Auteur |
Bericht |
Judittie
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 17, 2006 10:30 |
 |
superharrypotterfan: Bedoel je Alex of Calleigh?? |
_________________ ik ben dol op lezen, harry potter, dieren en paardrijden en hou van mijn familie! |
|
  |
 |
superharrypotterfan
4e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 17, 2006 12:13 |
 |
Judittie schreef: | superharrypotterfan: Bedoel je Alex of Calleigh?? |
Alex dacht ik
In elk geval met horatio |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 21, 2006 12:53 |
 |
ik kijk altijd maimi en newyork las vegas vergeet ik altijg Omdat ik dn achter de cOm sit |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 16:38 |
 |
Gil Grissom (Uit CSI) zei ooit in de aflevering "I Like To watch" (seizoen 6, eppie 17 geloof ik):
Citaat: | "There's too many forensics shows on TV" |
En eerlijk gezegd heeft hij gelijk. Eerst was er CSI. Dan was er de 1e spin-off, CSI Miami, daarna de tweede: CSI NY. Ik weet het niet hoor. Hoewel elke show even boeiend is (de moorden "passen" bij het decor, de achtergrond), zou ik het eerder bij een show hebben gehouden. Maarja, nu brengen de CSI's meer op, dus blijkbaar was het een goede zet zeker? |
  |
 |
Judittie
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 17:06 |
 |
vind ik wel
er zolang er genoeg kijkers zijn, why not? |
_________________ ik ben dol op lezen, harry potter, dieren en paardrijden en hou van mijn familie! |
|
  |
 |
Joy©e
Potionsmaster

Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 7:05 |
 |
Ik zat gisteravond CSI Las Vegas te kijken, het was wel heel zielig dat Brasss neergeschoten was. Maar het einde vond ik nog wel het leukste, met name omdat ik het (nog) niet had verwacht. Het was al langer duidelijk dat er iets gaande was tussen Grissom en Sara Sidle, maar ik dacht dat we dit stukje pas veel later te zien zouden krijgen.
Ik was dus aangenaam verrast toen we ineens Grissom in een soort badjas op bed zagen liggen, en in eerste instantie dacht ik dat hij iets van een videoboodschap aan het opnemen was. (geen idee waarom ik dat dacht) Maar toen je een paar vrouwenbenen in beeld kreeg wist ik genoeg.
Ze passen echt goed bij elkaar en ik zat dus ook echt te grijnzen. Heerlijk. |
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 14:11 |
 |
Ja ik vond het einde zo lief
ik vind Grissom en Sara ook wel goed bij elkaar passen ze zijn wel lief samen.
naja vanavond weer Miami kijken |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 15:44 |
 |
OMG..ik had niet door dat gisteren de laatste aflevering was xD Wist wel dat dat stukje in de allerlaatste scene van het seizoen zou komen. Maar ik vind dat het wel erg 'ineens' is gedaan Het speelde natuurlijk wel langer, maar toch... |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 18:59 |
 |
Wohow! Zitten jullie zover al? Amai! Bij ons doen ze deze regeling:
op zondag op VijfTV is het een oude aflevering (we zitten nu aan ep. 308) en op dinsdag (vanavond dus, wat een feest!) een nieuwe aflevering (vanavond is het ep 620).
Wat een chemistry tussen Grissom & Sara. Geweldig toch hoe ze een relatie tussen twee personen kunnen neerzetten zonder enige vorm van fysiek contact. Maar we wachten toch allemaal op die ene kus, right?
Hm. My memory is failing again. Ik herinner me steeds stukjes van CSI-afleveringen maar ik weet nooit welke.
Welke was het nu weeral waarinGreg zo spastisch staat te dansen met die kroon van veren ofzoiets? En die waarin Catherine mee wordt "ontvoerd" met een man die de vinger van zijn dochter/geliefde krijgt? En die waarin Sara gegijzeld wordt???
Man man man... |
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 19:40 |
 |
Gister eindelijk de season finale van CSI: NY season 2 gezien...en ik moet eerlijk zeggen dat hij me een beetje tegenviel. De hele reddingsactie van Mac om Flack te redden was een beetje erg ongeloofwaardig. Daarnaast zat er niet genoeg "angst" in..het was allemaal een beetje vlakjes vond ik. Het acteren kon zoveel beter..
Al met al wel een leuke episode, maar hij kon zoveel beter met het juiste script en wat intonatiepuntjes her en der... |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
honfleur
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 20:24 |
 |
Ik vond dat einde met Grissom en Sara ook een beetje raar. Ik bedoel we zitten al zo lang te wachten en dan nu ineens zonder aanleiding...ben er niet echt happy mee maja
Ik vond Brass fanclub wel schattig ze stonden daar allemaal wat te zwaaien*lief*
Enne superjasmien die episode lijkt me echt te gek, een spastische Greg *hihi* moet ik zien |
_________________ Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
En als je me niet gelooft moet je maar uitstappen. |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 20:27 |
 |
Joy©e schreef: |
Ik was dus aangenaam verrast toen we ineens Grissom in een soort badjas op bed zagen liggen, en in eerste instantie dacht ik dat hij iets van een videoboodschap aan het opnemen was. (geen idee waarom ik dat dacht) Maar toen je een paar vrouwenbenen in beeld kreeg wist ik genoeg. |
Ik dacht ook dat hij een videoboodschap aan het opnemen was. Hij sprak zo duidelijk en keek soms in de camera, misschien dat dat het was. S/G = love.
EDIT:
Net Miami gekeken. Vind NY en LV toch leuker. Mrja. Ik was echt verbaasd, heeft H een vrouw? Oh. Kom ik er net achter dat hij er eentje heeft, gaat ze dood. Haha. Erik die flipt tegen Gloria. Awesome :') En dan nog die blikken toen ze int ziekenhuis waren. H en Erik, wraakzuchtige mannen. All the same. Wel leuke ep, maar heb betere gezien. |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
Kirssy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 22:05 |
 |
Hm, ik heb heel lang CSI gekeken maar ik vind het steeds minder worden eigenlijk. Het wordt nep en voorspelbaar, de halve aflevering is genoeg om te weten wat er gaat gebeuren. Okay, dit is wel heel negatief maar ik vind het een beetje teleurstellend [a]
Gisteren - eergisteren? Geen idee meer - CSI:NY gezien, met die gast met z'n bommen. Vooral die eerste ontploffing, wanneer Mac enz. nog in het gebouw zijn vond ik errug overduidelijk nep. Ook de verhaallijn vond ik maar heel matigjes, niet echt bijzonder. Hoe hij hem aan het einde overmeesterde.. ik vond dat ze zich daar wel heel gemakkelijk vanaf maakten. Was wel grappig bedacht, maar niet echt.. geloofwaardig zeg maar :')
CSI:Miami vind ik zowiezo niet zo leuk, heeft me nooit echt kunnen boeien. Las Vegas zal ik binnenkort wel weer eens gaan kijken, het wordt toch zo'n beetje elke dag herhaalt. |
  |
 |
Indian Violet
5e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 31, 2006 22:25 |
 |
Lisz91 schreef: | Net Miami gekeken. Vind NY en LV toch leuker. Mrja. Ik was echt verbaasd, heeft H een vrouw? Oh. Kom ik er net achter dat hij er eentje heeft, gaat ze dood. Haha. Erik die flipt tegen Gloria. Awesome :') En dan nog die blikken toen ze int ziekenhuis waren. H en Erik, wraakzuchtige mannen. All the same. Wel leuke ep, maar heb betere gezien. |
In de vorige Ep gingen ze trouwen (;
NY kijk ik eigenlijk niet. Omdat ik dan gewoonweg nooit kón kijken; ik moest dan tennissen. Nu ga ik het wel weer kijken, I guess, nu ik op een ander tijdstip tennisles heb.
En LV blijf ik de leukste ep's vinden. Punt. |
 |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 01, 2006 12:11 |
 |
Legolas Greenleaf schreef: |
En LV blijf ik de leukste ep's vinden. Punt. |
Aaah. Join the club Groot gelijk!
Wisten jullie al dat er (in Amerika toch) een boek uitkomt over CSI:LV? Néén, geen boek om te "lezen", een verboekte episode, neen, meer een soort van gids met alle technieken die de CSI's gebruiken + over hun persoonlijk leven van elke CSI: LV-er. Geef toe, dat klinkt toch MAGNIFIEK?
EDIT: Oja, check hier als je d'r meer over wilt lezen... |
  |
 |
|