Auteur |
Bericht |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 13:23 |
 |
Ik vond Epic Movie ook zo niet leuk! Dan ga je met een jongen naar de bios. De jongen vond ik al niet leuk, is die film óók niet leuk Wat heb ik mij zitten vervelen.
Verder vond ik alle Harry Pooter films bar slecht!
Whaha... nee hoor. Die vind ik geweldig.
Ik ben het er niet mee eens dat de Titanic slecht is, die vind ik super!!! Ik vond the Calcium Kid niet alles. Beetje irritante film, doordat ze het met de hand filmen. We moesten op school een film kijken. Dat was Goodbye Lenin. Met geschiedenis. Ik denk dat ik hem opzich wel leuk had gevonden als iedereen stil was geweest en op lette. Maar met een volle klas van 31 leerlingen is dat moeielijk. Ik had wel een 9.5 voor de recensie en betoog over die film xD
Ik heb niet zo veel met Duitse films, en ik ben best wel een fan van de Winnetou boeken, maar die films zijn Duits. Ik heb ze nog niet gezien. Heeft iemand ze wel gezien en zijn ze aan te raden??? |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 13:26 |
 |
Rogue schreef: | hmm ik vond pulp fiction echt vreselijk, vond het nergens op slaan.
laatst hebben mijn vriend en ik de film the departed gezien, met jack nickolson, leo dicaprio en matt damon, wat een slechte film zeg en die heeft 4 oscars gehad?? wow echt knap ik zou niet weten waarvoor, het duurt anderhalf uur voordat er een verhaal(tje) ontstaat en zelfs dat is zwak. |
oeh, echt jammer dt je die slecht vind, die vind ik juist geweldig. Quentin tarantino is echt de master in films , en the departed vond ik ook vet. Maar ja, het is natuurlijk jou mening :0 |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 14:37 |
 |
De slechtste films die ik gezien heb:
Vorig jaar overtuigde een vriend van me om mee te gaan naar Basic Instinct 2. Kapot slechte film. Ik wilde de bioscoop uitlopen maar toen begon hij weer te zeiken.
The Mists of Avalon. Veel te langdradig en het ging helemaal nergens over. Ik weet niet waarom ik die film heb afgekeken.
Er zijn er nog veel meer, maar ik kan er niet zo snel nog een paar bedenken. |
|
|
  |
 |
Aislin
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 17:59 |
 |
ik ben het helemaal eens met epic movie wat een .....film!!!
en ik heb mr bean de laatste niet eens afgekeken.
ik vond hem helemaal niks.
en wat ik ook een hele slechte film vond was alone in the dark.
dat was gewoon een lachtertje die special effects, en dat acteren. |
|
|
  |
 |
Riesjuh
3e jaars

Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 22:07 |
 |
Weetje welke film ik echt vreselijk vond... Battle Royal 2. Dan is Battle Royal 1 een hele coole Japanse low-budget film, echt supertof. Heb je heel veel verwachtingen van deel 2, is het zo'n stomme film! Of alle hallraiser-delen vanaf deel 4. Mensen die het gezien hebben weten wel wat ik bedoel. |
_________________ Slytherin |
|
  |
 |
princess__
3e jaars

Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 13:09 |
 |
Mijn top drie slechtste films ooit...
1. Cindarella story, met in de hoofdrol Hillary duff
Het verhaal gaat zoals de titel al zegt, een assepoester look a like, meer dan 100 minuten een hillary duff die kinderachtig doet & dan nog niet naar haar rol opspeelt. Ok, waarom huurde ik deze film -.-, het leek een leuke cover...
2. American Pie band camp..
Ik ben fan van alle American Pie's films, maar deze film was geen echte American pie -.- het verhaal had geen lijn, het was echt niet grappig, & het was de broer van stiffler... een afkooksel
3. 13 going on 30
Te erg voor woorden -.- de eerste drie kwartier staat een wicht te gillen omdat ze 30 blijkt te zijn... De rest heb ik niet gezien ik heb hem afgezet. |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 20:40 |
 |
Onlangs heb ik een ongelooflijk slechte film gekeken.
Ik heb hem uitgekeken omdat deze film zo slecht was en moest zien of hij een einde zou hebben.
Iets wat dus niet het geval was.
Tart.
HEt is moeilijk te zeggen waarover de film gaat.
Wat ik heb onthouden is dat het over een meisje gaat en ze zit op school en dan veranderd ze van vrienden. Maar voor de rest.
Er werd ook ongelooflijk slecht in geacteerd vond ik.
Micha Barton speelde ook mee, en zij moest met een ENgels accent spreken.
Af-schu-we-lijk |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 07, 2007 18:40 |
 |
Ik keek pas met een vriendin Material Girls. Zij had hem al gezien en waarschuwde dat hij niet zo heel leuk was. Maar nee hoor...ik lekker eigenwijs, ga toch die film kijken. Ik heb het een uur vol gehouden...zooo ongelooflijk léég was die film!
En ook Open Water was gruwelijk saai. En ik steeds maar wachten wanneer het eng werd. Niet dus...en het einde was niet leuk
En High School Musica; was ook gewoon kinderachtig. (Misschien ligt dat aan het feit dat de enige keer dat ik hem zag hij op jetix kwam -- NEDERLANDS GESINCHRONISEERD! -- Echt af-schu-we-lijk! |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 07, 2007 22:55 |
 |
princess__ schreef: | Mijn top drie slechtste films ooit...
1. Cindarella story, met in de hoofdrol Hillary duff
Het verhaal gaat zoals de titel al zegt, een assepoester look a like, meer dan 100 minuten een hillary duff die kinderachtig doet & dan nog niet naar haar rol opspeelt. Ok, waarom huurde ik deze film -.-, het leek een leuke cover...
2. American Pie band camp..
Ik ben fan van alle American Pie's films, maar deze film was geen echte American pie -.- het verhaal had geen lijn, het was echt niet grappig, & het was de broer van stiffler... een afkooksel
3. 13 going on 30
Te erg voor woorden -.- de eerste drie kwartier staat een wicht te gillen omdat ze 30 blijkt te zijn... De rest heb ik niet gezien ik heb hem afgezet. |
Ik vind persoonlijk dat je in de top drie van slechtste smaak qua films hoort : O Echt, ik hou van die films xD Ik bedoel d'r btw niks mee hoor.
The pink panter was zwaar beneden mijn verwachtingen, ik had er zoveel van gehoord van mensen die hem goed vonden.. En uiteindelijk heb ik hem niet eens uitgekeken, gewoon geen humor, onrealistisch, etc. |
like a lovers song |
|
  |
 |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 07, 2007 23:40 |
 |
Wow ik schrik eigenlijk als ik dit lees, ik heb een aantal pagina's gelezen maar daarvan zijn heel veel films eigenlijk (qua filmisch blik) helemaal niet eens zo heel slecht. Tis misschien soms iets te cliché. Persoonlijk houd ik niet erg van hollywoodfilms. Maar ik heb niet echt een film die ik écht slecht vind. Ik vind wel films minder. Bijvoorbeeld de veelgeprezen film Crash was in Hollywood dé hit, terwijl ik het verhaal best veel op de serie vond lijken van 12 steden 13 ongelukken. Niet dat Crash een slechte film was, want qua montage zat ie weer goed in elkaar.
In film kan je eigenlijk alleen slecht noemen als er meer dan het de helft van alles onvoldoende is. Bijvoorbeeld: Montage, acteerwerk, camerawerk, script, regie, muziek, special effects, plot, licht, geluid en ga zo maar door...
FF voor de duidelijkheid:
Ik weet dat het om meningen gaat, dus niet denken dat ik niet vind dat veel mensen het fout hebben dat het een slechte film is, want 1 persoon kijkt weer anders naar een film dan een ander persoon. |
|
|
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 21:00 |
 |
Auror89 schreef:
Citaat: | The Mists of Avalon. Veel te langdradig en het ging helemaal nergens over. Ik weet niet waarom ik die film heb afgekeken. |
The mists of Avalon is mooi... Langdradig is hij idd maar dan heb je nog nooit de boek gelezen die is nog langdradiger!
En dat is nergens over gaat ben ik niet mee eens, dan heb je niet goed genoeg geconentreerd op de film.
Ik vind Devils wears the prada zo'n ongelooflijk irritante film!
Al dat drama zo overdreven...!
Ojaa mijn vriendin en ik dachten eens een keer Hostel te kijken, hahah ik vond hem best dom en lachwekkend!
Ik hou zoiezo niet zo van die girl movies al dat overdreven gedoe. Doe mij maar een lekker ingewikkelde film. |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
Sabrè
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 2:31 |
 |
Devil wears prada en Mists of Avalon zijn echt briljante films. MoA is gewoon zo mooi en zweverig. Ik was helemaal verliefd op die film en Dwp is gewoon hilarisch. Ik ben dol op Girl-movies zoals Mean girls en Confessions of a teenage drama-queen. Het gaat gewoon nergens over en het is gewoon zo mooi hoe bitchie al die meiden zijn.
De slechtste film die ik ooit gezien heb is A hitchhikers guide to the galaxy. Die film gaat pas echt nergens over. Al zat er wel humor in. Ik heb me helemaal kapot gelachen over hoe alles in elkaar gedraaid was en ook wel om de film zelf. Maar men, degene die dat script en plot bedacht had was waarschijnlijk dronken xD
Een depressieve robot met de stem van Alan Rickman *ligt weer plat* |
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 12:09 |
 |
Highschool Musical, dat vind ik echt zo'n slechte film. Vooral toen hij in het Nederlands gesychroniseerd op tv kwam. Echt een lachertje. Overdreven gedoe, slecht geacteerd.. Beetje zoals de ZOOP-films. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 09, 2007 12:51 |
 |
die van gisteravond: Running man. Met Arnold Schwarzenegger. Wat een domme film zeg echt de domste die ik ooit heb gezien. Compleet voorspelbaar en zwaar ongeloofwaardig. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 17:52 |
 |
Een of andere Batman film.
Hij was zondagochtend op vtm.
Ik zag in de krant dat Batman erop kwam en dacht, oh leuk. Maar toen ik keek was het een enorme tegenvaller. Zo slecht.
En die kostuums die ze aanhadden trokken absoluut nergens op.
Ik vond het eerder iets voor mislukt carnaval dan om in een film mee rond te lopen. |
  |
 |
|