Auteur |
Bericht |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 9:32 |
 |
Is het niet zo dat we allemaal op de perkament brief zitten te wachten en we naar Zweinstein mogen?? Toen ik elf jaar werd zat ik zo'n beetje de hele dag bij de brievenbus omdat ik naar Zweinstein wilde( uiteraard en jammer genoeg nooit gekregen tot op de dagvan vandaag) MAar et zou wel hip zijn als t echt bestond, Ik denk dat er wel magie bestaat maar zoals iedereen zecht; Niet in de vorm van harry potter.. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 9:35 |
 |
xKIMx schreef: | Is het niet zo dat we allemaal op de perkament brief zitten te wachten en we naar Zweinstein mogen?? Toen ik elf jaar werd zat ik zo'n beetje de hele dag bij de brievenbus omdat ik naar Zweinstein wilde( uiteraard en jammer genoeg nooit gekregen tot op de dagvan vandaag) |
Nou eigenlijk niet. Ik denk dat de meeste mensen hier wel ouder waren dan 11 toen ze HP gingen lezen. Dus dan is het een beetje te laat om een brief te krijgen. Ik heb er in ieder geval nooit op gewacht. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 9:37 |
 |
Ja maar je kan pas naar Zweinstein als je 11 bent ^^ |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 9:38 |
 |
xKIMx schreef: | Ja maar je kan pas naar Zweinstein als je 11 bent ^^ |
Ja dat weet ik inderdaad wel ook. Dat is hem juist. Als je dus ouder bent dan 11 dan heb je dus nooit een brief gehad, want je krijgt op je 12e/13e of ouder geen brief meer. En aangezien de meeste mensen denk ik ouder waren dan 11 toen ze HP gingen lezen lijkt het mij niet dat hier veel mensen op een brief zaten te wachten. Maar tijdens ze HP aan het lezen waren wel door hadden dat ze nog nooit een brief gehad hadden en dus wel dreuzels moesten zijn. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 9:40 |
 |
Jah zo wel xD maar ik lees ze al vanaf eehm.. naja lang xD en ik heb atijd al van die idiote dingen gehad en zo zat ik gezellig met een zakje chips bij de brievenbus - er kwamen 3 verjaardagskaartjes binnen en een brief van de belasting - xD |
|
|
  |
 |
|
| |