Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Daniel Radcliffe (Harry Potter) 4 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MaelynnAppel
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

MaelynnAppel is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 3:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of het iemand anders wel eens is opgevallen, maar Daniel heeft een beetje een rare mond. Ik kan het niet goed uitleggen, een flobbermond ofzo. *jaah...*

Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 17:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

My Boy Jack (nieuwe film met Dan Radcliffe) is nu te koop/huur op DVD met Nederlandse ondertiteling!

Image

Hieronder kun je het persbericht lezen...

Citaat:
My Boy Jack
Kim Cattrall verruilt New York voor de Eerste Wereldoorlog

Nu Sex and the City eindelijk in de Nederlandse bioscopen draait, zien we Kim Cattrall - die jarenlang gestalte gaf aan het oversekste personage Samantha Jones - als overbezorgde moeder. De van oorsprong Britse actrice speelt de sterren van de hemel in My Boy Jack, de nieuwste dvd-release van Sony Pictures Home Entertainment. Ook Daniel Radcliffe, groot geworden door zijn rol als tovenaarsleerling Harry Potter, staat zijn mannetje. We zien de jonge acteur als moedige militant tijdens de Eerste Wereldoorlog. My Boy Jack is vanaf 3 juli verkrijgbaar op DVD.

In My Boy Jack zien we het waargebeurde, epische en aangrijpende verhaal van de bekende familie Kipling. Bij het uitbreken van de Eerste Wereldoorlog beslist Jack, de zoon van Rudyard Kipling (de bekende schrijver van The Jungle Book) om te gaan vechten aan het front. Maar het Britse leger weigert hem vanwege zijn slechte ogen. Zijn vader wendt dan al zijn invloed aan om Jack als officier bij het Britse leger te laten aansluiten om in Frankrijk en in België te gaan vechten. Hoewel zijn vrouw en dochter hem niet steunen, slaagt vader Kipling in zijn opzet en vertrekt Jack naar de oorlog. Maar dan wordt Jack vermist en moeten zijn ouders alles op alles zetten om hun zoon terug te vinden…

My Boy Jack, vertoond op ITV (grootste commerciële omroep van Engeland), kreeg lovende kritieken voor het acteerwerk en scenario, dat geschreven werd door acteur David Haig, die in My Boy Jack vader Kipling speel. Met Daniel Radcliffe en Kim Cattrall aan zijn zijde, ben je verzekerd van topcinema!

Regisseur: Brian Kirk
Acteur: Daniel Radcliffe (Harry Potter, The Tailor of Panama, David Copperfield)
Acteur: Kim Cattrall (Sex and the City, Bonfire of the Vanities, Crossroads)
Acteur: David Haig (Four Weddings and a Funeral, The Thin Blue Line, Two Weeks Notice)
Acteur: Carey Mulligan (Pride & Prejudice, The Amazing Mrs Pritchard)

Productinformatie
Release DVD KOOP: 3 juli 2008
Release DVD HUUR: 10 juni 2008
Genre: Drama
Taal: Engels gesproken (Dolby Digital 5.1)
Nederlands ondertiteld

Extra op DVD
Geen extra’s

Bron: DVD.nl

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 06, 2008 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

MaelynnAppel schreef:
Ik weet niet of het iemand anders wel eens is opgevallen, maar Daniel heeft een beetje een rare mond. Ik kan het niet goed uitleggen, een flobbermond ofzo. *jaah...*

Wat een rare opmerking eigenlijk. xD Ik vind namelijk dat hij een hele kleine mond heeft. HIj heeft namelijk hele dunne lippen. [a]

@Sander Yay dat is goed nieuws. Al weet ik nog niet dat ik de dvd ga kopen, het is wel leuk om te weten dat hij te koop is. xD

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 10 Sikkels

everton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 9:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
everton schreef:
Helen schreef:
Ik geef ze groot gelijk. Wil je Daniel naakt zien, ga je Equus maar bezoeken. Ik hoef ook niet perce foto's van Daniel in Equus te zien maar de geposeerde foto's zijn wel heel mooi.

Ik hoop wel dat dat reflectieglas niet het lichteffect wegneemt want dat is nou juist zo mooi.

google image damens en heren.

En dan? Ik neem aan dat je op die gephotoshopte afbeelding doelt? die is dus nep. Het onderste gedeelte is niet van Daniel. Het bovenste wel.
Dat er nog steeds mensen zijn die erin trappen. Je kan aan de dikte van de benen al zien dat het niet Daniel is Wink

De huilscene in PoA was idd niet zo geweldig maar de scene dat hij met Cedric van het kerkhof weer afkomt vond ik daarintegen wel weer mooi en de scene in het MoM, waar hij bezeten was, vond ik nog mooier. Hij groeit erg mee met zijn rol.

Ow sorry ik wist niet dat jij daniels benen zo goed kende. en je moet gewoon goed zoeken want sommige mensen hebben fotos met hun mobiel gemaakt.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 11:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Ik geef ze groot gelijk. Wil je Daniel naakt zien, ga je Equus maar bezoeken. Ik hoef ook niet perce foto's van Daniel in Equus te zien maar de geposeerde foto's zijn wel heel mooi.

Ik hoop wel dat dat reflectieglas niet het lichteffect wegneemt want dat is nou juist zo mooi.

Euhm ik denk niet dat iedereen zin heeft om helemaal naar Amerika te gaan om alleen maar een toneelstuk met Daniel Radcliffe te zien. Dan moet je haast wel echt dat als vakantiebestemming hebben en dan nog geluk hebben als je kaartjes kan krijgen en geluk hebben dat de personen met wie je op vakantie bent er ook naar toe willen. Want je hebt het er wel steeds over dat jij Equus gezien hebt, maar dat hoeft dus niet te zeggen dat het voor andere mensen ook zo makkelijk is om het toneelstuk te zien. Dus die zitten wel te wachten op foto's die mensen op hun mobieltjes hebben gemaakt of andere vage foto's die er gemaakt zijn.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

golky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daniel Radcliffe wil een strakke kont voor zijn debuut op Broadway. De 'Harry Potter'-acteur, die in september een reeks voorstellingen geeft in New York, wil in optimale fysieke conditie zijn voor zijn rol in 'Equus', waarin hij naakt op het podium staat.

Kontmachine
De 18-jarige Radcliffe heeft daartoe een Skorcher Butt Machine gekocht, een toestel dat je kont in vorm brengt. Hij verklaarde aan een vriend: "Dat ding heb ik in de VS gekocht, in Engeland vind je dat niet".

Toverstaf beschermd
Recent werd onthuld dat het geslacht van Radcliffe zal beschermd worden door veiligheidsagenten. De theaterbazen willen immers niet dan het publiek foto's neemt van Daniels toverstaf, zoals gebeurde toen hij het stuk speelde in Londen.

Bron: www.hln.be

everton
3e jaars
3e jaars

BerichtGeplaatst: Vr Jul 11, 2008 11:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

golky schreef:
Daniel Radcliffe wil een strakke kont voor zijn debuut op Broadway. De 'Harry Potter'-acteur, die in september een reeks voorstellingen geeft in New York, wil in optimale fysieke conditie zijn voor zijn rol in 'Equus', waarin hij naakt op het podium staat.

Kontmachine
De 18-jarige Radcliffe heeft daartoe een Skorcher Butt Machine gekocht, een toestel dat je kont in vorm brengt. Hij verklaarde aan een vriend: "Dat ding heb ik in de VS gekocht, in Engeland vind je dat niet".

Toverstaf beschermd
Recent werd onthuld dat het geslacht van Radcliffe zal beschermd worden door veiligheidsagenten. De theaterbazen willen immers niet dan het publiek foto's neemt van Daniels toverstaf, zoals gebeurde toen hij het stuk speelde in Londen.

Bron: www.hln.be

Ik ben bang dat Daniel een echte diva aan het worden is, nog even en hij gaat stappen met Paris Hilton

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 16:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

@golky en everton jullie realiseren toch wel dat de pers 90% van de tijd gigantisch overdrijft?

Voor de fans. Vanavond zal om half 9 op RTL7 de film The Tailor of Panama erop zijn. Waar Dan Radcliffe ook een hele kleine (lees: figurant) rol in heeft. xD Je ziet hem een paar keer in beeld komen in ieder geval en volgens mij heeft hij wel wat tekst. Deze film is van voordat hij in HP speelde dus hij is nog kleine Danny. [a]

3e jaars
3e jaars

BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 11:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva, ik hoop dat je begrijpt dat mijn reactie nogal sarcastisch was.
Ik loop lang genoeg mee om dat te begrijpen.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 33 Sikkels

Darlene is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

berry6145 schreef:
Gister was daniel jarig!!

Gefeliciteerd met je Verjaadag Very Happy
Dat is ook al een tijd geleden. Rolling Eyes

Daniel Radcliffe best verdienende tiener
LONDEN - Acteur Daniel Radcliffe, die in vijf films de rol van tovenaarsleerling Harry Potter vertolkte, is de best verdienende tiener ter wereld. De 19-jarige Brit mocht het afgelopen jaar 25 miljoen dollar op zijn bankrekening bijschrijven.

Dat meldt de Britse krant Daily Mail vrijdag op basis van een lijst van het blad Forbes. Eenzelfde bedrag ging naar actrice Miley Cyrus, die de hoofdrol speelt in de populaire kinderserie Hannah Montana. De derde plaats wordt bezet door Mary-Kate en Ashley Olsen, goed voor een inkomen van 15 miljoen dollar per jaar.
Officieel zijn de twee actrices geen tiener meer. Maar zij vergaren hun fortuin wel met werkzaamheden die ze voor hun twintigste hebben verricht. Het tweetal werd vooral rijk met hun rol in de televisieserie Full House en hun eigen productiebedrijf Dualstar Entertainment Group, dat onder meer kleding fabriceert.

(ANP) bron

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 10:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Darlene maar berry6145 had wel gelijk. Toen ze dat poste was Daniel ook de dag ervoor jarig.

Ik vind zulke berichten altijd vaag. Ik heb wel eens gelezen dat er meestal niks van die berichten kloppen. Van die en die verdient het meest per jaar. Het zal best wel zijn dat hij veel verdient, maar eerlijk gezegt interesseert mij dat ook niet echt. Sowieso kan hij volgend jaar niet meer in die lijst staan. xD

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 10:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@Darlene maar berry6145 had wel gelijk. Toen ze dat poste was Daniel ook de dag ervoor jarig.

Ik vind zulke berichten altijd vaag. Ik heb wel eens gelezen dat er meestal niks van die berichten kloppen. Van die en die verdient het meest per jaar. Het zal best wel zijn dat hij veel verdient, maar eerlijk gezegt interesseert mij dat ook niet echt. Sowieso kan hij volgend jaar niet meer in die lijst staan. xD

Het boeit mij ook niet echt heel veel wat ze verdienen, ze verdienen gewoon veel, dat is algemeen bekend. Maar uhm, vraagje, en waarom kan hij daar volgend jaar niet meer in staan? :')

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 10:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

NicoleD schreef:
Witch_Eva schreef:

Het boeit mij ook niet echt heel veel wat ze verdienen, ze verdienen gewoon veel, dat is algemeen bekend. Maar uhm, vraagje, en waarom kan hij daar volgend jaar niet meer in staan? :')

Omdat hij dan 20 is en dus geen "tiener" meer is. [a] Dan hoort hij denk ik gewoon bij de lijst van de best verdiende acteurs i.p.v. tieners. [a] Maar zoals ik ook al zei mij boeit het dus ook niet wat ze verdienen. Zolang hij maar goed acteert. [a] Dat is het belangrijkst.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, ik vraag me af of het echt waar is, maar als het zo is vind ik dat wel een tikje idioot. [a]

Eigenlijk vind ik het een beetje te gek voor woorden, wat die acteurs verdienen. Je mag het best financieel goed hebben hoor, maar 25 miljoen dollar alleen al dit jaar? (Als het echt zo is dan) Waar gaat dat nu helemaal over? Je wordt dan weer even met je neus op de feiten gedrukt over hoe oneerlijk de verdeling is in de wereld. Ik zeg niet dat hij niet goed betaald mag krijgen voor zijn acteerwerk (geldt voor alle acteurs), maar als je er zo over nadenkt is het wel een beetje overdreven. Wat moet iemand met zoveel geld joh. xD En dat terwijl er mensen zijn die niet eens brood hebben om te eten, het is gewoon een vreemd idee. Al kunnen ze er zelf niets aan doen natuurlijk, het zijn eigenlijk asociale bedragen als je er teveel over nadenkt. Maar dat is mijn mening.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shirley schreef:
Wow, ik vraag me af of het echt waar is, maar als het zo is vind ik dat wel een tikje idioot. [a]

Eigenlijk vind ik het een beetje te gek voor woorden, wat die acteurs verdienen. Je mag het best financieel goed hebben hoor, maar 25 miljoen dollar alleen al dit jaar? (Als het echt zo is dan) Waar gaat dat nu helemaal over? Je wordt dan weer even met je neus op de feiten gedrukt over hoe oneerlijk de verdeling is in de wereld. Ik zeg niet dat hij niet goed betaald mag krijgen voor zijn acteerwerk (geldt voor alle acteurs), maar als je er zo over nadenkt is het wel een beetje overdreven. Wat moet iemand met zoveel geld joh. xD En dat terwijl er mensen zijn die niet eens brood hebben om te eten, het is gewoon een vreemd idee. Al kunnen ze er zelf niets aan doen natuurlijk, het zijn eigenlijk asociale bedragen als je er teveel over nadenkt. Maar dat is mijn mening.

En daar ben ik het helemaal mee eens. Ok, je staat vaak in het middelpunt en werkt hard maar dan nog is dat bedrag erg overdreven.
Je zegt dat ze er niks aan kunnen doen, maar je kan ook nee zeggen en een minder bedrag eissen. Goed, toegegeven, dat doe je niet, maar het zou wel kunnen.
Het bericht van de financiën heb ik ook gelezen en ik zag dat Emma minder verdiende en Rupert stond niet eens in die lijst. Toch een beetje raar dat ze niet even veel verdienen. Ok, Daniel staat wel meer in de spotlights en is vaker in beeld maar dan nog vind ik de verschillen zo groot.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp