Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 08, 2007 19:08 |
 |
Nou en in Nederland is het ook weer los gebarsten met "So you wanna be a popstar" en over een tijdje begint Idols weer. Wouden ze nou ook weer beginnen met een nieuwe X-factor of had ik dat mis?. Maar ja ik word er nu eigenlijk helemaal gek van. Je hebt nu alleen nog maar van dat soort programma's. Je hebt zelfs van die programma's dat ze voor musicals talent zoeken zoals Tarzan, Fame en nu dan Evita. Het wordt echt allemaal zo uitgemolken vind ik. Ik zit nu echt niet te wachten op een Idols 4 wat er nu weer komt. Ik heb So you wanna be a popstar ook helemaal niet gevolgt.
Ik kijk wel heel soms op YouTube naar de clipjes van de Britse X-factor. Maar dat zijn van de audities en die zijn wel leuk om te kijken vind ik.
Zoals:
Rachel
Funeral Singers
John
Er zitten ook wel clipjes van goede audities bij. Maar deze vond ik gewoon heel grappig... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 08, 2007 19:42 |
 |
- Wat vind je van programma's zoals Idols?
Stom. Ik heb er geen ander woord voor. Ik vind het zo gemaakt, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
- Kijk je nog naar dat soort programma's?
Vroeger toen ik nog jong was heb ik idols 1 en 2 gekeken daarna sloeg de knop om en vond ik het maar stom.
- Wie is je favoriet? Als je naar zo'n programma kijkt natuurlijk
/
- Denk je dat ze echt een kans hebben op een goede carriƩre?
Mja ligt eraan. Jim en Jamai hoor je wel wat. Ik denk dat je beter niet aan dat soort dingen moet mee doen. |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
|
| |