem aanviel enzo. De grappen waren vaak niet grappig en de film was gewoon slaapverwekkend. Jammer, want op zich was het hele plot wel leuk. Maar het komische aan de film is helaas niet zo komisch en dat verpest de film... |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 25, 2008 20:34 |
 |
Ik ga voor Epic Movie en de laatste Final Destination.
Epic Movie is gewoon ramsaai, het ziet er zo fout uit. Alleen de Jack Sparrow is tot in de details goed geacteerd, maar de rest, Gods.
En Final Destination 3 is gewoon zó dom -_-. De eerste en de tweede gingen nog wel omdat het door dezelfde jongens was, maar de derde is gewoon een total rip-off. OMG. |
|
  |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 11, 2008 16:31 |
 |
Ik stem voor afblijven. Het boek is echt supergoed, maar dan komen ze met een film waar je duidelijk kan zien dat het gespeeld is. Ik vind dat als je een film hebt, het moet lijken dat het echt is, en niet dat het een film is, savvy?  |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 13:28 |
 |
pfft
Wij hebben onlangs met school een stuk van
Dead man walking gezien..
Verschrikkelijk gewoon, k ben blij dat we hem niet helemaal te zien kregen.
Minder lang geleden hebben we met godsdients de italiaanse film La stanza del figlio gezien, (de kamer van de zoon).
De film op zich zo nog net verdraagbaar zijn, maar als je leerkracht daarbij nog een bezig is over de bedoelde achterliggende betekenis van elke scene...
voor de rest vind ik sommige slechte films wel grappig, vooral als er slecht geacteerd wordt...
Xxx |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Anju
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 14:10 |
 |
Wij moesten op school een hele saaie film kijken, van 2 uur.. En daar moesten we dus een verslag van maken.. Dus bijna niemand had iets onthouden want ze lagen echt half te slapen xD Hallo onvoldoende's P: |
_________________ It's just one thing, but it's everything I want <3 |
|
  |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 15:22 |
 |
High School Musical.
Oh, wat een baggerslechte, overdreven, irritant nagesinchroniseerde (of hoe je dat ook schrijft) film is dat. Deel 1 was al zo slecht, maar dat ze dan ook echt nog de moeite nemen om er een deel 2 en 3 van te maken. Vind het eigenlijk wel lachwekkend.
Heb bij het 2e deel niet een meer de moeite genomen om te kijken en dat ga ik bij 3 zeker weten ook niet doen.
Wat een megaflop is dat.
(Vind ik dan.. ) |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:49 |
 |
Jason X
ik vond alle horror films van Friday the 13 echt eng om naar te kijken een seriemoordenaar genaamd Jason Voorhees, maar deze film maakte echt alles lachwekkend, wanneer ze ver in de toekomst zijn en de aarde onbeleefbaar is en een ruimteschip Jason van de aarde haalt in een ruimteschip en Jason iedereen daar gaat vermoorden dat was echt om te huilen van het lachen :S |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
|