Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat zou jij willen veranderen in de boeken? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
jurrian
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

jurrian is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2007 13:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

natuurlijk is het fijn om pro_harry te zijn en daarom zou ik een paar dingen veranderen in de best geschreven boeken ooit, dat Peter dooit gaat dus niet naat Voldemort gaat. Voldemort zou toch wel later herrijzen door de hulp van andere dooddoeners die hem te hulp schoten. Dan is ieder geval Peter dood maar dan moet iemand iegenlijk nog bij Harry in het krijt staan en dat moet Draco zijn, Harry red hem is een keer het leven tegen Voldemort. Draco verknoeide de opdracht maar Sneep volbracht hem en daarom word de familie Malfidus gedood en komt harry in actie en red Draco. niet echt realistisch maar toch leuk verzonnen Wink

Profiel bekijkenStuur privébericht
dream_wizard
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

dream_wizard is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2007 22:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zou in plaats van perkamentus vermoorden
de overbekende moord doen die bij mij al 3 boeken in me gedachte zit
ron laten vermoorden door hermelien die onder invloed is van een imperius vloek

Magisch-Eendje
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 133 Sikkels

Magisch-Eendje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 13, 2007 10:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

dream_wizard schreef:
ik zou in plaats van perkamentus vermoorden
de overbekende moord doen die bij mij al 3 boeken in me gedachte zit
ron laten vermoorden door hermelien die onder invloed is van een imperius vloek

Oh dat lijkt me echt geweldig *don't get me wrong*, Hermelien die onder de imperiusvloek is en dan Ron vermoord, en het dan van zichzelf niet weet, en als er dan een onderzoek naar gedaan wordt blijkt dat Hermelien het zelf was en dan denkt ze zelf zo van OMG WAT HEB IK GEDAAN. Muhaha. xD

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

prodigy is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jun 23, 2007 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sambora schreef:
wat ik zou doen is als eerste geen hagrid!!! ik vind dat het meest oninteresante personage van de boeken... hagrid stukken in de boeken sla ik altijd over...
als tweede had ik meer sneep in de boeken gestopt, mijn lieveling personage...
en ik had sirius ook niet dood laten gaan want dat vond ik een heel goed personage, en meer dementors en doodsdoeners in de boeken stoppen want die brengen spanning en een duistere sfeer-.-

edit: en het verhaal meer buiten de school laten afspelen, een ander decor in je hoofd doet ook wonderen af en toe Smile

uhuh hagrid is echt super saai
ik zou hem er uit uitlaten
ook zou ik ron en hermelien bij elkaar brengen (again)
loena en draco en ginny en harry maar dan mag ginny wel wat minder sletterig overkomen

missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 9:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jullie praten eigenlijk over dingen die nog niet eens geschreven zijn. Ron en Hermelien komen ook bij elkaar, en we weten niet of de doodoeners wel of niet gevangen worden, dus kunnen we daar niks aan veranderen.
Ik vind Hagrid juist wel heel leuk, en voor mij hoeft er niks te veranderen in de boeken.

Mijn mega spoiler fanfic!
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 24, 2007 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou boek 6 drastisch veranderen, want ik vind het te veel om die herinneringen van Voldemort en die zeurverhalen van Perkamentus gaan ^^'' Ik vind dat van Voldemort wel interessant, maar dat gezeur van Perkamentus eromheen..Ik vind hem een beetje irritant xD

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen

Lizzeeh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2007 10:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Euhmmm dat is best een lastige vraag, er zijn natuurlijk altijd dingen die je niet helemaal geweldig vind, maar als ik het zou veranderen zou het een goedkoop romannetje worden Razz

Ik zou het niet leuk vinden als Ron en Hermelien wat zouden krijgen, en dat om mekaar heen draaien vind ik ook niet leuk, dat word best wel langdradig.
Gewoon een x zoenen ofzo.. Njaa dat voegt eigenlijk niks toe aan het verhaal, maar het zou wel grappig zijn.

Dat schreeuwen vond ik wel leuk, dat maakte het wel een beetje anders dan de vorige boeken enzo, dus dat zou ik wel zo laten.

Ik zou het qua spannendheid over het hele boek verdelen.. ik bedoel, het is wel een beetje cliché dat het telkens aan het eind van het boek, dus aan het einde van het jaar spannend word..

En oja.. Hagrids verhaal, die heb ik alleen de eerste x dat ik het boek las gelezen, de rest van de keren niet, en dat zijn er 7 ofzo..
Dat vond ik echt heel saai.

Nja verder vind ik alles wel écht vet leuk Very Happy

Alek
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Alek is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2007 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou de gesprekken van de leerlingen wat meer onderwerpen geven, hun gesprekken gaan nu alleen maar over school, zwerkbal en af en toe meisjes/jongens. Waarom praten ze nooit over muziek (de Witte Wieven zijn heel populair), bekende tovenaars/heksen enzo van die dingen...

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 19:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zou Ginny minder populair maken, ik zou haar laten zoals ze in de eerste 2 boeken was. Ik zou Draco aan Hermione koppelen en daar een heel drama van maken, aangezien ze al 2 jaar uit gaan terwijl niemand er van af weet enz.
Ik zou Ron en Hermione gewoon bevriend houden, vind ze absoluut niet bij elkaar passen, zou een dramatische combo worden.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
ik zou Ginny minder populair maken, ik zou haar laten zoals ze in de eerste 2 boeken was. Ik zou Draco aan Hermione koppelen en daar een heel drama van maken, aangezien ze al 2 jaar uit gaan terwijl niemand er van af weet enz.
Ik zou Ron en Hermione gewoon bevriend houden, vind ze absoluut niet bij elkaar passen, zou een dramatische combo worden.

Waarom wil je Draco aan Hermione gaan koppelen. Ik vind dat een van de meest walgelijkste ships die er bestaat. Draco zou volgens mij nooit iets met 'een modderbloedje' beginnen. Ron en Hermione vonden elkaar al heel lang leuk dus het is volgens mij wel logisch dat ze iets met elkaar krijgen in het laatste boek.

16-08-2005 ~ 31-12-08
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

A.Perkamentus schreef:
Rogue schreef:

Waarom wil je Draco aan Hermione gaan koppelen. Ik vind dat een van de meest walgelijkste ships die er bestaat. Draco zou volgens mij nooit iets met 'een modderbloedje' beginnen. Ron en Hermione vonden elkaar al heel lang leuk dus het is volgens mij wel logisch dat ze iets met elkaar krijgen in het laatste boek.

Dat vraag ik me dus ook steeds af, waarom vind iedereen draco en hermelien zo goed bij elkaar passen. Zeis ten eerst een 'modderbloedje'en ze hebben niet echt veel gemeen ofzo. Ik vind ron en hermelien al vanaf boek 1 leuk bij elkaar, eigenlijk juist omdat ze altijd zo fel op elkaar reageren.

Mijn mega spoiler fanfic!
Tessa Tinkels
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 5 Sikkels

Tessa Tinkels is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 9:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:

Jij zou alles echt drastisch verandere hè? Ik vraag me af waarom [: Ik vind de boeken eigenlijk wel goed zoals ze zijn, al is het dan cliché en voorspelbaar. Het enige wat ik zou willen veranderen, denk ik, is dat Ginny en Harry bij elkaar blijven. Ik vind het zó'n lief stelletje en Harry verdient na 17 jaar eindelijk wel eens wat liefde.

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 11:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

er word mij toch gevraagd in dit topic wat IK zou veranderen? dat is dus persoonlijk waarom ik bepaalde dingen wil veranderen. Waarom Draco/HErmione? dat ze niet aardig tegen elkaar doen wil niet zeggen dat ze niks voor elkaar voelen, Sneep was ook gemeen tegen lily maar volgens mij steekt daar ook meer achter. Draco is een slim joch net als Hermelien een slim dametje is. Verder hebben ze weinig gemeen maar tegenpolen trekken elkaar aan ja toch. Er word om mijn mening gevraagd over wat ik zou veranderen nou ja dan zal ik dat zeggen ook.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 11:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
er word mij toch gevraagd in dit topic wat IK zou veranderen? dat is dus persoonlijk waarom ik bepaalde dingen wil veranderen. Waarom Draco/HErmione? dat ze niet aardig tegen elkaar doen wil niet zeggen dat ze niks voor elkaar voelen, Sneep was ook gemeen tegen lily maar volgens mij steekt daar ook meer achter. Draco is een slim joch net als Hermelien een slim dametje is. Verder hebben ze weinig gemeen maar tegenpolen trekken elkaar aan ja toch. Er word om mijn mening gevraagd over wat ik zou veranderen nou ja dan zal ik dat zeggen ook.

Sneep was toch niet onaardig tegen Lilly? Hij haatte vooral de marauders en daar hoorde zijn niet bij. Draco en Hermione lijkt me niet echt een leuk koppel, Draco is ook veel te slijmerig en ik denk niet dat Hermione dat heel erg leuk vindt. Sinds wanneer is Draco een slim joch, volgens mij is hij niet overdreven intilligent of zo.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Tessa Tinkels
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 5 Sikkels

Tessa Tinkels is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 11:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:

Ergens heb je wel gelijk, over Sneep/Lily en Draco/Hermione. maar naar mijn gevoel zit er toch een groot verschil in; Sneep was een verstotene omdat hij werd gepest, dáárom deed hij zo stom.
Tegenpolen trekken elkaar aan, daar heb je ook gelijk in, maar voor mijn gevoel gaat Draco/Hermione te ver

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp