Poll :: Skateboard jij ? |
Ja |
|
29% |
[ 16 ] |
Nee |
|
53% |
[ 29 ] |
Ik wil het wel gaan doen |
|
16% |
[ 9 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 54 |
|
Auteur |
Bericht |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 02, 2006 14:13 |
 |
FelixdeFeniks schreef: | Nirvana schreef: | FelixdeFeniks schreef: | Citaat: | Oke,ik geef je 1 tip.
Ga veel met mensen om die KUNNEN skateboarden en die je het willen leren.
Zelfs alleen door te kijken kun je zo veel leren.
En skateboarden in je oma's garage is echt raar sorry,maar je moet gewoon op straat gaan.(ook al kun je niks)
En je bent toch niet wezen skaten met een ROKJE ?!?!
Als ik dat had gezien,had ik plat gelegen van het lachen,sorry.
Gewoon een lekkere losse broek die lekker zit,en skaten maar.
Zelf skate ik nu 3 jaar zo ongeveer,en ze hebben me gevraagt om les te kunnen geven aan beginners (in een skatepark)
En dat lijkt me geweldig |
En waarom vind je dan dat mensen die skaten geen rokje aan zouden kunnen doen, als ze zich daar prettig in voelen? (ik geef toe dat het me niet zo praktisch lijkt, maar toch )
Ikzelf skate niet, en volgens mij zou ik het ook helemaal niet kunnen^^" Ik heb ook niet echt de behoefte om het te leren, maar ik vind het er altijd wel cool uitzien! |
Want als ze een rokje aan zou doen,veels te gevaarlijk voor der benen,kan zo open liggen met blote benen.
Skaten in een rokje gaat gewoon niet,heb er zelf ervaring mee en als je je been optrekt dan zie je je hele slipje.
En je kan amper je benen omhoog doen in zon ding.
Gewoon niet doen dus,waarom denk je dat die mensen haar raar aankeken?
Skaten in een rokje is gewoon niet. |
Jup, daar heb je gelijk in; ik geef toe dat het gewoon niet handig is. Ik dacht alleen dat je die opmerking op een andere manier bedoelde (als in: "iel, wie doet er nou een rókje aan?", als je begrijpt wat ik bedoel^^") |
Haha,nee rokjes zijn niet verkeerd maar,met skaten is het inderdaad niet handig
Maar leuk dat je ook skateboard ! |
_________________ True friends accept you, on the way you are. |
|
  |
 |
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 02, 2006 18:50 |
 |
Nirvana schreef: | FelixdeFeniks schreef: | Nirvana schreef: | FelixdeFeniks schreef: | Citaat: | Oke,ik geef je 1 tip.
En skateboarden in je oma's garage is echt raar sorry,maar je moet gewoon op straat gaan.(ook al kun je niks)
Zelf skate ik nu 3 jaar zo ongeveer,en ze hebben me gevraagt om les te kunnen geven aan beginners (in een skatepark)
En waarom vind je dan dat mensen die skaten geen rokje aan zouden kunnen doen, als ze zich daar prettig in voelen? (ik geef toe dat het me niet zo praktisch lijkt, maar toch )
Ikzelf skate niet, en volgens mij zou ik het ook helemaal niet kunnen^^" Ik heb ook niet echt de behoefte om het te leren, maar ik vind het er altijd wel cool uitzien! |
Want als ze een rokje aan zou doen,veels te gevaarlijk voor der benen,kan zo open liggen met blote benen.
Skaten in een rokje gaat gewoon niet,heb er zelf ervaring mee en als je je been optrekt dan zie je je hele slipje.
Jup, daar heb je gelijk in; ik geef toe dat het gewoon niet handig is. Ik dacht alleen dat je die opmerking op een andere manier bedoelde (als in: "iel, wie doet er nou een rókje aan?", als je begrijpt wat ik bedoel^^") |
Hihi...ik skateboard helemaal niet, lees mijn posts maar 'ns terug. Maar ik ken wel een paar mensen die skateboarden, vandaar^^ Ik heb 't toen ik klein was wel eens geprobeerd, maar ik viel er na een paar minuten alweer af...ik ben niet zo sportief^^"
EDIT@Nirvana: Nee, dat is Nariël Oronar |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home.
Laatst aangepast door FelixdeFeniks op Vr Jun 02, 2006 18:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 02, 2006 18:53 |
 |
FelixdeFeniks schreef: | Nirvana schreef: | FelixdeFeniks schreef: | Nirvana schreef: | FelixdeFeniks schreef: | Citaat: | Oke,ik geef je 1 tip.
Hihi...ik skateboard helemaal niet, lees mijn posts maar 'ns terug. Maar ik ken wel een paar mensen die skateboarden, vandaar^^ Ik heb 't toen ik klein was wel eens geprobeerd, maar ik viel er na een paar minuten alweer af...ik ben niet zo sportief^^" |
Ooh ik dacht dat je wel eens in je oma's garage oefende ^^ |
|
  |
 |
steffitjuugn
2e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 03, 2006 8:14 |
 |
Nirvana schreef: | steffitjuugn schreef: | hey...ja ik skate En ik ben ook een meisje
Dus zo zie je maar...skaten is zowel voor jongens als meisjes!
Zelf heb ik het geleerd van mijn beste vriend.
De ollie had ik redelijk snel onder de knie, ik had er ook zo ongeveer een maand tijd voor nodig .
De kickflip duurde iets langer .
En sinds kort heb ik ook de crooked grind onder de knie.
Ik vind skaten echt fun enja, jammer...wij mogen ook niet aankomen op school met een skateboard  |
1 maand is best wel lang,ik had hem na 2 weken al,en na 1 maand kon ik over 2 decks ollien.
Crooked kan ik ook goed,en hardflips,alhoewel ze zo lastig zijn  |
ik bedoel dat ik pas een hoge ollie had na een maand, na ongeveer 12 dagen kon ik hem..alleen nog niet zo hoog
doeiis |
|
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 03, 2006 10:27 |
 |
steffitjuugn schreef: | Nirvana schreef: | steffitjuugn schreef: | hey...ja ik skate En ik ben ook een meisje
Dus zo zie je maar...skaten is zowel voor jongens als meisjes!
Zelf heb ik het geleerd van mijn beste vriend.
De ollie had ik redelijk snel onder de knie, ik had er ook zo ongeveer een maand tijd voor nodig .
De kickflip duurde iets langer .
En sinds kort heb ik ook de crooked grind onder de knie.
Ik vind skaten echt fun enja, jammer...wij mogen ook niet aankomen op school met een skateboard  |
1 maand is best wel lang,ik had hem na 2 weken al,en na 1 maand kon ik over 2 decks ollien.
Crooked kan ik ook goed,en hardflips,alhoewel ze zo lastig zijn  |
ik bedoel dat ik pas een hoge ollie had na een maand, na ongeveer 12 dagen kon ik hem..alleen nog niet zo hoog
doeiis |
Ja ik dacht al,als je een maand over doet met je Ollie,ben je sloom met de tricks. |
|
  |
 |
lady kruml
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 07, 2006 19:46 |
 |
ik skateboard zelf niet .... durf het niet, maar ik vind het wel kapotleuk vooral om te zien voorla op tv de profs echt cool. Tony Hawk respect man !! |
_________________ TOM MARVOLLO RIDDLE
Then he waved the wand once, and the letters of his name rearranged themselves:
I AM LORD VOLDEMORT |
|
  |
 |
Nirvana
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 16, 2006 20:23 |
 |
lady kruml schreef: | ik skateboard zelf niet .... durf het niet, maar ik vind het wel kapotleuk vooral om te zien voorla op tv de profs echt cool. Tony Hawk respect man !! |
Tony Hawk skate lelijk,haha.
Hou meer van street,chris cole enzo |
|
  |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 17, 2006 16:36 |
 |
Ik heb een keertje op een board gestaan en ik zou toen een 'stuntje doen' ik ging toen finaal op mijn gezicht (om het maar netjes te houden),
Dus nee, ik skateboard niet meer (helaas) maar wat wil je als je met naaldhakken probeert te skatenboarden. Ik vind het wel leuk om te zien, en ik zou het wel weer es willen proberen. |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 17, 2006 21:46 |
 |
Ik skate-board heel graag, maar ik heb maar zo'n stom geval voor de kindjes en ik ben te bang om te vallen om 'stunts' uit te proberen.
Ik heb ook niet veel ruimte om te skate-boarden, daarom ga ik meer skeeleren (inline-skaten), dat kan tenminste op straat, met een skate-board kan je dat alleen maar als je dat goed kan of als het zo'n kleine weg is waar je bijna geen auto ziet. |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
-harry potter-
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 26, 2006 17:06 |
 |
ik ben ook een meisje en ik skateboard ook ofja... probeer..
ik kan er eigelijk niet veel van... mijn broer skateboard. ik kan wel een paar centimeter (2 ofzo) hoge ollie, enzo maar voor de rest noppes...
Maar ik vind het heeeel tof om naar te kijken, maarja... ooit lukt het wel  |
|
|
  |
 |
*Daniel*Fan*
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 26, 2006 17:09 |
 |
ik heb het wel eens gedaan maar ben toen een keer erg hard gevallen en nu doe ik het nii meer,,
maar me broertjuh doet het wel,,
KUssJJ *Daniel*Fan* |
_________________ Johnny Depp (F) |
|
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 17:43 |
 |
Ik skateboard zelf al 2 jaar.
Ik ben er mee begonnen omdat mijn vrienden het ook deden en ik was de laatste van mijn vrienden die er mee begon.
Een paar van mijn vrienden zijn al gestopt maar mijn beste vriend en ik doen het nog wel. |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Mikael
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 0:57 |
 |
Zelfde hier ik zag een paar mensen skateboarden en ik dacht laat ik het ook eens doen we waren begonnen met zijn zessen en zijn nu nog serieus doorgegaan met drie personen ik skate nu al een jaar:P  |
_________________ -_-' show off* |
|
  |
 |
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 11:07 |
 |
Vroeger heb ik geskateboard. En da's nu... Ongeveer... 2 jaar geleden. Ik was begonnen omdat mijn vrienden het ook allemaal deden en ik was bij de basis begonnen: rijden. Maar verder dan de basis kwam ik niet, vooral omdat ik absoluut geen volhouder ben, met NIKS.
Ja, ik heb een aantal lelijke smakken gemaakt. In mijn wijk wordt gebouwd en er lag een slang over de weg. Ik dacht daar dus met full speed overheen te rijden, maar ik bleef haken en vloog een metertje of 2 door de lucht en schaafde over de grond. Ja, dat deed erg veel pijn.
Maar ja, daarna was ik nog wel doorgegaan en was begonnen met de ollie te leren. Maar toen werd het weer minder en school begon weer, dus had ik geen tijd meer om te boarden. En zodoende ben ik ermee gestopt. Maar nog wel altijd als ik bij mijn vrienden ben, en we gaan naar de skatebaan, dan jat ik nog wel af en toe een board (: |
|
|
|
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 02, 2006 22:50 |
 |
Nou er is net een soort van skate baan bij mij in de buurt aangelegd dus ik ben maar weer begonnen. Ik verek nu van de spierpijn en ben een aantal keer flink op mijn bek gegaan. Ik kan nu vaak blijven staan als ik de halfpipe inga maar ik heb nooit genoeg vaart om helemaal terug te gaan. Heeft iemand tips. Ik kom ook de funbox maar niet op. Ik ben gewoon te bang om op mijn bek te gaan. Ik kan al wel bijna een ollie YAY. Alle 4 de wieltjes komen van de grond alleen nou moet ik er nog op blijven staan. ik heb echt respect voor mensen die het wel kunnen. Je moet er toch maar mee beginnen (ik kan niet eens lekker typen alles doet pijn ) |
|
|
  |
 |
|
|