Auteur |
Bericht |
Hgriffel
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 11:47 |
 |
ik denk dat als een film echt leuk moet lijken moet je eerst het boek lezen en dat pas film zien!
ik weet niet maar dan weet je al waarover dat film gaat en kan je aan opletten op de acteurs zelf !!![color=blue]dat denk ik[/color]
misschien zit ik fout  |
_________________ *Harry Potter* ¨*Hermelien*¨ ¨¨*Ron*¨¨
FAN!!! |
|
  |
 |
ivar
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 12:11 |
 |
als je op het eind het gevoel van 'wauw' hebt, denk ik... bijvoorbeeld bij grote verslagenheid op het eid, of als het verhaal zo mooi in elkaar past dat je er bijna van moet flauwvallen. of een open eind, vind ik ook super bij films... |
_________________ You don't have a soul
You áre a soul
You have a body
C.S. Lewis |
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 03, 2006 19:12 |
 |
een film is voor mij geslaagd als er van alles wat een beetje inzit
- anvontuur
- panning
- humor
- enz ^^
natuurlijk een heel goed verhaal (als dat er niet is dan snap je er de ballen niet van) en moet dat goed te volgens is ook al ga je aan in het midden beginnen van de film of een klein stukje voorbij het begin dat je weet owja daar gaat het over en natuurijk moet er een beetje humor inzitten en al helemaal geen horor/griezel film daar houw ik helemaal niet van zo eng kan ik cht niet tegen |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Brendon
5e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 9:57 |
 |
Een film is voor mij geslaagd als ...
Je staart naar het scherm van de spannendheid.
je in het midden van de film nog niet weet wie de Badguy is ..
Je wilt het een 2de keer kijken
.... |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 10:01 |
 |
Een film is voor mij geslaagd als:
- Ik hem begrijp [niet zo'n ingewikkelde film waar niemand iets van begrijpt]
- Ik maar helemaal op het einde weet wie de echte slechterik is.
- Ik mijn blik niet afwend van het scherm
- Ik daarna het hele internet afzoek naar info over die film
- Ik daarna de filmmuziek download
- Ik helemaal geobsedeerd word
- Ik posters en marchandising wil kopen
- Ik hyper word
- Ik acteur wil worden [dat betekend dus dat het een goed script is]
- Als ik hem wil kopen op dubbel DVD |
_________________ See you in another life then, eh brother?
Laatst aangepast door Lupos-freak op Vr Aug 04, 2006 10:08; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Yenvu*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 10:04 |
 |
Als ik hem een 2de keer wil zien, en da zijn er niet veel, omdat ik veel films maar geacteerd en langdradig vind.
Wie heeft er een paar dagen geleden Romeo & Juliet gezien? ik een stukje, de oude shakespeare tekst uit de mond van een puber, dat ziet er echt niet uit lijkt net alsof zesuper bekakt zijn |
_________________ I am a real Ravenklauw, you to?
Love HIM and MY FRIENDS |
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 11:57 |
 |
@Yenvu*: Oww, Shakespeare, ik houd van Shakespeare <3
Romeo en Julia heb ik als film niet gezien. Gemist dus. Jammer. Wel een play ervan gezien ^_^
Om maar even ontopic te gaan. Er zijn veel films die ik leuk vind. Maar als een film écht 300% geslaagd is, dan kan de film me laten huilen op de droeve momenten en lachen/traantje wegpinken op de gelukkige of grappige momenten. Zo simpel is het. En er zijn zeker niet veel films die dat hebben. Kortom hoog meelevingsgehalte. En daar zijn dan weer een aantal andere dingen nodig: mooie landschappen, goede acteurs, uitgediepte characters, goede achtergrondmuziek etc.
|
  |
 |
Maurice62
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 9:21 |
 |
k houd van avonturen films met wel wat spanning. Die spannning moet wel wat afwisselen. Een goed voorbeeld daarvan is harry potter 4. Eerst zit je met spanning te kijken wat er gaat gebeuren bij de gevaarlijke opdrachten (al weet ik wat er gaat gebeuren door de boeken, maar nog) En dan zit je relax op je stoel naar het bal te kijken of naar een grappige dollemans. |
|
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 22:49 |
 |
Mijn persoonlijke 3 lievelingsfilms:
Harry Potter and the Goblet of Fire
Titanic
Love Actually
Allemaal het bekijken waard, en allemaal héél verschillend.. Ik zoek in een film momenten van vreugde en van verdriet, geen doorsnee, standaard films. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 08, 2006 14:51 |
 |
Voor mij is een film pas geslaagd als je zoals je zelf zegt mee gaat in het verhaal en alles rondom je heen vergeet. Ook de muziek is zzer belangrijk voor me, soms kan hij gaan tegensteken en dan doet de film dat vanzelf ook. Het verhaal moet kloppen en niet zoals in sommige films fouten inzetten, zoals bv (weet niet meer in welke film) zei er iemand dat hij naar het noorden trok en hij ging naar Peru ?!??!?!?!
gr.
|
|
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 08, 2006 15:43 |
 |
Little Werewolf schreef: | Hier sluit ik mij echt helemaal bij aan ^^.
Bij mij is een film goed als:
- er goed in geacteerd wordt,
- mooie muziek heeft*zeker een heel belangrijk punt bij mij*,
- een goeie verhaallijn heeft,
- onverwacht is*zeker niet cliché idd*,
Echt goeie films vind ik:
- Kill Bill
- Reservoir Dogs
- Pulp Fiction
- Fear and Loathing in Las Vegas
- de Monty Python-films
|
Ik heb een paar films weggehaald, maar dit zijn ook films die ik echt geweldig vind, vooral reservoir dogs (:. Ook sluit ik me aan bij jouw lijstje aan wat er goed moet zijn in een film, al is dat ongeveer wel het lijstje waar de meeste mensen vinden dat een film aan moet voldoen.
Ik vind de acteurs het belangrijkst. Je filmmuziek kan voor kippenvel zorgen, je graphics kunnen spectaculair zijn en het verhaal zelf kan origineel en goed bedacht zijn, als de acteurs het niet goed doen flopt je film. Als iemand huilt en jij denkt niet dat hij of zij het echt erg vindt waar diegene om huilt, of als iemand een woede-aanval krijgt waarvan je direct ziet dat die geacteerd is, dan vind je de film gewoon niet goed.
Of tekst die gewoon ongeveer zonder gevoel wordt gezegd ..
Films die ik zelf nog goed vind zijn natuurlijk Lord of the Rings en Pirates of the Carribean, maar ook Gladiator, the Great Escape & Thirteen.
Ik vind de films van HP natuurlijk ook mooi (:
Maar thirteen vind ik echt een heel goed geacteerde film. Hij was heel low budget, maar het verhaal en het acteren (vooral van Holly Hunter en Evan Rachel Wood & Nikki Reed) - Whóa.
En een film is voor mij geslaagd als ik kippenvel van bepaalde geacteerde stukjes, meestal ondersteund met mooie muziek krijg. |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
akkiej
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 16, 2006 15:18 |
 |
het moet natuurlijk een goede film zijn zoals harry potter red eye potc of een super goed horror of een goede lach film.
Ik moet er helemaal inzitten en het moet leuk zijn om naar te kijken niet dat je zo telkens op de klok kijkt van ....wanner houd het op of dat je gaat nadenken wat je nog allemaal moet doen.
Met wat lekker eten erbij ( zoute popcorn en chips met dipsaus) en waarschijnlijk ook een vriendin. |
_________________ (\__/)
( O.o) <----This is Bunny. Copy him into
( >< ) your signature to help him
to take over the world
* bunnies, it must be Bunnies. |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 18, 2006 9:02 |
 |
Oke voor mij is een film geslaagt als:
- Er actie in zit! (heel belangerijk) Graag ook wat wapens.
- Goede humor door heen zit!
- Goede acteurs en actrices in spelen
- Het een sterk einde heeft
- Het een beetje een verhaal lijn heeft. Hoef niet super uitgewerkt te zijn ook al is dat ook wel leuk.
- Goede muziek in zit (niet een onwijs belangrijk punt vind ik want het gaat om de flim en niet om de muziek)
- Je goed in het verhaal zit.
- Het een beetje realistisch is. Pas keek ik een meidenflim en toen was er een auto die moest opgeladen worden met een stekker nou dat vond ik nergens op slaan!
En dat was het denk wel zo'n beetje volgens mij heb ik alles gehad. |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 18, 2006 11:09 |
 |
Voor mij is een film goed als:
- er een goed verhaal in achter zit. Niet te cliché en lekker verrassend. Ik vind het niet superbelangrijk om een film helemaal te begrijpen, als het maar goed voelt.
- er goede acteurs in spelen. Aan slechte acteurs kan ik me verschrikkelijk ergeren; als de hoofdpersoon niet goed speelt kan hij het helemaal verpesten, vind ik.
- er goede muziek in zit, die past bij de sfeer van de film.
- er spannende/slimme dialogen in zitten. Geen uitgekauwde clichézinnen, dus.
- de personen in de film een duidelijk karakter hebben en zich daarnaar gedragen.
- er goede special effects in zitten, maar dit vind ik niet het allerbelangrijkste.
- ik er helemaal in zit en het gevoel heb dat de film zó is afgelopen.
Maar een domme, niet-zo-goede film op z'n tijd vind ik ook leuk^^. Als het me boeit maar het verhaal is crap kan het toch nog leuk zijn, het ligt een beetje aan m'n stemming. |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 18, 2006 11:11 |
 |
Op het moment is een film voor mij geslaagd als ik de hele film blijf zitten.
Tegenwoordig vind ik geen enkele film meer kijkwaardig maar laatst hebben Cis en ik Dumb and Dumberer ofzo gezien en volgens mij hebben we bijna de hele film gezien zonder erbij weg te lopen voor langere tijd |
 |
|